مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 2/11/2020 4:53:32 AM

هر ریاست جمهوری اولیه کمپین پر است از عکس ops که در آن نامزدها سرگردان aimlessly به کافه ها و آزار و اذیت مردم در تلاش برای خوردن ناهار یا شام. آن را غیر قابل توضیح که چرا کسی این و در عین حال هر چهار سال وجود دارد آنها را دوباره. این بار آن را الیزابت وارن اصرار بر صحبت کردن با غریبه ها که ترجیح می دهند همچنان جویدن در صلح است. زبان بدن این افراد در حال دادن کردن یخ سرد و در عین حال وارن به نظر نمی رسد توجه, و نه همه فیلمبرداران ماهیگیری برای یک شات بزرگ از وارن بودن یک فرد عادی انجام یک چیزی که هیچ فرد عادی این کار را انجام داد.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Petronius 2/11/2020 5:21:11 AM (شماره 314637)

من نمی خواهم که دروغ گفتن دیوانه, پیر بت اهتزاز در اطراف من در حالی که من در تلاش برای لذت بردن از شام من.

38 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: chumley 2/11/2020 5:38:53 AM (شماره 314643)

این ایده از رفتن به یک رستوران محلی برای دیدن آنچه که واقعی آمریکایی ها در حال فکر کردن بود و زیبا که آن را برای اولین بار انجام شد اما آن را تبدیل به طور کامل hackneyed و صحنه. واقعی آمریکایی ها معتاد رفتن به یک محل برای صبحانه اگر آن را پر از خبرنگاران, سیاسی, هک, دوربین, و سیاستمداران کج پمپاژ آرنج و نوزادان است. قریب به اتفاق phoniness را خراب و طعم از حتی بهترین املت. زمان برای پیدا کردن یکی دیگر از عکس op.

30 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: NancyD 2/11/2020 6:21:16 AM (شماره 314661)

چرا هر کسی فکر می کنم که این یک ایده خوب است ؟ آن را شرم آور برای نامزد به طور کامل نادیده گرفته شده است. اپتیک هستند بد نیست انجام یک چیز و آن بی ادب. من معتقدم که اگر مغلوب ساختن پیشی جستن راه می رفت به یک رستوران با یک جدول از رادیکال لیبرال آنها می خواهم شروع به کوه در می رم بیرون پرتاب چیز گریه و جیغ…

28 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: F15 Gork 2/11/2020 6:48:01 AM (شماره 314673)

اسکو هیچ سرنخ پرنده……

15 نفر بود.


که دستور کتلت گوشت گوساله???

8 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: PChristopher 2/11/2020 7:15:16 AM (شماره 314687)

این همه تا جعلی. این مرا به یاد از پشت در بلند مدت ها پیش هنگامی که جورج مک گاورن در حال اجرا بود در برابر نیکسون. مک گاورن در حال اجرا همسر سارجنت شرایور فکر او می خواهم تلاش بازی آقای آبی یقه و دعوت از یک گروه از کارگران به یک نوار که در آن او دستور داد آبجو برای همه, اما گفته متصدی بار “را معدن یک Courvoisier.” یک مرد واقعی مردم….درست مثل امروز.

21 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: fordtran 2/11/2020 7:32:35 AM (شماره 314697)

من خیلی دوست دارم برای دیدن خانم ساندرز در یک کافه محلی. من از او بپرسید, “خانم ساندرز, I am pro-life دوم متمم حامی. من اعتقاد دارم در شمارش قدرت کوچکتر دولت کاهش مالیات محدودیت مدت یک بودجه متعادل مرز امنیت و صلح جهانی از طریق شلیک برتر. آنچه شما باید ارائه دهد ؟

25 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Lazyman 2/11/2020 7:47:10 AM (شماره 314703)

او نیاز به پیدا کردن افرادی که می خواهید یک وعده غذایی رایگان.

16 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Osprey21 2/11/2020 8:00:19 AM (شماره 314709)

من را از تخت به او گفت: جهنم را از من دور.

15 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Laotzu 2/11/2020 8:10:23 AM (شماره 314717)

این خیلی غم انگیز زمانی که دولت بزرگ آن را متوجه نیازهای مردم بیش از نیاز مردم (و یا می خواهید) آن است.

13 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Krause 2/11/2020 8:49:07 AM (شماره 314761)

او یک فرد بی دست و پا. ساختگی.

17 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: بد-مو 2/11/2020 8:52:41 AM (شماره 314766)

سلام مردمی !!! من یکی که می خواهد به کشتن خود اتحادیه طرح بهداشتی و مالیات خود را بد غنی کارفرمایان از کسب و کار !!!

10 نفر مثل این.


این است تفاوت بین حزب دموکرات و Rrally است. به یاد داشته باشید لذا خواسته سارا ساندرز و خانواده بی سر و صدا ناهارخوری ترک رستوران. آنها را حمل بر انتقاد, لعنت, و انجام به توجه و نمایشگاه خود را دوست نداشتن. این NH مشتریان در رستوران نشسته بی سر و صدا تلاش برای مودب در حالی که پایدار لیز بدون ایجاد یک صحنه. آنها نشان دادند که بی علاقگی و در عین حال لیز نیست و نشانه به ترک آنها را به تنهایی. ما استفاده می شود به تماس با آنها را اکثریت خاموش. در حال حاضر ما به ناروا rallys.

14 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Highlander 2/11/2020 9:03:39 AM (شماره 314779)

او باید شروع به پریدن کرد تا در جدول لا کاپیتان اسکیت بورد.

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: lakerman1 2/11/2020 9:19:54 AM (شماره 314792)

فراموش لاغر بانوان سالمند را بو/ آنها باید با توجه به واکنش به چروکی لیز. در حال اجرا وجود آب در خیمه مخروطی سرخ پوستان.

5 نفر بود.


آنها باید او را دعوت به پیوستن به آنها و سپس او را مجبور به انتخاب کنید تا تب–سوسیالیسم در محل کار درست است ؟ درست مثل Hollywerid سیاسی نخبگان فکر می کنم هر کس آنها را دوست دارد. سپس در دنیای واقعی سیلی آنها را در صورت مودبانه. MAGA!!! KAG!!! مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 و فراتر از آن!!! قلع گوش Lizzy بازگشت به ماساچوست که در آن آشکارا آنها مانند شما.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Strike3 2/11/2020 10:06:04 AM (شماره 314852)

کسانی که بدیهی است که مردم لذت بردن از مواد غذایی بیشتر از آنها لذت بردن از سیاست است. او می شده اند به عنوان لاغر بال مرغ که موفق به فرار از یک بشقاب است. این است Lizzy گردن از جنگل و او را بمباران کردند به طوری تصور کنید که چگونه مناطق کشور است که دوست نداشتن جدید Englanders در حال رفتن به دریافت او.

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: kono 2/11/2020 10:33:45 AM (شماره 314891)

در حالی که من دوست دارم به فرض که این رفتار مردم را در این زمینه نشان دهنده نظرات خود را سوسیالیست جعلی هند وجود دارد دیگر قابل قبول راه برای تفسیر آنچه که ما می بینیم ، آنچه روشن است این است که آنها به خصوص مهمان نواز به این وضعیت و در حال تلاش برای تشویق آن به ادامه. چگونه بسیاری از حالات مختلف می تواند تولید که واکنش ، اگر من می دانستم که همه چیز من بود یا گفته بود موضوع را به حال ساخته شده است به کمپین تبلیغات, من می خواهم مخفی از, دوربین, بیش از حد. که نیاز به هیچ زحمتی از تبدیل شدن علوفه برای رسانه های اجتماعی انگشت اشاره اوباش…

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Venturer 2/11/2020 10:40:26 AM (شماره 314900)

شاید اگر او رفته بود به یک Texas Roadhouse و انتظار در خط برای یک ساعت و نیم خوردن بادام زمینی تا زمانی که او یک جدول آن را انجام داده اند بیشتر برای مبارزات انتخاباتی خود را.

3 نفر بود.


یخچال بیش از وجود دارد لیز. دستگاه گوارش خود را یک آبجو.

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: مبتنی 2/11/2020 11:11:46 AM (شماره 314947)

Ichabod وارن سرگردان در اطراف رستوران و اذیت و آزار در شام اما او در واقع قرار دادن او در یک صندلی و نظم چیزی ؟ من مطمئن هستم که صاحبان می خواهم آن را قدردانی. بیشتر از داشتن او درحال اطراف اخلال در مشتریان خود. البته لیز احتمالا سخت سرورها در نوک یک لا هیلاری ” چون که دموکرات راه است.

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: آنی Xango 2/11/2020 2:30:54 PM (شماره 315156)

او از دست رفته کلاس روزی که گذشت …خود آگاهی ژن.!!!!!!!!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su