یک اشراف از بازندگان

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 5/21/2020 4:53:03 AM

حتی با استانداردهای واشنگتن پست روز یکشنبه ویژگی در Stacey آبرامز قابل توجه بود. و “قابل توجه” البته منظور من مضحک. این hagiographic مشخصات که زد به بیش از 5 ، 000 عبارت تشبیه او به “باند سوپر” و شامل یک شبح عکس از آبرامز, enshrouded توسط ماشین ساخته شده مه که باعث گسترده تمسخر در رسانه های اجتماعی. البته هر گونه انتقاد از آبرامز را بلافاصله محکوم کرد توسط لیبرال ها به عنوان نژادپرست و جنسیتی است که واضح ترین دلیل آبرامز ترویج شده است به عنوان یک “rising star” از حزب دموکرات است. لیبرال رسانه های لذت بردن از چیزی بیش از محکوم آمریکایی به نفرت پر متعصبی.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: planetgeo 5/21/2020 5:15:56 AM (شماره 417434)

“باند سوپر”?! عفو نژادپرستی اما hahahshshahahahahahahahahahaaaaaaa…

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: MrDeplorable 5/21/2020 5:39:38 AM (شماره 417445)

کسی چک برای دیدن آنچه Dr نانسی پلوسی سطح از “نگرانی” است که با استیسی آبرامز’ “مرض چاقی”?

21 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: HammerDax56 5/21/2020 5:54:55 AM (شماره 417449)

این درست است! چپ آسین عاشق بازنده است. Beto, هیلاری, استیسی…که وحشت زده throuple زن در کالیفرنیا است. دیگر خود را سنگ محک مرگ است. همه آنها می توانند در مورد بحث “مردم میخوام رها کردن مرده اگر شما در پایان این shutdown اما شما نمی تواند به توقف کشتار نوزادان در طول خاموش کردن. نه آقا.”

8 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 5/21/2020 6:18:05 AM (شماره 417461)

این تلاش برای این بود آبرامز’ “یونانی ستون” لحظه ؟ لذا همه چیز در مورد “تصویر” همه کلاه و هیچ گاو. هک بو رو به دو دوره رئیس جمهور و برنده جایزه صلح بدون ثبت (چه چیزی می تواند دیده می شود) از دستاورد بنابراین شاید لذا حق ما به عنوان یک کشور در حال ساده لوح.

11 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: udanja99 5/21/2020 8:28:31 AM (شماره 417541)

مقاله عالی. اگر شما می خواهید یک زن و شوهر نمونه های بیشتری از “شر, چربی,” فقط نگاه 0bama را در SCOTUS.

5 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Daisymay 5/21/2020 8:54:19 AM (شماره 417563)

متاسفانه این بهترین دموکرات ها را مجبور به ارائه. این که هر کس می داند که نه مواد ریاست جمهوری! بایدن یک پسر که نمی داند که در آن او است آنچه بعد از آن است و یا آنچه در اطراف او می گذرد. همسر خود را در غرفه های او و پنهان او را در زیر زمین خود را. این دو بایدن و آبرامز نشان می دهد که چقدر کم, دموکرات, حزب stooped به پیدا کردن نمایندگان حزب خود را! و آنها در حال تلاش به ما بگویید که بایدن را مورد ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن با 11 امتیاز! من فکر نمی کنم!

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: lakerman1 5/21/2020 9:00:09 AM (شماره 417576)

استیسی آبرامز بود ترومن محقق یکی از بزرگترین افتخارات یک دانش آموز می تواند دریافت. ترومن بورس می پردازد گیرنده شهریه برای مقطع تحصیلات تکمیلی در نتیجه از بین بردن نیاز به وام های دانشجویی.
استیسی مدیون یک تن از پول برای siudent وام به علاوه بدهی کارت اعتباری است که او ادعا می کند متحمل شد چرا که پدر او یک کشیش متدیست بود سرطان پروستات است. اما او خواهر و برادر که کمک به پرداخت هزینه برای پدر و سرطان – medicare باید پرداخت نمی کند برای درمان سرطان های مختلف, من حدس می زنم.
این مقاله با حذف هر گونه بحث و گفتگو در مورد شخصی او دست و دل باز انجام شده است.
و وزن او در سن او بیش از حد است. در زمان او بازدید 50, او ممکن است در آن 600 پوند را نشان می دهد.
پس استیسی شما هم اکنون می توانید پیوستن به دیگر افزایش ستاره ها که سوخته. Beto و کوچک همجنسگرا شهردار South Bend را نجات تقویت صندلی برای شما در این است جدول.

9 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Laotzu 5/21/2020 9:07:29 AM (شماره 417584)

چگونه طراوت به خواندن وقایع جاری و تحلیل نوشته نشده در حزب دموکرات اسکریپت الفبا شبکه. وجود دارد باید شش مقالات مانند این روزانه ظاهر می شود در سراسر کشور توضیح داد که چرا پادشاه لباس ندارد. آنها کجا هستند??????

7 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Delilah 5/21/2020 9:40:50 AM (شماره 417623)

او به نظر می رسد مانند پنج supermodels ترکیب شده است. چه گل.

6 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: grampus 5/21/2020 9:58:04 AM (شماره 417650)

با عذر خواهی به یک نویسنده عالی که فوت بیش از حد جوان:
یک نام مناسب تر برای شومر پلوسی, AOC, اوباما, بایدن, آبرامز جمعیت خواهد بود “یک کنفدراسیون از Dunces.”

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/21/2020 10:12:58 AM (شماره 417667)

اصلاح: یک باند superSIZEDmodel

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Strike3 5/21/2020 10:25:04 AM (شماره 417683)

رسانه ها درست است, ما همه نفرت پر متعصبی زمانی که آنها در تلاش برای ترویج یک خودخواه بی حد و حصر و بی تجربه غیرجذاب تلخ, کلوچه-جعبه مدل به عنوان رهبری مواد. ببینید من حتی ذکر این واقعیت است که او سیاه و سفید است اما نژاد پرستی است بلافاصله ضمنی. زمانی که من عکس او را من به طور خودکار به دیدن یک زن سیاه و سفید و فلش بک از میشل اوباما. من تصویر هر دو از آنها با پوشیدن لباس NFL. من متاسفم من سعی می شود بیشتر تحمل من واقعا خواهد شد.

2 نفر مثل این.


بایدن نیاز به آبرامز به عنوان معاونت انتخاب کنید. او اضافه وزن به بلیط.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/21/2020 1:21:50 PM (شماره 417879)

من هنوز هم به تعجب می کنم اگر آنها رفت و همراه با او نگاه خیلی مسخره است به عنوان تلاش برای روشن شدن زمینه برای کسی مثل کامالا هریس. پس از AP stylebook حذف واژه معشوقه از آن واژگان من واقعا باید به جای تعجب است. پرز نمی تواند در نزدیکی Stay Puft با 10ft قطب به عنوان قابل قبول انتخاب است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 5/21/2020 2:40:49 PM (شماره 417962)

او را زشت و نادان به عنوان جهنم است. نه به ذکر است کاملا نفرت انگیز شخصیت در هر راه و تلخ نژادپرست است. دیگر از آن…او به نظر می رسد خوب است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de