ظالمانه پیگرد قانونی در آتلانتا

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/19/2020 4:47:39 AM

این Fulton County دا تصمیم به اتهام افسر گرت Rolfe با قتل من به عنوان بسیار مشکوک. این اعتصاب اندی مک کارتی به عنوان ظالمانه است. پس از خواندن مقاله من با اندی. قتل اتهام “جنایت قتل است.” این است که تلاش برای به دست آوردن در اطراف دشواری اثبات این است که Rolfe در نظر گرفته شده برای کشتن Rayshard بروکس. به عنوان مک کارتی توضیح میدهد: “این قتل تئوری جنایت قتل این است که در حالی که مجرم نیست به طور خاص قصد علت مرگ او را عمدا مرتکب جنایت که از مرگ نتایج.” هنوز هم وجود دارد نیاز به یک جنایت ، در این مورد اتهام جنایت تشدید حمله با سلاح مرگبار.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: MrDeplorable 6/19/2020 5:44:14 AM (شماره 449428)

Fulton County دا پل Howard باید به (سابق) Durham County دا مایک Nyfong تماس بگیرید. آنها مقدار زیادی مشترک—سوء استفاده از اعتماد عمومی و قلدر منبر برای منافع شخصی. شرم شرم!

11 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: JackBurton 6/19/2020 8:16:56 AM (شماره 449575)

من فکر می کنم این موضع گیری… شما می دانید که خوراک تمساح بنابراین او نمی خورید… (در حال حاضر). این پلیس در آتلانتا و مینیاپولیس شد بیش از اتهام و با توجه به احترام سزاوار آنها است. شهرها را (و هستند) برای آن پرداخت خود را به عنوان پلیس استعفا یا “بیمار” و هنگامی که حقایق هستند در دادگاه کیفری از دو مرد که جان خود را از اقدامات و واکنش پلیس به اعتقاد من پلیس خواهد یافت ، من فقط امیدوارم که این اتفاق می افتد در زمستان. هنگامی که آن را بیش از حد سرد به شورش.

3 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: hair artist academy 6/19/2020 8:25:53 AM (شماره 449585)

من دعا می کنم برای گرت ولف و امیدواریم که او را از طریق این با ذهن و روح خود را سالم و دست نخورده و قرار است برای آینده ای روشن. این مورد است که نتیجه منطقی از مسیر این کشور عنوان کردن. ابتلا به یک نگاه اجمالی از آن از طریق قربانی افسر گرگ ممکن است فقط به عنوان یک چلپ چلوپ آب سرد در چهره ما. اضافه کردن این مورد در آلبوکرک و الگوی در حال ظهور است که نه پلیس و نه خصوصی شهروند مجاز است برای مهار خشونت اراذل و اوباش و یا خطرناک اقلیت. ما در خود ما است و اگر ما جرات محافظت از خودمان ما درمان خواهد شد و به عنوان جنایتکاران. به عنوان در حال حاضر ما باید گزینه ببنج سر ما در “توافق” با کلام از بیدار و پنهان شدن در زیرزمین. که بیش از حد را اجرا خواهد کرد و البته خود را به عنوان چپ می کند و آن را به عنوان همیشه شروع به پاکسازی ساختگی پشتیبانی در تلاش برای مؤمن واقعی خلوص. این هرگز به پایان می رسد به خوبی و هر چه زودتر ما می بینیم که در پایان بهتر شانس که ما تغییر خواهد کرد ، من همچنان خوشبین باشیم به طور کلی در باور من که نارس “پیروزی” حزب کمونیست تحت فرض از هیلاری در انتخابات ثابت خواهد کرد که به داشتن شده است نجات ما.

4 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: ronbet 6/19/2020 8:42:37 AM (شماره 449593)

از خواندن این مقاله به نظر می رسد که دا در واقع ممکن است یک جنایتکار است. اقدامات او مطمئنا هستند.

9 نفر بود.


بیایید شلیک هر, مست, در حال فرار از بزه مشکوک در پشت…که راه آمریکا نیست ؟ این مرد خود را به هر کسی. او “مسلح” با صرف تیزر و افسر می دانستند که بصورت تماسهای مکرر او را پیش از آن. پلیس تا به حال ماشین خود را و خود را شناسایی اطلاعات. دو دور در پشت در حالی که در حال اجرا به دور است عادلانه مجازات است. امیدوارم که شما و یا خود را مست فرزندان هرگز وحشت در سراسر پلیس. شی در دست…بوم!…Boom! وجود دارد بدون نیاز به این نرم افزار از نیروی مرگبار.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: DVC 6/19/2020 10:23:42 AM (شماره 449730)

این می افزاید: واقعا بسیار قابل توجهی بیت از اطلاعات در مورد این مورد. ظاهرا در گرجستان, دولت, قانون, تیزر است که از نظر قانونی به عنوان یک سلاح مرگبار. آن است که به طور کلی به عنوان یک “کمتر کشنده” سلاح به رسمیت شناختن آن است که کمتر احتمال دارد به کشتن بیش از برخی از سلاح های, اما در واقع می تواند و کشته شدن مردم زمانی که از آن استفاده می شود بر روی آنها. و این جدا از خطر روشن است که تمام افسران پلیس را – اگر به هر دلیلی آنها لحظه ای غیر فعال مجرم دسترسی به افسر سلاح و حدود 5-10 ٪ یا بیشتر از افسران کشته و زخمی خود را با اسلحه. بنابراین با توجه به این که روشن است که اثبات مجرم از کار اخراج شده بود چه از نظر قانونی تعریف شده به عنوان یک سلاح مرگبار در, افسر و آن را دشوار خواهد بود به این ادعا که به نحوی آن را خوب است برای مجرمان به آتش سلاح های مرگبار در پلیس در دستگیری, اما نه OK را برای پلیس به استفاده از یک سلاح مرگبار در پاسخ. آنها نیاز به یک تغییر در محل برگزاری به downstate در جایی و در نهایت من نمی بینم این شهرستان قادر به محکوم کردن این افسر در هر چیزی. شات در یک تیزر است که در با از نظر قانونی تعریف شده سلاح های مرگبار. من مطمئن هستم که آنها را به ناله و شکایت کردن در مورد ‘کمتر کشنده’ قصد تیزر. آیا کسی شکی نیست که اگر مجرم بود بدست یک تفنگ دستی به جای یک تیزر در طول مبارزه است که او را به اخراج از آن فقط به عنوان به راحتی در این افسر ؟ من مطلقا بدون شک از آن.

5 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: DVC 6/19/2020 10:28:17 AM (شماره 449740)

ما را ببینید پخش فرگوسن, Baltimore, دوک, چوگان سرپهن مورد و زیمرمن مورد بسیاری از جیغ, ادعای نژادی انگیزه و لایه لایه از دروغ در مورد آنچه اتفاق افتاده است تکرار بدون هیچ گونه تلاش در رسیدن به حقیقت توسط رسانه ها. و در پایان زمانی که طولانی و وقت گیر خصمانه دادگاه روند در نهایت می شود حقایق در مقابل هیئت منصفه نه بن Crump/Al Sharpton/دروغ های رسانه ای وجود دارد و نمی توان یک اعتقاد. و که خواهد شد یک پیروزی دیگر برای کشور ما اما آن را به تحمیل یک هزینه وحشتناک در تخریب اموال و آسیب رساندن به ماموران درگیر است. و بن Crump و Al Sharpton خواهد بود خوشحال با آسیب هایی که آنها را ساخته.

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Geoman 6/19/2020 12:02:12 PM (شماره 449878)

آیا گرجستان را غیر جرم قتل در آن کتاب ؟ اگر چه عناصر جرم ؟

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de