به عنوان طولانی به عنوان یک حزب سیاسی معتقد استآن صاحب آفریقایی-آمریکاییسیاه پوستان را نمی خواهد

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 5/26/2020 4:33:54 AM

با وجود نیاز به تماس لوئیس فرخ خوار شمردن Al Sharpton حتی بیشتر و contemn Tamika مالوری از “انقلاب” به عنوان شاگرد هر دو ما تنها می تواند حمایت همه آمریکایی ها از همه نژادها و مذاهب و ادیان و اقوام به عنوان ما همه تلاش برای رسیدن به ما بود تکه بزرگ از پای آمریکا. در سرمایه داری و بازار آزاد شوند توسط پدرسالارانه دولت, پای بزرگ است به اندازه کافی برای همه است. به عنوان رشد ما پای رشد می کند مگر اینکه یک Ocasio-خط تیره انتخاب به کشتن 25,000 شغل برای منطقه خود. آن است که خونریزی قلب لیبرالیسم اما آبی عمیق محافظه کاری به این باور است که همه مردم برابر خلق شده اند, در این عکس از G-d


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Petronius 5/26/2020 5:44:00 AM (شماره 422078)

دموکرات ها هنوز هم حاضر به رایگان خود را برده است.

16 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: janjan 5/26/2020 6:47:10 AM (شماره 422115)

این است که در مورد هر حزب سیاسی ‘داشتن’ سیاه پوستان. آن را در مورد تمایل خود را به متعلق به.

28 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: چوب ملکه 5/26/2020 7:57:00 AM (شماره 422163)

این “دموکرات کشت و زرع” توضیح داده شد برای من سیاه و سفید در اوایل دهه 1990. او یک مادر از سه و مطرح دو پسر و یک دختر. او مصمم بود که قربانیان رفاه و هود. هر سه خوب بودند و دانش آموزان به دلیل آن را به آنها مورد آزار و اذیت توسط همسالان خود را به عنوان “سرپرست سفید”. او با کمک پدرش یک مرد زن مرده و خواهر و BIL خریداری شده که از درب خانه در کنار پدر خود در جنوب مرکزی L. A. محله. اگر چه او زندگی می کردند یک چند مایل دور پدر او یک تاثیر بزرگ در فرزندان او. زمانی که او شروع به کار با من او پسر یک امدادگر با تجربه, دختر خود را به تازگی به پایان رسید منشیگری مدرسه و در اولین و جوانترین پسر او بود او در دو سال آخر دبیرستان. او برنده کالج بسکتبال بورس تحصیلی فارغ التحصیل شده و یک فرفره به عنوان یک تصویری-grapher برای NBA. او در نهایت یک دبیرستان مربی بسکتبال. او به من گفت در مورد جامعه سیاه و سفید هنگامی که او در حال رشد بود تا قبل از جانسون “جامعه بزرگ”. پدر او کار می کرد برای شهرستان از لا بهداشت بخش و مادر او در خانه افزایش هلن, خواهر و برادر. پدر و مادر خود را نگه داشته تا به صفحه اصلی وام مسکن در سایه خیابان با دیگر دست نخورده سیاه و سفید خانواده هرس چمن و کاشت گل. در همسایگی او زندگی می کردند مردانی که در مالکیت مغازه در بلوار همراه با پزشکان و وکلا و حرفه ای دیگر. وجود دارد, آشپز, پیشخدمت, نجاران, برق, و هر تجارت در زیر آفتاب. آنها تا به حال بزرگ محله رستوران ها و کلوپ های شبانه. کالیفرنیا هرگز Jim Crow و آنها آزادانه نقل مکان کرد و در مورد شهر و لذت می برد تمام جاذبه های خود را بدون محدودیت. در حال رشد او را مشاهده همسایگی او به عنوان “تفکیک” آن را متفاوت از مکزیک بخشی از شهر یا یهودی ، حتی قبل از رفاه شروع به loom پزشکان و وکلا و حرفه ای نقل مکان کرد و به تحولات جدید مسکن در سن فرناندو ولی و یا در اطراف ساحل طولانی است. همه چیز شروع به باز کردن به سرعت پس از رفاه و آن را بیش از همه با 1965 وات ضد شورش. جیب های قدیمی محله جان سالم به در برد مانند خیابان پدر و برادر زندگی می کردند اما تحت تهدید ثابت. من شامل چند تن از خانواده اش جشن تولد و دخترش دوش نوزاد. همه در بعد از ظهر. چند ساعت قبل از غروب آفتاب او را اجازه دهید من می دانم که آن زمان به ترک. آقای H., هلن پسران و BIL خواهد راه رفتن من به ماشین من و باقی می ماند ایستاده در حیاط تا من گوشه ای تبدیل شده بود. در طول رادنی کینگ شورش پدر و BIL همراه با دیگر مردان را از خیابان مسدود کردن هر دو به پایان می رسد و ایستاده مسلح خود را در پشت سنگر. محله خود را نمی سوزاند. یک سال بعد آقای H. شد و به دنبال آن از بانک توسط یک قاتل با یک تفنگ. او مواجه شد و در مقابل از خانه خود و به ضرب گلوله دو برابر زمانی که او حاضر به دادن پول خود را. او به اندازه کافی قادر به پرتاب یکی از باغ آجر از طریق پنجره از ضارب رانندگی دور. پرونده او در امریکا بیشتر می خواستم و قاتل گرفتار شد. آقای H. بود معشوق ایلخانی در این محله و این کلمه رو به زندان است. هلن را به من بگویید از هر پی در پی آسیب دیدگی او تا به حال در هر دادگاه ، آقای H. نمی تواند عضویت خود را در دادگاه. او دو ماه پس از تیراندازی داشتن هرگز به ترک بیمارستان. قاتل به اعدام محکوم شد قتل است. این میراث دموکرات مرگ ،

38 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: udanja99 5/26/2020 9:14:51 AM (شماره 422238)

“نژادپرستی اساسا وجود ندارد در امریکا است.” آمین! گفت: من قبل از این و شده bashed اما تقریبا هیچ کس در امریکا زیر 50 با تجربه واقعی نژادپرستی. سیاه پوستان و سایر اقلیت هستند و محروم از هر گونه حقوق و در واقع این قضیه صادق است – آنها در حال دست همه چیز را بر روی صفحه گرامافون نقره ای. آنها آزادی بیان است که سفید پوستان دیگر داشته باشد. اگر من گفت: این در رسانه های اجتماعی من خواهد بود محکوم به آن در حالی که در همان زمان هر اقلیت می گویند هر چیزی در مورد مردم سفید و آنها را توجیه توجیه و جشن توسط اعضای خود. اگر اقلیت دستگیر می شوند بیشتر آن است نه نژاد پرستی; زیرا آنها مرتکب جرم و جنایت بیشتر. من می توانم, اما شما جان کلام آن است. آه و حالا که سفید نمی کند به طور خودکار من را به یک نژادپرست است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 5/26/2020 9:37:16 AM (شماره 422252)

#3 چه یک داستان است. پست شما باید آن را در همه جا در همه زمان ها. من به یاد داشته باشید لیندون جانسون بسیار خوبی است. او بد و خراب شده به هسته و او نه پنهان کردن آن. من هنوز هم به یاد داشته باشید او گفت: “ما به این niggers کمی و آنها را برای رای دادن ما برای صد سال”. چه زشت و اهانت آمیز. مردم باید به یاد آنچه که او را بیش از و بیش از دوباره.

16 نفر بود.


پاسخ 6 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 5/26/2020 9:54:17 AM (شماره 422273)

#3 یک داستان فوق العاده. این نشان می دهد که برای بسیاری از مردم جوان, سیاه و سفید, مرد قوی شکل باعث می شود یک تفاوت در زندگی خود را. Mr H. شد یک مرد فوق العاده.

13 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: felixcat 5/26/2020 9:54:57 AM (شماره 422274)

پوستر #2 نقطه در. آن است که نه 1870 یا 1920 اما 2020. اگر آمریکا سیاه پوستان در این روز با اطلاعات بسیار زیادی وجود دارد هنوز هم بیش از حد نادان به دانستن تاریخ خود را نژاد در این کشور و سپس به عذاب در آن. من باید به قرار داده تا با سیاه پوستان در کار است که به سختی صحبت می کنند انگلیسی مناسب و در عین حال هیچ کس جرات می گوید کلمه و یا حتی بدتر پوزخند مورد آن. و در عین حال یک زن از کامرون صحبت می کند بهتر زبان انگلیسی از آمریکا سیاه پوستان بودند که ب خود در این کشور است. بی حد و حصر آمریکا سیاه پوستان ترویج در هزینه واجد شرایط مردم سفید. و غیره nauseum آگهی. و البته من یک زن و شوهر از جنگ داخلی جبهه در اینجا در ویرجینیا و سفید تنها مردم همیشه به نظر می رسد به تلاش برای بازدید است.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Lawsy0 5/26/2020 9:56:03 AM (شماره 422275)

“Unchain My Heart” باید خود را تم. هر یک را به unchain قلب خود را, اگر چه و از که قفل-گام های زنجیره ای-باند قدرت.

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: felixcat 5/26/2020 9:56:25 AM (شماره 422276)

که متولد شدند….

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 5/26/2020 9:59:27 AM (شماره 422280)

با تشکر TQ برای داستان در حال حرکت. در واقع شما توصیف دست اول صورت کم نور ، و بسیار متاسفانه msm صحه کم نور که در نوبه خود صحه msm. به دنبال پول است. و آن را سیاه و سفید آمریکایی است که اجازه می دهد خود را به عنوان چانه زنی تراشه.

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 5/26/2020 10:02:32 AM (شماره 422288)

“هنگامی که جامعه ما محکوم درصد قابل توجهی از آن دوازده درصد از ملی ما جمعیت به کمتر, امیدوار, آینده ما محکوم خودمان” جامعه ما را محکوم می کند. سیاه پوستان مانند بقیه از ما را در انتخاب آنچه که دولت برای حمایت, به خصوص به صورت محلی. آن است که غیر ممکن است به این باور است که دولت از یک شهر بزرگ نمی تواند چیزی دیگری از آن است که اگر سیاه پوستان می خواستم آن را به. محافظه کاران شده اند گفتن نژادهای چگونه به موفقیت برای دهه اما سیاه و رهبری رد مشاوره و هدایت مردمی خود را به عقب به dem کشت و زرع. “هیچ کس در حال رفتن به دست به عنوان خیریه به طوری که آن را می سازد گیرنده غنی تر از اهدا کننده.” نه تنها این بلکه خیریه هدیه به حداقل برساند. جامعه نمی تواند استطاعت ، اگر شما احساس می کنید که در پایین هر بشکه در رفاه هستید و همیشه خواهد بود. حتی در کشورهای کمونیستی که در آن هر کس پرداخت شده توسط دولت به آنها پرداخت می شود ضعیف به جز برای رهبران. تنها راه برای به دست آوردن پایین به بالا بردن خود را. در این کشور شما تنها محدود خود را و توانایی برای موفقیت است. به عنوان این مقاله می گوید: تا زمانی که سیاه پوستان را در درک که حقیقت آنها باقی خواهد ماند و به بردگی گرفته شده. و لذا همه به مایل به نگه داشتن آنها را در کشت و زرع.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: bigfatslob 5/26/2020 10:44:58 AM (شماره 422323)

من در جنوب عمیق از جنوب لوئیزیانا تقریبا جایی که زمین تبدیل به خلیج فارس. من تا به حال بسیاری از سیاه دوستان رو به رشد و برخوردار جوانی من. من پدر و مادر نداشتن تعصب استخوان در بدن خود را. با گذشت زمان من شاهد بیشتر سیاه و تعصب ساخته شده است که من تعجب می کنم که چرا. آن را بدتر شد و در ارتش. اگر من ذکر لوئیزیانا من از قبل در نظر گرفته است که من خواهد بود با پوشیدن یک کلان ردا. من تا به حال به مبارزه با یک مرد از تگزاس که به نام من a n-عاشق چون سیاه و سفید از دوستانم از لوئیزیانا بود با من در واحد. از طریق تمام کسانی که من هرگز به فکر مالکیت و یا مسابقه از شخص دیگری. خانواده من و خودم هرگز رای دادند و یا حمایت دموکرات ها به ویژه پس از آنچه من شاهد در جنگ و دروغ توسط رسانه ها مانند Walter Cronkite.
من در حال حاضر و من می توانم بگویم پس از سلطنت و نمایش باراک اوباما در سال 2008 و هشت سال بر من تعصب و نژادپرستانه در حال حاضر تا پایان.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: GoodDeal 5/26/2020 12:19:41 PM (شماره 422438)

دموکرات ها’ دستور کار است که برای حفظ جامعه سیاه رفتن به والدین به عنوان اغلب به عنوان ممکن است نگه داشتن آن دسته از زنان که به هنگام تولد در رفاه و بقیه به نگه داشتن سواد و بد آگاه و وابسته به دولت به عنوان آنجا که ممکن است. تا کنون خیلی خوب است.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 5/26/2020 2:11:10 PM (شماره 422545)

آبراهام لینکلن رئیس جمهوری جمهوریخواه به امضا رسید و رهایی اعلام, در سومین سال از جنگ داخلی در سوریه و آزادی بردگان در امریکا است. که تاریخ آمریکا 101. آنها آموخته است که خود را مارکسیست کلاس درس دروغگو indoctrinaters? مشکل این است که آموزش و پرورش ربوده شده است!
ربوده شده توسط رادیکال چپ!
آن در مورد 95% از آنها به ما 5% من می دانم
من وجود دارد در آموزش و پرورش برای 25 سال
از جهنم…..ما باید برای رفع آن!!!!

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: XCenturion 5/26/2020 2:28:40 PM (شماره 422562)

من کاملا موافقم با پوستر #2 زمانی که سیاه پوستان اجازه می دهد خود را به باور آنها این اموال از حزب دموکرات و سپس آنها هرگز خواهد بود!

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/26/2020 5:03:31 PM (شماره 422748)

من می توانم درک چرا سیاه پوستان فکر می کنم Democraps در حال کمک به آنها را…جزوات pandering مجموعه کلمات قصار نژادی تنظیمات و غیره. و غیره. اما آنها درک نمی کنند که آنها هنوز هم به سفید لیبرال نخبگان.
چگونه بسیاری از آنها را نمی کنید که ناامید کننده ترین چیزی که…

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Karissa 5/26/2020 7:14:11 PM (شماره 422888)

به نظر من که وجود دارد این است که یک فرهنگ در جامعه سیاه که در آن پلیس بد “خیابان هوشمند’ (چه می تواند شما را سرقت/رمز/گرفتن در حال حاضر) و همراه در هر خرده سمت چپ را انتخاب کنید به شما بدهد. کاملا, کار نمی کند, اوه, و شما می توانید انجام دهید بهتر است اگر شما می توانید متقاعد کردن برخی از کج روانشناس است که شما واجد شرایط برای یک “دیوانه بررسی کنید”.
درک من این است که کلاهبرداران که خوب ‘کار’ سیستم زندگی می کنند بهتر از یک مرد در حال کار با درآمد $30K در سال است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de