هستند روزانه coronavirusجلسات صدمه زدن به تهمت?

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 4/10/2020 4:36:34 AM

آن را تا به حال به من رخ داده است که این جلسات ممکن است توضیح دهد که چرا کوچک گزاف گویی در کار خود را پس از تصویب این ویروس بحران تا به حال شروع به محو شدن. من فکر کردم ممکن است به دلیل وجود است می خواهم بیشتر گزارش به تازگی در مورد چگونه فدرال bungled اولیه خود را در واکنش به شیوع. یا آن را ممکن است یک واکنش ساده برای افزایش مرگ و میر و وحشتناک بیکاری اعداد. این جلسات به نظر می رسید مانند حداقل به احتمال زیاد توضیح دلیل تهمت برای تلفن های موبایل آنها را مانند او همیشه می کند.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Aud 4/10/2020 5:52:08 AM (شماره 374644)

من و همسرم اتصال به جلسات روزانه در facebook از طریق اینترنت از آنجا که ما لذت بردن از او را برشته گاه به گاه آزار دهنده خبرنگار. Fauci و Birx و پنس به نظر می رسد به تکرار سرود روزانه. موزیک ایرانی, ما متوجه شدیم که دکتر Birx ایستاده بود تا به عنوان برگ برنده شد ترک پلت فرم است که به نظر می رسید به یک لحظه خوب از احترام به رئیس جمهور. ما نیز مشتاقانه منتظر به دکتر Birx’ ساز و برگ از روز.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: WinterParker 4/10/2020 8:32:16 AM (شماره 374766)

من یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی و رای دادن برای او اما شور و شوق من برای او این است که راه را به پایین. ما نمی منتخب Fauci و Birx به دنبال شدید باد اما ما انتخاب مغلوب ساختن پیشی جستن به دیدن از طریق این و شاید مردم آتش در CDC که ارسال دستورات به اسناد طبقه بندی تمام مرگ و میر چین به عنوان ویروس مرگ و میر. دقیقا همان چیزی است که در اینجا درست در زیر بینی خود را?

8 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: pros7767 4/10/2020 8:47:07 AM (شماره 374786)

او اعداد را به این دلیل که مردم آمریکا در حال شروع به دیدن که او انجام شده توسط “کارشناسان” و در حالی که ما مایل به قرار داده تا با این جدول کلمات متقاطع برای یک بیت از آن است که تبدیل شدن بیشتر و بیشتر آشکار است که این مدل ها همه پر از شکوفه و ما مجبور به تعطیل کردن کل اقتصاد! او نیاز به دوباره باز کردن اقتصاد در حال حاضر! سابقه او تعیین کرده است را از بین ببرد ما زمانی که یک Dem را به قدرت می آید!

11 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: MuncsSister 4/10/2020 8:50:45 AM (شماره 374792)

در ابتدا, من آنها را پیدا مفید است. اما من نمی تواند شنوایی platitudes در مورد آنچه که یک کار خوب ما این درخت انجام می دهند نشستن در خانه های ما مشاهده امریکا implode دیگر هیچ. به خصوص در حال حاضر که این آمار نشان میدهد ما منتقدان حق داشتند در تمام طول و همه چیز منفجر شد epically از نسبت. متوسط آمریکا واقعا درک فدرالیسم. این فرمانداران قفل ما در خانه های ما اما رئيس جمهور در پیام نیست به اندازه کافی روشن است. او نیاز به متوقف کردن این “30 روز به سرعت گسترش” زباله و باز کردن این کشور در حال حاضر است. اجازه فرمانداران دموکرات که نمی سهولت و تاب در باد.

11 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: TJ54 4/10/2020 8:52:31 AM (شماره 374796)

چرا Lucianne ارسال زباله ها از این NeverTrumper از HotBlow?

15 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: FormerDem 4/10/2020 9:39:11 AM (شماره 374872)

من آنها را دوست دارم اما بعد از آن دوباره من می خواهم اعداد. او نه فقط در به در به Fauci! .. و من احساس می کنم من می توانید ببینید چه چیزی است که واقعا اتفاق می افتد و جالب است و آن این است که بهترین نمایش ممکن است به چگونگی فعل و انفعال خواهد ما را تحت تاثیر قرار. در این سطح البته او مودب به Fauci. این یک درام بزرگ در مقابل ما و من نه آن را ببینید خودم از در مورد آن گفته شود توسط برخی از دروغگو شناخته شده.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: smcchk 4/10/2020 9:47:19 AM (شماره 374885)

مطبوعات نیاز نمی شود وجود دارد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: chillijilli 4/10/2020 10:19:03 AM (شماره 374935)

پرسش های پرسیده شده توسط رسانه ها نیست سوال برای آنها که می خواهید پاسخ. آنها مارپیچ سوالات به طور خاص طراحی شده برای به تصویر کشیدن مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان ناسازگار مردد نازک پوست خودخواه خارج از کنترل ميانگين و نامتعادل. مشکل این است که او طول می کشد طعمه در هر زمان تنها. و در انجام این کار, او به آنها می دهد دقیقا آنچه آنها می خواهند.
او می تواند به حل این مشکل با داشتن نیروی کار برگزاری جلسات روزانه. اگر خبرنگاران به حال سؤالاتی که از آنها می تواند ارائه این سوالات و او می تواند به نظر می رسد با تصویری در پایان جلسات و خواندن خود را آماده پاسخ به سوالات خود را.

4 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 4/10/2020 10:24:00 AM (شماره 374949)

من تمایل به ترجیح می دهند اطلاعات من از آمده دست اول منبع به جای فیلتر از طریق MFM.

2 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: earlybird 4/10/2020 10:31:40 AM (شماره 374962)

این جلسات مهم هستند. او در بخش بهترین همراه با دکتر Birx.

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: earlybird 4/10/2020 10:32:08 AM (شماره 374963)

Allahpundit است نه یک مغلوب ساختن پیشی جستن فن. همانطور که می دانیم دیگران وجود دارد.

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: couchguy 4/10/2020 10:49:02 AM (شماره 374988)

اینترنت اصلی cuck می گوید چه ؟ او تنها وجود دارد به طوری Ace را به یک اسباب بازی جویدن زمانی که او خسته می شود.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: couchguy 4/10/2020 10:54:50 AM (شماره 374999)

اگر شما در میانهی شب نمیفهمد چرا Dr Doom و بلیکس وجود دارد به برخی از قهوه بیشتر کنید و سعی کنید به توجه. او شرکت تصمیم گرفتند او را loudmouth عمیق دولت منتقدان. آنها می شده اند و تیراندازی او را از گالری بادام زمینی. در عوض آنها را به غذا خوردن خود را مسخره ادعای روزانه در تلویزیون.

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: stablemoney 4/10/2020 11:57:43 AM (شماره 375093)

روزانه جلسات در حال کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن. مغلوب ساختن پیشی جستن است تنها قادر به مقابله با چپ رسانه و به او شلاق آنها را هر روز. رسانه ها آن را سزاوار است و آن را تنها راه تهمت است برای حفظ از شرور و اهریمن. مغلوب ساختن پیشی جستن برنده و همبستگی خود را در حمایت و نظرسنجی شماره آن را نشان می دهد.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: YorkieMom 4/10/2020 12:45:15 PM (شماره 375197)

OP مناسب است. ما مشتاقانه تماشا برای یک مدت طولانی, اما در حال حاضر تلویزیون خاموش است. مغلوب ساختن پیشی جستن هواپیماهای بدون سرنشین بیش از حد طولانی و تمایل به لاف زدن در مورد خود. او باید با گفتن چند کلمه و سپس تبدیل آن به پنس که مسئول این کمیته است. بهتر است که همه آنها را به نقطه ای و هواپیماهای بدون سرنشین در و در. همچنین باید خبرنگاران وجود دارد اما چشم پوشی از سوال احمقانه است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: MEMcL 4/10/2020 1:43:49 PM (شماره 375271)

خوب امتحان کنید اما من قصد دارم روز من در اطراف کنفرانس های مطبوعاتی خود را. من دریافت آخرین به روز رسانی تعجب که چگونه رئیس جمهور است که قادر به هماهنگ کردن چنین, سلامت, کسب و کار مسائل ملی و بین المللی. بله او در حال ضعیف خدمت توسط بهداشت حرفه ای در نیروی کار است و کار راه خود را از طریق آن در حالی که افشای دشمن در داخل است. “کارشناسان” و مطبوعات است. هیچ کس نمی داند آن را بهتر از مغلوب ساختن پیشی جستن.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: earlybird 4/10/2020 2:40:46 PM (شماره 375335)

چه #16 گفت. جالب است که #NeverTrumpers بیرون آمده و هر زمان که با ارائه یک فرصت برای واکسن در PDJT. درست مانند چرخ های ساعت.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im