Attacca String Quartet انرژی خرس نتایج مختلط در شمال غربی BachFest اولین – Wed, 26 Feb 2020 PST

خیط و پیت کردن با پیروزی خود را در Grammys که در آن در برابر قوی رقابت CD خود را از کارولین شاو “نارنجی” با دریافت این جایزه برای بهترین ضبط توسط یک گروه اتاق کوچک و یا گروه های Attacca String Quartet صعود به مرحله وکیل مدافع در کارخانه شراب سازی در سه شنبه شب. “Attacca” موسیقی آموزش شروع بازی یک بخش جدید در نمره و بدون مکث.

درست نام خود گروه متشکل از امی شرودر (ویولن اول) Domenic Salerni (دوم ویولن) ناتان Schram (ویولا) و اندرو یی (ویولن سل) و بلافاصله به راه اندازی عملکرد بتهوون اولین کوارتت زهی.

آنها در حال تکمیل یک پیمایش کامل رشته کوارتت بتهوون آغاز سال گذشته توسط استاد مترادف و مدیر هنری Zuill Bailey به عنوان بخشی از یک yearlong جشن by Northwest BachFest از 250 سالگرد آهنگساز تولد.

پس از طرح آغاز شده و در ماه دسامبر توسط آریل کوارتت Attacca ارائه دو کوارتت توسط بتهوون یکی از اوایل دوره حرفه ای, Op. 18 #1 در F (1800) و یکی از, اواخر, Op. 127 in E-flat major (1825) و همچنین به عنوان یک مختصر کار: گابریلا اسمیت “هویج انقلاب” 2015 گنجانده شده است برای نشان دادن ادامه حیات جدی نوشتن برای کوارتت زهی.

رویکرد ما شنیده از آریل کوارتت با تاکید بر فردیت از بازیکنان و انتقال حس بداهه و خودانگیختگی است که توسعه های اخیر در سنت کوارتت بازی.

Attacca برای تمام تعهد خود را به موسیقی معاصر طول می کشد یک رویکرد سنتی است که در آن چهار صدای محکم یکپارچه سمفونیک کل. رنگها شخصیت از چهار بازیکن بسیار نزدیک همسان به عنوان جنگل از منابع مختلف در مخلوط یک روکش و هر جزئیات از تعبیر و بیان است یکنواخت در سراسر این گروه است.

در حالی که آریل کوارتت بود و آگاه از این واقعیت است که بتهوون کوارتت نوشته شده بود برای پایین تن به تن و سبک باب روز ابزار و بنابراین با استفاده از یک فندک تعظیم فشار و کمتر vibrato به تولید روح و باز صدا Attacca طول می کشد استفاده کامل از قدرت بیانی و انواع ابزار مدرن برای انتقال تفاسیر از شدت عاطفی است.

این رویکرد ضروری در انجام این کوره انرژی و پریشان نوآوری از “هویج انقلاب” و در طولانی بخش از بتهوون Op. 127. از بتهوون از سال 1825 بود مشهور ترین نوازنده در اروپا در حال حاضر به عنوان تغییر این دوره از موسیقی غربی. در نهایی خود را در پنج رشته کوارتت او تقریبا به طور کامل کنار ساختاری و هارمونیک محدودیت های که او به تدریج سست در سراسر زندگی حرفه ای او.

نتیجه این شد موسیقی از چنین وسیع فکری و عاطفی محدوده به عنوان گیج یا گمراه کردن و شرمسار شنوندگان نه تنها در زمان انتشار آن, اما برای یک قرن پس از آن تا زمانی که دو گروه بوش کوارتت در اروپا و بوداپست کوارتت زهی در آمریکا دوباره به راه افتادند موسیقی به طور کامل مناسب برای جهان است که تا به حال آمده از جنگ جهانی اول.

غنی لحن شدید لهجه و طیف گسترده ای پویا استخدام Attacca روشن آلاینده, ناپیوسته چشم انداز اول و چهارم حرکات Op. 127 که در آن بتهوون استخدام ناگهانی و تضاد شدید است.

در دوم و سوم حرکات این است که برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید آرامش و یک عنصر از المپیک جدا شدن از احساسات و عواطف گرم از Attacca کمتر موثر است. خود را از بهره برداری از تمام منابع خود را ابزار پیشنهادی کار بعد از آهنگسازان به نظر می رسید خارجی به صدا در جهان از اواخر کوارتت.

این عنصر از ناهماهنگی بسیار بیشتر آشکار در عملکرد خود از بتهوون اولین کوارتت که در آن انتظار برای مواجهه با پژواک از هایدن و موتزارت نه از گوستاو مالر (1860-1911) یا آرنولد شونبرگ (1874-1951).

Attacca را وحشی توجه به پیچ تند پویایی و اصرار بر استخراج بزرگترین ممکن است احساسات از هر عبارت پنهان نقش مهمی را در این موسیقی با جذابیت و شوخ طبعی و بازیگوشی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>