دادستان کل ویلیام Barr منتشر شده بازبیانیه روز سه شنبه قضایی مجلس شنوایی—ضربات غیر دموکرات جورج فلوید روایت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/28/2020 2:59:55 AM

دادستان کل لایحه بار منتشر شد بیانیه خود را به کمیته قضایی مجلس برنامه ریزی شده برای روز سه شنبه.از طریق سیاسی:بیانیه نوشته شده است از Willi… توسط جیم Hoft در Scribd (کپی از بیانیه) دادستان کل بر ضربات از هم جدا جورج فلوید روایت در خشونت های پلیس.دموکرات ها نمی خواهم به شنیدن این واقعیت را بررسی کنید. نیروهای پلیس امروز به مراتب متنوع تر از همیشه قبل از وجود دارد هر دو بیشتر سیاه و روسای پلیس و بیشتر blackofficers در صفوف. اگر چه مرگ جورج Floyd – گزارشی انسان در دست پلیس بود و تکان دهنده,رویداد,


پاسخ 1 – ارسال شده توسط: جودی 7/28/2020 3:16:52 AM (شماره 492587)

من امیدوارم که بر یاد لذا در مورد چگونه سیاسی دارنده شد و گفت: او اوباما بال مرد

50 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: anniebc 7/28/2020 3:44:07 AM (شماره 492595)

FTA “آن را تا 60 که جنبش حقوق مدنی در نهایت موفق به پاره کردن دموکرات Jim Crow عمارت.” “سناتور” تیم اسکات بازگو چندین بار او شده است غیر منصفانه ای کشیده بر روی دموکرات-اجرای کاپیتول هیل.” “به تلویحا چشم پوشی تخریب و هرج و مرج در حزب دموکرات-اجرای شهرستانها است به کنار گذاشتن قانون اساسی از اصول قانون است که باید متحد ما حتی در یک سیاسی تفرقه زمان است.” “متاسفانه برخی از دموکرات ها را انتخاب کرده اند برای پاسخ به جورج فلوید مرگ در یک دور کمتر راه – توسط اهریمنی پلیس ترویج شعارهایی مانند ACAB (All Cops Are Bastards) و ساخت به شدت غیر مسئولانه پیشنهادات پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است.” “به همین دلیل است که در انتخاب دموکرات-اجرای شهرستانها که در آن شده است وجود دارد قیام در جرم و جنایت خشونت آمیز ما در حال افزایش و تقویت فعالیت های مشترک ما ضد جرم و جنایت نیروهای وظیفه که موفق شده اند در گذشته است.” من مطمئن هستم که وجود دارد بیشتر در مکان های که در آن یک نفر می تواند وارد دموکرات در ارتباط با تخریب و lawbreaking سازمان, اما شما نظر من. وای چقدر من آرزو می کنم بار می تواند یک اتصال به دختر روسای پلیس, DAs و شهرداران (و بنفشه مردان) و شورش, غارت و فقیر روابط در برخی دموکرات-اجرای شهرستانها.

48 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Paperpuncher 7/28/2020 7:02:52 AM (شماره 492649)

من جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه این احمقها/morons یعنی Nadler واکنش نشان می دهند به این.

25 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 7/28/2020 7:12:31 AM (شماره 492655)

“آن را تا 60 که جنبش حقوق مدنی در نهایت موفق به پاره کردن دموکرات Jim Crow عمارت.” درست آن بود 60s زمانی که lbj تصمیم گرفت که بهتر بود برای تار-0s به خرید رای سیاه پوستان نسبت به نگه داشتن در سرکوب آن است. را وارد کنید “بزرگ جامعه است.” این انجام آسیب بیشتری به خانواده از ورق برد و باند شاد خود از klams می توانستم همیشه از رویای.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: gone2pot 7/28/2020 8:15:45 AM (شماره 492696)

Uh huh, راست. به یاد داشته باشید رابرتز’ باز کردن اظهارات در Obamacare حاکم و چگونه شما فقط می دانستند رابرتز قرار بود به حکومت در برابر آن ؟ آره خوب گرفتن مچ پا خود را دلیل این که شما در مورد به Obamacared توسط Barr. تنها کسی که شاید رفتن به زندان برای تمام عمق جنایات دولت است FBI سرایدار که با استفاده Comey دفتر کامپیوتر در سه صبح برای بررسی در وام خودرو استفاده می شود. حیوان خانگی خود را بنفش اسب شاخدار برای من اگر شما فکر می کنم در غیر این صورت.

15 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Strike3 7/28/2020 8:43:06 AM (شماره 492726)

این دموکرات-اجرای Schiffholes در حال حاضر به پول نیاز انبوهی از آن به بازسازی خود را نابود شهرستانها و Barr است نه مسئول است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است. آنها خواهد داد تا خود را از جنایتکاران و عذر خواهی و یا در زندگی مدرنی برای همیشه در ظروف سرباز یا مسافر آنها ایجاد کرده است. لری سبک را علنا اعتراف می کند که مشکلات خود را به علت بد قضاوت صفر و توانایی رهبری. حسابرسي اجتناب ناپذیر است.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: hammondb3 7/28/2020 8:44:50 AM (شماره 492729)

Barr باید به طور کامل به خوبی می دانند و درک می کنند که این کشور نیست و هرگز در نظر گرفته شده بود به یک سیستم دموکراتیک’.

11 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: philsner 7/28/2020 8:48:28 AM (شماره 492737)

بر بسیاری از نقاط بسیار عالی. اما بحث ارزان است.

18 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Jebediah 7/28/2020 9:12:56 AM (شماره 492764)

آیا این به این معنی او است نه مغلوب ساختن پیشی جستن Wingman????????

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: HicoKid 7/28/2020 9:14:45 AM (شماره 492766)

این مشکل است که AG بر اشاره به “قتل جورج فلوید” قبل از دستگیری افسران محاکمه در یک دادگاه قانونی است. ممکن است که فلوید در واقع خودش را کشته بود با خوردن تمام مواد مخدر در حالی که او در تلاش بود برای پنهان کردن تقلبی پول نقد. افسران در حال حاضر به نام EMS قبل از او دار.

14 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: fayebeck 7/28/2020 9:22:32 AM (شماره 492786)

نمی تواند آن را گفته اند بهتر #5. من خوانده ام دو تا از نظرات و پیشنهادات خود را صبح امروز و خوانده نشده هر چیزی من می تواند مخالف با.

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/28/2020 9:29:23 AM (شماره 492797)

بسیار روشن بیانیه افتتاحیه توسط AG Barr. اما در حال حاضر جبا و زائده ها به طور سیستماتیک از بین بردن بار را باز کرد. به آنها حفظ شکاف سیاسی است که به مراتب مهم تر از هر چیزی است. آنها در مورد به تن که همه آمریکایی ها اجازه دهید به تنهایی کنگره نمایندگان باید همراه است. چپ نفرت است چه چپ نفرت می کند. بار است که یک مقدار بزرگتر از من به نشستن در مقابل این بی ارزش شغال.

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Catfur27 7/28/2020 10:10:11 AM (شماره 492847)

…اما همین سوال را در اینجا به عنوان دیده ایم برای 20 سال گذشته : اگر حس مشترک می افتد در یک جنگل ….و نادرست رسانه ها حاضر به آن را گزارش….آن صدا ؟ ( به نادرست رسانه ها را نمی خواهد به اشتراک گذاری این….و demsheep خواهد بود هیچ عاقل تر)

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Arby 7/28/2020 10:13:07 AM (شماره 492853)

او رسیدگی خواهد شد خود را با اعتماد بنفس. اجازه دهید ما امیدواریم که او دسته از دموکرات ها با یک مشت آهنین در دستکش مخملی. اوه خوب او می تواند را خاموش دستکش مخملی.

5 نفر بود.


چی ؟ ؟ ؟ شما معنی دموکرات ها ممکن است پاسخگوی اقدامات خود را ? نیست که نژاد پرست ?

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Bluefindad 7/28/2020 10:22:52 AM (شماره 492871)

ممکن است کمی ساده و بی تکلف به سوال “آیا کسی ثابت و یا ارائه هر گونه شواهد عینی که جورج فلوید بدرفتاری بود چرا که او بود؟” خنده دار, من شنیده ام و نه خوانده شده هر کسی در هر رسانه ای که سوال بپرسید.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: MDConservative 7/28/2020 10:42:09 AM (شماره 492894)

بازی, بازی, بازی…من مطمئن هستم که این متوقف خواهد شد همه دیوانگی است. حقایق مهم نیست. ملک تخریب مهم نیست. سیاه زندگی واقعا مهم نیست یا. هر کسی در اینجا تغییر ذهن خود را در این مسائل ؟ این همه اضطراب به جلو PDT به انجام کاری “هیتلر-esque”. یک بررسی بهتر خواهد بود به افشای افرادی که در پشت این تخریب است. هک DOJ حتی نمی تواند به نظر می رسد برای رسیدن به پایین از روسیه تبانی یا “Crossfire طوفان” در درون خود دارد.

3 نفر بود.


Barr اشاره به جورج فلوید را “وحشتناک کشتن” و افسر چوین استفاده از نیروی بیش از حد’ طرز حیرت انگیزی نامناسب: آنها به مقدار قبل از حکم دادگاه این کشور به بالاترین فدرال مامور اجرای قانون است که چوین به قتل فلوید. آن را غیرقابل دفاع.

7 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de