بارها و بارها خواسته می گویند ‘Black lives matter’مایک پنس می گوید: “تمام زندگی از ماده”

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/20/2020 4:48:42 AM

معاون رئیس جمهور مایک پنس کاهش یافته است به گفتن عبارت “Black lives matter” در مصاحبه با ABC وابسته در پنسیلوانیا در روز جمعه به جای گفتن این که “تمام زندگی مهم است.” “اجازه دهید من فقط می گویند که چه چیزی اتفاق افتاده است به جورج فلوید بود یک تراژدی” پنس گفت 6ABC اکشن اخبار در فیلادلفیا وقتی پرسیده شد که به طور مستقیم اگر او می گویند که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. “و در این کشور به خصوص در Juneteenth ما جشن می گیرند این واقعیت است که از زمان تاسیس این ملت ما گرامی ایده آل است که همه, همه ما در برابر خلق شده اند و وقف توسط خالق ما با برخی از حقوق مسلم. و بنابراین تمام زندگی ماده در حس بسیار واقعی.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: mathman 6/20/2020 5:14:50 AM (شماره 450550)

که آیا آن را برای پنس. او نان تست.
طولانی چاقو خواهد بود برای آینده او.
او متعهد نفرت انگیز ترین جنایات نفرت شکست به دنبال حزب خط.

14 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: laurenc 6/20/2020 5:26:19 AM (شماره 450558)

در نهایت کسی که جرات نه گفتن به رسانه ها اراذل و اوباش. با تشکر از شما آقای معاون رئیس جمهور!

68 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/20/2020 5:41:37 AM (شماره 450577)

من می گویم همین است. تمام زندگی مهم نیست و من حاضر به گفت Black Lives Matter یا زانو. من را به چالش هر کسی که بعد از من می آید برای اعتقادات من. من نمی خواهد غار به هر کسی.

61 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: cThree 6/20/2020 6:31:47 AM (شماره 450607)

پنس اصول شده اند حرفه ای-اندرز برای بسیاری از غم به می گویند مانند مدیر مدرسه تیفانی رایلی در ورمونت. در یکی دیگر از تک صدایی Tucker Carlson, ارسال شده در نزدیکی او گفت: “اگر وجود داشت همیشه یک زمان به یاد امریکا که همه ما باید ارزش برابر خدا که زمان در حال حاضر است. اما هیچ. هیچ کس مسئول است که می گوید. رهبران ما ترسو هستند که ما باید آنها را به شجاع بود.” به طور کلی درست است اما در اینجا مایک پنس در حال انجام چه بسیاری از poseurs تظاهر به انجام سخن گفتن حقیقت به قدرت است.

37 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: franq می 6/20/2020 6:34:45 AM (شماره 450611)

من مکرر نماز است که خداوند به تهمت و پنس قدرت سامسون و حکمت سلیمان.

43 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: لالا 6/20/2020 6:43:32 AM (شماره 450617)

من هنوز در ترس از این که مواجه با معترضان در بیمارستان و از آنها خواست اگر زندگی سیاه و نوزادان سقط ماده است. نماز برای او را برای معاونت پنس و هر کس دیگری که شجاعت به حقیقت صحبت می کنند.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/20/2020 6:48:11 AM (شماره 450621)

است که چرا من آن را به “تمام قلب ماده” چون من قلب یک پزشک.

14 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/20/2020 7:26:29 AM (شماره 450645)

پنس است ، اگر قانون می گوید: “همه در برابر قانون” و سپس “تمام زندگی ماده”. اگر سیاه پوستان هیچ درمان شده به همان اندازه تحت قانون – سپس نگاه کنید به جایی که آنها صدمه: دموکرات پسماندها جوامع است. من پیشنهاد می کنم آنها صحبت های به حق مردم که institutionally برگزار شد آنها را به عقب برای بیش از 50 سال با استفاده از حقوق مدنی به عنوان پوشش برای از بین بردن جوامع خود. و قبل از آن, Jim Crow برای سرکوب و ارعاب آن جوامع است. و در حالی که شما در آن تقاضای خود را در ایران از دموکرات ها که مظلوم شما.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/20/2020 7:28:50 AM (شماره 450649)

جرات نه بچه ها. آیا هر کس دیگری با داشتن مشکل با spell checker در این روز ؟ من در مورد آماده به نوبه خود چیز لعنتی خاموش.

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: poliposter 6/20/2020 7:59:28 AM (شماره 450673)

عبارت “black lives matter” با پاسخ “تمام زندگی” موضوع توضیح داده شد برای من تازگی با این مقایسه است که اگر من تا به حال یک پسر بیمار و در غم و اندوه من من گفت: “من دوست دارم او بسیار ویژه است.” و سپس کسی جواب داد: “همه فرزندان خاص هستند.” من هیچ مشکل و گفت”سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست” به من. آنها انجام دهد. من آرزو می کنم آنها اهمیت به دموکرات ها و به کسانی که در حفظ و انتخاب آنها.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: reefdiver 6/20/2020 8:34:55 AM (شماره 450700)

اگر تمام زندگی مهم نیست و پس از آن در زندگی مهم است.

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: TruthFetish 6/20/2020 8:55:15 AM (شماره 450722)

من خیلی گنگ است. من فکر کردم اخبار ادارات قرار بود به ما بگویید که چه مقام دولتی گفت. چه عجیب و جالب! در حال حاضر آژانس های خبری به ما بگویید چه مقامات دولتی می گویند نیست.

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/20/2020 8:57:57 AM (شماره 450723)

بله من در پست های اضافی. #10 این است که چرا ما باید تبدیل به یک “من من من” جامعه به دلیل پاسخ من شده اند “بله من با شما موافقم همه فرزندان خاص هستند.” جامعه ما تبدیل شده است به طوری که هر کس در تلاش است تا خود را در 15 دقیقه از شهرت و یا توجه است. و در امتداد همان خطوط همه به نظر می رسد رقابت برای 15 دقیقه از ترحم. من نمی فهمم چگونه جرم مردم به دلیل “تمام زندگی” موضوع پاسخ اما اکثر مردم فکر می کنم فراتر از خود. این معترضین فکر می کنم تنها از خود. آنچه انتظار می رود مایک پنس می گویند ؟ او یک مسیحی مؤمن و احتمالا می تواند مشاهده و آن را از زاویه چشم خدا. در چشمان خدا همه زندگی مهم. آیا شما از این چه مورد است ؟ مؤمنان در برابر کافران. . .و که کاملا مشهود بود این هفته. من متعلق به یک وبلاگ محلی و با اشاره به پاسخ من اما گفته بود که اگر من می خواستم به این باور چیزی خیالی خوب است که من اعتقاد به سیستم. این افراد بر این باورند تنها در خود را دارند.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: ROLFNader 6/20/2020 9:16:15 AM (شماره 450735)

من امیدوارم که من زندگی می کنند به اندازه کافی بلند برای دیدن مایک پنس در خدمت چهار سال دیگر به عنوان معاون رئیس جمهور و هشت سال به عنوان رئیس جمهور.

15 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Kate318 6/20/2020 9:36:47 AM (شماره 450764)

#13 آن می شود. “Black Lives Matter” یک بیانیه سیاسی است که خواستار پذیرش توافق و فعالیت. “من دوست دارم پسر من” بیانیه شخصی است. مقایسه نامعتبر است.

13 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: StrikingViking 6/20/2020 10:57:55 AM (شماره 450867)

معاونت پنس است مرتکب جرم نابخشودنی به نقل از اعلامیه استقلال با تایید. چه جرم و جنایت را او مرتکب بعدی ؟ حمایت از قانون اساسی ایالات متحده?

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 6/20/2020 11:03:40 AM (شماره 450872)

است که دقیقا پاسخ درست است. برای روشن شدن من می خواهم برای اضافه کردن “به همان اندازه”. همه زندگی به همان اندازه مهم. و من نمی خواهد cowed تا کنون به گفتن این عبارت که در زمینه “پل” چون به اعتقاد من آن است که ذاتا و عمدا نژادپرستانه و نفرت.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Sandpiper 6/20/2020 11:06:28 AM (شماره 450877)

خوب برای VP پنس! من هم شنیده ام این توضیحات به همین دلیل عبارت “سیاه زندگی” موضوع مهم است که می گویند به دلیل سیاه و سفید زندگی می کند توجه بیش از حد. مگر نمی گویند که. اگر عبارت “سیاه و سفید زندگی می کند ماده نیز” استفاده شد شاید من می تواند به اطراف آن را دریافت کند اما زمان شعار منحصر به فرد است و نه فراگیر و استفاده از چکش در یک موقعیت سیاسی. Black lives matter اما پلیس زندگی نمی کنند ؟ Black lives matter اما کودک سیاه زندگی نمی کنند ؟ Black lives matter اما مسیحی زندگی محافظه کار و زندگی, راست, زندگی نمی کنند ؟ خواندن وب سایت خود را. من حاضر به گفتن یک شعار است که می ایستد برای چیزهایی که من کاملا باور نمی کنم که در برابر ارزش ها. به اعتقاد من تمام زندگی را فوق العاده ارزش داده شده به آنها توسط خود خالق و من آموخت فرزندان من همان. اصلا به من دیکته آنچه که من را به این باور.

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: mizzmac 6/20/2020 11:21:05 AM (شماره 450900)

هر مرد ، زن و کودک زنده ایجاد شده است در این عکس از خدا. هر زندگی-هر مرد ، زن و کودک از هر سن و رنگ پوست توانایی ملیت و باور–مهم است. هر یک. دوره. وجود ندارد “مارپیچ” عبارت از یک انسان می تواند مطلق است که هر دو را افزایش می دهد کاهش یا بیشتر کاملا تایید خود و یا ارزش ذاتی. شما می توانید مطمئن باشید که بسیاری از کسانی که در حال حاضر سریع به تکرار پل سرود در حال انجام این کار برای خود (به نظر می رسد “بیدار” به توان “امن” به انتخاب و یا بودجه یا به امن به نفع دیگران) نه برای هر کسی اتفاق می افتد به سیاه و سفید.

7 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: dbdiva 6/20/2020 11:47:53 AM (شماره 450926)

دفعه بعد ما VP یا هر کس دیگری است که فشرده می گویند که او یا او باید به سادگی بگو “همه سیاه و سفید زندگی می کند مهم است….آیا شما موافق هستید؟” و سپس صبر کنید تا دیگر مصاحبه یا فرد پاسخ. آن را محدود به روشنگر خواهد بود.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: EQKimball 6/20/2020 12:26:29 PM (شماره 450979)

آنها نمی خواهند شما را به گفتن “سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.” آنها می خواهند به شما می گوید زندگی مهم است. پل یک سازمان رسمی است که نه تنها بسیار جناح چپ اما در آن وب سایت مرتبط به جمع آوری کمک مالی برای حزب دموکرات. این همان تفاوت عنوان کرد و گفت شما باور یک حزب دموکرات و شما باور در حزب دموکرات است.

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Smart11344 6/20/2020 12:38:14 PM (شماره 450991)

دو تا از سفید همسایگان کل بلوک سفید, سیاه و سفید زندگی می کند توجه به نشانه های بالا. من فکر نمی کنم خدا تا به حال هر قصد ساخت یک رنگ بیشتر importantant از دیگری.

4 نفر مثل این.


“Black lives matter” در پاسخ به و انکار از تجربه و اعتقاد به این که سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست. که یک افسر پلیس می تواند با عجله به زندگی را از کسی (یک پسر و یک پدر و یک برادر, خواهر, شوهر آمریکایی) به دلیل, بعد از همه, آن را فقط یک شخص سیاه و سفید. در شرایط مشابه یک فرد ممکن است اجازه داده شود به زندگی می کنند. “تمام زندگی” موضوع این است که آنچه به شما می گویند زمانی که شما می خواهید به نوبه خود چشم به این واقعیت است که.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Hazymac 6/20/2020 12:49:25 PM (شماره 451003)

چه مقدس و چه اخلاقی و مسیحی (یهودی-مسیحی) است که می گویند که تمام زندگی ماده و معاونت پنس یک مؤمن مسیحی است. می گویند که تنها سیاه و سفید زندگی می کند مهم این است که عمیقا و اساسا نژادپرستانه بیانیه در آن صورت فقط به عنوان نظر اخلاقی آلوده به نفرت فلسفه اساسی کلان سه هزار یا نهاوند. کتاب مقدس به ما می گوید که خداوند به نظر می رسد در داخل ما. دکتر شاه به ما گفت که محتوای شخصیت مهم تر از رنگ پوست است. نه تنها می توانم با آن زندگی می کنند.–این تنها اخلاقی راه می شود. پل تجلی اجتماعی جنون است و جنون است و در حال حاضر تبدیل به کشنده است. نگه داشتن خود را در پودر خشک.

4 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: poliposter 6/20/2020 2:15:31 PM (شماره 451068)

#15 من موافق با #13 و من درک سیاسی در مقابل شخصی است. برای بسیاری از سیاه پوستان این شخصی است. این پل است که بدون شک یک, سیاسی, جنبش کمونیستی بهره گیری از جورج فلوید مرگ است. گفت: “سیاه و سفید زندگی می کند ماده” است و نه به مثابه حمایت از پل جنبش است. شاید فقط شاید زمانی که ما توافق دارند که “Black lives matter” ما می توانیم حرکت بر روی صرفه جویی در آن زندگی می کند با خلاص شدن از پلیس اتحادیه های کارگری که موفق به آتش مشکل پلیس و اتحادیه های کارگری که به خاطر ضعیف معلمان با خیال راحت در سنگر ناکامی در مدارس و ما ارائه می دهیم انتخاب مدرسه و شاید ما می توانیم آموزش چه اتفاقی می افتد زمانی که سیاه و سفید رای دهندگان همچنان به رای دادن برای همین شکست دموکرات ها. گفت: “سیاه و سفید زندگی می کند ماده” همان است که گفت: “سیاه و سفید زندگی می کند و ماده و زندگی دیگر مهم نیست.”

0 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: chefrandy 6/20/2020 2:40:00 PM (شماره 451093)

ببخشید 23 اما باید به اختلاف در اصل و من نه چشم پوشی به “واقعیت”. زمانی که سیاه پوستان نشان می دهد به همان میزان از انرژی و اعتراض به صورت سیاه و سفید در سیاه و جرم و جنایت و قتل سیاه, نوزادان بودن سقط و درک است که شورش, غارت و سوختن نیست صلح آمیز و همچنین قانونی من در نظر گرفتن این نکته که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. تا سپس آن را ریاکارانه در بهترین و ریاکارانه به بوت. آن سخت است برای من به نوعی همدردی برای هر کسی که سیاه و سفید و قهوه ای یا زرد شروع می شود که یک وضعیت با یک به شیوه ای غیر قانونی و یا اقدام و پس از آن به پایان می رسد تا یک قربانی است.

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de