Antifa توقیف سیاتل PD, مجموعه های مستقل منطقه’درست مانند داعش و کمون پاریس

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/10/2020 4:28:53 AM

فقط به عنوان دولت اسلامی (داعش) ادعا کرد خاک در عراق و سوریه, antifa داعش ادعا کرده اند خاک در سیاتل بشویید. با توجه به گزارش ها بر روی زمین از پست هزاره را اندی Ngo و Townhall را Julio Rosas, معترضان و antifa محرکین را تصرف زمین در کاپیتول هیل منطقه در اطراف سیاتل پلیس شرق حوزه. مانند داعش که تظاهر به نظر می رسد تصمیم گرفته اند در راه اندازی یک دولت در سرزمین های اشغالی و نامگذاری آن “رایگان کاپیتول هیل.” “سیاتل [شهردار جنی Durkan] است که اجازه می دهد یک وضعیت خطرناک به چرک. [Antifa] داعش گرفته اند و بیش از ایجاد یک منطقه خودمختار’ در شهرستان w/قوانین خود را دارند. پلیس حوزه رها شده است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Highlander 6/10/2020 4:58:52 AM (شماره 439341)

وجود دارد گزارش و پانصد خوابگاه داخل این Antifa-اشغال منطقه. تصور کنید خودتان را به طور ناگهانی تحت اقتدار این باند از مجرمان! هیچ چیز به غیر از مطلق و بی رحمانه نیروی شر جامعه ما از این حشرات موذی! مغلوب ساختن پیشی جستن باید اعلام باز کردن فصل در این دشمنان جمهوری و NYT سر در گم می شود!

101 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/10/2020 5:44:30 AM (شماره 439346)

من فکر نمی کنم این است که رفتن به آخرین طولانی است. در حال حاضر که Antifa تعیین شده داخلی ترور گروه فدرال در حال حاضر در روند پس از رفتن پول خود را. بدون پول این سازمان را تبدیل به فلج و سپس فدرال می تواند در آمده و از بین بردن آنها. یا مردم سیاتل را خسته و وحشت زده از این و رای عضو شورای بیرون از اتاق. آنها را با جایگزین های سالم مردم است. در این لحظه من مطمئن هستم که آنچه اتفاق می افتد.

76 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Gruntmedic 6/10/2020 6:28:09 AM (شماره 439363)

هر کسی که به راحتی قابلیت جابجایی کسب و کار نیاز به ترک شهر.

61 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Lazyman 6/10/2020 6:29:01 AM (شماره 439364)

شاید ساکنان باید بوسه و پرداخت آنها را حمایت می کند.

41 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: George R. 6/10/2020 6:30:41 AM (شماره 439365)

مردم سیاتل در حال گرفتن آنچه را که آنها به غنی سزاوار! هیچ چیز خوب همیشه ماند در سیاتل پس از وارن ماه به سمت چپ و به خانه رفت به تگزاس.

69 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Muncsdad 6/10/2020 6:47:37 AM (شماره 439372)

این است که فراتر از باور است. سیاتل یک شهرستان زیبا است که نابود شده است با لیبرالیسم. اما همان را می توان گفت برای San Francisco, Portland, شیکاگو, Baltimore, و بسیاری دیگر بار در شهرهای بزرگ. رسانه ها این را می داند اما حاضر به گفتن حقیقت. ما در حال حاضر می دانیم که چین خریداری کرده است, رسانه های قفل انبار و بشکه پیوستن به سوروس و دیگر چپ در بودجه کشور مرگ از خواب بیدار قبل از آن خیلی دیر است.

106 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/10/2020 7:07:07 AM (شماره 439377)

هر روز چیزی کاملا خارج از دیوار اتفاق می افتد و من برای پیدا کردن خود گفت: من نمی توانم باور است که اتفاق می افتد در اینجا. این است که نگران کننده ترین و که می گوید زیادی. آن را نیز بسیار خطرناک است که می تواند به سرعت به دنبال این آنارشیست ها در سراسر کشور در هر کجا که آنها قادر است. آنها شروع خواهد شد در حزب دموکرات کنترل شهرستانها که در آن وجود خواهد داشت کمی به هیچ مقاومت مواجه برابر آنها. در نهایت آنها می خواهند به تکرار به عنوان مثال خود را در هر دولت است. ما باید کمی جیب که این فاشیست خواهد شد قانون استفاده از منابع در پمپ توسط نیروهای تاریک که بودجه شده است و فعال کردن این خشونت اوباش قیام. رسانه ها وجود دارد خواهد بود به گزارش پوستی در مدینه فاضله آنها ایجاد کرده است. آیا نمی شود فریب خورده ، آن است که نه آلی قیام روشنفکر و نگران افراد جوان است. این است به طور کامل تامین شده و فعال ضد آمریکایی globalists که خم جهنم در از بین بردن این کشور است. آن را به عنوان یک تهدید بزرگ به عنوان هر دشمن خارجی ما تا کنون با آن روبرو شده و می تواند حتی بیشتر خطرناک است. هیچ کس جرأت آمدن به سواحل ما برای براندازی جمهوری ما تا به حال. اینها یک دسته از دستمال برچسب الیست اما بسیار سازمان یافته و بودجه مستقیم حمله به دولت ما. این قیام که تکرار خواهد شد در شهرستانها در سراسر این سرزمین مگر اینکه دولت ما می رود در سرعت و خاموش کردن آن با استفاده از هر مقدار از زور لازم است. این بچه ها مصرف بیش از رئيس دانشگاه را در طول نشستن در. فکر می کنم شبیه هیچ go مناطق مانند آنهایی که در پاریس ظاهر در سراسر کشور است. آنها فقط می خواهید برای دریافت خود را مبارز کوچک پا در درب به منظور ایجاد هرج و مرج ما شاهد با شوک و نفرت در کشورهای دیگر. این باید ترساندن هر منطقی آمریکا است. رهبران ما باید صحبت کردن با زور و اجبار در مقابل هر جامعه است که می خواهید به مجموعه خود را جدا از قوانین ما و تبدیل شدن به خود و شبه دولتی. ضد نیروهای آمریکایی با استفاده از این بحران به عنوان یک سکوی پرشی برای دامن زدن کمی خود را برنامه ریزی برای پایین آوردن این کشور از درون. من می دانم آن را برای تلفن های موبایل مسخره ما با توجه به مقاومت برای دفع هر گونه تهاجم خارجی اما چه خوب است اگر آن را نمی توان مورد استفاده است. و آنها می دانند که اپتیک خواهد بود افتضاح. هرج و مرج یک ابزار از هر فاشیستی انقلاب که استفاده شده است برای کنترل و سپس نابود کردن ملتها و اگر شما فکر می کنم آن را احتمالا نمی تواند اتفاق می افتد در اینجا به اطراف خود نگاه کنید. دموکرات ها باید غارتی خود را بی معنی هرج و مرج و انتظار نداریم که آنها را به توقف در حال حاضر. آنها می خواهند کل تغییر و تحول در این کشور تا آنجا که این آنارشیست ها انجام دهد. سیاسی خود را حامیان هستند بودجه هرج و مرج و حزب دموکرات در حال رفتن به ارائه حفاظت. رئیس جمهور ما در حال حاضر مواجه با مهم ترین چالش های ریاست جمهوری خود را. خداوند به او حکمت و وضوح و بیشتر از همه مورد اعتماد پرستان اطراف او را که درک دقیقا همان چیزی است این است و به همین دلیل آن را بزرگترین تهدید این کشور تا کنون با آن مواجه است.

156 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Calvinesq 6/10/2020 7:19:37 AM (شماره 439386)

که بله جاوا تماس بگیرید ؟

18 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: JackBurton 6/10/2020 7:24:52 AM (شماره 439389)

هی. این نوع از چیزی که تام پنبه پیشنهادی مورد نیاز ارتش است ؟ آن را مهر و موم. متد آن را چک کنید و سند هر فرد بررسی می شود/امکان را داد/بازداشت شده اند. اگر این نوع از چیزی که نیست رسیدگی مقتدرانه به سرعت شما را بیشتر کنید. داشتن شهروندان دفاع از خود را از این مزخرفات نمی شود ،

52 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/10/2020 7:50:56 AM (شماره 439406)

از آنجایی که این گروه تروریستی نباید نظامی رسیدگی به این ؟ نباید آنها ارسال در بهترین Raid محل بازداشت هر کسی که فکر می کند آنها بخشی از گروه آنها را امتحان کنید و ارسال آنها را به زندان برای مدت زمان طولانی. سپس همین کار را برای هر گروه در این کشور فکر می کند که آنها در حال رفتن به بیش از کشور ما است. مردم سیاتل باید بسته بندی خود را در خانه و در حال حرکت است. آنها احتمالا نمی خواهد قادر به فروش آن در حال حاضر, اما شاید آنها می توانند خانواده خود را قبل از این همه چیز در ضربات. کسانی که اقامت باید به یاد بیاورید همه مردم مسئول که اجازه این مضحکه می خواند و به اتفاق!! این خواهد بود که یک کمپین تبلیغ قبل از غروب آفتاب امروز و باید آن را برای بیدار کردن مردم در این کشور که فکر می کنم این معترضان و غارتگران فقط باد کردن بخار. آنها یک طرح, و شما خواهد شد تحت تاثیر برنامه های خود را اگر شما فقط نشستن وجود دارد و فکر می کنم ما باید اجازه می دهد آنها را به انجام این کار به دلیل آنها تا سرکوب. Bullhocky! تشییع جنازه من دیدم دیروز شبیه پرنسس دایانا است. و چرا آنها مجاز به 500 نفر در آن کلیسا زمانی که فرد به طور متوسط مجاز به وضع عزیزان خود را به استراحت و بدون یک مراسم تشییع جنازه در تمام ؟ این جنون است!

69 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: F15 Gork 6/10/2020 7:52:13 AM (شماره 439408)

چگونه است که دو هفته زباله وانت کار کردن برای شما تمام ؟

17 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: mizzmac 6/10/2020 7:52:26 AM (شماره 439409)

تماس با یک مددکار اجتماعی.

28 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: anniebc 6/10/2020 8:12:37 AM (شماره 439425)

برو دست گرفتن شهردار شهر مشاوران و دادستان منطقه خانه ها و ادارات. حتی اگر فدرال قطع Antifa یا BLM پول آنها هنوز هم می تواند از طریق تامین حزب دموکرات. آن را به تازگی کشف کرده اند که پل funneling پول به dem ، انتخابات آینده نخواهد بود و طبیعی است. این است که وقت خود را; و آنها معتقدند آمریکا است که ایشان برای گرفتن; آنها نمی خواهد ترک تا زمانی که آنها ساخته شده است به ترک.

52 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: JHHolliday 6/10/2020 8:34:33 AM (شماره 439462)

Re #10. من به یاد بیاورید هنگامی که ژانت رنو و ضربه فیلم های پورنو کار کلینتون فرستاده فدرال برای دستگیری دیوید کورش و به پایان رسید تا کشتار 76 مردان و زنان و کودکان. آنها قطعا نمی دریغ به استفاده از نیروی مرگبار علیه یک گروه به عنوان جناح راست. بر خلاف شعبه Davidians که نیست آزار کسی در آن نقطه Antifa دسته ضبط مالکیت خصوصی و تحریک خشونت است. بیایید ببینید اگر Antifa می شود درمان همان.

53 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: LanceLink1 6/10/2020 8:41:42 AM (شماره 439478)

این است که یک گروه تروریستی حمله. این کار از یک گرگ تنها…..یا دو…..صد.

9 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: MMC 6/10/2020 8:48:45 AM (شماره 439486)

آنها می خواهند به مجموعه قوانین خود را – و در خواست داوطلب نگهبانان مسلح.. این است که فراتر از مسخره – ما یک داوطلب ارتش مسلح و آماده برای محافظت و خدمت- ما در اداره پلیس با پلیس خوب – اجرا توسط اتحادیه حفاظت از بد پلیس.. این Antifa در حال تلاش برای به زور و فشار تهمت به استفاده نظامی در شهروندان – اپتیک برای انتخابات سال است.

30 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/10/2020 9:03:36 AM (شماره 439514)

حداقل آنها نیست تا مردم را سر…نشده است. Durkin در حال حاضر خواهد بود زمان بسیار خوبی برای از خواب بیدار خانوم.

12 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/10/2020 9:07:17 AM (شماره 439524)

بوئینگ فقط پایین جاده و دفاع ملی مرکز وجود دارد… فدرال باید می آیند و آنها را از بین ببرند و سپس بازداشت که شهردار و کل شهر مشاوره و پرتاب آنها را در زندان به همدستی با این جنایات.

24 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: udanja99 6/10/2020 9:07:57 AM (شماره 439526)

#16 من فکر می کنم که آنها نیز انجام یک محاکمه اجرا برای دیدن آنچه که برای آنها کار می کنند به دخالت در انتخابات ماه نوامبر است. تصور کنید که ایستاده در خط برای رای دادن و داشتن یک busload از این اراذل و اوباش نشان می دهد تا با استفاده از سلاح.

26 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: تیله 6/10/2020 9:09:57 AM (شماره 439531)

مغلوب ساختن پیشی جستن & Co را در مقابله با این و antifa از دست خواهد داد.

17 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/10/2020 9:11:19 AM (شماره 439535)

به یاد داشته باشید back When Harry Met Sally? که آخرین بار سیاتل زیبا بود. (همچنین آخرین زمان Meathead خنده دار بود.) 1989.

12 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: GoodDeal 6/10/2020 9:11:25 AM (شماره 439536)

که باید کار خوبی است. برخی از چیزی که به SF و لا نیویورک و دیترویت سپس شیکاگو است. دشمن درون در حال حرکت است. می توانید و می شود آنها را متوقف کرده است ؟ انتظار برای مغلوب ساختن پیشی جستن به ارسال در تفنگداران دریایی در این شب ، Hoooorah!

9 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: janjan 6/10/2020 9:21:01 AM (شماره 439551)

آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه دموکرات ها/رسانه ها پیدا کردن یک راه برای دفاع از این. همه آنها خریداری شده به سمت تاریک. وجود ندارد و رفتن به عقب. شما باید به جای تعجب اگر بیچاره مجنون که در واقع رای دادند برای این بی کفایت کودن ها حتی احساس ندامت.

13 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: bighambone 6/10/2020 9:33:14 AM (شماره 439561)

در هر زمان داخلی تروریست های راه اندازی یک تعریف اصطلاح Antifa اشغال منطقه در چپ و لیبرال دموکرات اجرا شهرستان پاسخ توسط فدرال و ایالتی و محلی اجرای قانون باید به لحاظ جسمی مهر و موم آنها را در داخل آن منطقه قطع تمام, برق و الکترونیک, مخابرات توانایی برای هر کسی که در منطقه برای رسیدن به جهان خارج و گرسنگی آنها را. هر کسی که در آن تروریست های کنترل مناطق که می خواهد به طور داوطلبانه ترک را می توان بررسی را ترک و از طریق تعیین مسیرهای خروج, خروج از Antifa عملیات به شناسایی دستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار. آن را واقعا به تاثیر منفی رای دهندگان از کسانی که در شهرستانها به خلاص شدن از سیاستمداران محلی که تبانی کردن و تسهیل Antifa اخلال در شهرستانها است.

11 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Casper27 6/10/2020 9:39:54 AM (شماره 439567)

10 ایالات متحده کد § 252 – استفاده از ارتش و نیروهای مسلح به اجرا فدرال قدرت هر زمان که رئیس جمهور معتقد است که غیر قانونی انسداد ترکیب یا nbsp یا شورش علیه اقتدار ایالات متحده آمریکا آن را غیر عملی برای به اجرا درآوردن قوانین ایالات متحده در هر دولت و با دوره عادی از رسیدگی قضائی او ممکن است به خدمات فدرال چنین از شبه نظامیان از هر کشور و از جمله استفاده از نیروهای مسلح که به نظر او لازم است برای اجرای آن قوانین و یا به سرکوب شورش. آقای ترامپ این یک اشغال آمریکا برای محروم کردن شهروندان از حق رای; حقوق به قانون اساسی; ایمنی; اداره مناسب دولت اسناد و مدارک(اسناد و غیره); و حق زندگی و آزادی. این را نمی توان تحمل شما باید حرکت این شغل بلافاصله و بازگرداندن حکومت قانون است.
اعلام حکومت نظامی برای شهر سیاتل.

13 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/10/2020 9:48:22 AM (شماره 439587)

شگفت انگیز است که چگونه بسیاری از “کشورهای حقوق” طرفداران در حال حاضر تقاضا Federalizing محلی مشکل شبیه به این. Antifa و متحدان آن خواهد عشق هیچ چیز بهتر از یک ضربه سر خوب یا کورش سبک در ضربات پنالتی با ماموران فدرال به تغییر ابعاد این همه از محلی به ملی و…و سپس کتی نوار درب. استانها و شهرستانها ایجاد کرده اند این محیط زیست است. آنها را وسیله ای برای اجرای قانون و این بسته به پایین و رد – برخی از آنها اساسا تسلیم شد. اگر مغلوب ساختن پیشی جستن شامل فدرال به خصوص نظامی در هر یک از این او یک احمق است. شاید به همین دلیل او نیست. از آن لذت ببرید, سیاتل, شیکاگو, St. Louis, New York, d. C., Richmond, و هر جا که دیگری این مزخرف می شکند.

16 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: NYbob 6/10/2020 9:51:02 AM (شماره 439591)

اگر فقط همه مرسوم کمونیست انواع در توییتر می تواند در داخل این منطقه واقعا به دریافت یک دوز از ایدئولوژی خود را. رئیس جمهور باید آهسته راه رفتن این. این یک آنارشیست دام به استفاده از احمق ها به عنوان قربانیان. مطمئن شوید که شما دریافت به رهبران و به دنبال آن بازگشت به سوروس و دوستان است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/10/2020 9:58:55 AM (شماره 439599)

آنچه که احتمالا می تواند به WORNG?

6 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: nhveritas 6/10/2020 10:02:50 AM (شماره 439608)

یک پیش نمایش از دموکرات چشم انداز آمریکا با ‘reimagined’ پلیس…

9 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: سرد فرنی 6/10/2020 10:08:48 AM (شماره 439620)

#18: پست شما برنده روز. #22 من موافق با اولین پست شما اما Meathead هرگز خنده دار و همواره یک کمونیست.

4 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/10/2020 10:16:16 AM (شماره 439634)

هیچ مردم باید حرکت نمی کند و فقط اجازه دهید آنها را آن را. که دقیقا همان چیزی است که این استراتژی از ایشان امیدوار است به انجام به طوری که آنها می توانید شروع به جمع آوری بیشتر و بیشتر خاک است که آنها کنترل و تنظیم قوانین خود را و خود را شبه نظامی نیروهای پلیس. مارکسیستها همیشه استفاده نسبتا کوچک خشونت آمیز گروه اغلب بافته شده به بزرگتر اعتراض گروه به تصور “شورش”. این یک اقدام اعزامی حمله توسط یک گروه تروریستی است. برای این کار باید متوقف شود توسط نیروی نظامی اگر مقامات محلی نمی خواهد آن را انجام دهد. و اگر نیروی نظامی استفاده نمی شود “کنکورد لحظه” ممکن است وارد برای میهن پرستان که نمی خواهد اجازه می دهد کشور ما به واگذار به هر تصاحب. Antifa را اشتباه بزرگ این است که به جای ضربه زدن و فرار را به شب در آنها متمرکز شده اند نیروهای خود را به یک ثابت منطقه است. آنها را ساخته اند خود را شناسایی هدف ثابت. اشتباه بزرگ است. یک correctible یکی.

9 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: MMC 6/10/2020 10:32:54 AM (شماره 439663)

به عنوان یک اضافه شده فکر: است که در تهیه مواد غذایی ؟ چه قوانین انجام آنها می خواهند به ایجاد? آیا آنها به خرید زمین ؟ آیا مردم به ترک سنگر? یا ما در برخورد با نجات گروگان? که بودجه Antifa? که تجویز رهبر سیاتل غیر قانونی عمل ؟ و از آنجا که شهردار همدستی در اقدامات باید دستگیر و برای کمک و معاونت در جرم.. (در واقع هر پناهگاه شهردار باید دستگیر شود اما من پرت شدن)

6 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 6/10/2020 10:34:13 AM (شماره 439665)

من پیشنهاد می کنم فقط آنها را قطع از همه در خارج از ورودی است. بدون غذا و آب و برق و یا اتصال از هر نوع.

5 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: jlw509 6/10/2020 10:36:50 AM (شماره 439669)

مهر و موم آنها را در قفل کردن آنها و دور انداختن کلید. در هفته آنها را در s – – – خوردن زباله و knifing هر یک از دیگر. :::sigh::: من هنوز هم می گویند “خداوند رحمت.” به همین دلیل در کلیسای ما می گویند آن را در تقسیم عددی بر مضرب.

5 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/10/2020 10:46:21 AM (شماره 439682)

من می خواهم به معرفی #7 عنوان پست بعد.

5 نفر بود.


پاسخ 36 – نوشته شده توسط: در واقع 6/10/2020 10:56:52 AM (شماره 439700)

من آرزو می کنم آنها تعداد زیادی از باران, روانشناسان و مددکاران اجتماعی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: bighambone 6/10/2020 11:06:32 AM (شماره 439714)

مصرف بیش از بخشی از خاک ایالات متحده توسط یک داخلی گروه های تروریستی یا گروه و قرار دادن آن سرزمین به طور موثر به خارج از سیاسی و اجرای قانون کنترل از ما نهادهای دولتی محلی و ایالتی و فدرال است که قطعا یک قیام در برابر ایالات متحده آمریکا است. اگر که نه پس چه شورش?

7 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: Lonestar جک 6/10/2020 11:09:54 AM (شماره 439720)

زمان به تماس از آمریکا پرستان در کار د لین یا Yuciapa چرا که هیچ کدام وجود دارد در اقیانوس آرام شمال غربی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: Lonestar جک 6/10/2020 11:20:55 AM (شماره 439749)

“من سوگند یاد می کنم (یا اثبات) که من را حمایت و دفاع از قانون اساسی ایالات متحده در برابر همه دشمنان داخلی و خارجی”.
من حدس می زنم این قسمت سمت چپ رو از ادای سوگند در مراسم در اقیانوس آرام شمال غربی.

6 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: Italiano 6/10/2020 11:42:01 AM (شماره 439791)

من نه به نفع صلح آمیز و بدون خونریزی حل. به اندازه کافی.

5 نفر بود.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: DVC 6/10/2020 11:46:45 AM (شماره 439800)

من نمی خواهد اجازه دهید آنها را بر روی اموال من اگر من زندگی می کردند در این “منطقه”. و من از آن دفاع با نیروی مرگبار اگر نیاز بود. این اراذل و اوباش نیاز به ضرب گلوله کشته شد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: weejun 6/10/2020 11:58:38 AM (شماره 439822)

و ما تعداد لیبرال قضات برای دفاع از حق این seditionists برای ایجاد خود را “رایگان کاپیتول هیل” به عنوان موضوع آنها متوقف و دست بردارد سفارشات برای فدرال یا هر قانون دیگر سازمان های اجرای است که سعی در رعایت قانون است. شما می توانید که به بانک…

0 افرادی مانند این.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/10/2020 12:30:43 PM (شماره 439889)

چه مدت قبل از آنارشیست ها مجموعه کوچک خود را تحت محاصره در آتش ؟ خواهد شد سازمان آتش نشانی و پاسخ ؟ چه اتفاقی می افتد اگر برخی از ساکنان آویزان پرچم آمریکا در خود پنجره ؟ را به ساکنان اجازه داده شود تا اموال خود را? به یاد داشته باشید مالکیت بد است برای چپی. چه فلسفه سیاسی می گوید مالکیت بد است ؟ سیاتل شهردار اجازه دهید این اتفاق می افتد. چگونه clueless در و احمق است ؟ این چیزی است که می گذرد برای رهبری در امریکا و مردمی است. این افراد نیست جا به حکومت. ما کاملا باید انجام دهید بهتر از این است. تنها کسی که من هر گونه ایمان در این نقطه است که رفع خواهد شد چیزهایی است که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: curious1 6/10/2020 12:57:28 PM (شماره 439934)

اگر شهر و دولت در حال رفتن به مراقبت از مشکل عاجلانه مردم محلی نیاز به خیط و پیت کردن ، البته تمام مردم محلی می تواند leftards….

0 افرادی مانند این.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: DVC 6/10/2020 1:08:28 PM (شماره 439954)

در برخی از نقطه ما می رویم به شروع به شکستن سر و شاید تیراندازی برخی از آنها اگر خشونت هستند. من فکر می کنم که زمان گذشته است اما ما را ببینید. حداقل پرتاب یک کمربند و خاموش کردن برق و آب و اینترنت, تلفن همراه, جام جم تمام باند های رادیویی و بدون غذا. و کامل بیومتریک اطلاعات در هر کسی که می آید. این را نمی خواهد گذشته بیش از یک هفته به احتمال زیاد کمتر در صورتی که انجام این کار.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 46 – ارسال شده توسط: pensom2 6/10/2020 1:51:28 PM (شماره 440017)

این مضحک است. من دعا می کنم رئیس جمهور تهمت نیست دخالت تا/مگر اینکه بسیار زیادی وجود دارد که رنگ و گریه برای مداخله فدرال. این چپ mayorette شورای شهر و شخص کاملا بی سواد لیبرال فرماندار به ارمغان آورد و این خود مردم است. اجازه دهید آنها را امتحان کنید به آن را حل کنیم. نه تا زمانی که آنها موفق و تمنایی برای فدرال کمک کند باید رئیس جمهور تهمت سطح شیب دار بالا تفنگداران دریایی. فرماندار Inslee می توانید تماس بگیرید و از گارد ملی آمریکا مانند آن است, و سعی کنید به مبارزه با آنها که در راه است. و پل می خواهد به منحل کردن نیروهای پلیس در شهرستانها ما. Ha. آنقدر که برای روایت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 47 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 6/10/2020 3:40:31 PM (شماره 440123)

من موافقت می کنم, Ldotter 7 قطعا پست از روز است. در حالی که این ممکن است یک دستمال برچسب گروه از به اصطلاح انقلابیون وجود دارد تاسیس بودجه در پشت آنها و به اعتقاد من در پایین به استخوان های من بیشتر از آن است که چین و این گام بعدی در طرح خود به upend دولت ما خلاص شدن از شر مغلوب ساختن پیشی جستن اطمینان بایدن در انتخابات و در عرض 10 سال چین را بوت خواهد شد بر گردن ما به عنوان حزب دموکرات واگذار کشور به عنوان آنها در حال تسلیم شدن خود را در شهرها و ایالات متحده. این واقعا مبارزه از زندگی ما است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 48 – ارسال شده توسط: Harlowe 6/10/2020 3:56:03 PM (شماره 440136)

2018, سیاسی, آمار برای سیاتل را روشن زمان گرفتاری سیاتل. • دموکرات در صد : 69.970%
[درصد از جمعیت این است که ثبت نام به عنوان یک دموکرات است.] • جمهوری خواه در صد : 28.030%
[درصد از جمعیت این است که ثبت نام به عنوان یک جمهوری خواه است.] • مستقل دیگر در صد : 1.998%
[درصد از جمعیت این است که با ثبت نام یک حزب مستقل.] https://www.factsbycity.com/political-statistics/Seattle/statistics.html

0 افرادی مانند این.


پاسخ 49 – ارسال شده توسط: Hermit_Crab 6/10/2020 4:00:24 PM (شماره 440140)

آبه لینکلن را سوروس & Sons واشنگتن AG, سیاتل دا کنگره Pramila Jayapal شهردار Jennie Durkan رئیس پلیس کارمن بهترین (اگر او را می توان یافت) دستگیر و فدرال آمريکا تیراندازی Antifa حرومزاده توسط سحر فردا. رئیس جمهور تهمت احتمالا صبر کنید تا فرماندار Inslee می پرسد برای کمک کند و اگر او می کند deputize یک زن و شوهر از صد گارد ملی به عنوان مارشال آمریکا و ارسال آنها را به برقراری نظم…. و سپس به نوبه خود آن را به عقب به wimpy سیاستمداران چپگرا است که اجازه دهید آن اتفاق می افتد در وهله اول. 🙁

0 افرادی مانند این.


پاسخ 50 – ارسال شده توسط: Penney 6/10/2020 4:01:48 PM (شماره 440141)

دیگری که قبلا بزرگ و زیبا شهر آمریکا نابود شده است توسط رادیکال چپ جمهوری و خود را آنارشیست ابزار ؟ بدون زار زار گریه کردن, سیاتل می پیوندد نیویورک, شیکاگو, لا, و غیره.. …غمگین

0 افرادی مانند این.


پاسخ 51 – نوشته شده توسط: نروژ 6/10/2020 4:16:14 PM (شماره 440150)

زمان خاتمه Antifa با تعصب.

0 افرادی مانند این.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net