Anthony Fauci مجموعه صحنه را برای اجباری — سودآور! — واکسن

بر نا امید حزبی حملات
وارد شده به رئیس جمهور تهمت می گوید رسانه ها
در “جهاد” در برابر هیدروکسی کلروکین 0 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/9/2020 12:36:38 AM ارسال پاسخ

دادستان کل ویلیام Barr گفت: “Ingraham زاویه” چهارشنبه که او نا امید شده بود بیش از حزبی حملات علیه رئیس جمهور وارد مغلوب ساختن پیشی جستن در طول coronavirus همه گیر و لعنتی خبرنگاران برای به راه انداختن یک “جهاد” برای بی اعتبار ساختن اثر مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین. “این بسیار ناامید کننده بود چرا که من فکر می کنم رئیس جمهور رفت و در آغاز [coronavirus pandemic] و واقعا statesmanlike تلاش برای گرد هم آوردن مردم کار با تمام فرمانداران” Barr گفت. “نگه داشتن صبر خود را به عنوان او را به عنوان او این روزنوشت gotcha سوال از کاخ سفید رسانه های استخر و گوشخراشی از حملات پارتیزانی بر او بدست بالاتر و بالاتر است.”

Anthony Fauci مجموعه صحنه را برای
اجباری — سودآور! — واکسن 4 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/9/2020 12:08:59 AM ارسال پاسخ

Anthony Fauci, امریکا, ترین-گوش-برای حرفه ای پزشکی در coronavirus و ظاهرا در تمام سیاسی, اقتصادی, فرهنگی و اجتماعی اقدامات احتیاطی هر مرد ، زن و کودک در کشور باید در coronavirus به تازگی هشدار داد آنچه کولر-سر coronavirus ناظران باید مشکوک, همه, همراه: که این کشور ممکن است هرگز, هیچ, هرگز, بازگشت به حالت عادی. هرگز که Fauci پیشنهاد کرد تا یک واکسن توسعه یافته است. و با فرمت منطقی است که به می گویند–هرگز تا زمانی که یک واکسن توسعه یافته است که پس از آن باید گنجانده شده در لیست های مورد نیاز از عکس را برای تمام کودکان به مدرسه بروند.

Dem نماینده مجلس می خواهد تهمت و پیگرد قانونی در
دادگاه بین المللی برای ‘جنایت علیه بشریت’ 55 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/6/2020 12:07:08 PM ارسال پاسخ

یک دولت دموکراتیک نماینده در اوهایو گفت: “او می تواند آن را ندارد” و قول داد که به اشاره رئیس جمهور تهمت به دادگاه جنایی بین المللی به جرم “جنایت علیه بشریت” بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن را ترویج مواد مخدر است که به طور قطعی ثابت شده برای مبارزه با کروناویروس. دولت Rep. Tavia Galonski توییتی یکشنبه رئیس جمهور بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت در مورد هیدروکسی کلروکین در نشست خبری روزانه.(برش)”من می تواند آن را ندارد. من شده است به لاهه. من یک ارجاع به جرم جنایت علیه بشریت فردا” Galonski گفت. “کنفرانس مطبوعاتی امروز گذشته بود کلش. من می دانم که نیاز به دادستانی ارجاع زمانی که من دیدن کنید.”

شرط زندگی خود را — برای رای دموکرات ها 2 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/5/2020 8:28:21 PM ارسال پاسخ

من در تلاش برای مهار خشم من و صحبت measuredly اما این لعنتی سخت به انجام این کار. (نانسی پلوسی, آخرین محاکمه بالون–بررسی به رئیس جمهور دست زدن به ووهان ویروس آنقدر مضحک آن را به من رمه را به چیزی است که من هرگز فراموش–شراب خواری تماشای تلویزیون قدیمی سریال در این مورد “شگفت انگیزی خانم Maisel.”) این ووهان ویروس در سراسر جهان با توجه به چینی دولت نهفته است و عمل از سر که مدیر کل دکتر Tedros Adhanom Ghebreysesus که به آن موقعیت از خشونت اتیوپی صدای حزب کمونیست و پوشش داده شده تا برای چین به عنوان جریان اصلی رسانه های ایالات متحده.

مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل به یک خوب “جنگ عمومی’ 1 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/4/2020 11:29:03 PM ارسال پاسخ

آن را خوش شانس, من که چنین خوب و آمریکایی پناه در خانه.(قطع)می تواند به شما تصور کنید اگر پیری باتلاق موجود مانند هیلاری کلینتون یا جو بایدن شد رئیس جمهور ما در حال حاضر ؟ هیلاری را منصوب لایحه سر از Coronavirus نیروی کار در ماه فوریه و او می خواهم هنوز هم می شود در لاس وگاس مصاحبه نشان می دهد دختران برای کارکنان خود را. قبل از او در زمان هر گونه اقدام به دلجویی از AOC-ساندرز جناح از حزب خود بایدن را به شکل یک قومی متنوع سیاسی درست و کاملا رنگ-متعادل 35-فرد کمیسیون متشکل از اتحادیه کارفرمایان ییل قانون استادان, مهاجران غیر قانونی, ملت, مجله سرمقاله نویسندگان و خانم و آقای جو Scarborough.

Coronavirus بیماران تحویل به
کشتی بیمارستانی راحتی در نیویورک
اشتباه: مقامات آمریکایی 31 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/4/2020 12:53:47 PM ارسال پاسخ

منحصر به فرد – چند بيمار مبتلا به کروناویروس منتقل شدند به بیمارستان کشتی راحتی از Javits Center در نیویورک اشتباه از سه مقامات ایالات متحده بگویید فاکس نیوز. تعداد Covid-19 بيمار به ارمغان آورد در هیئت مدیره کشتی بیمارستانی برآورد شد “کمتر از پنج” یک مقام گفت. (تیک) بیماران منتقل شدند مدتی جمعه با توجه به مقامات. در آن زمان بیماران منتقل شده به بیمارستان کشتی آسایش غربالگری اولیه را نشان نمی دهد آنها مثبت, مقامات گفت.

بحث نیست زندگی در مقابل پول
آن را در زندگی در مقابل زندگی 8 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/3/2020 4:25:01 PM ارسال پاسخ

راش: من chomping در بیت برای دریافت اینجا را از شب گذشته مردمی و ما در اینجا در نهایت. EIB باز خط جمعه. ما آغاز شده است.(برش خورده) و دیوید Asman فقط گفت که او می خواهد به شنیدن از دکتر Fauci زمانی که ما میخوایم قادر به. دکتر Fauci? مردمی اگر آن را در سمت چپ به دکتر Fauci ما نه میخوام بازگشایی ‘تا وقتی که یک سال از سپتامبر. ما نه میخوام باز تا زمانی که ما یک واکسن اگر آن را در سمت چپ به دکتر Fauci. ما نمی منتخب دکتر Fauci. همه بسیاری از تحسین برای دکتر Fauci. او 79 سال, او در موسسه ملی سلامت

دولت گسترش stay-در-خانه و ضروری
کسب و کار سفارشات از طریق آوریل 1. (تصویری) 9 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/2/2020 11:56:09 PM ارسال پاسخ

رژیم صهیونیستی. مایک DeWine اعلام کرد در به روز رسانی روزانه است که وزارت بهداشت را گسترش سفارشات که غیر ضروری کسب و کار و نیاز اکثر ساکنان به ماندن در خانه مگر اینکه درگیر در برخی از ضروری کار و یا فعالیت. قوانین جدید خواهد اثر را روز شنبه هنگامی که منظور اصلی مجموعه بود به اتمام می رسد. سفارش جدید شامل افزایش محدودیت در اشغال ضروری کسب و کار از جمله فروشگاه های مواد غذایی. (تیک) نکات برجسته دیگر – راهنمای بالقوه جهانی نمی احیای سیاست های مورد بحث در مراکز کنترل بیماری و بیمارستان اوهایو انجمن.

پپ بحث لغو خواندن این
مغلوب ساختن پیشی جستن نامه به شومر به جای 11 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/2/2020 10:44:56 PM ارسال پاسخ

پس امشب قرار بود به یک فکر در قطعه یک راه برای قرار دادن آنچه در جریان است در زمینه, به جمع خوانندگان ارواح به یک شعاع از نور به تاریکی کوچه که در آن ما در حال به دام افتاده است.(برش خورده) شما ممکن است به یاد بیاورید که خطرناک ترین مکان بر روی زمین باب دل عاقلانه مشاهده است بین چاک شومر و دوربین های تلویزیونی. و چاک شده است در مقابل دوربین های تلویزیونی و نوشتن nastygrams به ناروا بیش از کمبود تجهیزات پزشکی در ایالت نیویورک و تماس تلفنی برای یک شخص نظامی را بیش از تامین تدارکات در سطح فدرال:

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین اهدای وعده های غذایی
به بیمارستان در طی coronavirus بحران 16 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/2/2020 2:38:45 PM ارسال پاسخ

منحصر به فرد: مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی بوده است اهدا کردن وعده های غذایی به بیمارستان های سراسر کشور برای تغذیه و پزشکان و پرستاران و اولین پاسخ دهندگان در خط مقدم از coronavirus نبرد فاکس نیوز آموخته است. پس از پنج شنبه گذشته رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین در تماس بوده است تا محلی رستوران ها و سفارش مقدار زیادی از مواد غذایی برای تحویل به بیش از یک دوجین بیمارستان ها در New York, New Jersey, ایالت میشیگان. مبارزات انتخاباتی شده است با قرار دادن این دستورات ناشناس اما فاکس نیوز در مورد تلاش-و منابع تایید آن است.

بایدن: ایران باید آماده برای
از راه دور رای گیری در انتخابات سال 2020 12 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/1/2020 9:56:31 PM ارسال پاسخ

طی مصاحبه ای پخش شده در روز سه شنبه پخش از MSNBC را “11 ساعت” 2020 دموکرات نامزد ریاست جمهوری سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن نام وزرای دولت به برنامه ریزی برای داشتن کنترل از راه دور رای گیری در سال 2020 انتخابات است. بایدن گفت: “[T]در اینجا خواهد بود هیچ منطقی برای از بین بردن و یا به تأخیر انداختن انتخابات است. ممکن است مجازی.”(تیک)بایدن پاسخ داد: “بله. من فکر می کنم آنها باید انجام دهند که در حال حاضر. من فکر می کنم آنها باید انجام دهند که در حال حاضر برنامه ریزی در آن است.” بایدن همچنین پیشنهاد درایو-در رای گیری به عنوان یکی دیگر از امکان و پیش بینی کرد که وجود خواهد داشت بیشتر رای گیری غایب.

مردم شروع به با من موافق: یک
اقتصادی Shutdown پایدار نیست 26 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/1/2020 4:37:20 PM ارسال پاسخ

راش: من یک زن و شوهر از چیزهای بزرگ است. شما می دانید دیروز من رقص در اطراف موضوع رقص در اطراف محیط زیست-پیام. این است که پایدار نیست.(برش)این دقیقا نقطه من. آنچه ما انجام می دهند ؟ ما به عمد تعطیل داری. ما تعطیل بزرگترین اقتصاد در جهان است. ما تعطیل اقتصاد جهان نیاز دارد. بزرگترین خروش اقتصاد این کشور تا به حال دیده ایم آن را تعطیل کند. از آن زمان سه سال تنها سه سال برای ساخت این اقتصاد از ولرم دولت اوباما در سمت چپ آن و در حال حاضر ما حق بازگشت وجود دارد. آیا شما متوجه این فقط دو ماه گرفته شده

tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im