رستوران BBQ لغو پذیرایی با”به رنگ آبی” پلیس پس از حامیانچپ تهدید به سوزاندن خود راکسب و کار

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/30/2020 9:40:10 AM

یک تنسی کسب و کار خود را لغو پذیرایی با پلیس حامیان پس از تهدید از سمت چپ.Shuford دود خانه می گوید چپ را تهدید به رایت کردن کسب و کار خود را پس از پذیرفته منظور از “به رنگ آبی” پلیس حامیان.اوباش برنده دوباره.(عکس) WDEF گزارش یک کسب و کار محلی دریافت واکنش این هفته پس از آنها می گویند آنها به دروغ متهم به ساخت یک بیانیه سیاسی با پشت آبی رالی.صاحبان Shuford دود خانه می گویند دهندگان از امروز پشت آبی با آنها تماس برای سفارش غذا برای این رویداد.Shuford را می گوید که آنها پذیرفته شده زیرا آنها بر این باور بود که فرصت دیگری برای ارائه خدمات پذیرایی.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: فوری خشم 6/30/2020 9:49:41 AM (شماره 461719)

هیچ فکر مسلح کردن و دفاع از خود را کسب و کار من حدس می زنم.

34 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: NorthernDog 6/30/2020 9:53:38 AM (شماره 461724)

من هنوز مطمئن نیستم که چرا رسانه های اجتماعی نوشته های مردم را وحشت. هیچ مماشات آنها پس چرا حتی امتحان کنید ؟ این BBQ نه تنها جای داد تا سفارش برای پلیس اما احتمالا خشم برخی از مشتریان به طور منظم است که شنیده می شود آنها لغو این رویداد از ترس.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Ida لو پینو 6/30/2020 9:57:32 AM (شماره 461729)

درست مثل Mafia – – اما بدون جذابیت. کجا هستند کسانی که “99%” صادق ماموران اف بی آی که ما به آنها نیاز دارید ؟

41 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 6/30/2020 10:03:26 AM (شماره 461741)

ساخت terroristic تهدید در برابر قانون است. و یا این است که نه در کتاب های دیگر ؟

37 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: AltaD 6/30/2020 10:07:24 AM (شماره 461750)

پذیرش سفارش نشده اند ممکن است یک بیانیه سیاسی است اما لغو سفارش است.

40 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: PChristopher 6/30/2020 10:12:57 AM (شماره 461754)

شاید همان باید انجام شود به آنها….ببینید که چگونه آنها آن را می خواهم.

12 نفر بود.


نیست که تروریسم ؟ باج خواهی?

24 نفر بود.


فقط گفتن آقای خوش شانس دیگر شب – کسب و کار و شرکت های بزرگ در حال سقوط در خط با BLM و Antifa چرا که آنها “نمی خواهم مشکل”. برای یک شرکت بزرگ این می تواند به معنای تحریم, تظاهرات, آزار و اذیت کارکنان و غیره و غیره. برای یک کسب و کار کوچک مانند یک رستوران محلی آن می تواند تمام موارد بالا به علاوه خطر آتش سوزی و یا جعلی مسمومیت غذایی ادعا می کند/پرونده های حقوقی و یا خرابکاری.

15 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: GoodDeal 6/30/2020 10:21:17 AM (شماره 461766)

من فکر می کنم پلیس را نشان می دهد تا برای حفاظت از خود را. اگر شما را در فقط جسور و احساس غیر قابل توقف و چه کسی می داند آنچه را که آنها انجام خواهد داد. هرگز و هرگز به پایین. BBQ محل قرار می تواند تماس را برای داوطلبان به امنیت در سراسر ساعت. یک راه حل وجود دارد. راه حل اشتباه را به ترس. آنها تروریست هستند و ترس است سهام خود را در تجارت است.

22 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: presty 6/30/2020 10:36:35 AM (شماره 461779)

هی…من تعجب می کنم اگر این انتخاب سیاسی در پاسخ به تهدیدات پوچ توسط قلدر را آهسته پاسخ زمان محلی پاسبانان به هر 911 تماس از استقرار…من متاسفم این کسب و کار کوچک بود سهوا قرار داده و در تیررس اما چنین راهی است که کشور ما امروز و مقاومت مواجه به شروع بشه. آن را به نقطه که در آن شما باید انتخاب کنید طرف به خاطر این گردباد خواهد شد در نهایت برای همه ما اگر ما نه به معنای واقعی کلمه شاید استعاری whimsically اما در تمام راه با یک قلب قوی و چشم روشن. من نمی خواهد را به آمریکای شمالی افغانستان است. چگونه در مورد شما ؟ و دنگ فقط زمانی که من با توجه به حرکت به تنسی از شیعه سوراخ ایالت نیومکزیکو. کمی رژیم صهیونیستی است. Stompy پا Grusome در حال انجام یک کار بزرگ از Pelosi مناقصه را از اینجا…

15 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: clayusmcret 6/30/2020 10:37:11 AM (شماره 461781)

و در عین حال هیچ کس با متهم ساختن تهدیدات. دوباره.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/30/2020 10:41:11 AM (شماره 461784)

پیدا کردن که آیا این بازداشت آنها را برای تروریسم است. واقعا!!

28 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: chance_232 6/30/2020 10:44:10 AM (شماره 461787)

تهدیدات در رسانه های اجتماعی اما تهمت و محافظه کاران دریافت سانسور. بله ساخت تهدیدات است و در واقع غیر قانونی اگر جرم نیست.

22 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Jethro بو 6/30/2020 10:51:15 AM (شماره 461797)

من مطمئن هستم که اف بی آی در حال حاضر chaked این به یک برتری گروه های تروریستی است. هیچ چیز بیشتر را مشاهده کنید. دور تا مظنونین. ‘Moveon(.com)’.

9 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 6/30/2020 10:52:56 AM (شماره 461800)

حدس می زنم Shuford دود خانه نمی خواهم به پرداخت “بیمه”. اشتباه است چرا که آنها هنوز هم می آیند برای خود را.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: تیله 6/30/2020 10:55:47 AM (شماره 461802)

اوباش و سپاهی طوفان رفتار است. به آنها و آنها را خود شما.

11 نفر بود.


پوستر 10 همانطور که در همه حرکت می کند – شما باید محلی را در نظر میگیرد. ما همه دیوانه!! دور ماندن از شهرهای نگاه در شهرهای کوچک که در آن شما هنوز هم می تواند پیدا کردن افرادی که ارزش خود را در محلی پاسبانان و کلیساها و مدارس و محله ها. البته اگر کار دیکته است که شما باید در شهری بزرگ و سپس شما گیر با همه مربوط لیبرال مزخرف بدون توجه به آنچه که دولت شما را انتخاب کنید.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Starboard_side 6/30/2020 11:08:54 AM (شماره 461812)

علاوه بر اینکه تهدیدی برای صاحبان کسب و کار است و این یک شکل از اخاذی ؟ این کسب و کار رد شد توانایی فروش.
آیا کسانی که تهدید به ایجاد خرید مواد غذایی را تشکیل می دهند و برای خود درآمد از دست رفته?

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: qr4j 6/30/2020 11:08:54 AM (شماره 461813)

برخی از نشان می دهد که صاحبان رستوران بازو و دفاع از اموال خود را. اما که می تواند زمین آنها را در جلنگ جلنگ صدا کردن, بسته دولت قوانین و مقررات محلی و یا حداقل با یک سنگین خوب است. و آنها می تواند خطر زندگی خود را بسته به اینکه چگونه ماهر آنها در تیراندازی و چگونه بسیاری از معترضان نشان می دهد. آن است که ناجوانمردانه به می گویند که آن را به ارزش خطر است. من نمی خواهد خطر زندگی من بیش از یک BBQ ساندویچ. من نمی خواهد خطر زندگی کارکنان یا. به جای اینکه بگویید صاحبان به انسان, من می خواهم پاسخ به این سوال: که در آن اجرای قانون است و چرا آنها دستگیری افراد مسئول تهدید در برابر کسب و کار ؟

8 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 6/30/2020 11:11:01 AM (شماره 461816)

اگر من در زندگی TN من هرگز رفتن وجود دارد دوباره حتی اگر من خود را دوست BBQ.

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/30/2020 11:21:05 AM (شماره 461822)

یک کسب و کار محلی من customed برای انجام کاری بسیار پرهیاهو و ترسو من هرگز تیره درب خود را دوباره. وجود دارد بیش از یک چند در اطراف اینجا که عمل disgracefully در کل این پل حماقت است که من هرگز آنها را به یکی دیگر سکه. آنها آنقدر بیدار که آنها لازم نیست من نژادپرست پول به هر حال. و من یک حافظه بلند مدت و کینه نگه. این کسب و کار نیاز به یادگیری تنها رنگ است که مسائل هنگامی که آن را به پرداخت صورتحساب سبز است!

9 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: هراکلیتوس 6/30/2020 12:34:48 PM (شماره 461882)

آن “شد و برای عموم شناخته شده” است که آنها تا به حال این غذا ، چگونه ؟ چگونه این کار منظور تبدیل شدن به شناخته شده است ؟ و تمام نظرات در اینجا بسیار مناسب با توجه به terroristic تهدیدات ساخته شده در برابر خصوصی و رویدادهای عمومی. شروع به تماس با اعضای کنگره از هر دو طرف و ابراز انزجار. آنها باید رای دادند.

6 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/30/2020 12:37:02 PM (شماره 461887)

این روز وارد شده برای انتخاب. شما هر دو بند انگشت زیر به اراذل و اوباش و یا ایستادن برای آنچه درست است. وجود دارد مطلقا هیچ مشکلی در خدمت اجرای قانون است. آنها باید افتخار است که از آنها خواسته شد برای تهیه این رویداد است. در عوض آنها دم زد. این است که فراتر از اخلال و بسیار ناامید کننده است. اراذل و اوباش همیشه سعی خواهد کرد برای ارعاب مردم و آنها متوقف نخواهد شد تا زمانی که کسی می ایستد تا به آنها. من می خواهم که catered آن را به صورت رایگان!

7 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: HotRod 6/30/2020 1:02:40 PM (شماره 461937)

من هیچ همدردی Shuford دود خانه. ترسو که نمی خواهد موضع خود را سزاوار آنچه آنها را دریافت کنید.

6 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Penney 6/30/2020 2:24:45 PM (شماره 462045)

باج خواهی غیر قانونی است. زندان perps!

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: jacksin5 6/30/2020 2:30:14 PM (شماره 462051)

یک رستوران پس از توقیف با توجه به Covid در حال حاضر این مردم فقیر هستند که تهدید به نابودی کسب و کار خود را. هنگامی که شما در خود شما سعی می کنید برای محافظت از شما و در خدمت شماست. خود را نگه دارید نظرات منفی تا زمانی که ما چه پاسخ Krispy کرم و Dunkin Donuts بعدی تبدیل شده در لیست مورد نظر برای فروش دونات به تغییر ،

0 افرادی مانند این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: JHHolliday 6/30/2020 4:56:35 PM (شماره 462227)

در برخی از نقطه وجود دارد به یک توقف به این. من نمی دانم در مورد تنسی اما گرجستان دارای یک قانون در برابر ساخت terroristic تهدید. قطعا آن را در اینجا اعمال می شود. (c) یک فرد محکوم به جرم بازداشت دو تن ماین گزار تهدید باید جریمه نقدی از بیش از $1,000.00 یا حبس کمتر از یک و نه بیش از پنج سال یا هر دو. یک فرد محکوم به جرم بازداشت دو تن ماین گزار قانون باید جریمه نقدی از بیش از $5,000.00 یا حبس کمتر از یک و نه بیش از ده سال یا هر دو; که اگر هر فرد دچار جراحات جدی به عنوان یک نتیجه مستقیم از یک عمل منجر به محکومیت در این بخش کد فرد پس از محکوم باید جریمه نقدی از بیش از 250.000 دلار است.00 یا حبس کمتر از پنج و نه بیش از 40 سال یا هر دو.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de