قبل از ‘حذف’ ژنرال فلیناو برنامه ریزی برای حسابرسی جان برنانبرای اجرای میلیاردها ‘از کتاب’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/29/2020 4:54:56 AM

سیدنی پاول وکیل برای بازنشسته سرهنگ ژنرال مایکل فلین گفت: مشتری خود را در وظایف خود را به کاخ سفید مشاور امنیت ملی آماده شد به “حسابرسی” جامعه اطلاعاتی ایالات متحده نمود. که با توجه به سابق فدرال دادستان است که چرا بخشی از ماموران فدرال “راه اندازی” فلین. پاول که در زمان بیش فلین دفاع در تابستان گذشته گفت: “Vickie کنار نوزاد نشان می دهد” در 1310 WIBA مدیسون که مشتری او بود “کاملا راه اندازی” چون او را تهدید به افشای تخلف برتر هوش مقامات در دولت اوباما.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Petronius 6/29/2020 5:22:00 AM (شماره 460431)

این تعجب نمی کند من در همه آن خواهد بود جالب برای پیدا کردن که در آن پول دولت اوباما اختلاس در واقع رفت.

100 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: John C 6/29/2020 5:35:50 AM (شماره 460433)

آن بود که سیا پول را که فرستاده شد در پالت به ایران ؟

78 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/29/2020 6:01:20 AM (شماره 460438)

بررسی off shore حساب!!!!

61 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/29/2020 6:07:44 AM (شماره 460443)

بررسی بنیاد کلینتون. آن نیاز به حسابرسی.

93 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: gwholmessr 6/29/2020 6:26:36 AM (شماره 460449)

#1 به اعتقاد من این پول می آید به دست متمرکز توسط کتاب می پردازد و صحبت کردن وقایع است. که به نظر من به هر حال

64 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/29/2020 6:43:14 AM (شماره 460457)

متاسفانه برای Brennon ایالات متحده آمریکا اداره فدرال زندانهای دیگر را “inductees” آرایشگر و اصلاح آنها به عنوان یک بار بود تا خود را ناخوشایند mustashe و سرکش mop خواهد شد و حتی بیشتر از آن اگر او حضور یکی از نزدیک ترین به صدور حکم. رفو. تندر فقط در حال حاضر من بیدار شد از من رویای زیبا!!

12 نفر بود.


از آن زمان برای او را به عقب بر گردیم به کار!

21 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: udanja99 6/29/2020 7:45:15 AM (شماره 460499)

به یاد داشته باشید $900 میلیارد محرک لایحه ای که بایدن قرار بود برای نظارت بر? کجا که بروید ؟

54 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: czechlist 6/29/2020 7:50:23 AM (شماره 460509)

من به نظر می رسد به یاد خارجه بود نور توسط $6B در طول هیل تصدی

57 مردم بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: ronniethek 6/29/2020 7:52:28 AM (شماره 460512)

من باور دارم #5 است و آن را به میخ. چه Obozo و شوهر خود تا کنون به دریافت$100 میلیون معامله از netflix بکشد ؟ ایضا Mooch برای کتاب خود.

51 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: anniebc 6/29/2020 8:00:45 AM (شماره 460523)

وجود دارد آن است! این است که چگونه آنها صرف پول ما و نبود فقط پالت به ایران یا. برخی از کسانی که میلیاردها نیز احتمالا قریب به دست چپ و چپ سازمان. نیست سازمان سیا در cahoots با سوروس? این افراد عمیقا تثبیت شده در سرقت از آمریکا و پاره کردن این ملت و این همه خودخواه برای به دست آوردن.

43 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/29/2020 8:02:33 AM (شماره 460527)

Libs واقعا peeved که آنها گرفتار انجام کارهای غیر قانونی…آنها شلاق را در هر کس آنها را به عنوان یک دفاع…چگونه معمولی سیستمیک نفرت!

30 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/29/2020 8:04:26 AM (شماره 460529)

دوم فکر شما هرگز تهدید کسی شما اقدام کنند. تهدید آنها را به آنها می دهد شانس به شما…اقدام قرار می دهد و آنها را در زندان!

41 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/29/2020 8:20:22 AM (شماره 460551)

من بوی کتاب معاملات در سراسر. FTA: “در حال حاضر که فلین رایگان است او می تواند شروع به صحبت کردن و به اشتراک گذاری سمت خود را از داستان …” این بود که همیشه درست است. او می تواند شروع به صحبت کردن و به اشتراک گذاشتن کنار او در دادگاه خود را برای این به اتهام ارتکاب جرائم عمومی…او ترجیح داده به اعتراف به گناه و سکوت. من می دانم که برای محافظت از پسرش است از خود دادستان…

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/29/2020 8:47:41 AM (شماره 460585)

این لباس آبی وارد کرده است.

25 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: mizzmac 6/29/2020 9:09:21 AM (شماره 460617)

به طور فزاینده ای دیوانه رفتار بسیاری از دموکرات ها نشان می دهد آنها خیلی-خیلی-برای پنهان کردن. هیلاری را شکست و مغلوب ساختن پیشی جستن برنده همه چیز را خراب. آنها در آستانه تکمیل انتقال قدرت آمریکا به 100% سایه دولت و تحقق باراک اوباما چشم انداز یک “کل تحول” از ایالات متحده آمریکا به یک رژیم مارکسیستی. آنها در حال رفتن به پایین بدون زشت مبارزه–حتی اگر آن را به معنی از بین بردن این کشور به جای “تبدیل” آن است. اوباما در انتخابات ریاست جمهوری شبیه هیچ چیز به اندازه یک 15 ساله بچه دزدی پدرش کلید ماشین و joyriding برای 8 سال. ماشین به سختی جان سالم به در برد. اما او هنوز هم خارش به خراب اتحادیه است که تلاش می شود بیشتر کامل است.

40 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Strike3 6/29/2020 9:40:43 AM (شماره 460649)

پر انرژی راه که جان برنان در دفاع از خودش هل روسی تبانی و انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در عصبانی ترین از نظر من نشان می دهد که مرد به جرم سوء استفاده از موقعیت خود قدرت خود را و خیلی بیشتر زیر حجاب “طبقه بندی” اطلاعات است. او قطعا یکی از اصلی دندان در اوباما ماشین بد.

22 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/29/2020 9:42:15 AM (شماره 460651)

شما می دانید مردمی – – هنگامی که شما از دست یک استدلال – – که در هر نقطه که شما تا کنون ساخته شده منفجر شد و در صورت خود را – – از آن زمان به رها کردن – – به تن – – به پرتاب در حوله. اما – – برخی از مردمی فقط نمی تواند انجام دهد. که آن را غرور – است – آن را به لجبازی – – است که آن را شر خالص – که آنها را وادار به انکار غیر قابل انکار? چه کسی می داند – و کاملا رک و پوست کنده – – چه کسی مراقبت کنید ؟ این توهم همیشه خواهد بود توهم. اما بزرگترین توهم این است که آنها هنوز هم فکر می کنم آنها می تواند ما را متقاعد کند که آنها دچار توهم نیست. این رقت انگیز به تماشای NeverFlynn انواع گل و لای غوطه خوردن در هذیان – – اما – – این هم heck از بسیاری از سرگرم کننده است!

15 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/29/2020 9:46:31 AM (شماره 460656)

آن هزینه های زیادی از پول را به نگه داشتن عمیق دولت سیرچشم. من می خواهم به می دانم که چگونه بسیاری از حساب های بانکی سوئیس وجود دارد به خدمات دولت ما مقامات هر دو انتخاب و انتخاب شده است. این امر می تواند یک محل مناسب برای واریز تمام است که “میلیاردها کردن کتاب.”

14 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 6/29/2020 9:49:10 AM (شماره 460661)

آقای رئیس جمهور
لطفا استخدام ژنرال فلین ریک Grennel و سیدنی پاول بلافاصله. تخلیه که باتلاق.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 6/29/2020 10:08:21 AM (شماره 460691)

و این است که چرا آنها تا به حال به انجام هر چیزی که ممکن است او را متوقف کند. آنها تا به حال میلیاردها دلار فساد در رفتن و تعداد زیادی از مردم را به زندان برود. این است که چرا سالیوان در حال انجام است همه چیز ممکن است, از جمله سطل زباله کار خود را برای جلوگیری از فلین از پیاده روی رایگان.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/29/2020 10:11:49 AM (شماره 460694)

فلین می دانست بیش از حد در مورد اوباما و دولت او به همین دلیل فلین درب نشان داده شد توسط اوباما. فلین شد یک کارشناس در ایران و تروریسم که اوباما در حمایت و مخالفت فلین. زمانی که رئیس جمهور تهمت منصوب فلین اوباما و خدمه اش شد بسیار عصبی و در نتیجه تهاجمی پیگرد و تعقیب فلین توسط اف بی آی است. فلین چیزی جز ترساندن دسته از دزد. از آن زمان در حال حاضر به پایین Brennen توسط فلین شهادت قبل از جعل اتهامات عنوان شده علیه.

14 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: gop_guys 6/29/2020 10:21:37 AM (شماره 460706)

همسر من گوش به بسیاری از مسیحی پرستان. آنها به حفظ سیا بوده و برای سال. من شروع به آن اعتقاد دارند. من دوست دارم # 20 پست. استخدام برخی از bulldogs واقعا جدی در مورد تخلیه باتلاق! ما باید به مبارزه سخت علیه چپ فساد ما انتخابات است. جای تعجب نیست که آنها در حال تلاش برای گسترش Covid-19 جعل. من معتقدم G_d خوشحال است که با تهمت و ادامه خواهد داد برای محافظت و قدرت او است. Barr & Duran باید مشغول! که در آن کیفرخواست?

15 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: کایوتی 6/29/2020 10:33:46 AM (شماره 460719)

وقتی دیدم شهوت پرست ادعا توسط همسر سابق بیرون آمدن در برابر رئیس جمهور اوباما را خانه مسابقه حریف من می دانستم این بود که یک مرد که مایل به کار در پشت صحنه.

8 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/29/2020 10:52:15 AM (شماره 460743)

او احتمالا ارسال آن به داعش و دیگر سازمان های تروریستی. شاید آن بود برنان پرداخت طالبان برای بازدید بر روی سربازان آمریکایی. نمی خواهد قرار داده و آن را او منتقل می شود. (این باعث می شود که حس بسیار به روس ها پرداخت طالبان)

5 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Arby 6/29/2020 11:17:54 AM (شماره 460777)

سیدنی شده است به عنوان حق باران تا کنون. من هیچ مشکل و اعتقاد داشتند که برنان به عنوان کثیف به عنوان Popeye دویل مواد مخدر مملو از ماشین. شاید او و زننده می تواند سلول های جفت و بحث در مورد روز برای چند دهه.

4 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/29/2020 11:21:47 AM (شماره 460783)

خوشبختانه برای او یک muzzie و دموکرات.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/29/2020 2:27:13 PM (شماره 460976)

S-C-یک-D-A-L تمبر که بر حسین (ع) در پیشانی!
در دائم tattoo ink!
سپس قفل او را در رسانه های اجتماعی!
برای همیشه لطفا برای!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: droopydog 6/29/2020 3:10:29 PM (شماره 461008)

خوب, آن را مانند به نظر می رسد کمی برنامه ریزی برای قاب یک مرد بی گناه (3 ستاره طور کلی BTW) و خانواده اش بسیار موفق بود. هیچ نور روز حتی یک تعقیب و عمومی است حتی تا به حال اتهامات در هر DC دادگاه تجدید نظر ،

3 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/29/2020 4:24:23 PM (شماره 461089)

که دقیقا این کار رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن او نیاز به انجام.
زمان برای جهنمی بازپرداخت به تمام اراذل و اوباش در داخل دولت. که مجموعه او و انتصاب ، هنگامی که آنها پیدا کردن که در آن پول رفت و از آن زمان به همه آن را با مجازات و علاقه…و البته زمان زندان!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/29/2020 4:46:07 PM (شماره 461108)

اوباما هرگز بودجه در 8 سال به طور خاص برای پنهان کردن انواع خطرناک معاملات و که می داند که چگونه بسیاری از گروه های تروریستی او تامین می شود در طول این 8 سال. من تعجب برای پیدا کردن که برنده می داند همه چیز در مورد که در آن بسیاری از پول رفت که اوباما فریب خوردن در طول آن سال ها. جوجه آمدن به خانه به جای شب بسر بردن است وحشتناک و مهیب به باتلاق. آن را درست کنند اما من نمی خواهد شگفت زده برای پیدا کردن برنان و چند دیگر اوباما cronies گذاشتم میلیون ها نفر را به حساب های خود را.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Starboard_side 6/29/2020 8:22:14 PM (شماره 461317)

لینک همه از این و در جریان ناآرامی به یک ماده از انجام آنچه درست و نادرست است. برخی ممکن است می گویند که نظم و قانون است اما قانون و نظم است که ما یک ملت از قوانین و اگر ما رعایت این قوانین شامل افرادی خواهد بود که در دولت قبلی پس ما باید برخی که تعیین آنها نیازی به پیروی از قوانین یا نه. رنگ تصویر با ساده را به یاد داشته باشید شعار – ارائه نمی کند برای انتقال مسالمتآمیز قدرت در جاسوسی مخالفان سیاسی – جاسوسی در تماس های ورودی اداره – ویژه خود مشورت نشد روسی تبانی – 50+ intel رونوشت پنهان توسط حزب دموکرات ثابت کرد هیچ کس تبانی شاید بزرگترین اشتباه از فلین دادستان بود و نه از طریق زیر با صدور حکم – احتمالا آنها فکر تهمت خواهد او را عفو کنند و از آنها می خواهم که یک ابزار سیاسی به چماق زدن با. با ترک این مورد باز کردن آن مجاز برای اطلاعات بیشتر به آمده به نور و اثبات وجود معقول و منطقی برای باز کردن یک بررسی جز به تکان خوردن های دریافتی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و نیروی آنها را به بازی دفاع در روز 4.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de