صوتی قطره از جیمی کیمل گفت:N-Word با استفاده از “سیاه Voice’; تهمت جونیور تماساو را

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 6/23/2020 6:05:52 AM

جیمی کیمل در تلاش است برای انجام هر کاری او می تواند برای حمله به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. در سال 2018 یکی از چیزهایی که او را تشویق تام آرنولد برای پیدا کردن و انتشار یک نوار که گفته مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داد با استفاده از N-word. البته هیچ کس حتی قادر به تولید چنین یک نوار. این فقط یکی از بسیاری از مضر قرار دارد خارج وجود دارد برای اهریمن جلوه دادن مغلوب ساختن پیشی جستن. اما معلوم بود که در واقع یک N-کلمه فقط این بود کیمل خود را که با استفاده از این کلمه بارها و بارها. او این کار را انجام Snoop Dogg تقلید و با استفاده از یک سیاه و سفید “با صدای” سابق “مرد نشان می دهد:” شرکت میزبان Adam Carolla پادکست. هشدار برای زبان توهین آمیز.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: franq می 6/23/2020 6:11:41 AM (شماره 453598)

Kimmy Jimmel. احساساتی. که ساعت که احمق ؟ باید به آنها اجازه دهید مخاطبان استودیو و پشت در هنوز رتبهدهی نشده است ؟

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: anniebc 6/23/2020 6:27:48 AM (شماره 453606)

من تعجب می کنم اگر اسنوپ سگ برده می آیند و می گویند که او مفتخر به تقلید کیمل. کیمل, منافق, باید, خود, لغو, اما او نمی خواهد او را یک عضو را به من بگو ،

13 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: jeffkinnh 6/23/2020 6:36:49 AM (شماره 453618)

چپ هرگز شکل خود اقدامات می تواند در نظر گرفته شود به عنوان آنها قضاوت دیگران یا که اقدامات آنها را فقط به دلیل آنها می خواهند به نیز می تواند انجام شود در برابر آنها. هری رید هسته ای گزینه استفاده می شود برای حمایت از بو هنگامی که او نمی تواند قضات تایید شده است مفید در گرفتن همه تهمت به قضات تایید کرد. خنده دار ترین چیزی است که چپ شروع اقدامات خود را با موفقیت محدود در برابر محافظه کاران است. اما پس از آن استفاده می شود در برابر آنها را با موفقیت بزرگ است. در کیمل مورد دیگر چپ که در حال تصمیم گیری مشکل با خود جنبش است که آن را خالص کافی است. این schadenfreude تجربه آنها به عنوان skewered خود را تقریبا گناهکار است اما توجیه های بی ملاحظه آسیب آنها انجام داده اند با استفاده از همان ابزار مورد استفاده در برابر آنها. آن را نیز یک یادآوری است که اراذل و اوباش را دوست دارد ، هنگامی که شما ریشه برای این اراذل و اوباش را به شما می دهد بدون حفاظت وقتی که اراذل و اوباش می آید برای شما.

18 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/23/2020 7:23:44 AM (شماره 453665)

آتش او را. او عبور از “پیشرو/کمونیست” خط! که آنچه که او تلاش می کند به انجام به Pres. مغلوب ساختن پیشی جستن.

12 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: udanja99 6/23/2020 7:25:22 AM (شماره 453667)

با سلام اگر ویرجینیا فرماندار و دادستان کل می توانید یک رمز عبور در انجام blackface سپس کیمل رفتن به اسکیت بازی کردن.

13 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: beca 6/23/2020 7:32:17 AM (شماره 453677)

من ترک تماشای این ادم سفیه و احمق سال پیش. اواخر شب مرده است. هیچ چیز ارزشمند. را کیمل کردن هوا. او زباله در کل از زمان. اگر من می خواهم به گوش چپ زباله من می تواند به نوبه خود در سی ان ان. 🤦♀️

19 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: hammondb3 6/23/2020 7:56:42 AM (شماره 453703)

حقیقت این است که به عنوان یک هدف ناظر کیمل چیزی اشتباه است. Snoop می کند با استفاده از کلمه. انجام یک تصور از Snoop خواهد با ضرورت شامل آن است. در غیر این صورت این امر می تواند مانند یک تصور از اد مک ماهون و گفت: “Heeeeerrre است… شما می دانید که…”. محافظه کاران نمی بازی بازی ساخت یک کلمه در یک جرم و جنایت است. پس از کیمل در این و شما تنها مشروعیت بخشیدن به این ایده که کلمات ‘غیر قانونی’. به جای اشاره به ریاکاری اما در عوض خواستار کیمل برداشته شود اصرار دارند که محافظه کاران تقاضا همان درجه از طول و عرض جغرافیایی را در گفتار.

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/23/2020 8:10:49 AM (شماره 453728)

من استفاده می شود به یک جیمی کیمل فن تماشای او تقریبا هر شب به مدت چند سال—-تا زمانی که او شروع به گرفتن سیاسی و تند و تیز در مورد مغلوب ساختن پیشی جستن. در حال حاضر او می تواند جهان بهترین مهمان و من نمی تونه در. نه من خرید هر محصول است که تبلیغ خود را نشان می دهد. (او دیگر ادعا می کنند به شهرت کشیدن Howard Stern با او همراه; استرن در حال حاضر virulently ضد مغلوب ساختن پیشی جستن و شدید فقیر کیمل: آنها حتی تعطیلات با هم.). دیدن جیمی—من می توانم بیان به نظر من بیش از حد.

3 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: chance_232 6/23/2020 8:14:33 AM (شماره 453733)

بیشتر انصراف از فرهنگ در رژه…… آن شکوه چشم به صورت چاپگر….لیبرال ها غذا خوردن خود را. جمهوری خواهان باید فقط اقامت در خارج از آن جز به اشاره است که کیمل یک منافق.

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: HotRod 6/23/2020 8:26:07 AM (شماره 453750)

“به جای خواستار کیمل برداشته شود اصرار دارند که محافظه کاران تقاضا همان درجه از طول و عرض جغرافیایی را در گفتار.” خواست همه شما می خواهید, اما چپ مراقبت می کند و شما را نادیده بگیرد. گاهی اوقات شما باید به مبارزه با آتش با آتش. نفاق و دو استاندارد باید در معرض و گناه برگزار شد به حساب.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/23/2020 8:37:32 AM (شماره 453762)

من ترک اواخر شب تلویزیون که لنو چپ حزب. او تمسخر یکسره و ‘جی راه رفتن’ اقدام جسی آب را نشان می دهد جهان چگونه واقعا نادان بزرگسالان جوان/دانشجویان هستند.

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/23/2020 9:09:26 AM (شماره 453785)

تقدم.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/23/2020 9:24:09 AM (شماره 453801)

که به خاطر شوک توسط دموکرات ها زمانی که رابرت برد سعی کردم توضیح N-word و گفت: وجود white n–ژر بیش از حد. آره من بیش از حد. اوباما حتی به مداحی در Klansman مراسم تشییع جنازه. همه چیز یک طرفه با لیبرال ها کیمل متفاوت است. من اهمیتی نمی دهند اگر کیمل از کار اخراج شده است چرا که من هرگز او را تماشا و یا در مورد او مراقبت همان می رود برای تام آرنولد.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Sunhan65 6/23/2020 9:50:55 AM (شماره 453833)

من با #7. بخش اول از مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور جیر نیاز به توجه بیشتر: “روشن من 100% را در برابر مجازات کمدین, جوک….” آن را دوست دارم یا نه کیمل یک کمدین تلاش می شود خنده دار است. به نظر من از کمدین است که آنها می گویند هر چه می خواهند و ما را وادار به تصمیم می گیرید که آیا به خنده و خرید بلیط. من هیچ علاقه ای به مجازات کمدین برای چیزهایی که آنها می گویند و یا انجام در حالی که تلاش می شود به خنده دار. این احمقانه است. و آن را هنوز هم احمقانه که آیا چپ آن و یا راست فقط همراه با آن است. دوم, من درک نفاق شارژ. این است نمونه دیگری که در آن زمینه است. یک تفاوت وجود دارد بین پوشیدن کلان, صحنه و لباس برای هالووین حزب و پوشیدن یک اشاره هود به یک کلان رالی. هیچ کس به طور جدی فکر می کند جیمی کیمل توسط یک نژادپرست به دلیل میپوشید blackface در یک طرح کمدی. مردم خواستار او فردی گری در سمت چپ و منافقان. آنها می دانند که او یک نژادپرست و آنها اهمیتی نمی دهند. من انجام دهد. فراتر از همه که من هیچ علاقه ای به مجازات مردم حتی برای گفتن چیزهای جدی من مخالف با. باور من در یک فرهنگ است که محافظت از آزادی بیان یعنی من گاهی اوقات باید برای دفاع از این آزادی برای افرادی که نمی خواهد در دفاع از من اگر وضعیت عوض شد. پس از آن می شود. من می خواهم هیچ بخشی از چپ فرهنگی لینچ اوباش.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: AlpineLace 6/23/2020 9:54:14 AM (شماره 453841)

شاید او فقط کپی کردن رپرهای.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 6/23/2020 9:56:30 AM (شماره 453846)

واقعی نژادپرستان. من هرگز دوست خود را نشان می دهد و حتی قبل از او شروع به افراطی چپ nastiness. او یک بازنده است.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 6/23/2020 10:39:35 AM (شماره 453919)

من استفاده می شود برای بسیاری از سال پیش به تماشای لنو و Letterman با نظم شاید 3 شب در هفته و یا چیزی شبیه به آن. سپس Letternan شروع بی ادب به مهمانان و فقط معنی و unfunny….و من کاهش یافته است Letterman. دوستان متوجه پستی خود بیش از حد. لنو بود و هنوز هم یک مرد خوب و هنوز هم خنده دار بود و جالب برخی از مهمانان است. سپس لنو بازنشسته و هر کس او جایگزینی بیرون آمد….و من به تماشای چند نشان می دهد حتی نمی یاد داشته باشید که او آن بود تا چند نشان می دهد. پس از حدود 3 نشان می دهد, من تصمیم گرفتم که این مرد نبود, خنده دار, ندارد, هر چیزی که من می خواستم به تماشای, و بود که در پایان آن است. من تماشا اواخر شب تلویزیون شبکه در مدت زمان طولانی حتی یک بار. بسیار پس از آن من شروع به شنیدن که تمام اواخر شب بچه ها بیشتر و بیشتر چپ و بیشتر و بیشتر تند و زننده. من خوشحالم که من در حال حاضر از بین رفته اند.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/23/2020 11:17:21 AM (شماره 453997)

بنابراین در حال حاضر ما می دانیم که چرا عجله کاهش یافته است اطلاعیه در مورد ‘وقفه’ از خود نشان می دهد. او می دانست که این بمب بود. زندگی می کنند نادان دهان خود را حرفه ای است gonna die با آن بیش از حد. تنها نمایشگاه که یکی از بزرگترین numpties در رسانه ها در حال حاضر ساخته شده بود به زندگی خود را استاندارد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Strike3 6/23/2020 1:10:02 PM (شماره 454153)

من اغلب تعجب می کنم اگر سفید, نوجوانان که به نظر می رسد به عشق بازی اضافی-با صدای بلند موسیقی رپ در اتومبیل های خود را در حال انتقاد از زمانی که “N” کلمه انفجار از خود white-car radio. آن را تقریبا در هر “آهنگ” به عنوان اغلب به عنوان “F” کلمه “ب” کلمه “H” کلمه است که در واقع “W” کلمه در زبان انگلیسی است. نه که اغلب که من صرف زمان در چنین حماقت است. فقط کنجکاو.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: swarfer 6/23/2020 5:40:38 PM (شماره 454456)

کمی جیمی یک پاس رایگان. او تنها با داشتن سرگرم کننده است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)