از پزشکان: ترک شکر است یک چالش است که نیاز به آگاهی – Sat, 04 Apr 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: من متوقف شده در قطعنامه به ترک خوردن شکر. چرا آن چنان سخت است ؟ من فقط نمی تواند به نظر می رسد برای جلوگیری از گفتن بله به شیرینی به خصوص مورد علاقه های شما – کوکی ها و میله های آب نبات. آیا شما هر گونه پیشنهاد ؟

خواننده عزیز: اول از همه لطفا احساس بد نیست. در تلاش خود را برای کنترل مصرف قند خود را, شما در حال مبارزه با دو نیروی قدرتمند – زیست شناسی مدرن و علوم غذايي ،

قند بدن را با یک منبع کارآمد از انرژی و پیگیری آنها متصل به مغز ما. این همراه با این واقعیت است که شکر خواب بیدار مرکز پاداش مغز شده است weaponized توسط مواد غذایی دانشمندان است. نتیجه این است که یک آرایه وسیعی از رفتار شیرین بسیاری از آنها amped با چربی و نمک و هر یک به دقت طراحی شده به غیر قابل مقاومت. اضافه کردن به این چالش ها است این واقعیت است که ترک شکر بوقلمون سرد می تواند شما را با اصل نشانه ای از عقب نشینی از جمله سردرد و خستگی و تحریک پذیری و خلق و خوی کم. اما انجام ناامیدی نیست. مسلح با یک بیت از خودشناسی و چند عمدی استراتژی – و بله برخی از اراده و نظم و انضباط – شما با موفقیت می تواند از دندان شیرین خود را تحت کنترل است.

شروع با آگاه شدن از چقدر قند می خورید و زمانی که. آیا شما خود را در صبح قهوه یا چای ؟ آن است که بخشی از صبحانه خود را? آیا شما نوشیدن نوشیدنی ها sugared? همه از این همراه با هر آب نبات و شیرینی و بستنی و یا دیگر تنقلات شیرین است که شما را با شتاب در طول روز کمک به برآورد 17 قاشق چای خوری شکر که ما آمریکایی ها مصرف روزانه است. که دو برابر حد مجاز توصيه شده از 9 قاشق چای خوری در هر روز برای مردان و سه گانه از 6 قاشق چای خوری برای زنان و آن را اضافه می کند تا تقریبا 57(!) پوند شکر برای هر نفر در سال است. پس از 75 ٪ از تمام غذاهای فرآوری شده – حتی کسانی که در سراسر آمده به عنوان مرزه – حاوی قند اضافه شده و شما نیاز به چک کردن برچسب مواد غذایی برای یک تصویر دقیق از مصرف خود را.

هنگامی که شما شناسایی منابع از قند در رژیم غذایی خود را, شما می توانید شروع روند از شیر گرفتن خودتان از آن. اگر شما تکان دهنده آن را به قهوه و کاهش کمی در هر روز تا زمانی که آن را رفته است. اگر شما یک نوشابه مصرف مشروبات الکلی تبدیل به یکی از بسیاری از انواع آب گازدار است که در دسترس تبدیل شده اند. آن است که مفید به درک که شکر باعث می شود سطح قند خون سنبله که باعث لوزالمعده انسولین آزاد است. این هورمون که اجازه می دهد تا سلول ها برای جذب و استفاده از گلوکز برای تولید انرژی است. سالم تعادل قند خون بستگی به محدود کردن موج از انسولین بنابراین فکر می کنم از نظر غذا و تنقلات پر از پروتئین و فیبر و چربی های سالم. آنها شما را پر خواهد کرد و کاهش هوس خود را بدون اینکه سطح قند خون خود را دیوانه.

شیرین کننده های مصنوعی ممکن است وسوسه انگیز است اما مطالعات مرتبط با آنها را به یک اثر بومرنگ ولع مصرف بیشتر قند و همچنین به عوارض جانبی بر روی میکروبیوم روده. به علاوه پس از تنها چند روز از شکر پرهیز شما پیدا کنید که جوانه های چشایی شما در حال بیدار شدن از خواب به قند طبیعی در مواد غذایی تبدیل خواهد شد که رضایت بخش است. هیچ سوالی وجود دارد که ترک شکر می تواند یک چالش بنابراین نوع به خودتان و چیزهایی که به تدریج.

ارسال سوالات خود را به [email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im