مقامات شروع اجرای سرپناه در محل سفارش با جریمه تا 1000 $

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: NorthernDog, 4/13/2020 1:12:20 PM

مارین کانتی کالیفرنیا. – برخی از ساکنان منطقه خلیج در حال یادگیری راه سخت – نقض ماندن در خانه سفارش می توان پر هزینه.اما این واقعا بستگی دارد که در آن شما در منطقه خلیج است. شهرهای مختلف و استان ها در حال اجرای سفارشات در راه خود را. در دریا صخره های ساحلی در شهرستان سانتا کروز, یک سان خوزه که نخواست ذکر شده بود روز شنبه پس از خوراکی یک عکس در آنچه که او به نام “شکستن روانی” از محدوده خانه است. “یک کلانتر افسر کشیده و به ما گفت که او قرار بود به ما استنادی برای


پاسخ 1 – ارسال شده توسط: John C 4/13/2020 1:18:32 PM (شماره 378283)

قانون اساسی بود سر در گم.
چه شد که کودکان و نوجوانان بازی “سیمون می گوید” و یا “ممکن است”.
Dem عشق مانند یک دولت به permisssion به مردم کم است.

20 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DVC 4/13/2020 1:43:33 PM (شماره 378301)

به نظر می رسد که افرادی که در هر نقطه در نزدیکی فرد دیگری می شوند اشاره کرد. که در آن است به این معنا که در? آنچه در هک یک فرد به خطر انداختن اگر آنها در نزدیکی هیچ کس دیگری به جز برخی از کمی نازی قدرت سفر ؟ به نظر می رسد مانند مردم می توانند با خیال راحت در ساحل…شاید نیاز به 20 ft اجتماعی فاصله و یا چیزی. این افراد به معنای واقعی کلمه دیوانه قدرت و نه انجام هر کاری مفید است.

30 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: LanceLink1 4/13/2020 1:46:15 PM (شماره 378303)

و آنها را مغلوب ساختن پیشی جستن یک فاشیست………

33 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: dst4life 4/13/2020 1:52:21 PM (شماره 378309)

این ممکن است در مورد کالیفرنیا دولت عدم درآمد. جریمه سفت نگه داشتن جریان پول در حال آمدن است. اما دوستان عزیز امیدوارم که برخی از ابعاد دیدن نور و متوجه خود مدیران عزیز در حال سرحال دیکتاتورها.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: mc مربع 4/13/2020 1:53:23 PM (شماره 378310)

درآمد دولت پایین به دلیل وجود دارد هیچ فروش و گاز و مالیات جمع آوری شده. اجازه دادن به یک بحران به هدر رفتن آنها در حال دادن جریمه برای همه چیز. من شنیده anecdotally که حتی ترافیک جریمه می شوند مطرح شده در بعضی از نقاط.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: بد-مو 4/13/2020 1:55:31 PM (شماره 378311)

نکته بسیار خوب #5. اجتماعی فاصله جریمه = گاو پول نقد.

14 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: F15 Gork 4/13/2020 1:57:46 PM (شماره 378316)

اگر شما در حال مسلح می تواند عاقلانه برای دریافت کنید که راه….

20 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Hermoine 4/13/2020 2:12:10 ب. ظ (شماره 378326)

طبق معمول وکلا در حال رفتن به یک قتل در بحران…من فقط می توانید ببینید پرونده های حقوقی در ستون سمت راست در حال حاضر.

14 نفر بود.


مگر اینکه البته شما یک بیگانه غیر قانونی…

22 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Highlander 4/13/2020 2:41:21 PM (شماره 378338)

برای San Jose, زن; آن را به دادگاه با حقایق. شما نیاز به مبارزه با این.

14 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: XCenturion 4/13/2020 2:43:06 PM (شماره 378339)

من امیدوارم که گال که ذکر کردم یک لیبرال که رای دادند برای گاوین Newsome!

17 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: LadyHen 4/13/2020 2:52:51 PM (شماره 378343)

اجرای خودسرانه قرنطینه در کسانی که بیمار است و ظلم و ستم.

20 نفر بود.


من چیزی جز تحقیر برای خودسرانه قدرت بود. من مدافع شورش….. شورش مسلحانه ممکن است لازم.

15 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 4/13/2020 3:30:13 PM (شماره 378360)

عصبانی نشده است ؟

15 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: GO3 4/13/2020 3:48:54 PM (شماره 378369)

مسخره است. CDC سایت روشن است که چه چیزی باعث می شود این ویروس های مختلف است که آن را به شدت مسری چون قطرات از کسی عطسه می تواند آلوده کسی در مجاورت این رو اقامت شش فوت دور. جهت مشاهده فرم خرید سی دی نمی کند و حتی نرخ آن به عنوان ترین بیماری مسری وجود دارد. آماده است ؟ این سرخک.
پس, پناهگاه در محل (به طور معمول استفاده می شود برای فعال بورس در یک مدرسه و یا کسب و کار) در حال رفتن برای کمک به چگونه اگر ما فاصله امن? مگر اینکه شما به من گفتن آن بوده است weaponized و در حال پراکنده در منطقه پناهگاه در محل کاملا غیر ضروری و تنها باعث افزایش وحشت. مثال دیگر: ما ایستگاه خبری محلی تا به حال برخی از پرستار به ما بگویید که زمانی که شما به خانه از فروشگاه کفش های خود را خاموش کمپرسی لباس های خود را در آن شستشو, دوش گرفتن و قرار دادن لباس تمیز است. جهنم اجازه می دهد تا فقط پیش بروید و یک دوغاب گودال با فوق العاده گرمسیری سفید کننده (STB) اجرای یک decon ایستگاه با MOPP کت و شلوار و فیلتر ارز و یک نقطه. کاملا عجیب و غریب است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: droopydog 4/13/2020 3:57:43 PM (شماره 378377)

این چپی هستند مانند خوک در شیب. آنها عشق خود را قدرت نوظهور و آنها نمی خواهند به راحتی به نوبه خود آن را سست.

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: kono 4/13/2020 4:11:32 PM (شماره 378385)

کاملا سخت گیرانه.

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Historybuff 4/13/2020 4:28:53 PM (شماره 378401)

Sic Semper Tyranus

9 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: couchguy 4/13/2020 4:38:18 PM (شماره 378413)

من شرط می بندم که نمی, اجرای آن در اوکلند.

10 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: پارچه Al 4/13/2020 4:54:33 PM (شماره 378436)

چقدر آنها اتهام بی خانمان ؟

12 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 4/13/2020 5:07:08 PM (شماره 378455)

صبر کنید تا اول کلانتر معاون شات می شود.
من شک دارم که آنها در حال فروش بلیط مردم بودن chauffeured در یک لیموزین–آنها به احتمال زیاد در حال غنی با وکلا
همچنین نمی بلیط یک ماشین با NRA برچسب روی سپر–ممکن است دریافت شات
سوبارو استیشن واگن با فوتبال, رانندگی? –بلیط!

7 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: lazlototh 4/13/2020 5:10:56 PM (شماره 378458)

از CA Covid وب سایت (“س” و “الف” اضافه شده برای وضوح): “Q: آیا من می توانم هنوز هم ورزش ؟ بچه ها من به پارک برای هوای تازه ؟ نگاهی به راه رفتن در اطراف بلوک ؟ A: بله. تا زمانی که شما در حفظ امن اجتماعی فاصله شش فوت از مردم که بخشی از خانواده خود را, آن را خوب است برای رفتن به خارج برای ورزش و پیاده روی و یا هوای تازه است.” پلیس نشده انجام مشق شب خود را و نیاز به تماس و مجموع جهنم به شهر و اگر آنها نمی خواهد به پایین او باید آنها را شکایت – او نمی خواهد می یابند بسیار اما حداقل هزینه آن را از شهر و زمان و پول و این امر شایسته است که برای آن حماقت است.

9 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Ken M. 4/13/2020 5:21:38 PM (شماره 378469)

سه مقاله به تازگی در اینجا نوشته شده: دموکرات ها به نظر می رسد با بهره گیری از این اقتدارگرا لحظه
https://www.americanthinker.com/blog/2020/04/democrats_seem_to_be_enjoying_this_authoritarian_moment.html دولت پلیس صحنه را از چین به نظر می رسد در ایالات متحده
https://www.americanthinker.com/blog/2020/04/a_police_state_scene_out_of_china_appears_in_the_united_states.html Coronavirus افشای ظالم کوچک در سراسر کشور
https://thefederalist.com/2020/04/13/the-coronavirus-is-exposing-little-tyrants-all-over-the-country/

5 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: mc مربع 4/13/2020 5:39:17 PM (شماره 378488)

هر کسی می دانم که اگر شهرستانها پرداخت پاداش پول در عین حال اگر همسایه خود را طول می کشد سطل زباله ؟

7 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: jimincalif 4/13/2020 5:45:48 PM (شماره 378492)

شهرستان ریورساید (در جنوب کالیفرنیا) یک برنامه برای دله دزدی در کشورهای همسایه. http://sunnewsandreview.com/item/15270-riverside-county-encourages-residents-to-snitch-on-each-other-to-curb-covid-19

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Strike3 4/13/2020 6:04:43 PM (شماره 378505)

تمام این کمی بارنی نی لبک کلون به دادگاه و خواهیم دید که چگونه بلیط می ایستد تا به قانون اساسی است. جنگل رنجرز در حال بدتر از پلیس وقتی که می آید به niticking خرده کمی قوانین مانند مجوزها و حمل و نقل از هیزم. مشخصات فنی شهروند مالیات دهندگان خود را پارک. بی خانمان نمی پرداخت برای یک دنگ چیز و من شرط می بندم آنها معاف همراه با قیمتی غیر قانونی بیگانگان.

5 نفر بود.


پاسخ 27 – نوشته شده توسط: بد-مو 4/13/2020 6:53:00 PM (شماره 378536)

همانطور که اشاره کردم در سخنان طنز آمیز در پسر من عروسی مورد اول واقعی, مست, شب …
در تگزاس ما باید حداقل 80 طعم های مختلف پلیس از جمله تگزاس رنجرز …
و همه آنها فکر می کنم آنها تگزاس رنجرز.

5 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Venturer 4/13/2020 8:07:15 PM (شماره 378581)

به اعتقاد من بسیاری از این مزخرفات از فرمانداران و شهرداران خود قوانین و مقررات در حال رفتن برای پایان دادن به در دیوان عالی کشور است.
ما آزادی گرفته شده به طور پیش فرض. ویر نمایندگی نیست در این آشفته بازار و بیشتر از همه چیز من را دیده اند که در برابر قانون اساسی است.
این است که در حال اجرا بسیار شبیه لینکلن زد Civi جنگ. او آنچه او می خواست به انجام و قانون اساسی سر در گم می شود.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “NorthernDog”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im