Antifa شبه نظامی بازداشت سلاح سردسیاه مغلوب ساختن پیشی جستن حامی در پورتلند

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/26/2020 4:26:46 AM

Antifa مبارز و محکوم پدوفیلیا بلیک دیوید Hampe دستگیر شد در ساعات اولیه روز شنبه پس از اتهام سلاح سرد از یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی در پورتلند. مغلوب ساختن پیشی جستن حامی و محافظه کار که می رود به نام سیاه شورشی در رسانه های اجتماعی ارسال شده چندین به روز رسانی وضعیت خود را از آمبولانس و بیمارستان. در Periscope livestream او ادعا که Hampe به حال من کاین او را و گروه خود را از دوستان برای چند بلوک در پورتلند قبل از چاقو زدن او. سیاه شورشی اعلام کرد که Antifa نظامیان doxed هویت خود شده و محل سکونت خود را در رسانه های اجتماعی و همدیگر را به “مراقب” برای او.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: chase9365 7/26/2020 5:08:45 AM (شماره 490734)

آن زمان برای توییتر به شکایت آنها کمک Anitfa در قتل عمد طرح.

106 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: HerbVA 7/26/2020 5:52:32 AM (شماره 490744)

انحطاط POS خواهد شد shanked خود را در slammer است.

70 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Highlander 7/26/2020 6:23:22 AM (شماره 490748)

آیا به عنوان حزب نازی در سال 1930 آلمان, Antifa تساوی برخی از این بدتر عناصر بشریت ممکن است به صفوف آن است. چه نوع از یک ذهن باید یک فرد باید: به چاقو, به, شلیک, برای از بین بردن اموال پرتاب ادرار و مدفوع و بهره برداری از کودکان برای استفاده از سوء استفاده و زبان ناپاک در LEOs برای yank شهروندان از اتومبیل های خود را به ضرب و شتم افراد مسن به پاره کردن مجسمه های بزرگ مردم از ما گذشته و حمله به کلیساها و حمله به اعضای آن ؟ چه نوع از ذهن است ؟ این مردم سزاوار نیست یک محاکمه آنها سزاوار خلاصه اعدامها در نقطه و بدن خود را سوزانده و بولدوزر به چاله! آیا به من بگویید که من باید برای شرکت در گفت و گو با این حیوانات هار! تنها گلوله را متوقف خواهد کرد آنها را سرد!

141 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Rinktum 7/26/2020 6:38:26 AM (شماره 490753)

به نظر من به درد جامعه در حال پیدا کردن یک خانه در این دور چپ رادیکال قرار گرفتند. آنها به وضوح در حال یک دسته از عصبانی بورس کشیده شده و به خشونت و هرج و مرج است. دموکرات ها فعال اند این رفتار برای تنها هدف از به دست آوردن قدرت سیاسی است که سزاوار سرزنش است. اما واقعی تخریب در پشت صحنه کمک های مالی این گروه با مقدار زشت و ناپسند پول است. آن است که در اینجا که در آن AG بر یک فرصت واقعی برای بسته این ضرب وشتم پایین. من فقط نمی تواند برای زندگی از من درک می کنم اگر او به ابزار دولت ایالات متحده پشت سر او چرا او نمی ساخت یک تلاش عالی برای پس از رفتن کسانی که بودجه این هرج و مرج. این است که یک چیز کوچک. ما شاهد تخریب بخش های زیادی از ما در شهرهای بزرگ در حالی که وزارت دادگستری به نظر می رسد بی تفاوت است. اگر بر این است که انجام هر کاری او حرکت می کند و در سرعت یک حلزون و بار مانند این نیاز به اقدام سریع. وزارت دادگستری به نظر می رسد به طور کامل قادر به عملکرد در طول یک بحران است. پس از بیش از سه سال از این هرج و مرج رئیس جمهور به نظر می رسد تنها کسی مایل به موضع قانون و نظم است. چه شده است ما دولت ؟ آن را کاملا ناکارآمد است و یا بد تر از ما هرگز تصور است.

128 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: PostAway 7/26/2020 6:51:05 AM (شماره 490759)

رادیکالیسم سیاسی جلوه ای از انحرافات جنسی.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Strike3 7/26/2020 7:02:57 AM (شماره 490771)

این انحطاط نمونه بدتر از بسیاری از BLM مردم است. شاید به دو گروه تقسیم خواهد شد اگر Antifa در حال حاضر شکار کردن مردم سیاه و سفید. او از مین و شورش در اورگان? که طول می کشد برخی از پول نقد. اف بی آی می توانید ارسال پانزده مردم پس از راجر سنگ اما آنها نمی توان به زحمت از مسیر واقعی جنایتکاران ؟

99 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/26/2020 7:21:09 AM (شماره 490780)

CNN Headline – – مغلوب ساختن پیشی جستن سربازان طوفان هدف انتخاب جنسی

33 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/26/2020 7:43:56 AM (شماره 490799)

توجه داشته باشید که این است که در کانادا را فشار دهید. این enemedia اینجا در ایالات متحده است که به طور معمول پوشش آن را با یک بالش و تا زمانی که این حرکت متوقف می شود. در عین حال یکی دیگر از “عمدتا تظاهرات مسالمت آمیز.”

53 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 7/26/2020 8:10:26 AM (شماره 490821)

پورتلند پلیس او را دستگیر کردند? من مطمئن هستم که شهردار محلی و دا را جهت آزادی او مدتی امروز.

41 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: با موهای زائد, کره چشم 7/26/2020 8:23:26 AM (شماره 490828)

در سمت به علاوه مادر خود زير زمين بازگشت.

37 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: NancyD 7/26/2020 8:23:54 AM (شماره 490829)

با عجله گفت: 20 سال پیش که لیبرالیسم یک بیماری روانی است که چگونه روشنگری بود که بیانیه ای ؟ این جنایتکاران/آشفته احمقها نیاز به پرطرفدار و فرستاده دور به یک کشور دیگر و اجازه دهید آنها را آن را کشف کردن.

41 نفر بود.


توییتر باید پاسخگو برای تهاجم به حریم خصوصی و کمک های خود را در کمک به قاتل جناح چپ تفاله در حمله واقعی آمریکایی است.

46 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: udanja99 7/26/2020 8:51:43 AM (شماره 490847)

مرسی. اگر شما را دیدم که مرد راه رفتن به سمت شما در یک پیاده رو, شما می خواهم بلافاصله عبور از خیابان برای جلوگیری از او. او فقط oozes جنون و قصد بد. #11 نبود عجله آن Michael Savage که ابداع کلاسیک در حال حاضر عبارت “لیبرالیسم است, یک اختلال روانی”.

31 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/26/2020 9:21:00 AM (شماره 490868)

پس Antifa است تعیین یک گروه تروریستی مانند تروریست نمی دهد آنها را محاکمه فقط آنها را ارسال به HOTEL برای یک مدت طولانی باقی بماند و سپس انتشار آنها را به کوبا هنگامی که زمان خدمت کرده است. بدون تعارفات فقط زندان غذا و یک فرش بر روی زمین است. بیشتر داغ جیب خدمت مامان من اما حریره خدمت نظامی سپاه پاسداران است.

18 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/26/2020 9:25:47 AM (شماره 490872)

خوب. پس چگونه در مورد نیز شکار کردن antifa قاتل که قتل Bernell Trammell در میلواکی?

38 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: czechlist 7/26/2020 9:50:39 AM (شماره 490897)

چرا پل سازمان برگزار شد به حساب برای چه اتفاق می افتد ؟ ما می دانیم که آنها چه کسانی هستند و ما می دانیم که مانیفست خود را. هی هیچ کس تقاضای آنها صحبت می کنند برای جلوگیری از ضرب وشتم. اگر چه این اعتراضات بودند که انجام می شود به نام شوالیه های کلمبوس ?
که در آن است DOJ? در جایی که رسانه ها ؟ مهم نیست.

24 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 7/26/2020 10:18:59 AM (شماره 490927)

هر کسی که درک نمی کنند ما در حال حاضر در یک جنگ واقعی برای روح از کشور نیاز به از خواب بیدار و بوی گاز اشک آور. یک شهر بزرگ (پرتلند) — بزرگترین شهر در اورگان با بیش از 650,000 مردم بسیاری از آنها مالیات پرداخت شهروندان — شده است تحت حمله برای 2 ماه! این نوع از شورش چیزی است که شما ببینید در جهان سوم. فدرال ریکو اساسنامه مورد استفاده در برابر جرم و جنایت سازمان یافته مانند مافیا و آمریکای لاتین کارتل های مواد مخدر باید مورد استفاده قرار گیرد به اثبات تبانی و هماهنگی بین Antifa, BLM (بلشویکها پیشرو کودن ها) به سوروس کنترل جزر و مد بنیاد احتمالا چینی کمونیست و بله شامل توییتر در کیفرخواست. اکثریت خاموش در انتظار نوامبر به بیان خود را اما آن را تشدید می تواند به یک نقطه که در آن نشان دادن به رای دادن به شما صدمه دیده و ماشین خود را نابود کرد! متوقف کردن آنها را در حال حاضر. رول به آنها را با ماشین آلات سنگین و زندانیان را به فدرال کنترل آنها را از خیابانها و شکستن باندهای خود. تقاضا در حال حاضر آن را از خود کنگره مخلوقات و سناتور — حتی اگر شما در یک زندگی آرام و دولت از هم اکنون معنا نیست که شما را بی پیرایه باقی می ماند. زمانی که تلفن های خود را حلقه قلاب — آنها حرکت خواهد کرد.

28 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 7/26/2020 10:27:23 AM (شماره 490940)

#5 – “رادیکالیسم سیاسی جلوه ای از انحرافات جنسی.” با تشکر از شما برای این عميق مشاهده است. شما به نام مرغ می گذارد که تخم مرغ است. مانند هر دیگر انتخاب ما را سیاسی ما اعتقادات در حال پایین دست از اخلاقی ما/چشم انداز شخصی. رادیکال از 60 استفاده از مواد مخدر و راک اند رول به فریب افراد جوان را به رادیکال جنبش است. آنها را هدف فرد جوان و جدید بزرگسالان وضعیت فردیت/خود جهت و رهبری آنها را بر روی پیچش مسیر از سوء مصرف مواد مخدر و جنسی مجوز. سیاسی تلقین می آید بعد. ما در حال حاضر 60 سال از اصل “تابستان عشق” و شرکت کنندگان آن’ نوه برداشت برداشت. خدا بر ما رحم.

24 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Krause 7/26/2020 10:28:42 AM (شماره 490941)

معمولی. این افراد همه زندگی بازنده است. آنها در نهایت متعلق به چیزی است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – نوشته شده توسط: ممنون 7/26/2020 10:32:51 AM (شماره 490946)

این antmas و antipas احتمالا بسیار افتخار از خود antifart تخم ریزی کردن. ناکارآمد مانده از بشر باقی مانده است.

17 نفر بود.


پاسخ 21 – نوشته شده توسط: در واقع 7/26/2020 11:13:35 AM (شماره 490985)

خوار نهاد FBI است 16,000 عوامل است. آنها می تواند به کار گرفته شده در تحقیق Antifa و BLMs و چگونه پالت آجر se قبل از pstioned. مجتمع نظامی – صنعتی با Esper و Mullens حاضر به کمک به برقراری نظم اما اف بی آی هیچ افتخار چپ پس از Spygate و باید در حال حاضر وقف مجدد به قانون و نظم است.

14 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Arby 7/26/2020 11:14:09 AM (شماره 490986)

ما همیشه از خود بپرسید ” چه کسانی هستند و این مردم هستند که شورش, غارت و ایجاد هرج و مرج؟’ در حال حاضر شما می دانید.

7 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: fairplay 7/26/2020 12:28:01 PM (شماره 491064)

که در آن تمام dem فرمانداران در این همه پنهان شده در زیر تخت خود را?

7 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: DrOstrow 7/26/2020 12:29:40 PM (شماره 491066)

شما در حال آمدن به طرز فکر من #3 – من فقط امیدوارم که دیگران را قبل از آن خیلی دیر است.
تنها یک چیز وجود دارد که در حال رفتن به توقف جنون و تخریب گسترده که در حال وقوع است درست قبل از چشم ما در این کشور است.
این ‘مردم’ و يا ‘کنترل’ نمی خواهید متوقف شود با – ‘گفتگو’ یا pursuasion – آنها علاقه مند هستند در توقف و چیزی که می توان گفت هر کسی که در حال رفتن به خود را تغییر دهید رفتار ( اشاره – آنها بدست دور با زمان رفتار آن را برای بیش از حد طولانی و وضعیت فعلی بهترین شانس خود را به نابود کردن این کشور و همه چیز در آن می ایستد ! غرامت – وجود دارد هرگز به اندازه کافی از ما پول آنها را برآورده سازد. امروز یا فردا. حرص و طمع است ته. اگر شما ساخته شده است هر یک و میلیونر وجود دارد خواهد بود فریاد می زند که مایل به میلیاردرهای. هیچ چیز خواهد بود “به اندازه کافی”!
حبس – اصلا به من بخندی. زندانیان در حال منتشر شد برای پیوستن به در سرگرم کننده و اگر پلیس در حال منحل شده ( یا از نظر مالی گرسنگی به فراموشی ) شما نمی توانید تصور کنید که موج جرم و جنایت است که رفت و برگشت به این کشور و هر ‘دخالت’ خواهد شد با فریادهای ‘نژادپرستی’ توسط رسانه ها.
هیچ آسان است و یا تمیز کردن و یا سریع یا امن یا ” برآوردن همه راه خروج از این ظروف سرباز یا مسافر. و یا اگر وجود دارد من مطمئن شوید که نمی توانید شروع به آن را ببینید !
کل این فاجعه من می ترسم تنها می تواند در یکی از وحشتناک در راه است. من امیدوارم که من اشتباه می کنم. شیرین خداوند چگونه من امیدوارم که من اشتباه می کنم اما در حال حاضر تنها “راه حلی” که من می توانید ببینید ………………………………………………….. اینجا از همه می داند که چه فکر می کنم.
وجود دارد هیچ راه مسالمت آمیز برای خروج از این اساسا چرا که همه مردم باعث آن علاقه مند هستند در یک راه حل صلح آمیز.

10 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: هیولا 7/26/2020 12:52:23 PM (شماره 491095)

جرم و جنایت نفرت

6 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 7/26/2020 1:51:16 PM (شماره 491170)

من شده است با ارسال “miscreants”…”ناراضیان”..
و “تبادل”….برای مدت زمان طولانی در اینجا..
در حال حاضر من باید اضافه “رادیکال داعش”
تنها نیروی متوقف خواهد شد این حیوانات وحشی…

5 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: SweetSweetback 7/26/2020 2:49:50 PM (شماره 491229)

از خواب بیدار سیاه شهروندان! درک کنند که شما خرابکاران و تروریستها هستند – milquetoast سویا فوقانی طبقه متوسط خمیری سفید تحت تعلیم گناه castrati lemmings از چپ و پرورش است. سندرم استکهلم شخصیت

3 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Lonestar جک 7/26/2020 5:30:07 PM (شماره 491341)

در آمد مردم او فقط سود پول خود را.

1 نفر این را پسندیدند.


متاسفانه نبود او بازداشت فدرال اما در پورتلند پلیس به این معنی که در خود آلیس-در-به-دنبال-شیشه ای دنیا او خواهد بود اجازه خاموش و پلیس خواهد بود شکایت کرد.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net