آتلانتا شهردار را برای شهروندان به توقف ‘تیراندازی به یکدیگر’ پس از قتل 8 ساله در نزدیکی پل اعتراض سایت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: JunkYardDog, 7/6/2020 6:42:47 AM

در پرشوری کنفرانس خبری یکشنبه شب آتلانتا شهردار Keisha لنس کف صادر کامل بویژه برای تماس شهروندان برای جلوگیری از “تیراندازی هر یک از دیگر در خیابان های ما” پس از هشت سال ضرب گلوله کشته شد در چهارم ژوئیه در نزدیکی وندی که تبدیل به یک flashpoint ضد پلیس Black Lives Matter (پل) تظاهرات در این شهر است. کف یک دموکرات است که به عنوان یک پتانسیل در حال اجرا همسر جو بایدن این اظهارات را به عنوان او مبارزه را از طریق اشک-و ملت تحمل یک دوره جدید از شهری به قتل عام.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Lazyman 7/6/2020 6:43:30 AM (شماره 468548)

که باید آن را انجام دهد.

32 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: George R. 7/6/2020 6:47:55 AM (شماره 468552)

باید بپرسید…فقط چه این ابله فکر می کنم بود تو اتفاق می افتد ؟ مسلح معترضین در شلوغ مرکز شهر آتلانتا? او توانایی های شناختی بهتر از این نیست که سالخورده جو

40 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: WhamDBambam 7/6/2020 6:51:19 AM (شماره 468555)

هنگامی که شما دل و روده اجرای قانون شما کاهش می یابد به این.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: valinva 7/6/2020 7:25:31 AM (شماره 468573)

آن را متوقف کند! فقط آن را متوقف کند! یا من واقعا میخوام از جا در رفته! F مامان.

18 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: LesUNo 7/6/2020 7:43:55 AM (شماره 468598)

زمانی که این کار را متوقف کند ؟ این یک تهمت حامی که به ضرب گلوله و کشته شدن این کودک است.
آن را یک محافظه کار که شات و او را کشته است.
پلیس خود را و متوقف کردن این جنون. کودکان در حال مرگ هستند!
BLM است مارکسیستی و بد بین می برد و هر چیزی و همه چیز را در راه خود را.

43 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: edgar 7/6/2020 7:49:54 AM (شماره 468603)

آیا مبارزه با اشک های خانم شهردار. مبارزه با اراذل و اوباش. در نهایت آنها را به آینده را برای شما!

35 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: stone313 7/6/2020 7:51:11 AM (شماره 468607)

این همه در KButts. تا به حال او نه پرتاب او در اداره پلیس تحت اتوبوس وجود دارد که هیچ فرد مسلح در خیابان. او به اراذل و اوباش بسیار شبیه به شهردار بالتیمور داد که اراذل و اوباش اتاق به شورش. مثل همه از نوع خود او سعی خواهد کرد برای انتقال مسئولیت از این به کسی یا چیزی دیگر

31 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/6/2020 7:52:06 AM (شماره 468609)

پس ادم سفیه و احمق چرا شما نمی دستگیری همه از پل اراذل و اوباش و به آنها بگویید یا باید با ارائه قاتل یا شما همه رفتن پایین!

21 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: chance_232 7/6/2020 7:52:39 AM (شماره 468610)

چگونه است که معاونت انتخاب کنید به دنبال در حال حاضر ؟

19 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: laurenc 7/6/2020 7:54:52 AM (شماره 468614)

چگونه در مورد استخدام پلیس بیشتر? Nah چه نژادپرستانه ایده…

16 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: govlawyer 7/6/2020 8:01:01 AM (شماره 468626)

“جلوگیری چون شما باعث خرابی من فرصت را به حرکت به یک تورم در DC”

25 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/6/2020 8:13:47 AM (شماره 468648)

شهردار کف هشدار داد: “من میخوام با سرعت حرکت کردن شما!!”

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: hair artist academy 7/6/2020 8:21:38 AM (شماره 468658)

با تشکر از #1 در حال حاضر من باید به فکر می کنم از چیز دیگری می گویند! چگونه در مورد “توقف و یا من می گویند توقف دوباره!” در اینجا یک سوال برای شما Keisha: هنگامی که آخرین بار کسی با یک کار ضربه یک کودک در خیابان ؟ هنگامی که آخرین بار کسی مطرح شده با پدر خود در خانه که اتفاقا به یک شات یک کودک در کوچه و خیابان ؟ به عنوان اریک هولدر گفت: ما بیش از حد بزدل اند که بحث نمی کنیم. این چیزی است که شما به معنای حق اریک? از بین بردن رفاه به عنوان ما آن را می دانم. سالم در سن کار نیاز مردم به حمل و نقل backsides از رختخواب هر روز صبح و انجام چیزی. آن می تواند کلاس های در مورد چگونه به مولد واقعی روزی کشاورزی, تولید محصولات است که می تواند اهدا به ما کمک های خارجی پس ما نمی کشتن مشاغل در آمریکا ، نشان می دهد تا به غذا نشان نمی دهد تا بدون غذا. بازی با همان قوانین است که به کسانی که به شما به نوبه خود برای حمایت خود را. این جهان بی رحمانه که در آن شما را مجبور به بلند خود را چنگال به نیش می زنند.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 7/6/2020 8:24:37 AM (شماره 468661)

همه ما می دانیم که قبل از روز است بیش از ما شنیدن چگونه آن را رئیس جمهور Trumps نژادپرستانه بحث که باعث این چشم انداز مثبت در قتل.

17 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: kbcama 7/6/2020 8:41:20 AM (شماره 468685)

بنابراین او می گوید “ما” روشن خواهد شد این منطقه است. من مطمئن هستم که او به معنی خودش و دیگر سیاستمداران راست? البته که نه! من فکر می کنم او به معنای به ارسال نیروی پلیس در آنجا به انجام این کار! سلام این چیزی است که آنها برای پرداخت! دعا برای پلیس در سراسر ایالات متحده! اما به خصوص برای آن دسته از بچه ها رفتن که وندی امروز….و یا هر زمان که او قصد دارد آنها را به ارسال!

11 نفر بود.


آیا این افراد فکر می کنم که زمانی که آنها در یک سوسیالیست یا کمونیست دولت است که همه چیز به آنها داده می شود? نگاهی به تاریخچه. مردم در اتحاد جماهیر شوروی گفته شد چه کار خود را نقل مکان کرد به جایی که مورد نیاز از جمله سیبری. اگر آنها کار نمی کند, آنها به راحتی توزیع با. چگونه بسیاری از سیاه پوستان زندگی در اتحاد جماهیر شوروی ؟ چگونه بسیاری از سیاه پوستان داشتن دفتر در ونزوئلا یا کوبا است ؟

14 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: خروس بزرگ, خود 7/6/2020 8:44:50 AM (شماره 468687)

هنگامی که شما این مفهوم را میرسانند که افراد می توان به “کمی” lawless آن نیمه دشوار است به کنترل آن نیست ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Flyball سگ 7/6/2020 8:51:21 AM (شماره 468693)

#13 من فکر می کنم شما به فکر II Thess 3:10-13.
ساده اما عمیق از حقیقت.

10 نفر مثل این.


یکی از بهترین تصمیمات من تا کنون ساخته شده بود به حرکت به دور از آتلانتا ، پس از زندگی وجود دارد برای بیش از 20 سال است. آن را در واقع می شود یک جای خوب برای زندگی, اگر شما می توانید بر این باورند که.

15 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 7/6/2020 9:01:07 AM (شماره 468700)

بدیهی است که بدون هیچ ایده چگونه به درستی سرزنش “کمی بی قانون” به راه راست و باریک. من پیشنهاد می کنم او تماس ملکه از سرزنش کردن خودش به طوری که او می تواند “چگونه جرات شما را” پایین پت. که یاد بگیرند ’em!

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/6/2020 9:01:57 AM (شماره 468701)

خوب سوال OP و آنها نیاز به خواسته می شود. به خصوص در مورد PP. خیلی مرگ و نابودی در میان جامعه سیاه پوستان بیشتر از آن ناشی از خود.

5 نفر بود.


زمانی که جامعه تصمیم می گیرد تیراندازی دیگران قابل قبول نیست آن را به پایان خواهد رسید. جامعه نمی رسید که تصمیم گیری. یکی از شگفتی که آیا آن را تا به حال خواهد شد. شما می دانید که شهردار. من را به چالش هر کسی که به من نشان می دهد یک جامعه در هر نقطه که در آن قتل و ضرب وشتم نیست به طور منظم برش از زندگی است. زندگی برگزار می شود ارزان در جامعه است.

7 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: joew9 7/6/2020 9:08:20 AM (شماره 468710)

من فکر نمی کنم شهردار این قدرت به آنها را متوقف کند. او دو گزینه است نه از آن کار خواهد کرد. 1. از آنها بخواهید برای شروع بازی خوب است. 2. و یا درخواست پلیس برای در رفتن و استفاده از زور و اتهامات و حتی قتل raps.

8 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/6/2020 9:29:24 AM (شماره 468733)

تعریف از سفید امتیاز: تبدیل, تحصیل کرده, پیدا کردن یک شغل به کار سخت در بالا بردن یک خانواده در یک خانه را انتخاب کنید. به جای محکوم کردن سفیده شاید نژادهای باید سعی کنید سیاه و امتیاز گرفتن و اقامت کردن خیابان ها. بسیاری از مشکلات در این کشور در حال حاضر شما می توانید رنگ یک چهره سیاه و سفید در آن به دلیل تقصیر من نیست. شکایت جمعیت در حال رفتن به نابودی کل نژاد از مردم و شهردار می تواند به مبارزه با تمام اشک او می خواهد اما او بخشی از مشکل این است که شما پرتاب شما در اداره پلیس تحت اتوبوس.

10 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: moebellini3 7/6/2020 9:30:35 AM (شماره 468735)

دوباره وجود دارد یک فرهنگ خشونت در جامعه است که هیچ کس می خواهد به آدرس. آن وجود دارد در چشم ساده اما هیچ کس نمی تواند آن را ببینید. آنها آن را نادیده گرفت و می خواهند ما را به این باور آن وجود ندارد. کالین K نیست آن را ببینید, LeBron James نمی کند آن را ببینید یا نه. چرا چون این فقیر بی گناه بچه ها بودن به ضرب گلوله کشته و در هر آخر هفته در نظر گرفته خسارت های ناخواسته. این که چگونه بیمار BLM و کمونیست و دموکرات هستند. جورج فلوید است که مرده و به خاک سپرده شد پلیس که به کشته شدن او در زندان است. دریافت بیش از آن و حرکت بر روی. آن را کردم.

5 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Strike3 7/6/2020 9:36:56 AM (شماره 468742)

در نهایت کسی آن را گفت: پس از آن تمام خواهد شد جلوگیری از امروز. این افراد مراقبت از هیچ چیز در مورد زندگی دیگران چون تنها خود را خودخواه و بی ارزش زندگی مهم است. هنگامی که شما نفرت خود را که بسیار است که مصرف شما. هشت سال است فقط یک محل برای قرار دادن یک گلوله. یک زن فقط یک رگ دیگر برای ایجاد یک نوزاد به طوری که می توان آن را سقط در چند ماه. چگونه می توانید زندگی خود را مهم نیست اگر کل فرهنگ معیوب ؟ امریکا انتخاب تیم اشتباه اینجا.

7 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: janjan 7/6/2020 9:58:27 AM (شماره 468768)

پدر می گوید: بارها و بارها شما را به ضرب گلوله یکی از خود را’. این امر می شده اند خوب اگر او تا به حال شده است 8 سال, سفید, کودک ؟ خواهد شهردار شود گریه? او به طور ناگهانی بود پاکسازی منطقه ؟

17 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/6/2020 10:06:24 AM (شماره 468774)

یک سال پیش من هرگز این نوشته شده اما من تا به حال یک آموزش و پرورش خوب از آن.
شما امن نیست در یک شهر با شهردار نام Keisha.

18 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: bobn.t 7/6/2020 10:20:23 AM (شماره 468789)

تیتر اصلاح شود – آتلانتا شهردار تماس برای سیاه پوستان برای جلوگیری از ‘تیراندازی به یکدیگر…

5 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Bassman1911 7/6/2020 10:36:15 AM (شماره 468803)

اگر پلیس واقعا می خواستم مردم سیاه و سفید به مرگ یا کشته شود همه آنها را مجبور به توقف در پاسخ به تماس از سیاه و سفید محله.

6 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: ronbet 7/6/2020 11:02:54 AM (شماره 468826)

این شهرداران در حال نژادپرستانه به خود هسته!!

6 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Starboard_side 7/6/2020 11:16:26 AM (شماره 468844)

من مطمئن هستم که او گفت: آن را به زور و اجبار به اوباما گفت: روسیه برای جلوگیری از آن در خاورمیانه است.

3 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: Polecat49 7/6/2020 12:12:39 PM (شماره 468925)

سیاه و سفید زندگی می کند موضوع را بدون اعمال به قانون مطیع, سیاه شهروندان و کودکان بی گناه. پل یکی از بزرگترین دروغ ها همیشه می آیند تا با آمریکا نفرت لیبرال ها demoncRATs و شرکت خود را conspitators از سمت چپ.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: Discerner 7/6/2020 12:31:26 PM (شماره 468948)

این یک مشکل فرهنگی و مهر زنی پای خود را و گفت: این غیر قابل قبول است نمی خواهد متوقف کردن آنچه که اتفاق می افتد.

3 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: DVC 7/6/2020 12:38:52 PM (شماره 468954)

یکی دیگر از احمق چپ گرفتن لگد در سر واقعیت است. لطفا Mizz شهردار با خود را ” خلاص شدن از شر police مسائل. من می گویند: “جلوگیری از صحبت کردن در مورد آن, آن را انجام دهید!’ بود ‘شجاع’ می شود ‘پیشرفته’……بود احمق. تعطیل پلیس برای یک ماه یا دو. ببینید که چگونه است که با این نسخهها کار برای شما.

3 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: ROLFNader 7/6/2020 5:04:33 PM (شماره 469251)

Pheeeew! که آسان بود.

0 افرادی مانند این.


چه خوبه به نام Keisha لنس کف? یک نام مانند آن حمل هر gravitas? شما را کلمه از هر کسی با یک نام مانند آن است ؟

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “JunkYardDog”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de