مقاله اصلی

ارسال شده توسط: WhamDBambam, 5/27/2020 7:48:20 AM

شما شانه ای بالا انداخت اوباما مجرمیت. و در انجام این کار شما خودتان را در برابر آزادی و عدالت است. مقیاس افتاده اند از چشم من و چشم از من است با عرض پوزش چیزی که در واقع. من پرداختن به این به چند تا از شما که من می دانم در واشنگتن نه همه اما برخی از شما. من فهمیدم شما برای چند دهه. شما فکر می کنم-تانکر دولتی و مقامات سیاسی روزنامه نگاران و صاحب نظران. برخی از شما شده اند و همه این چیزها. برای یک مدت طولانی در حالی که من فکر کردم شما بچه های خوب. شما در مورد آزادی فردی. برخی از شما به عنوان محافظه کاران دیگران به عنوان معتقدین هنوز هم دیگران به عنوان کلاسیک لیبرال.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: hair artist academy 5/27/2020 8:08:11 AM (شماره 423206)

در بهترین حالت “حق” که آقای Bawer اشاره است نسخه آمریکایی ویشی فرانسه است. آنها حفظ نما از نمایندگی ما در حالی که به طور کامل تسلیم سوسیالیست. مغلوب ساختن پیشی جستن را نشان می دهد و مایل به تمدید مبارزه برای نجات جمهوری و آن را تهدید می کند “صلح” آنها مرتب با سوسیالیست ها و تکه کوچک از پای در طریق فساد به آنها اجازه داده شده به اشتراک گذاری از طریق سوسیالیستی شغل.نیروهای.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: seamusm 5/27/2020 8:09:01 AM (شماره 423207)

Ouch! خوشحالم که او نمی نام هر یک از شما هرگز-Trumpers.

28 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: anniebc 5/27/2020 8:12:04 AM (شماره 423212)

درخواست تجدید نظر بزرگ از نویسنده. به عنوان بسیاری از ما آموخته اند که آن را سقوط خواهد کرد در گوش ناشنوا به خصوص برای دوستان خود که عمیقا تثبیت در دولت است; آنها به فروش می رسد طولانی در پیش است. چرا که به اعتقاد من اوباما بزرگترین جرم جعل foisted در امریکا, حقیقت در مورد او در مقالات خود ایستادگی کردن به من. من نفرت آنچه که او و دیگران انجام داده اند به این کشور و آن infuriates من که بسیاری از مردم بر این باورند که جعل است که او بزرگترین جمهور تا کنون. و آنها از آن صحبت می کنند با چنین غرور و افتخار در حالی که باقی مانده نادان به آسیب های او را انجام داده و قادر به ارائه هر گونه شواهد بتن به حمایت از او عظمت است. آنها از ما متنفرند به صورت ایستاده برای چیزی درست و واقعی چرا که آنها می دانند که آنها در حال زندگی در فانتزی نفرت زمین. آنها نمی دانند که چگونه به خارج شدن جز به نفرت در ما. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن نشان دهنده ما و آنها شمع نفرت در او برای رسیدن به ما. من ترجیح می دهم PDT برای رئیس جمهور در ابتدا اما با گذشت زمان من آمده ام به جایی که من ایستاده با او را در برابر دشمنان داخلی ما هر روز و هر روز. او واقعا به ما برگشت و من باید خود را به عنوان به خوبی. در صورتی که به معنی در نظر گرفتن فشار از نفرت می آید که از مردم من می دانم و دوست دارم پس از آن می شود. من هیچ وقت بیشتری برای بازی; آنها می توانید تمام از دست من با آن است. یک روز آنها را می دانم که من درست بود. خوش آمدید به جهان ما آقای Bawer. شما به طور رسمی در حال حاضر اسفناک اگر شما نیست قبل از این مقاله است. FTA: “بله اوباما شده بود آشکار به عنوان یک جانی و خائن است. اما شما و خود را بگیرید و یاد دهید در راهروهای قدرت در واشنگتن, نیویورک و لس آنجلس فقط نگه داشته با معمول روز به روز مغلوب ساختن پیشی جستن-ضربه.” “من به یاد داشته باشید هر یک از شما که مشغول به کار در مورد باراک اوباما ، تا کنون.” “اثبات اوباما جنایات قرار داده شده بود در مقابل همه شما و همه شما را فرا گرفت و آن را کنار گذاشته و بدون یک لحظه تردید. شما شانه ای بالا انداخت اوباما مجرمیت. و در انجام این کار شما خودتان را در برابر آزادی و عدالت است. شما را پذیرفته ام perfidy و خیانت در بالاترین سطح به عنوان بخشی از قوانین از جاده ها است.”

44 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 5/27/2020 8:18:19 AM (شماره 423217)

OK – – من بازی شیر یا خط کردن چند نام – – – – جورج نخواهد شد – – پگی Chardonnay – – بیل کریستال ناخت – – – فقیر لوری – – نیل Gavuno – – حداکثر بوت – – جنیفر Rubitin – – Steve Hazed – – phonies همه!

31 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Jebediah 5/27/2020 8:46:46 AM (شماره 423252)

یکی از غمگین ترین و ناامید کننده ترین برای من پیدا کردن آن. جو لیبرمن “القدس جو” که یک لابی برای چین است. که آخرین کلش.

14 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Muguy 5/27/2020 8:47:20 AM (شماره 423254)

بسیاری از سخت ضربه جلو و به نقل از این مقاله! “شما ادعا می شود در برابر “دولت بزرگ.” در واقع شما تمام دندان ها در یک آلاینده واشنگتن استقرار است که گسترش راه فراتر از قانون اساسی مقرر رییس جمهور و کنگره و دیوان عالی کشور شامل سازمان های, فکر می کنم مخازن لابی گروه های, اخبار سازمان, و غیره که با هم کار کنند برای شکل دادن به سیاست های دولت—سیاست هایی که ممکن است یا ممکن است نه منطبق با خواسته و یا منافع اکثر آمریکایی ها فراتر از کمربندی.” “زمانی که دموکرات ها تلاش برای فروش آشکارا ساختگی روسی-تبانی روایت و استیضاح مورد برخی از شما پیوست در شمع ، برخی نمی: این مسائل نیست در خود wheelhouse. علاوه بر حداقل برخی از شما تا به حال متوجه شده اند در اوایل که این همه دروغ. اما هیچ یک از شما منفجر سوت در آن است. ” این RINOs تنها به حفاظت از هر یک از دیگر–این می دانستم که تمام این مزخرفات در برابر رئیس جمهور دروغین بود و آنها هیچ چیزی در مورد آن. زمان برای ما مردم به تقاضا محدودیت مدت در سنگر خارج از DC زمین فانتزی. صرف نظر از حزب. آن را تمام شده است درست قبل از چشم ما و کسانی که به دنبال یونجه را با اجازه دادن به این تقلید مسخره امیز از عدالت نیاز به نام برای آن است. آنها می دانستند که در تمام طول. شرم بر McPain برای گردش نادرست پرونده! شرم بر دستکش! ما ملاقات دشمن و آنها DC تثبیت سیاستمداران صرف پول ما اصلا سیاسی حمایت و رای…

26 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Jebediah 5/27/2020 8:48:44 AM (شماره 423255)

اضافه کردن به پوستر #4 و با غم و اندوه بزرگ من استفاده می شود به عشق و احترام این مرد و یونس گلدبرگ!

19 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: mizzmac 5/27/2020 8:53:28 AM (شماره 423263)

باید به عنوان خوانده شده لطفا Lucianne!

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 5/27/2020 8:57:05 AM (شماره 423269)

یکی از بزرگترین چیزهایی که مغلوب ساختن پیشی جستن انجام داده است در معرض faux محافظه کاران است. کشتی کروز محافظه کاران از دست داده اند و مخاطبان خود است. آنها تبدیل شده ایم “مفید احمقها” به لیبرال را فشار دهید. هیچ کس من می دانم که توجه به آنها ندارد.

18 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: TXknitter 5/27/2020 9:04:38 AM (شماره 423279)

بله لطفا این را باید به عنوان خوانده شده. این یکی برای به اشتراک گذاری خود را با دوستان جمهوری خواه که هنوز اصرار دارند خود را تنها دموکرات ها که خودخواه و حریص خائن به کشور ما است. اضافه کردن به لیست خود را از این همه مقامات دولت سابق که مطمئن انتخاب کنید در هر چیزی مغلوب ساختن پیشی جستن و در عین حال خاموش ماندن هنوز هم در ظالمانه جنایات مرتکب شده توسط اوباما ابزار فدرال قدرت! آن است که به خصوص تکان دهنده است که کارتر و Dubya شده اند به
پوشش برای کلاهبرداران و مردان باهم مانند کلینتون و اوباما. آنها هر دو معلوم نمی شود مناسب برای پاک کردن تهمت کفش – و آنها در واقع روسای جمهور ما. آن را تقریبا بیش از حد به شرایط گاهی اوقات.

22 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: mathman 5/27/2020 9:15:23 AM (شماره 423291)

ممکن است این شیپور گسترده توجه و انتشار!
این RINOs آموخته اند که درس خود را به خوبی. آنها دهان عبارت از آزادی و آزادی در حالی که مخفیانه اختصاص خود به معانی این کلمات. به شما توصیه به تماشای آنچه انجام می دهند و بدون توجه به آنچه آنها می گویند. آنچه آنها می خواهند قدرت است. آنها واقعا در قلب خود را. آنها بر این باورند که آنها پیشتاز آینده است. آنها در اشتباه هستند. آنها بریده بریده نفس کشیدن از فئودالی گذشته است. حق یکی است و همه آنها می خواهند به آمریکا nomenlaktura. آنها در آغوش “دروغ بزرگ” تکنیک. خود را به دروغ این است که آنها با ما هستند. آنها نه با ما.
آنها با خودشان پنهان در خود محافظت نواحی احاطه شده توسط نگهبانان مسلح در حالی که گرفتن اسلحه ما دور است. و آنها خود را از مغازه ها و شخصی خود خریداران و فروشگاه های مواد غذایی (Waygu گوشت گاو هر کسی؟).

11 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Vaquero45 5/27/2020 9:21:04 AM (شماره 423297)

اوه مرد….. این یک “باید به عنوان خوانده شده” اگر تا کنون وجود داشت. این حرف من می خواستم به ارسال به ملی نقد و بررسی زمانی که من لغو اشتراک خود را پس از بیش از سی سال است. گفتم چرا آنها اشتیاق برای کسی که ایستادن به حزب دموکرات و هنگامی که او آمد, آنها بلافاصله تبدیل به او. در حال حاضر من می دانم. چگونه ما می توانیم این را به یونس گلدبرگ? در فکر دوم آن را فراموش کرده ام: او می داند آنچه که او است و از او مراقبت می کند.

15 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: ARKfamily 5/27/2020 9:37:18 AM (شماره 423324)

اولین فکر من پس از خواندن این مقاله – یونس گلدبرگ. خیلی غم انگیز است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: stablemoney 5/27/2020 9:46:43 AM (شماره 423337)

این GOPe فروخته اند ما را. ما نیاز به پرتاب آنها را در خارج از دفتر.

9 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: fysammy 5/27/2020 10:18:45 AM (شماره 423385)

ایضا باید به عنوان خوانده شده. این یک پرایمر در حالت عمیق مفهوم و خائن در میان ما. همه ما می دانیم که آن را حتی عمیق تر و موذی تر به عنوان سرطان می رود عمیق تر به راکفلر و وودرو ویلسون و ظهور globalist حرص و تغذیه کردن از ایالات متحده آمریکا خیرخواهی. در مورد نقطه Burisma یک پول شویی طرح برای کمک های آمریکا به اوکراین و بایدن و دیگران بهره مند. هر جناح دولت برنامه (رفاه پزشکی و غیره.) ساخت کسی غنی!

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: mc مربع 5/27/2020 10:49:42 AM (شماره 423423)

14; من با اکراه موافقت می کنم اما با چه ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 5/27/2020 1:27:31 PM (شماره 423560)

FTA:
“اما شما ؟ اما چقدر شما در مورد آزادی, در پایین شما واقعا نمی شد در مورد آزادی در همه—حداقل آزادی فردی معمولی آمریکایی است. چه شد شما در مورد ؟ خوب برای یک چیز شما در مورد “آزادی” غول شرکت های آمریکایی برای حرکت در کارخانه های خود را در خارج از کشور و حتی به کشورهای کمونیستی بدون مجازات. برای کسانی از شما که فکر می کنم کار در مخازن این موقعیت قابل فهم بود: صاحبان شرکت های غول پیکر پرداخت خود را سنگین حقوق. “ بله بسیاری از “محافظه کار commentariat” معلوم شد واقعا فقط صحبت کردن در مورد آن معتقد بودند هیچ یک از آن زندگی می کردند هیچ کدام از آن و می خواست هیچ یک از آن را برای بقیه کشور است. نفرت مردم و یک لیست طولانی از آنها. هرگز فراموش نکنید که هرگز خود را ببخشد خائن رفتار است. آنها کاملا مایل به اجازه کشور موفق به عنوان طولانی به عنوان آنها خود را بسیار راحت و کمی تو رفتگی در دیوار و گفت platitudes که آنها در واقع نمی بر این باورند. در برخی از راه من ترحم آنها, اما بیشتر من خوار شمردن آنها.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 5/27/2020 2:48:16 PM (شماره 423620)

به نویسنده گفت: در اواخر بهتر از هرگز. بسیاری از ما متوجه وقت پیش که به اصطلاح حرفه ای درست شد واقعا فقط اعضای Uni-حزب انجام خود اختصاص داده نقش mouthing مواضع آنها واقعا بر این باورند. مغلوب ساختن پیشی جستن آمد و اقدام به قرار دادن همه چیز آنها تا به حال یک بار استادانی را که ایمان آورده اند ، اما جای خود را جشن می گیرند دستاوردهای آنها در پیوست با موش در تلاش برای نابود کردن او. چگونه جرات برخی از interloper سقوط حزب خود را! ماسک کردن در معرض خود را به تقلب. رهایی خوب به بسیاری از آنها است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Italiano 5/27/2020 3:50:21 PM (شماره 423653)

اضافه می کنم همیشه sanctimonious, دیوید, فرانسوی, به, لیست, اگر چه من دوست دارم او را در جهات دیگر. برای تلفن های موبایل خنده دار, من می دانم. من آمده ام به این باور است که این هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن صاحب نظران عمدتا نوشتن و صحبت می کنند به نفع هر یک از دیگر به عنوان مخالف به کشور کلاس deplorables مثل ما

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Griller1 5/27/2020 8:57:12 PM (شماره 423869)

من اعتقاد دارم که او را tallking به بسیاری از کسانی که در هیئت ملی نقد و بررسی. آنها تمرکز خود را از دست داده ام و در حال حاضر آنها بیش از حد هوشمند و نیم.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “WhamDBambam”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net