به عنوان اگر 2020 نبود ستیز به اندازه کافی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: جودی W., 7/19/2020 5:12:06 AM

به عنوان رول تابستان همراه با بیش از حد بسیاری از ما از لازم است یا عاقلانه تحت مستند و محدودیت های مسافرتی ما مقابله با نقایص ما بیماری های عفونی بوروکراسی احتمال دیگر دیوان نبرد و چه کنراد سیاه به درستی خواستار “کابوس کمپین آشکار حماقت است.” قطع دشوار است. دلیل پیروز خواهد شد. 1.) بی کفایتی فدرال کنترل بیماری بوروکراسی کاخ سفید در نهایت به آن با بی کفایتی و تعصب از CDC و در آن آمده نمی تواند به اندازه کافی سریع برای من. این دستور تمام اطلاعات در COVID-19 ارسال می شود به طور مستقیم به وزارت بهداشت و خدمات انسانی دور زدن سی دی به طور کامل.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: George R. 7/19/2020 5:52:59 AM (شماره 483355)

چه کسی اینطوره باید فکر هرگز-Trumper مدافع فلدمن خواهد در واقع نوشتن یک مقاله بدون ضربه که اغلب مصرف ،

5 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/19/2020 6:06:34 AM (شماره 483363)

بله بی رحمانه فساد آلوده چپ CDC است که گرفتار پخت و پز کتاب و واقعی نرخ COVID عفونت. و به فکر می کنم که CDC است یک زیر مجموعه کوچک از یک اندازه و فاسد استقرار پزشکی. رئیس جمهور کاملا درست در داشتن تمام COVID اطلاعات فرستاده شده به طور مستقیم به بخش سلامت انسان, خدمات خواهد شد که پردازش و گزارش اطلاعات. در مورد کلاریس را در بحث قضایی قرار ملاقات و سلامت اموزش Ginsberg, مگر اینکه Ruthie یا keels بیش از و یا در غیر این صورت استعفا از SCOTUS در ماه آینده یا دو انتظار نیست SCOTUS نامزدی با مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک موضوع برای هم بودن. عبور/استعفا و پس از آن نامزدی را بیشتر به احتمال زیاد اتفاق می افتد پس از انتخاب مجدد او. و اوه راه pubbies نیاز به نگه داشتن کنترل سنا به منظور قرار دادن قاضی امی بارت بر روی نیمکت. Clarice سوم بحث در مورد خشونت های شهری – به شورش blm تظاهرات, و نژاد پرستی, این مواد منفجره به اندازه کافی آن را به عنوان تشکر به سوروس و ابعاد. اما او باید در مورد انصراف از فرهنگ و خود را خارج از کنترل نیروی مخرب است. آن را به نظر می رسد که کلاریس نیز به بحث در مورد وضعیت AG Barr Spygate بررسی, اما او باید بدست خسته شده اید و نمی توانید آن را. زمانی که دورهام و بر ضربه درب از Spygate و دورهام گزارش منتشر شده در حال حاضر در ماه سپتامبر پس از آن هیئت منصفه کیفرخواست جنایی, دادگاه, زندان, شرایط و همراه با سولفات از msm خواهد rip در روح ملت برای سال. اما قانون باید بدیهی است که غالب در اینجا منظور از ملت برای زنده ماندن به عنوان یک جمهوری مبتنی بر قانون اساسی. من قدردانی کلاریس را ادعا بود و در پایان قطعه ای است که آمریکایی ها در مورد حمایت از یک تار از فساد و دروغ است. او مناسب خواهد بود تا زمانی که همه ما رای می دهند.
مغلوب ساختن پیشی جستن/پنس 2020

25 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: kiwikit 7/19/2020 6:47:15 AM (شماره 483382)

من مخالفم که کلاریس ضد مغلوب ساختن پیشی جستن; و نه من فکر می کنم او صدای عقل و هرگز دست خود را در صبح روز یکشنبه. من فقط متاسفم او اشاره نمی, چوب خط حساب کردن از ‘مورد’ شامل تمام آزمون بدون در نظر گرفتن اینکه تکراری هر نفر و یک مورد. به عبارت دیگر یک فرد در حال آزمایش مثبت هر روز به مدت پانزده
روز گنجانده شده است که پانزده موارد! ما تعداد زباله و حوا سازگار بین متحده است.

34 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: املاک fifi 7/19/2020 7:19:15 AM (شماره 483402)

شماره 1 شما به نظر می رسد به اشتباه نویسنده با شخص دیگری. کلاریس نه هرگز Trumper و هرگز بود.

45 نفر بود.


این خواهد بود که ما انتخابات اگر ما اجازه می دهد تا دموکرات ها را به سرقت و یا ما را بترساند و دور از نظر سنجی. دوره.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 7/19/2020 8:20:59 AM (شماره 483457)

Clarice باید اتوماتیک باید به عنوان خوانده شده. من تا روز یکشنبه و به دنبال او پست قبل از خواندن باید خواند. او همیشه نقطه در. #1 – شما یا باید او را با شخص دیگری اشتباه گرفته و یا شما یک دایره وار حرکت کردن. کلاریس در مورد به عنوان طرفدار مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان آن می شود. من را دیده اند هرگز نامهربان کلمه در مورد رئیس جمهور ما در کار او.

24 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 7/19/2020 9:11:35 AM (شماره 483527)

CDC را به کارکنان توسط کودن ها به ترکیب این دو نوع داده. همه آنها مورد تجزیه و تحلیل آماری و این موضوع از آمار 101. این عمدی بود به باد COVID اعداد. که جنایتکار است. قطعا مستحق خاتمه فوری از هر گونه خدمات دولتی. نفوذ عمیق دولت و به اعماق که آنها غرق خواهد شد در ادامه به متحیر کردن. این افراد در حال ارتکاب یک شکل از تروریسم داخلی با القا ترس و تخریب تلاش برای راه اندازی مجدد اقتصاد و رزومه کاری آموزش و پرورش است. اضافه کردن این به باد مرگ اعداد چون لیبرال ها در مناطق در حال برچسب زدن 100 درصد از مرگ و میر در برخی از مناطق به عنوان “COVID” مرتبط است. این دیوانه است. من به دنبال به جلو به دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن برنده YUGE و RBG تحقق است که او نمی تواند بیشتر از دوام بیاورید ریاست جمهوری خود. او هنوز هم ممکن است کشیدن پاهای خود را, اما من موافقت می کنم, شانس زندگی خود را بسیار طولانی هستند ، به عنوان اراذل و اوباش در خیابان به محض این که انتخابات بیش از سودمندی خود را و توانایی خود را به دور با antics خود را به پایان خواهد رسید. آنها خواهد زدگی دور برگشت به فاضلاب. من امیدوارم که DOJ تا به حال این فرصت را برای ردیابی برخی از پول خود را سازمانی و منابع آن. شاید ما می توانیم یک “تحقیقات ویژه” از چپ به توطئه ها و اقدامات.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: George R. 7/19/2020 9:20:50 AM (شماره 483541)

#s 4 و 6 Mea Culpa…من در واقع فکر شخص دیگری!

6 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Mofongo 7/19/2020 9:29:11 AM (شماره 483550)

#1. بی دقتی و ننگین نظر. بررسی آمار خود را قبل از شما اسمیر کسی.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: George R. 7/19/2020 9:32:46 AM (شماره 483557)

#9 چرا شما فقط شمع در پس از من عذرخواهی کرد! من حدس می زنم یک بار هرگز به اندازه کافی. معمولی برای ANTIFA جمعیت که اصلا انتظار آن را در اینجا هر چند.

4 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/19/2020 9:47:30 AM (شماره 483586)

در اوایل Covid پیش بینی شده بود به 2-3 میلیون زندگی می کند. هنگامی که واقعی مرگ و میر تنها درصد کمی از آن ساخته شده Fauci/CDC دوز و کلک نگاه بی کفایت و یا نحس است. من شرط بندی روی نحس,

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: HotRod 7/19/2020 10:19:27 AM (شماره 483631)

یکی از آزمایشگاه های شاید LabCorp?, شد گزارش مثبت آزمایش استفاده نشده سواب ارسال شده در توسط پرستاران در سان فرانسیسکو بیمارستان. آنها مشکوک شده و پس از یک تعداد بسیار بالایی از مثبت برای سواب ارائه شده برای غربالگری. آنها شروع به ارسال استفاده نشده سواب همراه با آنهایی که استفاده می شود و همه مثبت است. من با دیدن هر چیزی در مورد آن در حال حاضر. رسانه ها اعلام کرده است این یک جعل است. ???

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: جودی W. 7/19/2020 10:21:10 AM (شماره 483634)

من نمی دانم چه خبر است با کلاریس که باید به عنوان خوانده شده. من سعی می کنم زود به اندازه کافی در روزهای یکشنبه به پست او در زمان مناسب شامل تازگی ارسال شده قطعه تبدیل شده که باید خواند و من فکر کردم من آن ضربه راست امروز, اما من حدس می زنم. به ذهن من این قطعا باید به عنوان خوانده شده.

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: udanja99 7/19/2020 10:21:30 AM (شماره 483635)

#3 من یک حکایت شخصی در مورد یکی دیگر از جنبه های ramping تا مورد اعداد….یک دوست در تنسی رفت و به آزمایش می شود با تمام خانواده – 12 نفر است. آنها وارد درمانگاه ثبت نام و نشستم به انتظار. دو ساعت بعد آنها به خانه فرستاده شدند چرا که این کلینیک در حال اجرا از کیت های آزمایش. دو هفته بعد هر یک از آنها با دریافت اخطار در این پست بیان کرد که آنها تا به حال آزمایش مثبت است. یکی دیگر از کلاهبرداری من شنیده ام در مورد این است که اگر شما را به آزمایش می شود و در حال نشستن در اتاق انتظار با تعداد X از افراد دیگر و یکی از آنها را آزمایش مثبت و سپس کلینیک فرض می شود که شما بیش از حد مثبت از آنجا که شما بوده ام “در معرض” در حالی که نشسته در اتاق انتظار. حتی اگر تست منفی است شما در حال گزارش به عنوان مثبت است. اگر ما تا کنون دریافت حقیقت ما خواهد آموخت که تعداد موارد و مرگ و میر متورم بود حدود 900%.

9 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: pensom2 7/19/2020 10:58:09 AM (شماره 483672)

شرایط او در جناح چپ حضرت RBG, توطئه من. این dems نمی خواهید به ضرب و شتم (درامز) بیش از او قریب الوقوع عبور (و جایگزینی) بیش از حد بدیهی است–از آن خواهد بود بعید و بی احترامی تا زمانی که RBG سالم باقی مانده به اندازه کافی برای نشان دادن به کار. اگر RBG می کند قبل از ماه نوامبر حزب دموکرات خواهد بود در full-بویژه مواضع نبرد برای گرفتن هر جمهوری خواه مجلس سنا رای دادند و به جای هر dem مدعی اما سوسیالیستی و یا بی کفایت. اگر RBG باید تصویب به زودی من تعجب می کنم که آیا رئیس جمهور و سنا نباید بیش از حد عجله به جای او. انجام این کار می تواند به تحریک یک واکنش شدید و به حزب دموکرات بیشتری get-out-the-رای انگیزه تر از جمهوری خواهان هر دو در کاخ سفید و سنا است. من نه در همه اعتماد به نفس از این گزارشات صرفا surmising. در کل من فکر می کنم نامزدی معقول محافظه کار قضات است یک موضوع خوب برای جمهوری خواهان. جایگزینی RBG ممکن است کمی متفاوت از یک قوس محافظه کار عدالت تا حد زیادی می تواند محوری دادگاه و لذا استدلال می کنند که تنها با انتخاب بایدن و چند dem سناتورها می تواند یک “حتی تعادل” در دادگاه حفظ شود. آن کسی حدس می زنم که چگونه به خوبی جایگزین استدلال و ضد استدلال خواهد بازی به رای دهندگان. شما می توانید شرط می بندم که حزب دموکرات را بیشتر عاطفی و فریبنده نادرست استدلال و آنها را بیشتر متقاعد کننده خود را نادان هواداران از جمهوری خواهان را به طرفداران خود را.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bpl40 7/19/2020 11:28:14 AM (شماره 483705)

ما مردم آمریکا خواهد بود تا حدودی خوش شانس اگر این فقط بی کفایتی. اما از آن است که عمدی سیاسی خرابکاری. این ها (CDC) مردم هیچ فرقی Antifa و پل اراذل و اوباش باعث عمومی ضرب وشتم.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Italiano 7/19/2020 11:57:07 AM (شماره 483746)

#1 ممکن است فکر جنیفر روبین واقعی فوم-at-the-دهان هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن nutjob. ضمنا چه بیش از-و-تحت در زمانی که “بدنام” RBG می شود “پس از مرگ” RBG? من نمی خواهد سرگرم کننده را از یک انسان شایسته بودن. Ginsburg نمی آیند نزدیک به واجد شرایط.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: caljeepgirl 7/19/2020 4:57:34 PM (شماره 483975)

خوب با تشکر از شما کلاریس برای به اشتراک گذاری برخی از واقعی اطلاعات با ما…..طراوت….فقط خیلی بد MSM ظاهرا دیده نشده, مناسب برای به اشتراک گذاشتن هر یک از این با ما! جای تعجب نیست که رای گیری و رای گیری (نهایی نظرسنجی) است ‘خراب’. رسانه ها واقعا یک آستین ، نفوذ در بدن ما سیاسی expecially توسط سازگار حذف از حقایق! و #14 کسانی که حوادث کاملا وحشتناک! همچنین سخت به این باور, تاهو ” من نه شک صحت خود را. آن را دشوار است به توان دلسرد تمام زمان اتفاقات بر پایه اخلاق به نظر می رسد از هم پاشیده سریع تر از ما حتی می توانید نگه دارید تا.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “جودی W.”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de