ما یک واحد فرهنگ و یامجموعه ای از نارضایتی?

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/27/2020 4:29:27 AM

بسیاری از ما فرزندان کسانی که به اینجا آمدند در طول موج بزرگ از محدودیت های اروپایی مهاجرت بین 1880 و 1920. ما forebears نیست خود برده است. آنها عمدتا دهقانان که دیگر نمی تواند اضافه کردن یک وجود در این قطعه کوچک از زمین که ارث خود را. برخی در میان ایرلندی آمدند و به عنوان خدمتکاران استخدام. نانسی پلوسی و دموکرات همکاران زانو و شان خود را در kente پارچه ای مد دستور کار خود را بر روی کشتار جورج فلوید.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Highlander 6/27/2020 5:36:36 AM (شماره 458715)

ما یک واحد فرهنگ است. من به عنوان یک مسیحی محافظه کار هیچ ربطی به با هر کسی در سمت چپ. ارزش من و که از سمت چپ به قطبی متضاد. من هرگز سازش با خدا-متنفر; همه کسانی که نفرت همه چیز خوب و مناسب و معقول. چگونه, خدا, مقدس, نام, من به طور یکپارچه با, قاتلان, تجاوزگران, دزد, perverts غارتگران تظاهر خرابکارها اسلامگرایان آنارشیست abortionists این خانوم معتادان خائن و مارکسیستها و هر کسی که رای دموکرات? چه یاران می کند نور را با تاریکی ؟ بله; ما (مسیحیان) به من فرمود: ما خانواده و همسایگان ما و حتی دشمنان ما! ما با دشمنان ما. که تفاوت!

44 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 6/27/2020 5:47:39 AM (شماره 458721)

از یک طرف از خانواده ما به مستعمره مریلند چون ما کاتولیک و آن را به یک مستعمره است که تمرین مذهبی تسامح. وقتی مریلند لغو مدارا اجداد من رفت به کنتاکی. در طرف دیگر از خانواده و اجداد من آمد از لوکزامبورگ در جستجوی زمین بهتر و فرصت های. در هیچ زمان آنها را بردگان خود – آنها کشاورزان که کار خود را زمین. همه آنها افتخار می کنم که آمریکایی ها به عنوان من. من هیچ چیز مشترکی با Antifa یا پل (که عمدتا screechy سفید). من با خدا ایستاده. من ایستاده با کشور من.

32 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: stablemoney 6/27/2020 6:07:55 AM (شماره 458733)

من نمی خواهم برای متحد کردن و یا در هر راه قبول دموکرات و یا فرهنگ خود را. هیچ با تشکر از شما! ما باید برای مقابله با دموکرات ها و شکست دادن آنها و یا ما را از دست این کشور است.

23 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: wakeupcall 6/27/2020 6:32:12 AM (شماره 458748)

امریکا اجازه داده است خود آن گرفته شود بیش از دانه بد بندگان شیطان, شیطان بزرگ فریب یک دروغگو و پدر از آن است. اشعیا 14:12-14
12 چگونه شما در حال سقوط از آسمان
O شیطان, فرزند صبح!
چگونه شما در حال قطع به زمین
شما که ضعیف سازمان ملل! 13 برای شما باید گفت که در قلب شما:
من خواهد شد و به آسمان صعود
من را تسبيح من تاج و تخت بالاتر از ستاره های خدا
من نیز نشسته بر کوه جماعت
در دورترین طرف شمال; 14 من به صعود بالاتر از ارتفاع ابرها
من می خواهم ترین ، 2 تسالونیکیان 2:3,4
3 اجازه دهید هیچ کس فریب شما با هر وسیله ای; برای آن روز نخواهد آمد مگر اینکه سقوط دور اول می آید و انسان را از گناه است نشان داد تباهی 4 مخالف و رتبه خود را بالاتر از همه است که به نام خدا یا که پرستش شده است به طوری که او نشسته به عنوان خدا در معبد خدا, نشان دادن خود است که او خدا است. انسان گناهکار در حال سقوط دور با سرعت بیشتری در حال حاضر بیش از هر زمان قبل از. همه را پرستش پدر از شر شیطان قبل از خدایان زمان پایان. ما تقریبا وجود دارد که ما در بار پنجم مغلوب ساختن پیشی جستن.

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: udanja99 6/27/2020 8:08:39 AM (شماره 458843)

من هستم دوستان با هر کسی که نه محافظه کار است. در سن و سال من, من نمی اتلاف وقت در تلاش برای حفظ یک رابطه با هر کسی که سمت چپ از مرکز. که به آن نیاز دارد ؟ من تا به حال به معاشرت با چپ برای کسب و کار من است اما آن را نگه داشته به حداقل نگه داشته و آنها را در یک فاصله. در حال حاضر CV19 بسیار نقل مکان کرد بازنشستگی من از 12/31/20 به 3/2/2020. و من OK با آن است.

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/27/2020 8:17:53 AM (شماره 458851)

اگر شما قبول که ایالات متحده آمریکا است که در هشتم و مرحله نهایی در ظهور و سقوط تمدن ها و سپس این دومی است. از وابستگی به اسارت. مگر اینکه ما گام به گام در حال حاضر ما فرهنگ آمریکایی تسلیم خواهد شد به خیلی خیلی بیشتر رنج می برند و درگیری های قبل از یک تمدن با فضیلت را می توان دوباره بازسازی شد. حسن نیت ارائه میدهد از leftism آمریکا شکسته است و در نیمی از هرج و مرج و شکوفا در حال حاضر. آن آغاز شد و با جایگزینی اعتقاد به خالق با obeyance به دولت است. چنین است leftism.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Strike3 6/27/2020 8:27:16 AM (شماره 458858)

سوال احمقانه. همیشه از جورج فلوید مست کردم و اقدام به تصویب یک لایحه تقلبی ما قرار گرفته اند به هر شکایت از سفید امتیاز به اندازه کافی آجیل در کره بادام زمینی ترد. اگر آزرده در آفریقا زندگی می کردند آنها می تواند راه رفتن ده مایل در هر راه برای آب و dodging گلوله از تروریست های اسلامی به جای از هر یک از دیگر. یک دسته از نوزادان پرتاب اوقات تلخی نمی تواند به خوبی با دیگران و نیاز به زندگی در یک شدیدا کنترل محیط زیست خود را خوب است.

21 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Bluefindad 6/27/2020 8:31:00 AM (شماره 458861)

یک فرهنگ تعریف شده است با آنچه در آن فلسطين به عنوان فضیلت و رذیلت – چگونه اعضای آن رتبه چیزهایی از قبیل حقیقت و ایمان و صداقت و صداقت و ازدواج, آموزش و پرورش, و غیره. ده فرمان نخست عنوان مثال برخی از کلید فضائل. هنگامی که ما شروع به مخالفت بر مهم فضائل ما دیگر از همان فرهنگ است.

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Sanddollar 6/27/2020 9:02:54 AM (شماره 458898)

من مخالف با نظر خود را که بسیاری از ما اجداد آمد که بیش از 1880-1920. اجداد من آمد به ما در سال 1819. آنها کشاورزان در پنسیلوانیا و به هر حال هرگز به بردگان است. من تا به حال یک جد بود که یک زندانی جنگ دو بار در کارولینای شمالی.

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: gone2pot 6/27/2020 9:12:34 AM (شماره 458911)

کلاس شعار برای سال 1979 از من alma mater است Omnes Viri است که برای همه مرد. این قشنگ اما ما گذشته همه نر کلاس در خدمات آکادمی و می خواستم چیزی به معنی به اندازه ای که در سال 1975 زمانی که کلاس ما تاج طراحی شده بود. خوب 45 سال بعد و 41 سال پس از فارغ التحصیلی (با تشکر از fidiot از کلاس از سال 1980 که در سمت چپ باز مایک در FaceGramTweeter عمومی پخش معامله و در آنچه او فکر خصوصی استفاده نژادی تهمت با همسر خود) کلاس از سال 1980 بوده است به شدت میکرو-agressed توسط 1979 کلاس شعار و باید آن را تغییر داد. وجود دارد یک دادخواست در interweb جایی است که می تواند به توافق و امضا شده برای کمک به التیام کلاس های بین 1980 و در حال حاضر و یکی از خواسته ها این است که به حذف کلاس من’ شعار Omnes Viri به دلیل آن است که بسیار uninclusive. حتی چند تن از همکلاسی های خود گرفته اند زانو ارائه شده به درخشش یک زن گراد است و می خواهند ما را به “حرکت به جلو” برای جلوگیری از ظلم و ستم. من فکر می کنم 1980 USNA گراد و اولین زن در نیروی دریایی, وندی لارنس می تواند با ایستادن در مریخ حق این دقیقه دستیابی به خیلی بیشتر از فقط فضانورد تا به حال شعار ما نیست مظلوم او تا بد. این نفرت شعار حک شده است بر ما حلقه بنابراین هر گونه راهنمایی در مورد چگونه به سخت کار کردن آن مفید خواهد بود. من می خواهم به ذوب معدن و قالب آن را به یک طلایی همبستگی مهبل (واژن) به ما کمک می کند درمان و “حرکت رو به جلو است.”

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: jacksin5 6/27/2020 9:14:06 AM (شماره 458912)

آنچه که ما در حال حاضر اوباما و حزب دموکرات در سال 2008. ائتلاف آزرده. سیاه همجنسگرایان را فمینیست های اسپانیایی های انجام Felons, کمونیست سوسیالیست ها و آنارشیست ها. تامین مالی با پول از شرکت ها و افرادی که در حال تلاش برای نشان دادن خود “Wokeness” و UnAmerican انواع مانند سوروس که امیدوار به سود حاصل از امریکا سقوط به هرج و مرج که در آن تنها به خوبی تامین می شود به افزایش قدرت. افراد جوان که در حال استفاده در این اقدام کودتا هرگز تدریس تاریخ آمریکا یا, جهانی, تنها, مطالعات اجتماعی, است که می آموزد که هر کس در این سیاره بود به نحوی سوء استفاده توسط استعمار اروپایی. دانشجویان و غیره. در انتظار نتیجه و یا شورش و…. را در مورد یک فدراسیون جهانی به حکومت نسبتا و آدرس تمام نارضایتی. اگر آن را به تصویب رسید آن را بیشتر از نزدیک شبیه به “گرسنگی” از ستاره بازحمت حرکت کردن فدراسیون. ما تا به حال به مبارزه برای نگه داشتن بر روی این جمهوری پس از آغاز به کار آن و من از ترس ما در حال نزدیک شدن به آن چهارراه دوباره.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: تیله 6/27/2020 9:57:05 AM (شماره 458962)

یک واحد فرهنگ تفاوت نظرات اما دارای یک واحد از کشور است. آنها جشن تعطیلات ملی ما به جای بدنام کردن آنها.احترام بنیانگذاران ما در حالی که آگاه بودن از معایب.دموکرات ها با نام مستعار مارکسیستی حزب مشغول به کار طولانی و سخت به تقسیم. آنها را تقبیح آنچه BLM یا antifa انجام شده است چرا که آنها از حمایت صندوق و مستقیم آن است. هر چیزی را مغلوب ساختن پیشی جستن. این که چگونه بیمار هستند. آنها را نمی توان انجام همه این اگر آنها نمی ترسم. از مغلوب ساختن پیشی جستن. از ما.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/27/2020 10:25:32 AM (شماره 458998)

ما نمی یکپارچه. دموکرات ها تحت اوباما انداخت باز کردن درهای خود را به کمونیست مارکسیستها و مسلمانان است. این افراد نمی خواهند دموکراسی و یا حتی یک نماینده جمهوری. آنها می خواهند یک دیکتاتوری با خود را در بالا. دموکرات ها نیست حتی طرفدار دموکراسی کنه اما ایالات متحده یک دموکراسی! نگاهی به معترضان و از خود بپرسید که چگونه بسیاری از آنها یا کمونیست مارکسیست یا مسلمان قبل از آنها pro-سیاه و سفید ؟ پاسخ این است که بسیاری از آنها را. مردم بر این باورند که در آزادی نمی تواند حمایت از این!

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/27/2020 11:08:43 AM (شماره 459053)

من حدس می زنم من هرگز رفتن به “بیدار” و پس از من 77, من فکر نمی کنم من می خواهم به. من آبجو است و حتی یک PC اخیرا یک twofer دقیق می شود. من ترجیح دم است Yuengling سیاه و سفید و قهوهای مایل به زرد, بنابراین من حدس می زنم من توهین به دو گروه قومی.

9 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/27/2020 11:13:04 AM (شماره 459060)

اصلی شعار ایالات متحده تصویب شده توسط کنگره در سال 1782 شد “e pluribus unum”…و یا لاتین برای “از بسیاری از یکی.” آن را درخشان اصل اساسی این کشور است. به عنوان نسل از مردم از بسیاری از کشورهای مختلف و فرهنگ های مختلف و نژادها و ادیان و آمد در اینجا آنها پذیرش این اصل و جذب شده برای تبدیل شدن به یک متحد مردم است. ساخته شده است که آمریکا قوی ترین و ثروتمند ترین و منصفانه ترین کشور در جهان است. که همه تغییر در چند دهه گذشته با فشار به خصوص در سراسر سیستم آموزشی ما به صورت کاملا مخالف شعار “تنوع قدرت ما است.” و در اینجا ما در حال حاضر در منطقی در نظر گرفته شده و نتیجه آن جنبش نه فقط disunited اما به طور فعال در جنگ با چند آزرده و خود تحت عنوان متخاصم تقسيم شدند. تنوع صفات (و نژاد و مذهب, فرهنگ, و غیره.) به تنهایی قدرت نیست. وقتی متنوع مردم گرد هم می آیند و قبول یک مجموعه مشترک از ارزش ها و قوانین و ملی ماموریت می شود که وحدت…که قدرت است. که وحدت ملی ماموریت خوشبختانه در حال حاضر نوشته شده است. آن است که به نام قانون اساسی ما است. هیچ لیست فریاد مطالبات توسط اوباش به نمایندگی از هر گروه خاص جایگزین که سند. بنابراین هیچ کس نیاز به تعظیم و یا زانو زدن به هر اوباش خواسته است. اگر آنها احساس کنند ما قانون اساسی نیاز به تغییر اجازه دهید ما همه رای دادن در هر گونه تغییرات. تا آن زمان من ایستاده با قانون اساسی ما متحد با دیگران که همین کار را انجام دهیم.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 6/27/2020 11:30:25 AM (شماره 459088)

نه متحد. شر آنهایی که در زمان بیش از سیستم مدرسه دیده است. آنها آموخته اند دروغ و نفرت به افراد جوان برای چندین دهه و ما هیچ چیز را به آنها را متوقف کند. پیدا کنم که من را بسیار کمی در مشترک با حداقل 25% از کشور است. من تقریبا چیزی است که من می تواند با توافق بین خودم و معمولی ساکن شهرهای بزرگ از سواحل غرب و تقریبا کل NE, ایالات متحده آمریکا. من نمی تواند ایستاده به اطراف مردمی از نیویورک و جرم کلی و بسیاری از کشورهای دیگر در مورد همان. نه ما متحد.

6 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Justcurious 6/27/2020 11:53:10 AM (شماره 459120)

ما در زمان بحران می رود فراتر از هر چیزی قبل از. وجود ندارد بازگشت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/27/2020 1:32:03 PM (شماره 459204)

من یک وطن پرست و یک جانباز و یک پسر خوب
من رای هستم و محافظه کار
من می خواهم به شما کمک کند هر زمان شما نیاز به
در حال حاضر من دشمن_____ بسیاری از miscreants ناراضیان تبادل سوسیالیست کمونیست وحشی موجودات بورس کودن dumbasses دیوانه دروغگو تقلب
و خشونت قلدر با screeching دهان. اگر این یک اعلام جنگ علیه من و کسانی که ما در اینجا…. سپس آنچه در آن است ؟ و چرا ما فقط تماشای آن ؟ وقتی که ما frickin’ و پایان آن ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/27/2020 2:11:44 PM (شماره 459240)

… جمهوری, اگر شما می توانید آن را نگه دارید.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DVC 6/27/2020 11:34:28 PM (شماره 459561)

#10 نیست با آن موافق! من برادر و پسر خود را از هر دو فارغ التحصیل از USNA برادر در ’76 بنابراین زنان است. یک خواهر نیز USN افسر طریق ROTC. بگویید wimps در کلاس ’80 پوند شن و ماسه. آنها باعث دردسر شما بچه ها. با تشکر از شما برای خدمات خود را ، USNA جایگاه ویژه ای دارد….من حضور نداشت اما شده اند در محوطه دانشگاه چند بار از جمله عروسی برادرزاده من و تشییع جنازه او. حتی به این outsider نیروی دریایی بچه بداخلاق و لوس نیروی دریایی خواهر و برادر, نیروی دریایی, عمو – USNA جایگاه ویژه ای دارد.

0 افرادی مانند این.


ما در آمد 1623. نمی خواهید به آن را بشنوند و نه pandering به کسی.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)