از پزشکان: گاه به گاه چرت مربوط به کاهش بیماری های قلبی و سکته مغزی – Thu, 09 Apr 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: من یک چرت کوتاه در میز من چند بار در هفته (من با استفاده از گوش بند و ماسک) که من podmates عشق به من در مورد. من فقط به عنوان خوانده شده که چرت زدن برای قلب شما خوب است اما آنها می گویند اگر شما نگاهی به چرت زدن در طول روز شما نمی خواهد خواب و همچنین در شب. چه کسی درست است ؟

خواننده عزیز: در حالی که آن را قطعا ممکن است که برای برخی از مردم یک ظهر چرت ممکن است تداخل با کیفیت خواب شبانه را داده است. در واقع قوی بدن از تحقیقات نشان داده مزایای متعدد از چرت زدن هر دو به سلامت جسمی و روانی. چرت زدن نشان داده شده است که به بهبود خلق و خوی افزایش هوشیاری بهبود عملکرد و دفع در اواخر بعد از ظهر خستگی. در بسیاری از فرهنگ ها از جمله با اسپانیایی “خواب نیمروز” ایتالیایی “riposo” و “inemuri” این بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره است. در اینجا در ایالات متحده فواید چرت زدن باعث شده تعداد زیادی از کارفرمایان به منظور تشویق کارگران خود را به استفاده از ناهار شارژ. برخی از بزرگتر فن آوری شرکت ها حتی نصب در خصوص طراحی شده recliners به نام چرت زدن غلاف که بافت این ایده از چرت زدن خود را به فرهنگ سازمانی.

اخیرا یک مطالعه منتشر شده در مجله قلب مرتبط است به عمل گاه به گاه چرت زدن به کاهش خطر بیماری قلبی و سکته مغزی. محققان در سوئیس مورد تجزیه و تحلیل خواب شبانه در طول روز چرت زدن و به طور کلی شیوه زندگی و عادات 3,462 بزرگسالان بین سنین 35 و 75. حدود 20 درصد از شرکت کنندگان در مطالعه گزارش چرت زدن یک یا دو بار در هفته. در پایان از هشت سال را پیشنهاد داده است که آن دسته از افراد تا به حال کمتر در معرض خطر مشکلات قلبی از غیر nappers. جالب است که همان فواید سلامتی گسترش نمی کند به شایع ترین nappers در این مطالعه که محققان گفت: تمایل به مردان مسن که دودی و اضافه وزن بودند.

دلیل دقیق برای بهتر شدن سلامت از گاه به گاه nappers نیست شناخته شده است. اما ناکافی خواب مرتبط است به تعدادی از مشکلات سلامتی از جمله فشار خون بالا و افسردگی و بیماری های قلبی و محققان پیشنهاد این امکان وجود دارد که گاه به گاه چرت زدن کمک می کند تا برای جبران کسری خواب.

که گفت: وجود تمایز مهم بین 10 تا 20 دقیقه چرت زدن در وسط روز و انداختن به خواب عمیق تر برای یک ساعت یا طولانی تر به خصوص در بعد از ظهر. در این موارد نه تنها شما را اجرا خطر از بیدار شدن از خواب thickheaded و مست که می تواند ساعت ها به لرزش کردن آن را ممکن است برای اواخر روز فرو رفتن به خواب به تداخل با خواب شب. هدف از چرت زدن است که از خواب بیدار احساس تجدید. برای رسیدن به آن شما می خواهید برای محدود کردن چرت زدن خود را به کمتر از 20 دقیقه. که اجازه می دهد تا شما را دریافت میدارد مزایای مراحل اولیه non-REM. اگر شما خواب ماندن بسیار طولانی شما را اجرا خطر از غواصی به مراحل عمیق تر از 90 دقیقه چرخه خواب. بیدار شدن از خواب عمیق تر اغلب برگ شما احساس خیره شدن و گیجی و می توان آن را ساعت به طور کامل بهبود می یابند.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im