در میان همه گیر اورلاندو گردشگری کسب و کار استخدام اثرگذارندهها به جلب بازدید کننده

روی عکس کلیک کنید Elma Beganovich at the W Hotel in South Beach. - IMAGE VIA AMRAANDELMA.COM

  • تصویر از طریق AmraandElma.com
  • Elma Beganovich در W هتل در ساحل جنوبی.
به عنوان فلوریدا صنعت گردشگری آغاز می شود به بازگشایی precariously طول coronavirus همه گیر تلاش های بازاریابی نیز شروع به گرم کردن. اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی در حال بازگشت از وقفه به عنوان به خوبی به عنوان بازگشت به اورلاندو تفریحی.

یکی از اولین استراحتگاه های محلی شروع به میزبانی اثرگذارندهها شده است Gaylord کف دست که در آن انتخاب رسانه و اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی شروع بازدید در هفته های اخیر. که “آشنایی سفر” یا “خانواده” را دیدم اثرگذارندهها ارائه شده با دو شب در رفت و آمد مکرر و دسترسی به بسیاری از امکانات سایت از جمله ورود به سرو چشمه آب پارک. در بازگشت از سفر Gaylord به امید رسیدن به رسانه های اجتماعی مخاطبان با این پیام است که آنها در حال حاضر باز و آماده به استقبال مهمانان یک بار دیگر.

اورلاندو-منطقه تفریحی مجبور شدند به لغو سالانه خود را FAMs این سال که معمولا هر بهار. همان درست است برای تقریبا تمام دیگر اجتماعی-رسانه-بازاریابی متمرکز است که گروه های محلی از جمله بازدید از اورلاندو به طور معمول تکیه بر برای رسیدن به مهم هزاره و Gen Z مخاطبان است. دیزنی جهان برگزار شد سالانه تاثیر گذار متمرکز سازندگان جشن در ماه فوریه فقط قبل از اواسط ماه مارس همه گیر بسته شدن.

COVID به طور چشمگیری تغییر گردشگری چشم انداز با بسیاری از تغییرات به احتمال زیاد در محل باقی می ماند طولانی پس از پناهگاه در محل سفارشات و نشانه های دلگرم کننده اجتماعی سوريه رفته اند. برای درک آنچه در این brave new world خواهد بود و چه نقشی اثرگذارندهها خواهد شد که در آن اورلاندو هفتگی در گفتگو با نیویورک-بر اساس مگا تاثیر گذار Elma Beganovich.

“اثرگذارندهها در نهایت سازندگان محتوا مانند مدیران خلاق و کار خود را تبدیل شده است برای ایجاد یک رویا برای مخاطبان خود می گوید:” Beganovich, “یک نوع فرار از واقعیات است که پیروان خود را می توانید لحن را در میان یک روز در یک میز نشسته در مقابل از کامپیوتر خود و یا لپ تاپ است.”

“در نهایت این دلیل است که اثرگذارندهها فرم خود سیستم عامل در اطراف یک موضوع خاص به عنوان مثال, سفر, مواد غذایی و یا تکنولوژی چرا که مردم می خواهید برای فرار از واقعیت روزمره و تصور خود را در این مقصد و زندگی این سودای زندگی,” او می گوید. “البته پیروان دریافت ایده ها و خرید بر اساس توصیه های اثرگذارندهها برخی از آنها به دنبال برای سال آمده اند به اعتماد است.”

روی عکس کلیک کنید Elma Beganovich - IMAGE VIA AMRAANDELMA.COM

  • تصویر از طریق AmraandElma.com
  • Elma Beganovich

Beganovich نیویورک-منع وکیل با مدرک حقوق از دانشگاه میامی و یک استاد از قوانین در اوراق بهادار و مقررات مالی از جورج تاون قانون است. به عنوان کانال های رسانه های اجتماعی شروع به مصرف کردن, اما, او منتقل تمرکز دور از او موفق قانون کار و به سمت تاثیر گذار در بازاریابی است. همراه با خواهر, خواهر Amra دو دهکده A&E, a رفتن به آگهی آژانس با تمرکز بر تغییر پویایی تاثیر گذار در بازاریابی است. با هم Beganovich خواهر کار کرده اند و با برخی از فلوریدا بیشترین تقاضا گردشگری مشتریان از جمله Kimpton حماسه هتل W هتل در ساحل جنوبی و میامی ماندارین شرقی.

Beganovich توضیح داد که اثرگذارندهها در حال منحصر به فرد است که پیروان خود را به انتظار سطح کیفیت و دانش از آنها.

“یک تاثیر گذار کسی است که توسعه یک نام تجاری یعنی پیروان خود انتظار یک سطح معینی از کیفیت محتوا و یک زاویه خاص به عنوان مثال یک تاثیر گذار است که سفر و اقامت در هتل های لوکس و بررسی هر یک از رستوران ها و شهرستان ها در طول راه می گوید:” Beganovich. “به این دلیل است که این نام تجاری شخصی است که مخاطبان چسبیده به هر کلمه ای که تاثیر گذار utters چه از طریق InstaStories و یا از طریق نوشتن شرح تصاویر و از خیالبافانه عکس که تبدیل شده اند به این سورئال و رویایی عکس هایی از فک انداز و مقصد.”

برای بزرگنمایی کلیک کنید The updates pool area and hotel expansion at Gaylord Palms - IMAGE VIA RYMAN HOSPITALITY PROPERTIES

  • تصویر از طریق Ryman مهمان نوازی خواص
  • به روز رسانی مساحت استخر و هتل گسترش در Gaylord کف دست

Beganovich می گوید دیگر تاثیرگذاران در یک صنعت را به دنبال خواهد داشت که تاثیر گذار.

“در صنعت مسافرت آن می تواند در سطح بین المللی تحسین شده آشپز یک سفر خبرنگار CNN یا بازاریابی تیم از صنعت سفر,” او می گوید.

این چیزی است که باعث می شود یک گذار بسیار مهم در یک جهان که در آن اعتماد مردم نیست, تبلیغات, اما در جایی که 40 درصد از نسل وای بر این باورند مورد علاقه خود را در یوتیوب محتوای خالق آنها را درک می کند حتی بهتر از دوستان خود را انجام دهید. این واقعیت است که اثرگذارندهها همچنین استفاده از سیستم عامل های دیجیتال بدان معنی است که سازمان آگهی ها و حتی بیشتر موثر در درک چگونه موفق خود را در مبارزات انتخاباتی بوده است با تشکر از داده ها است که سیستم عامل های دیجیتال فراهم می کند.

“من معتقدم تاثیر گذار در بازاریابی بیشتر ابزار موثر بازاریابی سنتی تر گزینه های چند دلیل عمده – رسانه های دیجیتال اجازه می دهد تا بازاریابان برای اندازه گیری اثربخشی کمپین” Beganovich گفت. “می شود آن را بسیار آسان برای پیگیری پیشرفت مبارزات انتخاباتی خواهد بود که سخت تر برای انجام با برای مثال تبلیغات در فضای باز در یک بزرگراه است.”

برای بزرگنمایی کلیک کنید Downtown Orlando's Sideshow Bar - PHOTO BY ROB BARTLETT

  • عکس راب Bartlett
  • مرکز شهر اورلاندو استقلالی نوار

کسب و کار در حال حاضر بسیار آگاه از نقش اثرگذارندهها و رسانه های اجتماعی در بازاریابی طراحی شده است و به “grammable.”

در سال گذشته هیچ جای خالی باز در سن پترزبورگ یک Bates Motel با مضمون نوار توسط Tampa Bay مبتنی بر رستوران گرسنگی و تشنگی ، آن را با تاثیرگذاران در ذهن است. هر جزئیات از این فضا بود و به مرور توسط نام تجاری خلاق آژانس موم & کندو برای اطمینان از وجود دارد مقدار زیادی از عکس-شایسته نقاط در سراسر فضا. در اورلاندو مضمون بارها و ناهار خوری منحصر به فرد تجربه آمده اند به انتظار.

این فضا همراه با فلوریدا پارک یک-فهرست رویدادها و زیبایی های طبیعی ساخته شده است که دولت یکی از داغترین بازارهای اثرگذارندهها در سراسر جهان است.

در فلوریدا می گوید Beganovich, “وجود دارد چیزی است که از هر هدف جمعیتی که آیا مسافر به فرهنگ مهمانی و یا ناهار خوری خوب است.” او می گوید: همه این عوامل در جذب طیف گسترده ای از آمریکا به مسافران و همچنین به خصوص بین المللی جمعیت از اروپا به خاورمیانه است.

افزایش تاثیر گذار بازاریابی در فلوریدا نیز مربوط به دولت بزرگترین صنعت گردشگری است. در حالی که بخش های مانند حسابداری و تولید ممکن است ایده آل برای یک گذار این هتل ها پارک ها و جاذبه های در صنعت گردشگری همیشه از طراحی و ساخته شده و به بازار فرار از واقعیات است.

وجود دارد یکی دیگر از دلایل تاثیر گذار در بازاریابی این نسخهها کار به خوبی در صنعت است.

به طور مشابه به چه Gaylord ارائه شده است اثرگذارندهها اقامت در رفت و آمد مکرر خود در یک اتاق با یک Instagram-شایسته نمایش — گردشگری کسب و کار می تواند داد و ستد کالا برای پوشش است که هزینه به مراتب بیشتر برای صنایع دیگر و یا تلاش های بازاریابی.

این مبادلات مشترک هستند با توجه به Beganovich.

“تاثیر گذار در بازاریابی این نسخهها کار به خوبی در صنعت سفر چون سفر و صنعت یکی از صنایع است که می تواند با همکاری با تاثیرگذاران بر اساس ارز; صنایع دیگر مجبور به پرداخت دلار بالا برای کسانی که همان مشارکت,” او می گوید. “همچنین آن را با این نسخهها کار به خوبی در صنعت سفر به دلیل اثرگذارندهها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جذب مشتریان محلی است که به دنبال رفتن به یک نوار برای استراحت بعد از کار ساعت, جایی برای صرف شام و یا صبحانه در تعطیلات آخر هفته است.”

بر خلاف سنتی photoshoots که در آن استعداد نیاز به همراه یک خدمه یک تاثیر گذار نیست و نیاز به یک تیم است.

“اثرگذارندهها می تواند به صدها هزار نفر از بسیار هدفمند کره چشم در عرض چند ثانیه و تولید مطالب خود را می گوید:” Beganovich.


در حالی که هتل ها و دیگر گردشگری کسب و کار نگاه کنید به بازگشایی بسیاری از تشخیص دهند که مقدار اولیه ترافیک خواهد آمد از مردم محلی. این به این معنی تجدید فشار برای “staycations” و بیشتر محلی تاثیر گذار در بازاریابی است.

برای بزرگنمایی کلیک کنید PHOTO BY JASON FERGUSON

  • عکس توسط Jason فرگوسن

این فشار موضعی است که هیچ چیز جدید برای مرکزی فلوریدا. زمانی که موسیقی زنده رستوران سقف قلع باز و محل آن در بین المللی رانندگی در سال 2015 آنها دعوت های متعدد محلی اثرگذارندهها به رستوران. آنها را تشویق اثرگذارندهها به استفاده از هشتگهای مانند #منظم در پوشش خود را به عنوان یک راه برای نشان دادن آن را یک نقطه برای مردم محلی با وجود اینکه در قلب گردشگری منطقه است.

با توانایی برای شکستن از طریق به مصرف کنندگان در راه مسن اشکال از تبلیغات نمی تواند اثرگذارندهها در حال به اشتراک گذاری به روز رسانی روش های ایمنی در حال حاضر مورد نیاز است. قبل از دیزنی چشمه بازگشایی دیزنی میزبانی یک پیش نمایش که در آن رسانه ها و اثرگذارندهها نشان داده شد جدید روش های ایمنی.

Gaylord کف دست روشن بود در آن ارتباطی با تاثیرگذاران که بخشی از هدف از این خانواده است که به ویترین جدید روش های ایمنی. یک ایمیل به دست آمده توسط اورلاندو هفتگی که Gaylord کف دست ارسال به محلی اثرگذارندهها آمده است: “همانطور که همه ما کار در کنار ما و جوامع محلی برای بازسازی این هدف برای این همکاری خواهد بود برای تولید آگاهی ما بازگشایی ترویج تابستان ما بسته و ارتباط بسیاری از بهداشت و ایمنی اقدامات ما در محل برای نگه داشتن مهمان امن است.”

روی عکس کلیک کنید The Cypress Springs Water Park Gaylord Palms - IMAGE VIA MARRIOTT

  • تصویر از طریق ماریوت
  • این سرو چشمه آب پارک موزه Gaylord کف دست

لیکلند مقامات تبدیل به اثرگذارندهها برای کمک به ترویج پوشیدن ماسک حتی به عنوان شهر در کمیسیون حاضر به قرار دادن ماسک مقرر در محل. “ماسک های COVID پایین” کمپین دیدم با مشارکت محلی اثرگذارندهها.

برای آن بخش Gaylord کف دست است که اطمینان حاصل کرد که آن پیام است. در آن ایمیل فرستاده شده به تاثیرگذاران این شرکت می گوید که یک پست وبلاگ رسانه های اجتماعی پست در هر کانال در هر روز حداقل دو روزانه InstaStories مورد نیاز است.

“شما میزبانی ماندن ارائه شده است در ازای ورود در وبلاگ خود و کانال های رسانه های اجتماعی با تصاویر سرگرم کننده از شما و خانواده تان با بهره گیری از رفت و آمد مکرر با هم” را می خواند.

نگاه کردن برای بیشتر تاثیر گذار-تمرکز تلاش های بازاریابی از دیگر مرکزی فلوریدا استراحتگاه در هفته های آینده.

_
لطفا دنبال دستورالعمل CDC و اورنج کانتی مشاوره برای ایمن ماندن و لطفا برای حمایت از این نشریه. ما کوچک اما توانا و تیم در حال کار خستگی ناپذیر برای آوردن شما اخبار در مورد چگونه coronavirus مؤثر است و مرکزی فلوریدا. لطفا در نظر گیری یک بار و یا ماهانه مبلغ. هر کمی کمک می کند.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>