باراک اوباما خواهد بود اولین مهماندر میشل اوباما پادکست جدید

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/25/2020 12:22:36 AM

لس آنجلس—اولین مهمان از میشل اوباما پادکست جدید آشنایی داشته باشد ریاست جمهوری صدا: باراک اوباما ، سابق ایالات متحده آمریکا رئیس جمهور انتظار می رود که به نظر می رسد در “میشل اوباما پادکست” در Spotify در, اوباما را بالاتر از زمین و خدمات جریان جمعه اعلام کرد. این پادکست اولین جمعه.در اولین قسمت بانوی اول سابق و شوهرش را نگه صمیمی گفتگو در مورد جامعه, عشق است که قدرت و روابط و زندگی پس از زندگی هشت سال در کاخ سفید است.”هشت سال زندگی من بود پر از دیوانه,برنامه


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: [email protected] 7/25/2020 12:25:42 AM (شماره 489833)

چه شیرین است – اما چه کسی مراقبت کنید ؟

19 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Newtsche 7/25/2020 12:28:29 AM (شماره 489835)

در این زمان فقط بالاتر از این داستان است عکس از نیویورک و شیکاگو شهرداران و همسران خود است.
فقط از طریق عبور توقف به نفس من…

9 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: thewarden 7/25/2020 12:32:51 AM (شماره 489836)

برف هشدار (برای شما پیر L. Comers…).

18 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: beca 7/25/2020 12:35:14 AM (شماره 489837)

چه کسی اهمیت میدهد.

10 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Illinois, مامان 7/25/2020 12:37:24 AM (شماره 489839)

من دقیق فکر بیش از حد #3. آن را به در بالای من “نشان می دهد که من نمی خواهد به تماشای حتی اگر زندگی من وابسته به آن لیست.”

17 نفر بود.


تماس با من حیرت زده کرد…تعجب…خوب نیست. هیچ شوک و ترس در اینجا.

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: عزیزم 7/25/2020 1:17:03 AM (شماره 489852)

“آه, آه, میشل, آه, آه, من نفرت مغلوب ساختن پیشی جستن, آه, آه…”

15 نفر بود.


برای این بی روح گوهر مصاحبه, Las Vegas, کتاب های ورزشی باید بیش از/زیر از استفاده از “uhhhhhhhhhhhhhhh……..” در 750.

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Trigger2 7/25/2020 3:48:01 AM (شماره 489879)

تنها یک هسته سخت کمونیست یا جهادی را تماشا کنیا در پادکست.

14 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: John C 7/25/2020 5:22:56 AM (شماره 489911)

#7 من بیش زیر از ضمیر شخصی “من” در همان شماره.

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 7/25/2020 6:09:15 AM (شماره 489922)

من نمی تواند به کمتر از یک s4it.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 7/25/2020 7:10:32 AM (شماره 489953)

چرا هر کسی که پرداخت به هر یک از آنها نهفته است ؟ خود را cutesy نشان می دهد بیش از.

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 7/25/2020 7:31:53 AM (شماره 489974)

من می خواهم به جای استیک در فر, در حالی که فوق العاده انگشتان من با چکش! خیلی بیشتر سرگرم کننده! دو دیدن و صحبت کردن لیبرالیسم…نوچ!

13 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/25/2020 7:37:23 AM (شماره 489985)

در اینجا حدس من در مورد Moochie اولین سوال کمی 0bie – – – – “بنغازی, Fast & Furious IRS سوء استفاده نژادی آتش سوزی 0bamagate – – شما نمی ترین فاسد و خائن رئیس جمهور تا کنون است؟” بله – – من شرط بندی مزرعه که این خواهد بود که اولین سوال.

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: gone2pot 7/25/2020 8:06:43 AM (شماره 490014)

من تعجب می کنم اگر آنها را سرزنش ویروس و سرزنش دهها میلیارد معصوم, سیاه پوستان غیر مسلح اوه منظورم از سیاه پوستان به قتل توسط پلیس در نارنجی بد. من تعجب می کنم.

3 نفر بود.


من به سختی می تواند صبر کنید برای این ضربه سخت نافذ مصاحبه. Q1: بوکسورهای یا دادخواستها ?

1 نفر این را پسندیدند.


#13 — پست عالی. من خنده را برای روز!

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: anniebc 7/25/2020 8:26:38 AM (شماره 490045)

شما نمی توانید بیشتر خسته کننده و نفرت انگیز تر از این است. چرا نمی تواند آنها فقط رفتن به دور ؟

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: mizzmac 7/25/2020 8:48:09 AM (شماره 490070)

سرد است. آنها می توانند خود را تقسیم $100 grand حداقل ظاهر هزینه برای jive-صحبت کردن.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Strike3 7/25/2020 9:03:18 AM (شماره 490091)

و موضوع اصلی خواهد بود – منتظر – نژاد پرستی! نمی توانید صبر کنید به آن را از دست.

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: ARKfamily 7/25/2020 9:43:01 AM (شماره 490149)

به, باراک اوباما, من نمی خواهد احساس گناه بودن همه چیز را که خدا به من بود و من نمی خواهد احساس گناه یا شرمندگی برای نعمت او به من داده است. فقط به خاطر اینکه دموکرات ها باید به تاریخچه نژاد پرستی شما و میشل نمی خواهد من را شرمنده یا گناه برای آنچه خدا به من داده شود. پس از همه, من یک بار شنیده ام که “ما اجاره همه چیز را از خدا” و من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که احساسات. من ممکن است آن را تغییر دهید که ما اجاره و یا اجاره نامه همه چیز را از خدا اما این بستگی به چشم انداز. من خسته هستم از شما تکان دهنده گلدان از آنجا که شما در حال حسادت و نابالغ. از این همه مرگ و نابودی آغاز شده و با شما مهیج روند. چرا شما کاری تولیدی به جای نشستن در اطراف شکایت.

2 نفر مثل این.


و من به دنبال به جلو به هرگز از دیدن هر چهره و یا شنیدن هر صدای دوباره.
ترحم. آنها را به سرقت برده هشت سال از ما غرور ملی و آنها هنوز هم نمی STHU.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Arby 7/25/2020 10:54:49 AM (شماره 490214)

اثبات دوباره که Moochelle همه از تخیل یک مثل حلزون حرکت کردن. افشای کامل: من نمی دانم که او تا به حال یک پادکست. افشای فولر: برای من مهم نیست که او یک پادکست. اگر او ایستاده بودند در مقابل ایوان ارائه یک سخنرانی و خطبه و یا هر آنچه که من نمی خواهد باز کردن پنجره برای شنیدن صدای او. من می خواهم, اما, بستن پرده به طوری که من به او نگاه کنید. در اینجا توصیه من برای او: مقدار زیادی از پول و بازپرداخت مالیات دهندگان برای تعطیلات خود را در اسپانیا (گزینه). متناوبا (گزینه ب) حرکت به اسپانیا و هرگز به ما اجازه شنیدن و یا دیدن شما دوباره.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: papasparky 7/25/2020 11:12:03 AM (شماره 490240)

پیشگیرانه معرفی به رای دهندگان برای Meshell که بایدن را به معاونت انتخاب کنید برای به اشتراک گذاری در آینده خود را “گربه ها, کون جایزه” ??

0 افرادی مانند این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: padiva 7/25/2020 11:26:31 AM (شماره 490260)

MO به بو: آیا شما فکر می کنم من زیباتر و بیشتر زنانه است که Melania Trump?

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de