AOC سهام ‘اعتراض با خیال راحت’ دستورالعملهشدار نسبت به ‘سفید Supremacist’ نفوذ

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 5/31/2020 7:23:06 AM

Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز (D-NY) به اشتراک گذاشته infographic در روز شنبه از طریق Instagram راهنمایی برای معترضان که او تحت عنوان “اعتراض با خیال راحت” از جمله هشدار دهنده از “سفید supremacists” که “ممکن است نفوذ این اعتراضات.” او توصیه می آمد در جریان تظاهرات تظاهرات و شورش در شهرهای مختلف پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس, مینه سوتا.با وجود تشویق و حمایت از ناآرامی Ocasio-کورتز به طور همزمان به توصیه او را در توییتر دنبال برای جلوگیری از “مکان های عمومی” با توجه به شیوع کروناویروس: (جیر)


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: janjan 5/31/2020 7:45:30 AM (شماره 427160)

کلام حکمت از یک clueless احمق که صمیمانه معتقد است که او را واجد شرایط برای ما سخنرانی. این است که ‘ناآرامی’, نخود شیرین. این جنایتکار شورش سرقت و خرابکاری. و به من اعتماد وجود ندارد و متورم شدن افکار عمومی است که شورش هستند و “سفید supremacists’. که مجدد به صورت خودکار بهانه ای برای لیبرال ها که خود را چپ و هموطنان خود را به عقب به پایان می رسد به جهان. این بسیار واضح است که این افراد هستند.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Venturer 5/31/2020 7:49:18 AM (شماره 427162)

من می خواهم به این امید که در امریکا مردم در کنگره خواهد را به جرم داشتن یک نفر مثل این نشسته در میان خود و رای به سرزنش او —و یا به بازی شیر یا خط او را در گوش او.
اما آنها را به دست آورد;t

16 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: sw پن 5/31/2020 8:03:11 AM (شماره 427168)

آیا منظور شما کسانی که ممتاز سفید فوقانی طبقه متوسط antifa سویا پسران
رفتن به محله به رایت کردن سیاه و سفید, کسب و کار, الکس?
کسانی که “سفید supremacists” که فکر می کنم آنها می دانند که چگونه بقیه از ما هستند
فرض کنید به زندگی می کنند و مایل به استفاده از خشونت به زور اراده خود را بر ما ؟ کسانی که “سفید supremacists” الکس?
آیا آنها خود را از تیم ؟

17 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DVC 5/31/2020 8:04:49 AM (شماره 427169)

“سفید supremecists”…..با سیاه پوست ؟ آره راست looney-tunes. این مردم دیوانه به معنای واقعی کلمه اختراع “سفید supremecists” از هوا نازک. این افراد به سختی وجود دارد در زندگی واقعی و در عین حال دیوانه چپ تصور آنها را در همه جا و تحت هر تخت نفوذ خود را سیاه شورش?

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: JackBurton 5/31/2020 8:21:21 AM (شماره 427190)

من خسته از تایپ کردن “سفید Supremacist’. ما نمی توانیم با استفاده از مناسب تر اما راحت تر به نوع ‘boogeyman’?

11 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: hammondb3 5/31/2020 8:22:20 AM (شماره 427193)

این تظاهرات روانی معادل قرمز-چهره و پیشانی-رگ-امده مشت تپش فرد فریاد در بالای ریه های خود را “من نمی باید مشکلات خشم!!!!!”. و هر زمان سیاه پوستان اعتراض خود را به رفتار نابرابر با اجرای قانون آنها این کار را به شیوه ای است که واقعا نمایشگاه ‘A’ در چرا آنها حق دریافت غیر واکنش متناسب با اجرای قانون اگر قضاوت بر اساس جمعیت به تنهایی. من فکر می کنم پلیس برگزار شد که زانو خود را برای نزدیک به نه دقیقه سزاوار به پرداخت هزینه برای آن که استفاده مفرط از زور. اما در ابتدا, اجازه دهید به واقعی واقعی پایین چه کشته فلوید. سپس اجازه دهید تا با استفاده از عقل برای کشف کردن که چگونه برای به حداقل رساندن این چیزها در آینده است. اما همه از این غارت و آتش و تنظیم و سنگ pelting تنها نشان می دهد که اجتماعی بورس هستند.

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Newtsche 5/31/2020 8:28:50 AM (شماره 427198)

افسر چوین به این وضعیت اشتباه بدون توضیح بیشتر مورد نیاز است.
تمرکز در حال حاضر بر روی یک sub-culture در جنگ با جهان و خود است. ارتش از انجام gooders و دست wringers هیچ پاسخ برای آنها. فقط مخالف است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: edgar 5/31/2020 8:37:13 AM (شماره 427205)

“تظاهرات” در حال نفوذ توسط سفید supremacists… او می گوید بدون شواهد.

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: کایوتی 5/31/2020 8:51:24 AM (شماره 427222)

مردم سفید هستند و نه سرکوب مردم. این فقط در مورد باند روانشناسی ضرب به ذهن بسیاری از. آنها نمی بینم این حادثه به عنوان یک جرم و جنایت توسط یک فرد, آن است که به آنها باند (جامعه) شده است dissed و خواستار قصاص. هویت سیاست است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: hammondb3 5/31/2020 8:53:33 AM (شماره 427223)

9, جرات می توانم بگویم آن است ؟ سیاست های قبیله ای.

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: poliposter 5/31/2020 8:53:48 AM (شماره 427224)

به جای صدور دستورالعمل برای دیگران به انجام کار کثیف چرا او فقط به اعتراض در فرد ؟ او یک ترسو.

11 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/31/2020 9:00:02 AM (شماره 427232)

مشاوره از یک کل ادم احمق و ابله فقط آنچه را که هر کس نیاز دارد…برود!

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Rama41 5/31/2020 9:24:53 AM (شماره 427253)

این افراد باطل است. با supremacist الگوی رفتاری وجود دارد انتظار می رود برای شروع دیدن Antifa گروه با پوشیدن MAGA کلاه فقط به گسترش خود روایت است.

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: privateer 5/31/2020 9:25:04 AM (شماره 427254)

از مصرف زیاد اصطلاح “سفید Supremacist’ معاصر معادل فریتز Hippler را ‘Der Ewige جود’ نازی تبلیغات فیلم است. بی فایده احمقها مثل AOC استفاده از آن برای بی اعتبار کردن کل یک مسابقه…که او بیش از حد احمقانه به تحقق بخشیدن شامل خودش.

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: red1066 5/31/2020 9:40:57 AM (شماره 427269)

من دیده ام خیلی افتضاح تصویری از اصطلاح معترضان اما تنها آنهایی که در واقع معترض هستند سفیده. من دیده ام هر تصویری از سفیده باعث خشونت و از بین بردن اموال پریدن و شکستن پنجره ها از ماشین پلیس. این تصاویر همه در حال انجام می شود توسط سیاه پوستان. وجود دارد که در خیلی افتضاح واقعا خوب آرایش هنرمندان در خارج وجود دارد من نمی بینم هر سفید supremacists باعث این همه خسارت.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: BillW. 5/31/2020 9:47:21 AM (شماره 427273)

گاه به گاه-خمیر و کالین شخصیت باید جفت. چه یک جفت.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Bazi 5/31/2020 9:51:29 AM (شماره 427277)

#10 سمت چپ به صورت هدفمند ایجاد قبایل در ایالات متحده…نه بر خلاف قبایل در اواسط شرق.

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Jethro بو 5/31/2020 10:18:27 AM (شماره 427298)

بنابراین AOC در حال حاضر تشویق viloence در برابر سفید پوستان است. پیدا کردن یک سفید آنها را به یک سفید supremist و در نتیجه oen بازی با تشکر از AOC و دموکرات حجاب سفارشات به آسیب سفیده. البته Kneepads خواهد شد و طرفداران این شعله. هیچ چیز مانند حزب دموکرات در تلاش برای شروع rae جنگ.

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: lakerman1 5/31/2020 10:19:29 AM (شماره 427302)

من شکست خود من قانون و تماشا Chris صدای عذاب والاس امروز صبح فقط به ببینید که چگونه آزار دهنده او خواهد بود., او را نا امید نیست.
ابراز نظر و یا سوال شامل عبارت ‘سفید supremacists.’
و یک چیز بیشتر شد و گفت: در مورد این مرموز افرادی که متهم در همتراز برای thuggish رفتار غارت و آتش سوزی. و نه یک “سفید supremacist’ دستگیر شد. نه یک مصاحبه شد. هیچ چیز توسط یک اسمیر توسط صدای عذاب.

6 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/31/2020 10:51:45 AM (شماره 427334)

اول مامانی کسانی که نمی مسالمت آمیز معترضان کسانی که تظاهر کنندگان و غارتگران سوزاندن اموال است که تعلق به آنها. این شورش ها نفوذ کرده اند شده است اما نه توسط محافظه کاران است. نه, آنها نفوذ کرده اند شده است با چپ و مارکسیستها از حزب خود مامانی با استفاده از صادق خشم بیش از خشونت به پنهان کردن خود واقعی در دستور کار است. بودن gullibuffoon خیلی جذاب نیست و من فکر کردم شما می آموخته اند که در حال حاضر.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: LadyHen 5/31/2020 12:42:31 PM (شماره 427456)

آن را دیدم دیروز اینجا در نشویل. لاغر و استخوانی سفید بچه ها در لباس پوشیدن و هماهنگی همه سیاه و سفید از سر تا پا همه با کوله پشتی پر از رنگ اسپری و دیگر riot gear… نه دقیقا فعل سفید supremacist به عنوان اگر وجود دارد و حتی بسیاری از ستیزه جویان هستند. آنها شبیه Antifa به من! تنها چپ cya هنرمندان مانند اسب صورت در اینجا می گویند متفاوت اما آنها حقیقت را می دانم. چپ تروریست ها در حال رانندگی این. جورج سوروس است رانندگی این. دستگیری extrodite کنید و اجرا جورج سوروس برای ترساندن این کشور!

5 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: نروژ 5/31/2020 12:49:37 PM (شماره 427462)

AOC, من را دیده اند هر سفید و غارت مردم به فروشگاه ها.

6 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: paral04 5/31/2020 7:58:49 PM (شماره 427780)

آنچه که این سفید ملی, چیزهای ؟ آیا هر کسی که سفید است و در برابر تظاهر کنندگان توسط یک ناسیونالیست? به هر حال چه چیزی اشتباه است با عشق به کشور خود و مایل به محافظت از آن ؟ کسانی که با هر نژاد شما که عاشق نیست و کشور ما و می خواهید او را به شهروندان موفق همیشه می توانید ترک. من می شنوم سومالی خوب است در بهار.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de