باراک اوباما نمی تواند به توقف سطل زبالهخود توانایی نوشتن

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/30/2020 5:12:22 AM

رئیس جمهور سابق باراک اوباما شده است “کار” در سوم خاطرات برای چندین سال. در آن زمان همسر, تغذیه, افراطی, میشل اوباما نوشته شده است و منتشر شده خود در سطح بین المللی پرفروش خاطرات تبدیل شدن به. به هر دلیل باراک به نظر می رسد قادر به تحمل همسر ادبی موفقیت است. او ابراز تقریبا پاتولوژیک سطح دلخوری در توانایی میشل برای تکمیل خاطرات در کمتر از دو سال. این یک موضوع درد در 2019 زمانی که اطلس منتشر شده (نوع) پیشنمایش از اوباما در آینده تومه اما با چند جزئیات فراتر از این واقعیت است که رئیس جمهور سابق تلاش شد به نگه داشتن آن را تحت 1,000 صفحات.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Highlander 6/30/2020 5:20:36 AM (شماره 461512)

بیل آیرز در دسترس نیست? او همیشه می توانید نوشتن را در زادگاه خود سواحیلی و استخدام یک مترجم. که می تواند خیلی راحت تر و سریعتر و مطمئن هستم.

39 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Califedup 6/30/2020 6:05:46 AM (شماره 461527)

وجود دارد هر کسی به اندازه کافی احمق به این باور است که این دو اقدام مثبت رفاه ملکه از محله یهودی نشین, بری/باراک و مایکل/میشل در واقع می تواند در نوشتن یکی از منسجم گرامر درست حکم چه رسد به نوشتن کتاب خود را ؟ باراک/بری فقط نیاز به چنگال مقداری از آن غیر قانونی پول رشوه گرفت و در حالی که رئیس جمهور و استخدام خود را به یک متفاوت شبح نویسنده و یا شاید قرض مایکل/میشل.

46 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: jeffkinnh 6/30/2020 6:07:21 AM (شماره 461528)

بو بهتر است عجله کنید. پس از دورهام انجام می شود با بو توطئه اراذل و اوباش و مغلوب ساختن پیشی جستن است مجددا انتخاب در یک زمین لغزش بو کار استفاده خواهد شد به عنوان توله سگ piddle پد. او 15 دقیقه از شهرت شده است به شدت کشیده بیش از 16 سال است و او تنها به دست آورده 15 ثانیه است.

30 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DW626 6/30/2020 6:07:31 AM (شماره 461529)

Baraka پسر ghostwriter به نوشتن هر کلمه بیش از حد…بله؟!

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: anniebc 6/30/2020 6:50:37 AM (شماره 461543)

تبدیل شدن به ؟ تبدیل شدن چیست ؟ این چنین بهترین فروشنده که من شرط می بندم من در خانه هیچ کس نمی داند هر کسی که در واقع به عنوان خوانده شده (برای لذت بردن تنها) این اصطلاح در سطح بین المللی پرفروش خاطرات. به من بخندی.

26 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Enoch پاول 6/30/2020 7:02:45 AM (شماره 461556)

او پرینستون پایان نامه ارشد خوانده شده بود و سخاوتمندانه در sixths سطح کلاس.

31 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: بچه مایرز 6/30/2020 7:12:49 AM (شماره 461566)

به همین دلیل بو سطل زباله خود توانایی نوشتن است زیرا اوباما بدخیم است عاشق.

28 نفر بود.


مخالف… حسین اوباما.

16 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: janjan 6/30/2020 7:31:25 AM (شماره 461585)

من نمی دانم هر کسی که خواندن 1000 صفحه از اوباما تبریک به خودش و من نمی خواهم می دانم که فرد.

30 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: ROLFNader 6/30/2020 7:37:24 AM (شماره 461593)

او فقط می توانست داگلاس Brinkley نوشتن و ارسال به اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته.

9 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: hisself 6/30/2020 7:42:42 AM (شماره 461598)

آنها هر دو نفرت انگیز lowlifes با هیچ بازخرید فضائل!

18 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/30/2020 7:45:42 AM (شماره 461601)

در هنگام نوشتن اولین کتاب او به بالی به کار بر روی آن. البته او نمی آن را به پایان برساند بنابراین او تا به حال به دوست خود بیل آیرز به انجام این کار است. در حال حاضر که او نیاز به نوشتن آن او نمی تواند آن را انجام دهد. او یک procrastinator و نقش گلف در همه زمان ها. ناشر messed تا زمانی که آنها به او پرداخت شود تا برای نوشتن یک کتاب است. آنها یا واقعا احمق و مقدار زیادی از پول را به اطراف پرتاب و یا در واقع آنها معتقد بودند او نوشت: دو. تنها دلیل این دو grifters پرداخت می شود به نوشتن در مورد خود است چرا که او رئیس جمهور شد. نه یکی خواهد بود با توجه به زمان از روز و اگر آنها نبودند.

18 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: mizzmac 6/30/2020 8:07:15 AM (شماره 461615)

مگر اینکه کسی آن را برای او آقای اوباما هرگز یکی دیگر از انتشار خاطرات. او نمی چمباتمه زدن خود را. شاید ValJar می توانید آن را انجام دهید اگر Ayers است بیش از حد شلوغ مهیج. یا بن رودز–نیست او یک wanna-be رمان نویس? آن را تقریبا به طور قطع بود داستان پس از بوسه تا رودز می تواند یک انتخاب ایده آل.

15 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: BirdsNest 6/30/2020 8:08:25 AM (شماره 461617)

یک هزار صفحه از
من من من من من من……شما می توانید از رانش.

17 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: udanja99 6/30/2020 8:13:15 AM (شماره 461618)

#5, چپ نمی خرید این کتاب به عنوان خوانده شده آنها. آنها فقط با قرار دادن آنها در جداول قهوه برای نشان دادن دوستان خود را چگونه بیدار هستند. 0bama بیش از حد تنبل و احتمالا بیش از حد سنگسار برای نوشتن هر چیزی. او خود را صرف کل ریاست جمهوری تماشای ESPN و بازی گلف در حالی که جارت زد این کشور است.

25 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/30/2020 8:23:59 AM (شماره 461629)

1000 با استفاده از کلمات من و من و من بیش از حد کار می کند ؟ مطمئنا یکی از فیلمنامه بگیرید و یاد دهید در holliweird می تواند فاصله یک مقاله برای او.

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/30/2020 8:35:03 AM (شماره 461637)

من سعی کردم به خواندن پایان نامه کارشناسی ارشد خود را به نگرانی نیست بری او نوشتن زباله خود را. ضمنا من نمی توانم صبر کنید برای آینده خود کار از شعر های خاکی undergarments.

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Karissa 6/30/2020 8:52:47 AM (شماره 461651)

صفر است, ته قنداق تفنگ صدمه دیده است که خود را شریک’ استخدام یک بهتر کسیکه بجای دیگران چیز مینویسد از او.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: hammondb3 6/30/2020 9:01:24 AM (شماره 461662)

هیچ راه اوباما در خاطرات می تواند 1000 صفحه است. “من” نمی کند تا فضای زیادی در همه.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: هرشی 6/30/2020 9:16:19 AM (شماره 461675)

او بهتر است عجله کنید….من تقریبا از صفحات از ” شدن ” در outhouse ناخن….

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: felixcat 6/30/2020 9:23:21 AM (شماره 461683)

موفق ترین زن در تاریخ آمریکا است و آنها هنوز هم می تواند انجام هر کاری بر روی خود را دارند. آنها واقعا نماینده خود را در مسابقه.

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: czechlist 6/30/2020 9:26:03 AM (شماره 461686)

اگر من به یاد او اذعان کرد او تنبل است. او POTUS به نام تنها و در آن طول می کشد زمان برای تماس با تمام افرادی که ساخته شده واقعی تصمیم گیری و از آنها بخواهید به سند چرا “او” آنها را ساخته است.

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: john56 6/30/2020 9:34:45 AM (شماره 461693)

معمولا هر یکشنبه من نگاهی به لیست بالا 10. البته هر گونه محافظه کار کتاب است که باعث می شود آن را نوشته شده است وجود دارد تا به عنوان “جناح راست افراطی blah, blah, blah.” به نظر می رسد میشل کتاب است که همیشه در بالا 10. شما می خواهم فکر می کنم هر کسی که می خواستم به خواندن آن در حال حاضر آن را خریداری. اما پس از آن دوباره وجود دارد داخل بافت کمبود.

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/30/2020 9:36:40 AM (شماره 461696)

او فقط یک بهتر شبح نویسنده بری.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Strike3 6/30/2020 10:11:50 AM (شماره 461753)

در هر حال حاضر و پس از آن بری راهزن می گوید: چیزی که درست است. میشل می نویسد: در یک دبیرستان سطح و همه چیز آمیخته با نفرت و نژاد پرستی. او “شدن” هر چیزی که او ازدواج کرده و یک دختر مردی که قادر به weasle راه خود را به ریاست جمهوری بر اساس یک قهوه ای پوست مهاجر غیر قانونی فرزند نامشروع یک هیپی, شلخته و مستی کنیا. حتی انتخاب کنیا که سوال برانگیز است.

8 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Readaholic 6/30/2020 10:20:59 AM (شماره 461765)

آن را میشل “توانایی نوشتن” اگر آن را ghostwritten.

6 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 6/30/2020 11:28:58 AM (شماره 461830)

هر کسی که خواندن Mooch ارشد “پایان نامه” می داند که او نمی نوشتن “شدن.” او فقط یک نوازنده خوب شبح نویسنده و تبدیل او سست است. من حدس می زنم هر کتابخانه در کشور دارای نسخه های بسیاری بیحال شدن در قفسه های خود را جمع آوری گرد و غبار و هر “[در خالی را پر کنید] مطالعات” کلاس آن را در برنامه درسی به عنوان مورد نیاز خواندن. کالج کتابفروشی خواهد بود و تنها برای شاد برای سهام بسیاری از نسخه هایی برای جوان و گنگ به خرید. در برخی از نقطه آنها را نشان می دهد تا بر روی جداول در سالانه کتابخانه بیش از حد کتاب فروش.

4 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/30/2020 12:18:55 PM (شماره 461867)

او راست: او باید بازگشت به مدل سازی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: BocaLaura 6/30/2020 1:05:31 PM (شماره 461941)

اگر شما به عنوان خوانده شده پرینستون پایان نامه ارشد به عنوان من می دانم که او نمی تواند احتمالا یک کتاب نوشته شده است. او احتمالا نیاز به یک کسیکه بجای دیگران چیز مینویسد به نشانه تشکر کرد.

3 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/30/2020 1:05:33 PM (شماره 461942)

در آن طول می کشد مقدار زیادی از زمان برای ایجاد جعلی تاریخ است که او می تواند به بقیه جهان. من فکر می کنم درست ما می دانیم که وضعیت این دو پس از او هرگز سفر در همان هواپیما به عنوان Moochelle آیا در طول این 8 سال. حتی سگ نمی کنید به سوار شدن در AF1. این دو رهبری برای طلاق در دادگاه در سال 1999 قبل از Ayers آنها را متقاعد به قطع در آن وجود دارد برای بزرگترین کلاهبرداری شناخته شده به لیبرال ها در آن زمان. قرار دادن همان اسباب و شوهر به WH که هر دو منفور امریکا تا آنجا که Ayers می کند این است که یکی از Ayers بزرگترین دستاوردهای به عنوان یک تروریست بمب ساز. و بله, وجود دارد, مدرک عکاسی در خارج وجود دارد از Moochelle که مایک و ساخت برخی از ‘تنظیمات’ در حالی که با پوشیدن لباس. اوباما همواره حسادت هر کسی که می تواند رسیدن به بیش از او می کند.

3 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/30/2020 1:25:37 PM (شماره 461972)

مانند Obummer هر استعداد دیگر از نادرست بودن و کمونیست…

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: cheeflo 6/30/2020 4:43:17 PM (شماره 462216)

توانایی نوشتن? آیا آقای استایلز بخوانید … است که سعی کنید به عنوان خوانده شده … او کالج, پایان نامه? Oy vey.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de