مقاله اصلی

ارسال شده توسط: گارنت 6/25/2020 6:49:58 AM

اسکندریه Ocasio-کورتز های گوش خراش لفاظی در مورد بدخیم نفوذ پول در سیاست برنده سه شنبه دموکراتیک اولیه در نیویورک 14 منطقه راه قدیمی از مد افتاده — او غرق مخالفان او در زیر یک سونامی از کمپین پول نقد. با توجه به کمیسیون انتخابات فدرال (FEC), Ocasio-کورتز صرف حدود 6.3 میلیون دلار 10.5 میلیون مطرح شده بیش از هر زمان دیگر دموکرات برای انتخاب مجدد در سال 2020 است. او تنها جدی اولیه چلنجر برای نیویورک-14 صندلی دیرین CNBC روزنامه نگار میشل Caruso-Cabrera صرف در مورد $1 میلیون 2 میلیون دلار مطرح شده است. از بعد از ظهر چهارشنبه با 88 درصد از حوزه گزارش AOC تا به حال به دست آورد 73 درصد از آراء بازیگران نسبت به Caruso-Cabrera 19 درصد است.


احمقانه است که به عنوان احمق می کند. و من نمی دانم اگر من معنی AOC یا ترکیبات او… و یا هر دو!

27 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 6/25/2020 7:09:26 AM (شماره 456244)

اگر الکساندرا Ocasio-کورتز کردم قدرت من از ترس او می خواهم به نوبه خود به خانم deFarge. به همین دلیل است که او هنوز هم ورزشی و آخرین نام کورتز? نبود او یکی از بدترین مردم همیشه ؟ و نه کلمات تحریک?

23 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Ismeme 6/25/2020 7:28:26 AM (شماره 456262)

73% در مقابل 19% باعث می شود من مشکوک از آراء را مشاهده کنید.
آیا 130 ٪ از منطقه خود رای دهند ؟ شد و آراء موجود در جعبه تنه و کیسه زباله?
فقط با من تماس کنجکاو.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: gwholmessr 6/25/2020 7:35:20 AM (شماره 456268)

این یک شوخی است. چه نوع از مردم را تا منطقه ؟ وجود دارد نمی توانست جدی انتخابات برگزار می شود یا مردم واقعا که احمق ؟

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/25/2020 7:37:42 AM (شماره 456273)

او در حال حاضر! اتحاد AOC او پرداخت غرامت به DNC نشده است. فکر نمی کنم من مراقبت من فقط نشان دادن حافظه من.

7 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: GO3 6/25/2020 8:01:10 AM (شماره 456297)

مرسی. که بسیاری از راهنمایی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: anniebc 6/25/2020 8:02:24 AM (شماره 456300)

شما می توانید بهترین باور برخی از رفت و نسبت به زمان بزرگ تقلب را به مطمئن شوید که احمقانه یک (تماس با او AOC خیلی cutesy) برنده اولیه او به چالش بکشد. که شیب تند به مقدار برابر برخی از نسبتا ناشناخته نامزد در این منطقه با تمام ملی توجه او می شود. کورتز خریداری شده است و برای پرداخت می شود و همیشه برنده; من مطمئن هستم که کسی به فکر او ممکن است اولین رئیس جمهور زن در برخی از روز.

9 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/25/2020 8:36:00 AM (شماره 456340)

فقط تایید می کند چگونه امید از دست داد نیویورک رای دهندگان هستند. او سوار را در یک کار بزرگ-ارائه کسب و کار در منطقه خود. او پیشنهاد کاملا افراطی “سبز معامله جدید” است که نابود کردن شغل بیشتر و مدرن ترین امکانات زندگی است. و روزانه فواره فقط ساده احمق مسائل است. و آنها هنوز هم برای او رای دادند. اولین بار ممکن است قابل اغماض است چرا که او ناشناخته بود. هر نه بیشتر.

20 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: royzzer 6/25/2020 8:49:38 AM (شماره 456359)

آماده او جدید است و آینده “پلوسی”

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Kate318 6/25/2020 8:58:59 AM (شماره 456370)

“از بعد از ظهر چهارشنبه با 88 درصد از حوزه گزارش AOC تا به حال تولید شده 73 درصد از آراء بازیگران نسبت به Caruso-Cabrera 19 درصد است.” آن ثابت شده است.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/25/2020 9:00:46 AM (شماره 456372)

جایی که او برای گرفتن این نوع از پول ؟ ونزوئلا وجود دارد ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: fayebeck 6/25/2020 9:03:27 AM (شماره 456374)

AOC خواهد بود اولین زن به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد. نیویورک و بسیاری از آمریکایی ها هستند که احمقانه است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: gop_guys 6/25/2020 9:09:33 AM (شماره 456383)

“افرادی که انتخاب سیاستمداران فاسد هستند و نه قربانیان. آنها همدستان.” جورج اورول. وجود دارد هیچ امیدی برای نیویورک یا کالیفرنیا. توصیه من این است که برای محافظه کاران را به حرکت!

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Bazi 6/25/2020 9:26:25 AM (شماره 456399)

#11 BLM گرفتن در boatloads از پول نقد و انحراف مسیر آن را به “کمونیست né دموکرات” ،

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: sunnyday 6/25/2020 9:28:22 AM (شماره 456403)

من نمی فهمم چرا هر مقدار پول که صرف در مبارزات انتخاباتی به او کمک کرد تا برنده اصلی. بافل.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: هرشی 6/25/2020 9:35:14 AM (شماره 456410)

فقط ثابت می کند که پول می توانید خرید یک سیاستمدار…من امیدوار بودم او می خواهم او گارسون کون bashed…

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: sanspeur 6/25/2020 9:38:20 AM (شماره 456416)

به او پرداخت می شود نیویورک مالیات های عقب افتاده هنوز ؟ من betcha حقوق او را “کمپین کارکنان” ( پسر , مامان و غیره ) هستند biglyist بخشی از این دهان با صدای بلند هزینه ..

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Muguy 6/25/2020 9:46:13 AM (شماره 456423)

بیشتر B. S. از این braying جنی?

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: john56 6/25/2020 9:51:16 AM (شماره 456433)

تعجب می کنم که چقدر او pilfered از این نکته جار?

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: padiva 6/25/2020 10:45:26 AM (شماره 456510)

او نیاز به خارج شدن از خانه و اجرا برای شهردار.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/25/2020 10:45:58 AM (شماره 456512)

اوه این نامطلوبمان. من واقعا امیدوارم که ما در حال اجرا یک مناسب و معقول از حزب جمهوری خواه برای او نیاز به رفتن. گزینه دیگر این است که سیل خانه با جمهوری خواهان به او قرار داده و پلوسی به یک اقلیت است. سپس اجازه دهید آنها را کردن.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: DVC 6/25/2020 11:37:29 AM (شماره 456601)

پس از معمولی کنگره منطقه حدود 650,000 مردم او را صرف در مورد $10 در هر فرد به پیروزی اولیه. که بسیار گران قیمت و خرید رای در زمانی که شما در نظر بگیرید که احتمالا کمتر از 30 درصد از کسانی که 650K مردمی ثبت نام رای دهندگان و شاید 25-30 ٪ از ثبت نام رأی دهندگان در انتخابات مقدماتی حزب و شاید 2/3 از کسانی بودند Dems. که guesstimate آثار به حدود 32,000 آرای Dem اولیه. در صورتی که در هر نقطه در نزدیکی صحیح او صرف در مورد $200 در هر رای, بازیگران Dem اولیه.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “گارنت”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net