عمه Jemima به بستگان می خواهید غرامت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/29/2020 5:22:55 AM

در اوایل این ماه که Quaker Oats اعلام کرد که عمه Jemima می توانید یک نام جدید و آرم یک زن 47 ساله راننده کامیون به نام لارنل Evans جونیور با دریافت این اخبار با برخی از تردید. ایوانز بزرگ و نوه از آنا کوتاه Harrington یکی از چندین هنرپیشه های زن که عمه Jemima در نمایشگاه ها و تبلیغات در سراسر اوایل قرن 20th. این شرکت نام تجاری جدید تعریف و در آینده 5 میلیون دلار کمک مالی زنگ زد توخالی به او. “که راه آسان برای آنها به” ایوانز می گوید روزانه وحش. “من حدس می زنم شما می گویند که صرفه جویی در پول است.” او تا به حال یک های مختلف حساب داشته باشید. شش سال پیش ایوانز و برادرزاده اش Dannez شکارچی


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: BarryNo 6/29/2020 6:59:48 AM (شماره 460465)

من این همه چیز خسته کننده و مسخره است. عمه Jemima است نه نژاد پرست. مسابقه baiters هستند. من می خواهم برای دیدن آنها پرداخت غرامت برای میلیون ها خسارت آنها به تحریک.

28 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/29/2020 7:05:53 AM (شماره 460467)

شعار من می شنوم از سیاه و سفید “جامعه:” Gimmie mo’ money!
Gimmie mo’ money!
Gimmie یو پول!
Gimmie mo’ money! –آهنگ از Gimmiedats

34 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: BarryNo 6/29/2020 7:11:57 AM (شماره 460473)

با توجه به آنچه اتفاق افتاده فقط در مینیاپولیس که در آن شورای شهر است ‘استخدام’ خصوصی نیروی امنیتی با مالیات دهندگان دلار بلافاصله پس از defunding پلیس این است که طرح خود را: ایجاد هرج و مرج سرزنش پلیس و در نهایت نظامی. سرزنش اسلحه هر زمان که خصوصی شهروندان خود دفاع کنند. خلاص شدن از پلیس و در نهایت نظامی که مدیون وفاداری به قانون اساسی است. یاغی خصوصی مالکیت اسلحه به عنوان یک خطر ، به عنوان یک coallary: اجرای تفنگ شرکت کردن اگر کسب و کار با طرح دعوی در دادگاه و یا تهدید از پل خشونت است. استخدام خصوصی رزمندگان که مدیون وفاداری تنها به باتلاق مخلوقات در داخل و خارج از واشنگتن است. کشتن هر کسی که اشیاء. خود را ‘حق’ محل به عنوان حاکمان این کشور و جهان است.

5 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: pinger 6/29/2020 7:44:55 AM (شماره 460498)

چرا از آن است که بسیاری از ظهور از رحم را با دست خود بیرون ؟ این دیگر آموخته است; آن را در DNA.

13 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: udanja99 6/29/2020 8:00:04 AM (شماره 460520)

ببخشید اما من نمی خواهد بر روی Daily Beast. اتحاد ایوانز تا به حال شده است در رفاه ؟ و یا دریافت هر گونه استحقاق? اگر او در حال حاضر دریافت غرامت. $26 تریلیون و من به مرگ بیمار از کل این demonrat اجرا ظروف سرباز یا مسافر.

11 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/29/2020 8:00:59 AM (شماره 460524)

شما هر 3 پنکیک خوشحال و خفه شو!

11 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: jar 6/29/2020 8:01:02 AM (شماره 460525)

در واقع آنها انتظار بزرگترین مدل سازی هزینه در تاریخ ؟ به احتمال بسیار زیاد زن/زنان که مطرح شده برای تصاویر خود به عنوان عمه Jemima به امضا اشکال آزادی که آنها حق طبیعی اسمی اصلی مدل سازی هزینه دوره.

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: seamusm 6/29/2020 8:31:33 AM (شماره 460563)

من بدون شک به ادعاهای ساخته شده در مورد خود را دراز مرده نسبی. اما اگر او یک sharecropper تبدیل طبخ متعلق به دو خانه در یک محله خوب در زمان مرگ او سپس من را به این باور او بود عمیقا جبران در طول زندگی خود. این آقایان پنج نسل های بعد به عنوان بستگان اما ظاهرا نه مستقیم فرزندان را نه ایستاده و نه چیزی برای grouse در مورد. و تشکیل پرونده جامع ادعای بدون وکیل به نظر می رسد شبیه به آوردن چاقو به مبارزه با تفنگ. با عرض پوزش ،

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: lakerman1 6/29/2020 8:51:46 AM (شماره 460589)

این است که یک مورد در مورد پرداخت غرامت. این یکی در مورد حق امتیاز و من آن را به فوتی و فوری است.
مرده مشاهیر کسب دیگران بزرگ – الویس پریسلی و مایکل جکسون فقط دو نمونه از آن است. (MJ پدر یخ زده بود از mj’s و مستغلات و درآمد آینده – مادر او نیست. Mj’s و مستغلات در حال حاضر بدست آورده بیش از درآمد سالانه به عنوان یک فرد زندگی می کنند.)
من می دانستم که هرگز وجود واقعی با عمه Jemima تا همین اواخر. ورثه او احتمالا سزاوار برخی از پول especi9ally اگر دستور او استفاده شد.
این است که در مورد نژاد پرستی – همه چیز در مورد سرمایه داری.

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: TruthFetish 6/29/2020 9:09:13 AM (شماره 460614)

کجا هستند غرامت برای خانواده ها و فرزندان اتحادیه مدنی تلفات جنگ?

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: 3XALADY 6/29/2020 9:10:10 AM (شماره 460619)

من اول فکر کردم زمانی که من خواندن آن خانواده بود و ناراحت بود که رفتن آنها به دست خود ماهانه خانواده سلطنتی را بررسی کنید. آن را در زمان طولانی به اندازه کافی برای حقیقت ،

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: DVC 6/29/2020 10:06:49 AM (شماره 460686)

همیشه با دست خود را.

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/29/2020 10:45:38 AM (شماره 460730)

من می تواند سمت و با حکم به این دلیل که ایوانز بیش از حد احمقانه به تواند توسط یک وکیل. من درک می کنم Quaker Oats چرا که آنها حق کپی رایت نام حقوقی توافق برای دستور العمل کاملا متفاوت Evans پسران دنبال چیزی اشتباه آنها تا به حال به اثبات تصویر و واقعی فرد یکی در همان یک کار بسیار دشوار است. ایوانز بود نه بیش از حد هوشمند است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: earlybird 6/29/2020 10:51:38 AM (شماره 460742)

کاملا پوچ است. Shirttail بستگان آمده از چوب به می گویند که آنها بدهکار هستند “غرامت” به دلیل طولانی خود را پیش نسبی عمل بخشی از یک شخصیت خیالی?

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: عزیزم 6/29/2020 11:22:23 AM (شماره 460787)

من فکر نمی کنم spokesmodels’ بچه ها قرار بود پشتیبانی در ابد تنها به دلیل پدر و مادر خود را در زمان اشتغال و به خوبی پرداخت شده به آنها را انجام دهد. اگر اپورتونيست و تنبل دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان تلاش زیادی به بهتر خود را به عنوان آنها را تعقیب نقدی گاو در دادگاه آنها خواهد بود بسیار موفق مردم است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Ketchuplover 6/29/2020 11:36:37 AM (شماره 460804)

عشق به پول ریشه همه شر است. در واقع. چرا آنها از بین بردن میراث او را با تلاش به پول نقد در آن است ؟ من خواهد بود هیجان زده می شود قادر به بگویید که من به بچه ها و نسل های آینده که جد خود را الهام بخش برای تصویر آمریکایی ها را دوست داشتم برای چند دهه. با این ادعا نژادپرستی آنها تبدیل عزیز خود را یک به یک گاو پول نقد.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/29/2020 1:02:10 ب. ظ (شماره 460864)

دو هکتار و یک قاطر شد و بستگان خود را غرامت. سیاه پوستان تا به حال آن را بهتر از سفید ایرلندی و اسکاتلندی بردگان را به کار در مستعمرات. بسیاری از آنها برده بودند برای زندگی و کار می کردند به مرگ به خاطر آنها هیچ هزینه به انگلیسی, شدند, اخراج دهها هزار نفر از ایرلندی و مردان و کودکان را در جزیره مزارع و مستعمرات. سیاه, برده پول هزینه کردم و خیلی بهتر درمان – حتی آزادی پس از 7 سال. بنابراین یادگیری داستان واقعی از برده داری در این کشور قبل از زدن خود را به روغن.

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Smart11344 6/29/2020 1:50:55 PM (شماره 460919)

خدا رو شکر برزیل آجیل شناخته شده با نام های دیگر هنوز هم امن است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: watashiyo 6/30/2020 3:04:40 AM (شماره 461490)

هک فقط جبران آنها را با یک جعبه مخلوط نان شیرین و پهن در هر ماه برای زندگی است.

0 افرادی مانند این.


“غرامت” است و منفور ترین لیست بعد از کلمه “تقاضا” کجا پایان می یابد.
جهت مشاهده فرم خرید من تا به حال بدبختی به رفتن به Wally جهان امروز است. عمه Jemima است که هنوز هم در قفسه. در دیگر اخبار جنگ خود را در منطقه شروع می شود در تاریکی است. یکی راه و یکی از راه های خارج از فروشگاه.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de