هرج و مرج و سیاتل و تمام است که CHAZ

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/15/2020 4:21:27 AM

سه شهر همه بینهایت لیبرال نشان دهنده یک آمریکایی تبار به هرج و مرج در برابر آن ایستاده است. پس از شهردار نیویورک, بیل د Blasio گفت: او می خواست به بریده بریده پلیس بودجه شورای شهر نیویورک در جریان است در مورد برش 1 میلیارد دلار از این بودجه حدود 16٪. که به ناچار باعث کاهش حضور پلیس در اطراف شهرستان و با مساوی اجتناب ناپذیری منجر به افزایش جرم و جنایت است. در مینیاپولیس که در آن جورج فلوید کشته شد در بازداشت پلیس در مه 25, شورای شهر برنامه ای برای منحل کردن آن نیروی پلیس به طور کامل. روز جمعه شورای شهر رای دادند به جای پلیس با یک “جامعه منجر عمومی سیستم ایمنی.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Strike3 6/15/2020 6:09:36 AM (شماره 444933)

“وجود دارد یک نیاز فوری برای اقدام به برقراری نظم در سیاتل. رئیس جمهور تهمت باید…” او نباید. رئیس جمهور تهمت ارائه فدرال کمک و پایین تبدیل شده بود. او در حال پخش است این عاقلانه و قانونی با ساخت این دموکرات “رهبران” کامل شبیه احمق ها و افشای Antifa و پل اراذل و اوباش برای آنچه که هستند نابالغ آشفته پایین زندگی است. با عرض پوزش در مورد گناه ساکنان CHAZ اما آنها باید ساخته شده انتخاب بهتر در انتخابات.

89 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: سنگ 6/15/2020 6:50:57 AM (شماره 444948)

از کجا ژانت رنو زمانی که شما به او نیاز است ؟

62 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Rinktum 6/15/2020 7:00:42 AM (شماره 444952)

کاملا افکار من دقیقا #1. در حالی که من از آنها بدم میاید به فکر می کنم که مردم بی گناه در این Chaz آنها باید مسئولیت خود را رای. این یک مثال زنده از شما دریافت نوع حکومت که به شما رای دادن. شاید برخی از Antifa و پل رهبران ممکن است تصمیم به اجازه دهید آنهایی را که مایل به رفتن. اما من به طور جدی شک هر یک از افرادی که smidgeon از محبت تا که معجونی از سوروس بودجه امریکا متنفر آنارشیست ها. امیدوارم این آزمایش کوچک در هرج و مرج خواهد بود یک تجربه یادگیری برای کسانی که درگیر و هر کس دیگری مشاهده از راه دور. هنگامی که شما در آغوش نفرت و خشونت آن را نمی خواهد به خوبی به پایان برای شما.

45 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Krause 6/15/2020 7:01:58 AM (شماره 444953)

من مانند تهمت اما او هجوم فرماندار و شهردار باعث می شود آنها هرگز مایل به کمک به او. هر دو بسیار ضعیف و بیش اشتغالی اما به عنوان چپ انجام خواهد داد فقط مقابل چه تهمت می خواهد به انجام و سر خم کردن. او فقط باید ایستاده با ارائه کمک خود را به جای آن بدون التهاب و بس. که او را نگاه خوب به مردم و فرماندار و شهردار نگاه بد و dysfunctionally بی منطق.

20 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: خواهر 6/15/2020 7:33:08 AM (شماره 444964)

به وضوح این جوانان را نمی خواند اورول “مزرعه حیوانات”.

31 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: rytwng 6/15/2020 7:35:37 AM (شماره 444966)

بله این به اصطلاح معترضان و غارتگران و اراذل و اوباش هستند و دموکرات ها. دموکرات ها.

31 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: janjan 6/15/2020 7:44:29 AM (شماره 444974)

#1 اگر مغلوب ساختن پیشی جستن در حال رفتن به عقب بایستد و اجازه دهید این اتفاق می افتد شاید او باید گفت که اگر سیاتل رهبران پایان ندارد این است که او خواهد.

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Bluefindad 6/15/2020 7:53:02 AM (شماره 444978)

اگر تهمت federalizes گارد ملی او خواهد بود استیضاح دوباره و رسانه ها تقویت خواهد شد هر stubbed پا و اوقات تلخی این CHAZites ارائه بسیاری از این صحنه. آنارشیست ها و کمونیست ها واقعا می خواهید او را به انجام آن هستند و طعمه او. بهتر است به دنبال داخلی تروریستی راه و خراب کردن ساختار فرماندهی که بودجه و foments این جنون – اگر وجود دارد هر گونه باقی مانده وفادار فدرال اجرای قانون و اطلاعات منابع باقی مانده!

34 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: mizzmac 6/15/2020 7:54:24 AM (شماره 444979)

یک “جامعه led عمومی ایمنی سیستم” نرم نام برای اراذل و اوباش. ببینید که چگونه به خوبی آن را به کار? خرید یک تفنگ. شما در حال رفتن به آن نیاز دارید.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: هیولا 6/15/2020 8:09:06 AM (شماره 444995)

نه هر کس که در این منطقه رای دادند برای سیاستمداران است. به علاوه این سیاستمداران نمی توانید رای آنها را به کامیون خود را پر از رای.

23 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/15/2020 8:31:19 AM (شماره 445030)

سلام من یک ایده داشته چرا اجازه نمی دهد مردم در سیاتل و کل دولت واشنگتن رای در نوع خود و سپس آنها می توانید کنترل کامل از……اوه تلخه….در حال حاضر چه ؟ و در حال حاضر که آنها تصمیم گرفته اند تا آنها نتیجه را دوست ندارد که آنها خودشان رای دادند و چه آنها فکر می کنم آنها می خواهم خود را سرد جدید و ران اتفاق می افتد warlord اداره محاصره خواهد شد و رسیدن به چشم انداز خود را? همه چیز همیشه کسی دیگری گسل. آنها به نوبه خود پشت خود را به خدا و مردم خدا ترس و آنها pizzed در نتیجه به طوری که آنها سرزنش خدا ترس محافظه کاران است.

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/15/2020 8:34:18 AM (شماره 445032)

پسر من قصاب که در #11 ترکیبی از دو راه فکر می کردم که گفت: همان چیزی که شکست!

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/15/2020 8:46:39 AM (شماره 445047)

اجازه دهید ‘تابستان عشق” در ادامه کمی طولانی تر تا زمانی که آن را تبدیل به بیشتر های خشونت آمیز در داخل CHAZ سپس فرماندار فقط ممکن است گدایی. آن را بیش از حد به زودی قانون به رئیس جمهور تهمت اما من نمی خواهد می گویند دیگر به دولت است. این مجموعه نه برای رئیس جمهور شکست اما برخی از قفس تند چپ کنگره به حمله با چنگال. وجود خواهد داشت خون ریختن اما زندگی در CHAZ ممکن است رسید به نقطه ای که آنها را ترک. اجازه شهرستانها که آزمایش با بی قانونی ادامه خواهد داد تا کل ملت می بیند چه شکست سوسیالیسم و زندگی بدون قانون اساسی خواهد بود و سپس همه لیبرال ها خواهد بود رای دادند ،

20 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 6/15/2020 8:59:24 AM (شماره 445065)

شهردار و فرماندار در حال رفتن هرگز برای درخواست کمک از بد مرد نارنجی بدون در نظر گرفتن چه اتفاقی می افتد. مغلوب ساختن پیشی جستن نشسته است و در حال حاضر, اما من گمان می کنم اگر چیزی بد اتفاق می افتد او را به حرکت در. یک امید وجود دارد که برخی تحت پوشش در صحنه و اگر تروریست ها شروع به کشتن مردم فدرال را به حرکت در. یک طرح باید در محل است که اجازه می دهد تا برای سریع عمل اگر و زمانی که مورد نیاز است.

12 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: udanja99 6/15/2020 9:00:25 AM (شماره 445067)

#13 لیبرال ها هرگز تمام بود رای دادند ، رای دهندگان خود را بیش از حد نادان به دیدن ارتباط بین demonrat کنترل شهرستانها ایالات متحده و کشورهای, و شر از سوسیالیسم. آنها را به سادگی همه چیز را سرزنش بر مغلوب ساختن پیشی جستن و یا آنها را به عقب بر روی چیزی که در مورد “سوسیالیسم کار نمی کند این زمان به دلیل (در خالی را پر کنید) اما از آن خواهد شد کار زیبایی دفعه بعد.”

17 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: paral04 6/15/2020 9:09:51 AM (شماره 445082)

جامعه-led سیستم ایمنی. شما معنی جناح چپ اراذل و اوباش با اسلحه. هاها. که برای تلفن های موبایل مانند آن را به کار خواهد کرد.

11 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Strike3 6/15/2020 9:32:21 AM (شماره 445120)

#7 رئیس جمهور به پایان خواهد رسید تا رفع این – او هرگز نتواند به نگه داشتن یک وعده اما او اجازه این بی منطق مردم, فرو کردن, قلاب تا زمانی که آنها شروع به التماس. وجود خواهد داشت خونریزی به دلیل این اراذل و اوباش به شدت مسلح و مست در قدرت است. #4 او نام این دموکرات ها دقیقا چه هستند چرا که آنها آن را سزاوار است و آنچه اتفاق افتاده است به آنها را به دلیل تسلیم شدن به riff-raff. ژنرال جورج پاتون ملعون و سوگند راه خود را در سراسر اروپا و شکست از آلمانی ها بود و کمتر موثر است. آنها سوخته انسان زنده به دست آورده و هر نام او آنها را به نام. چه مدت طول خواهد آن را قبل از ما در حال گرفتن در مهاجران غیر قانونی از CHAZ?

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: jgrodnik 6/15/2020 9:56:43 AM (شماره 445151)

که در آن است ژانت رنو زمانی که شما به او نیاز است ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: msjena 6/15/2020 10:13:19 AM (شماره 445169)

مغلوب ساختن پیشی جستن باید انجام هیچ چیز نیست. این است سیاتل مشکل است. در نهایت به اصطلاح معترضان را خسته از دوری از تلویزیون و کامپیوتر و حمام و آن را به پایان خواهد رسید. آن است که یک تهدید برای ما خیلی فدرال باید از آن باقی بماند.

9 نفر بود.


پاسخ 20 – نوشته شده توسط: ممنون 6/15/2020 10:47:38 AM (شماره 445233)

جایی که واشنگتن سناتور موری و Cantwell? را دیده اند و یا شنیده ام هر چیزی از آنها در مورد مسلح آنارشیست ها در سیاتل. این سناتور دموکرات خود را رها ترکیبات?

8 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: EQKimball 6/15/2020 10:53:22 AM (شماره 445242)

CHAZ بدیهی است که تداخل با تجارت بین ایالتی. به منظور متوقف و دست بردارد باید از دادگاه فدرال—نه مغلوب ساختن پیشی جستن در یک دادخواست برای یک دستور در ایالات متحده وکیل. سفارش خواهد بود اجرا توسط ایالات متحده مارشال. که برگ هر دو شهرستان و رئیس جمهور در حاشیه.

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/15/2020 11:17:38 AM (شماره 445280)

آن هرگز متوقف به مجذوب من چگونه افرادی که در یک دست هستند سرسخت حامیان دولت “حقوق” و هوشیار از برشمرده قدرت پرش در هر گونه اقدام تحریک آمیز به Federalize محلی اختلال. دولت فدرال باید به چیزی برای انجام با این شورش و “insurrections”. آنها کسب و کار محلی به طور کامل قادر به در کنترل محلی و مقامات دولتی با پلیس و گارد ملی دارایی. که مردم حاضر به عمل به کسب و کار خود است. چرا ساکنان “به دام افتاده” در CHAZ و متزلزل کردن فایل به صورت اضطراری احکام در دادگاه های ایالتی خواستار محلی/دولت تسکین ؟ من حدس می زنم آن را در یک خط لوله…

5 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: EQKimball 6/15/2020 11:29:18 AM (شماره 445302)

بهانه دوم نظر. CHAZ نیز احتمالا تداخل با دسترسی ایالات متحده خدمات پستی, UPS, فدرال اکسپرس از جمله در مکاتبات با IRS جانبازان و امور SBA در میان سازمان های دیگر. با اعلام حاکمیت آن تداخل با تمام فدرال فعالیت در منطقه و حق مردم و تجارت به سفر آزادانه. با اقدام دولت و شهر را تبدیل به همدستی در نتیجه abridgment از حقوق تضمین شده توسط قانون اساسی است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Penney 6/15/2020 11:34:57 AM (شماره 445309)

رسانه ها اقدام و گزارش آن را دوست دارم کاملا طبیعی برای lawbreakers به اختیار و قلمرو خود را در یک شهر عمده آمریکا با هیچ پاسخگویی به قانون است. شهردار اقدام مانند یک حاکم عالی است ساخت تا پاسخ را به عنوان او می رود همراه کاملا نادیده گرفتن قانون در حالی که بسیج کل اداره پلیس. در عین حال رسانه ها همچنان دلسوز چرخش برای اراذل و اوباش. این چیزی است که dem رهبری می آید به این روز؟! …مطیع قانون آمریکایی ها می خواهند هیچ بخشی از این cultish سوسیالیستی dem استبداد است که تا خارجی به اصول اساسی زندگی, آزادی و عدالت برای همه که ایالات متحده آمریکا می ایستد! رای دهندگان در حال دیدن غیر مسئولانه طول این dem کمتر مایل به رفتن به برای قدرت شخصی و به یاد داشته باشید خود را از هرج و مرج که از dem و خود را در رسانه ها به نظر می رسد که در آغوش & مجاز به از بین بردن بسیاری از زندگی خود را در حرص و آز برای سرقت و قدرت این کشور در اینجا در سال 2020 است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: DVC 6/15/2020 11:38:32 AM (شماره 445314)

اشاره کردم به یک دوست بیش از شام شب گذشته که فلوید کالبد شکافی نشان داد “هیچ خارجی علت مرگ” و مصرف بیش از حد مواد مخدر و حمله قلبی به عنوان آنچه که او را کشته بود هیچ نشانه ای از هر گونه گردن تروما. او به من گفت که “آنها تغییر نتایج کالبد شکافی”. بنابراین به گفته او “آنها” هر کس که بازنویسی کرده است کالبد در حال حاضر به عنوان خوانده شده که فلوید خفه شد توسط پلیس است. از اصلی کالبد شکافی است که هنوز هم وجود دارد خارج وجود دارد که به اعتقاد ‘بهبود’ نسخه ؟ نمی توانید اجازه دهید مزاحم حقایق را در راه این مهم داستان است.

5 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Penney 6/15/2020 12:17:32 PM (شماره 445343)

تصحیح: “immobilizing” کل police dept.!”

0 افرادی مانند این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: msjena 6/15/2020 12:33:17 PM (شماره 445355)

دادگاه نمی خواهید برای انجام هر چیزی در مورد این. هیچ موضوع تجارت بین ایالتی. که شامل قوانین محلی نیست انفعال دولت است. اگر مردم زندگی خود را می خواهید کمک آنها می توانید سعی کنید تحت پیگرد اما خوب شانس پیدا کردن یک دادگاه به توافق برسند. مقامات محلی تعداد زیادی از اختیار در نحوه اداره آنها چیزهایی مانند این.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/15/2020 1:49:13 PM (شماره 445418)

رهبری با زور ؟ سیاسی قانون توسط نیروی?
قانون و تنظیم توسط نیروی? که باعث می شود شما, antifa, بهتر از ما ؟ که باعث می شود شما BLFM بهتر از ما ؟ فقط صبر کنید تا ماه نوامبر شما سوروس احمق ها!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: EQKimball 6/15/2020 1:56:22 PM (شماره 445427)

18 متحده کد § 1951.تداخل با تجارت با تهدید و یا خشونت: (الف)هر کس در هر راه یا درجه مانع تاخیر و یا تحت تاثیر, تجارت, و یا حرکت هر ماده یا کالا در تجارت با سرقت و یا اخاذی یا تلاش یا توطئه بنابراین برای انجام و یا مرتکب یا تهدید به خشونت فیزیکی به هر شخص و یا اموال در پیشبرد یک طرح یا هدف به انجام هر چیزی در نقض این بخش باید جریمه تحت این عنوان یا زندانی بیش از بیست سال یا هر دو. در پاسخ Debs, 1895, 158 آمریکا 564, 15 S. Ct. 900, 39 L. اد. 1092 به اتفاق آرا دیوان عالی کشور برگزار شد که تجارت بند به خودی خود ممنوع انسداد به تجارت بین ایالتی و که ایالات متحده ایستاده به شکایت برای امداد رسانی تاکیدی برای اجرای تجارت بند. در آن صورت انسداد شد شیکاگو راه آهن اعتصاب.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de