جعلی اخبار نظرسنجی پنهانبالقوه تهمت لغزش ؟

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 7/27/2020 4:38:24 AM

گوش دادن به شبکه یا کابل و اخبار شما را بشنود که انتخابات ماه نوامبر است. جو بایدن در حال رشد دو رقمی سرب (برش) وجود دارد “راز تهمت رای دهندگان” اختلاف بین کسانی که رای دهندگان به نفع و آنها که فکر می کنم برنده خواهد شد ؟ اخیر منموته دانشگاه های نظرسنجی ها نشان داده شده این پدیده است. رای دهندگان مورد علاقه بایدن بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن 53 تا 40 درصد اما به طور مساوی تقسیم که آنها فکر می در واقع برنده شدن در این انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن بیش بایدن توسط 46 تا 45 درصد است. این مثل این است که درخواست یک طرفدار ورزش است که آنها می خواهند به نفع خود بازی مقابل که آنها فکر می کنم برنده خواهد شد.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: OBX پیت 7/27/2020 4:54:52 AM (شماره 491650)

من تعجب می کنم اگر این خبر جعلی افراد در حال شمارش جعلی برگه های رای که در محل هستند و آماده به بازیگران به جای رای واقعی مردم است. وجود دارد نمی تواند به عنوان بسیاری از دیوانه واقعی مردم وجود دارد که آنها گزارش که برای رای دادن دیوانه جو !!!!

56 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: seamusm 7/27/2020 6:00:45 AM (شماره 491674)

پروردگار من امیدوارم. اما مقالات مثل این بسیار خطرناک است. ما باید محافظت در برابر راضی شدن بیش از 100 روز. این مهم است نه فقط به رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن اما به او پشت یک جمهوری خواه سنا و خانه گسترده ای به اندازه کافی حاشیه به بسته Dems تا برای چهار سال آینده.

73 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: franq می 7/27/2020 6:03:25 AM (شماره 491676)

SloJo را گرداننده (متوجه نمی گویم SloJo خود) حتی برداشت یک همسر در حال اجرا نشده است. SloJo باقی می ماند محدود به زیرزمین خانه خود را قادر به رشته 2 جملات با هم. هر نظرسنجی که نشان می دهد او پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر گرفته شد NYT کولر آبی.

43 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: janjan 7/27/2020 6:39:11 AM (شماره 491684)

من نمی فکر می کنم محافظه کاران هستند ‘ترس’ به یک ناظر انتخابات که در آنها طرح را به رای دادن. که بعید است و احمقانه است. آنها oversample دموکرات ها در انتخابات به آنها مزیت است. در یک کشور از 300 میلیون نفر از مردم که شاید نیمی در واقع رای آنها هیچ اطلاعی ندارم. نظر سنجی های ملی بی ربط هستند. ایالت مسابقات مهم است. پس از انتخابات شد بنابراین کاملا بی اعتبار در سال 2016 من نمی توانم باور کنم که ما هنوز در حال صحبت کردن در مورد آنها.

31 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: دلفین 7/27/2020 6:48:03 AM (شماره 491696)

من یک بار ثبت نام دموکرات چون من زندگی می کنند در یک حزب دولت است. من تغییر ثبت نام در سال 1998 زمانی که NBC مشخصی Juanita Broaddrick داستان. در هفته قبل از آن من بود, نظرسنجی روزانه بر روی تلفن ثابت. پس من تغییر من شده اند در نظرسنجی شاید یک بار در 22 سال است که تبدیل به یک فشار نظرسنجی من نمی تواند به پایان برسد. زمانی که تلفن نمی حلقه این نظرسنجی.

43 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: govlawyer 7/27/2020 6:58:13 AM (شماره 491710)

من در کالج بود در ’72 و به یاد داشته باشید نه چندان پنهان نفرت از نیکسون و در مطبوعات که احساس کردند که پس از واترگیت او نان تست. در شماره دسامبر ملی هجو وجود دارد یک “تیتر” در مورد انتخابات ماه گذشته که گفت: “تمام کشور را فرا گرفته در Nixon لغزش…..تنها ماساچوست و DC در امان ماند”. ’20 است که نوع احساس به آن.

24 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: BaldGuy 7/27/2020 7:34:38 AM (شماره 491734)

من می خواهم این نظر سنجی نشان sleepy جو راه….تنبل لیبرال ها پنهان شده در زیر زمین بیرون نمی به رای…و دفتر پست خود را از دست ایمیل در رای….

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 7/27/2020 7:36:47 AM (شماره 491735)

1. قطب تلفن? واقعا نادرست به عنوان بسیاری از بزرگسالان بالغ (حداقل محافظه کاران) نه جواب تلفن های خود را اگر به رسمیت نمی شناسد و شماره تلفن. با تشکر از شما caller id به طوری که می کند ، بیشتر جوان هزاره را که پاسخ هر زمان تلفن همراه خود را حلقه. علاوه بر این بزرگسالان, بزرگسالان هستند احتمال بیشتری برای رفتن به پای صندوق های رای و رای دادن come rain, درخشش یا برف. بسیاری از ما قرار نیست از مغلوب ساختن پیشی جستن حیاط نشانه یا سپر تابلوچسبها به عنوان ما نمی خواهید ما ملک و ماشین تخریب. این اتفاق می افتد بیشتر از شما فکر می کنم. اما مطمئن باشید ما وجود دارد خواهد بود در روز انتخابات.

38 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: laurenc 7/27/2020 7:56:04 AM (شماره 491739)

من یک MAGA کلاه, اما من می ترسم من ممکن است مورد حمله اگر من عینک آن را ندارد. اگر نام یک pollster من دروغ می گویند و من در رای گیری مستقیم دموکراتیک بلیط. تا آنجا که دقت و صحت سنجی سه کلمه: رئیس جمهور و هیلاری کلینتون.

23 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: bubby 7/27/2020 7:57:27 AM (شماره 491742)

آیا نمی شود فریب خورده این فشار سنجی در تلاش برای ایجاد افکار عمومی جای آن را منعکس کند. بیشتر این نظر سنجی را توان با استفاده از چپ و فاسد چپ msm را به چالش re انتخابات ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر. این بار چالش خواهد آمد روز پس از انتخابات و جو را واگذار نمی شود. برای آن آماده شود. اگر دموکرات ها و چپ خود را به حال, راه استفاده می کنند این نظر سنجی برای انتخاب رئیس جمهور به جای واقعی رای گیری, رای گیری!

18 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: udanja99 7/27/2020 7:59:12 AM (شماره 491743)

من هرگز نظرسنجی اما اگر من به من دروغ فقط به سمت چپ یک از امنیت کاذب. و من مطمئن هستم که من تنها نیستم.

24 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: bpl40 7/27/2020 8:40:52 AM (شماره 491770)

مسائل است که تصمیم خواهد گرفت که انتخابات در حال حاضر به خوبی شناخته شده – نظم و قانون (بخوانید سیستمیک نژاد پرستی), مهاجرت و کنترل مرزها بازگشت از شغل و اقتصاد است. IMO این COVID همه گیر خواهد شد دور چهارم با هیچ مزیت یا ضرر به هر دو نامزد است. مردم می دانند که این یک فاجعه طبیعی و مغلوب ساختن پیشی جستن نمره به نظر می رسد کمی بیش از 50% در این زمان. (از حزب دموکرات حمایت) نظرسنجی با این حال در طرف اشتباه در هر موضوع است.

12 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 7/27/2020 8:49:59 AM (شماره 491773)

هر نظرسنجی یک نمونه کوچک از جمعیت عمومی و در محل این نظرسنجی می توانید به راحتی از نتیجه. محافظه کاران می ترسند به نام مورد نظر خود را نامزد, اما بسیاری از محافظه کاران را اتلاف وقت برای پاسخ به ناشناخته تماس های تلفنی و یا خود را در معرض خطر اطلاعات شخصی در رسانه های اجتماعی نظرسنجی. شما هیچ نظری ندارم که خواسته است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/27/2020 9:09:15 AM (شماره 491790)

این گریم صدایی مقاله تا به حال یک نقطه روشن است که ناشی از یک قهوه جهش: “اوباما برنده انتخاب مجدد به راحتی در برابر میت رامنی به مراتب نیرومند تر نامزد نسبت به زوال عقل جو.” Pierre Delecto در نهایت برخی از کنسرت بربس. با تشکر برای اسباب بازی در جعبه غلات دکتر Joondeph.

11 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: qr4j 7/27/2020 9:28:37 AM (شماره 491810)

من هر روز دریافت جعلی تماس های تلفنی. من نمی آنها پاسخ دهد. من هر روز دریافت متون از مبارزات سیاسی. من آنها را حذف کنید و زمانی که من فکر مسدود کردن شماره. من نمی خواهد قرار داده تا حیاط نشانه. من از بحث سیاسی. من به احتمال زیاد مثبت صحبت می کنند در مورد آقای مغلوب ساختن پیشی جستن در میان دوستان است. من فقط نمی خواهید بدون هیچ زحمتی. نظر من بعید است به تغییر آنان است. و من در ایلینویز زندگی می کنند.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: fairplay 7/27/2020 9:31:45 AM (شماره 491813)

من همیشه فکر می کردم که روز انتخابات سال 2020 خواهد بود هل# ! در حال حاضر من فکر می کنم از آن خواهد شد دو هل# !

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: lakerman1 7/27/2020 9:39:34 AM (شماره 491821)

#15 من معتقدم که ما این بود دولت دادستان کل در بهبهان که مشورتی صادر نه به تلفن پاسخ اگر تماس گیرنده ناشناخته بود به ما.
مشاوره که تا به حال با scammer تماس های تلفنی. ما در خانه من دریافت حداقل 10 کلاهبردار تماس در روز ارائه به پایین ما نرخ بهره کارت های اعتباری و یا ارائه به انصراف از ما بدهی کارت اعتباری و یا با ما ما رایگان دستبند هشدار پزشکی یا تمدید ضمانت ما ماشین یا…
9the تکنولوژی وجود دارد برای تلفن شرکت ها برای کشتن دزد تماس. T Mobi;e در حال حاضر تبلیغاتی که برای تلفن همراه خود خدمات.)

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Arby 7/27/2020 9:53:22 AM (شماره 491838)

من قطعا امیدوارم. من نمی خواهم به حرکت به پیجو پیجو.

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: navybrat 7/27/2020 9:54:36 AM (شماره 491839)

هیچ کس نمی تواند مرا درک کنند که چرا یک فرد را برای رای دادن به حزب دموکرات به سادگی از آنجا که آنها نفرت شخصیت رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. او یک کار خوب انجام داده به نمایندگی از مردم است. این کشور در شکل بسیار خوب و حرکت در امتداد سادگی تا کرونا ویروس چینی زده. این بیماری همه گیر است که قطعا نه تقصیر از رئیس جمهور حتی اگر دموکرات ها در حال بهره برداری کامل از آن برای ترساندن و ترساندن توده ها برای به دست آوردن قدرت. تخریب بیشتر کشور و آوردن آن را نمی خواهد “حتی” با مغلوب ساختن پیشی جستن. اگر کنگره و کاخ سفید در حال از دست دموکرات ها در این انتخابات آن است که معقول و منطقی به ترس است که این کشور هرگز بازیابی از تخریب دموکرات ها را پشته بر ما.

12 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/27/2020 10:22:01 AM (شماره 491869)

برای تلفن های موبایل آشنا. ما شنیده این همان دری وری سخن گفتن تمام تابستان طولانی در سال 2016.

8 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: anniebc 7/27/2020 10:53:54 AM (شماره 491913)

من شنیده ام یک اسپانیایی جمهوری خواه از کالیفرنیا می گویند که کالیفرنیا 140% ثبت نام رای دهندگان. صد در صد غیر ممکن است اما 140% همراه با رای گیری, برداشت, توضیح می دهد که چرا هیلاری برنده رای مردمی در کالیفرنیا است. آنها همان را انجام خواهد داد برای بایدن در مجنون لیبرال متحده اما امیدوارم PDT را بکشند و آن را در جای دیگر برنده 30 به علاوه متحده و خواهیم دید که تعداد زیادی از اشک در شب انتخابات. من یک متن از حزب دموکرات در حال اجرا در برابر لیندسی گراهام دیروز اگر درخواست او و دیگر دموکرات ها می تواند در حمایت از من. من پاسخ داد که من هرگز رای برای نوزاد-قتل دموکرات و از آنها پرسید که آیا تا به حال من دو ثبت شده است. من آنها اطلاع من خواهد بود چک کردن ثبت نام خود را به مطمئن شوید که هیچ چیز مشکوک. آنها پاسخ دادند که آنها را حذف من از لیست تماس خود را. دیگران که به نام من بود و همان پاسخ و در عین حال من نگه گرفتن تماس و یا متون از آنها. این بدان معناست که نام من را نگه می دارد گرفتن اضافه شده به لیست خود. اگر کسی می داند چرا این اتفاق می افتد و می تواند توصیه در مورد چگونگی پاسخ به آن, لطفا در صورت احساس رایگان برای به اشتراک گذاشتن. با تشکر

9 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: vinegrower 7/27/2020 11:07:24 AM (شماره 491927)

من فکر می کنم آن می تواند خطرناک به داوطلب که شما در حال رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن #4. اگر این نظرسنجی در حال انجام است به صورت محلی من هرگز دولت است که من در رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن به یک ناظر انتخابات. جایی که من در آن زندگی می کنند می تواند مخل به اموال خود را.

6 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: هرشی 7/27/2020 11:18:13 AM (شماره 491944)

Hah تهمت/پنس حیاط ثبت نام فقط من تهمت سپر دشنه روز دیگر و پوشیدن من بسیار خوب تهمت کلاه ، فقط در حال انتظار برای برخی از jerkhoff SJW TDS addled dimwit به چیزی می گویند…اتفاق افتاده است اما پس از آن من زندگی می کنند در ایندیانا روگذر کشور, برخی از democrap مختصر و مفید چپ craphole از یک شهر…

5 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Zigrid 7/27/2020 11:25:26 AM (شماره 491959)

Shhhhh… DNC و خبر جعلی فکر می کنم بایدن برنده است….shhhhh!!!!

5 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: paral04 7/27/2020 11:45:47 AM (شماره 491977)

خوب آرامش Dems به یک حس بی تفاوتی. اما ما باید هوشیار باشیم و مطمئن باشید که وجود خواهد داشت هیچ ایمیل در رای گیری. اگر ایمیل در رای گیری مجاز است و بایدن خدا به ما کمک کند, برنده, پس از آن ما نیاز به موسسه کلاس اقدام با توجه به بررسی هر یک از ایمیل در رای است که از یک فرد واجد شرایط که تنها رای یک بار.

4 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: GoodDeal 7/27/2020 11:57:39 AM (شماره 491991)

این فقط یک ابزار برای حفظ بایدن رای دهندگان از باد مغز خود را. زنده نگه داشتن امید و دروغ در مورد واقعیت Trumps محبوبیت و بایدن کل بی کفایتی.

7 نفر بود.


هیچ دولتی رنج می برد تا آنجا که واشنگتن و اورگان است. آیا آن را نمی بزرگ به تماشای آنها قرمز روشن در شب انتخابات?!

11 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 7/27/2020 12:12:13 PM (شماره 492004)

این همه بستگی دارد. باید رسانه ها دستکاری افکار عمومی به اندازه کافی به چرخش انتخابات در بایدن به نفع?
آیا دموکرات ها به اندازه کافی رای دهندگان تقلب به سرقت انتخابات ؟ خواهد دیوان عالی کشور پوشش برای دموکرات ها?

7 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/27/2020 1:29:31 PM (شماره 492071)

تنها 58 درصد از ثبت نام رای دهندگان به پای صندوقهای رای? که برگ 42 درصد از نامها در رول است که می تواند ‘پر’ هنگامی که در حال شمارش است.

3 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: navytech 7/27/2020 1:51:11 PM (شماره 492092)

سوروس نمی خواهد که خود را antifa و پل شنیدها شورش در شهرستانها در سراسر کشور اگر این نظر سنجی شد و حتی نزدیک به دقیق .

7 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: DVC 7/27/2020 4:38:46 PM (شماره 492263)

من فکر می کنم تا.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: NeverVoteDem 7/27/2020 5:36:17 PM (شماره 492325)

یک رای اوله جو رای برای کمونیست ها (برنی AOC و بقیه).
من مغلوب ساختن پیشی جستن هر روز زگیل و تمام.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: bobn.t 7/27/2020 7:52:03 PM (شماره 492421)

شما باید برای مطمئن دانند.
مانند ریگان/کارتر در 77

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de