امریکا مشکل سیستمیک لیبرالیسم

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/29/2020 5:12:33 AM

فراموش نکنید عجیب و غریب و بد مفهوم ملی گناه اصلی است که بدخیم ایده که آمریکا ساخته شده است پس از “نژادپرستی نظاممند.” امریکا درست سیستمیک نقص ناشی در آن زمان از کسانی که بدبختی ترقی خواهان از سال گذشته و در ادامه از طریق بدبختی ترقی خواهان از این فاسد سال چیزی است که ما در حال حاضر تماس با “لیبرالیسم.” آن را نه لیبرالیسم کلاسیک با نگرانی خود را برای گسترش روابط اقتصادی و حقوق شخصی – شما می دانید آزادی فردی. جریان معکوس جهش لیبرالیسم است همه چیز در مورد محدودیت های اقتصادی و حقوق شخصی و وادار کردن افراد به جمعی جعبه که در آن فردیت خود است گیرند به راحتی مورد سوء استفاده و دستکاری سازشکار کل.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ARKfamily 6/29/2020 6:04:27 AM (شماره 460440)

و همراه با آن سیستمیک فراوانی است. بدون خدا در یک لیبرال زندگی فرد همه آنها در حال انجام است که به دنبال ثروت و قدرت و حرص و آز. آن است که هرگز به اندازه کافی. اگر شما نظر من لیبرالیسم به رد خدا را در راه خدا ده فرمان را از جمله بزرگترین فرمان. در جامعه آن را به عنوان “در تعقیب باد” و من فکر نمی کنم وجود دارد می تواند یک عبارت بهتر. متاسفانه آن را پرورش می دهد سر خود را در سیاست هویت و در نتیجه از حزب دموکرات. چه چیز دیگری می کند که حزب دموکرات باید برای اجرا ،

31 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: mathman 6/29/2020 6:32:06 AM (شماره 460451)

من با حضور در یک کالج هنرهای لیبرال 60 سال پیش. در آنجا یاد گرفتم در مورد مردمان مختلف در زمان های مختلف مکان های مختلف. من یاد گرفتم در مورد کشف صنعتی, ساخت و ساز, مواد بهبود است. من خواندن ذهن.
نه بیشتر. شکسپیر? نوچ. او سفید است. سام کلمنس? نوچ. با استفاده از n کلمه. John Wayne? نوچ. می خواستم سیاه پوستان به عمل سفید (متمدن). قهوه ای و پیراهن (antifa). لیست همیشه در حال رشد از کلمات ممنوع. یک کلاس سکس از کون, سیاه ستایش توسط پل. زانو اجباری. نظرات ممنوع است.
من شی.

34 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: WhamDBambam 6/29/2020 7:07:38 AM (شماره 460470)

بود که قبل از “آموزش و پرورش” بود املای “تلقین,” #2.

31 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/29/2020 8:00:23 AM (شماره 460521)

من می تقویت این عنوان به تمام حقیقت را بگویید. امریکا مشکل سیستمیک لیبرال نژاد پرستی!

11 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: bpl40 6/29/2020 8:08:21 AM (شماره 460536)

آن شروع به نگاه مانند 82 هوابرد مسلح با اورانیوم تهی دور است و تنها پاسخ در سمت چپ!

5 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: BillW. 6/29/2020 8:19:47 AM (شماره 460549)

مقاله طولانی است اما لود روشن می سازد هر کسی که هنوز هم خرید “لیبرالیسم کلاسیک” در حالی که ملت در حال سوختن در اطراف ما است و دیگر وفادار آمریکایی و باید شرمنده از خود. –دامپزشکان برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2020

9 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/29/2020 8:33:18 AM (شماره 460567)

اصلا شما می دانید Kurt? این است که امریکا ‘گناه’. هر سیستم است که باعث پیشرفت از طریق محبوبیت مسابقات دارای این نقص است. من می خواهم به جای همه نامزدها انتخاب شده توسط یک قرعه کشی تصادفی مانند داوران وظیفه می کند. یک قرعه کشی از تمام احزاب سیاسی ثبت نام شده. آنها تصمیم می گیرید که در حال اجرا است برای آنچه در ‘پیش’-کنوانسیون و افراد مختلف در حال اجرا برای هر موقعیت. حذف عمر سیاسی wonks بلافاصله. و من می خواهم اعتماد بیلی لوله کش یا جو کارمند بیش از لایحه Clinto و یا جو بایدن هر روز از هفته است.

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: HotRod 6/29/2020 9:28:58 AM (شماره 460635)

بیش از حد بسیاری از undereducated افراد جوان باید صرف بیش از حد از زندگی خود را در فضای مجازی است. وبلاگ ها و وب سایت ها که موعظه ضد ارزش های آمریکایی. آنها نمی توانند به دور از دستگاه های هوشمند خود ‘مبادا آنها را از دست ندهید یک صدای جیر جیر یا facebook بیهوده گویی. آنها رنج می برند شديد فشار همسالان و پرورش توسط نیروهای نهان آنها حتی از آگاه نیست. این است مرکب شده است توسط سیستم آموزش و پرورش و رسانه ها که شکست خورده است و آنها را به عنوان به خوبی به عنوان ما کشور است.

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: mizzmac 6/29/2020 9:50:42 AM (شماره 460664)

دوستان ما در میان کل gaslighting. دموکرات ترقی خواهان BLM-اورژانس سوروس-موار رسانه ها و صنعت سرگرمی و رسانه های اجتماعی و کانال های مارکسیستها دانشگاهیان و دولت اشتغالی “lifers” می خواهم ما را به فکر ما هستید آنهایی که دیوانه…که هیچ کس باور نمی کنه که درست نژادپرستان و چند دور بین هستند که امیدواریم معقول است که قانون اساسی پایه و اساس خوب است که در آن به ایجاد یک ملت است که خانواده هسته ای است اساسی برای سلامت جامعه است که ازدواج بین یک مرد و یک زن که خدا واقعی است–و خوب است که کار با ارزش را به یک فرد خوب بودن و زندگی–زندگی–با ارزش است. ما در حال گفت که اگر ما اعتقاد داریم که حتی یکی از این چیزهایی که ما نه تنها در اقلیت ما فریب خورده و خطرناک است. فشار به عقب! آن را دلسرد کننده و افسرده بله. و روزانه سیل از “خبر” است که تقویت gaslighting فرایند کاملا افسرده. اما ما به تنهایی نیست. ما حتی اقلیت. ما اکثریت خاموش و ما باید رای گیری, نگه داشتن, نگه داشتن دوست داشتن همسایگان ما و صحبت کردن در ذهن ما است. آنها کمی مرد پشت پرده در جادوگر شهر از, نه, پررونق, تصویر قدرتمند او در پروژه ها. نگه داشتن ایمان است. حقیقت صحبت می کنند. عشق. کار می کنند. زندگی می کنند. این است که کشور ما و مال ما خواهد بود که نسل خواست به آن را ذخیره کنید.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/29/2020 10:07:29 AM (شماره 460689)

AAAAUUUGGGHHHHH!!! هیچ کورت – – ما اصلا آن را “لیبرالیسم” – – تماس با ما آن را LEFTISM. کسانی که فاسد و بد مردم را “لیبرال” – – آنها چپ! من رانده دیوانه توسط افرادی که نمی دانم چگونه به استفاده از زبان انگلیسی!

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Strike3 6/29/2020 10:14:59 AM (شماره 460698)

بنابراین درست است. هنگامی که شما بیش از حد نمایندگی از اضافه وزن دختران سفید ساخت یک پل اعتراض شما می دانید که چیزی اشتباه است. سیاه پوستان نمی خواهد به یاد داشته باشید که به آنها کمک کرد و کسی نیست که خود را از خشونت رشد می کند به بدون کنترل سطح و آنها شروع به گرفتن همه چیز است که “حق” آنان است. هرگز در تاریخ چنین ممتاز درمانده اقلیت زمانی خیلی از طریق اعمال گناه در احمقها مفید. آنها به نظر نمی رسد به درک که این همه رفتن و آمدن به توقف screeching یک راه یا دیگری. داروین قانون بود ارتقا به یک قانون بدون هیچ دلیل.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/29/2020 11:23:37 AM (شماره 460791)

این واقعا بسیار ساده چپ پروژسترون معلمان نمی تواند پیدا کردن یک چیز از آفریقای سیاه به تدریس و موعظه در آنها می تواند از یونان باستان یا رنسانس اروپا ، همه بچه های سفید. حتی کتاب مقدس نوشته شده توسط یهودیان که قهوه ای پوست مانند [email protected] فرزندان ابراهیم را از طریق عیسو.
وقتی که شما نمی توانید هر چیزی قانع کننده در مورد مسابقه خود را, شما مجبور به حمله به شخص دیگر مسابقه و کمک به جامعه. بچه های سفید مانند دکارت سر در گم می شود اما بچه های سفید مانند تروتسکی & مارکس خوب هستند.
چپ لیبرالیسم است که دشمن از جامعه غربی در این نقطه است. آماده برای مبارزه با به مرگ برای چه شما را عزیز همانطور که در ما آنقدر بزرگ قانون اساسی و منشور حقوق.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Hermit_Crab 6/29/2020 12:09:28 PM (شماره 460829)

اگر تنها آن را واقعا سیستمیک لیبرالیسم.. چرا که آنچه در آن واقعا است سیستمیک چپ kakistocracy.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Hermit_Crab 6/29/2020 12:22:02 PM (شماره 460834)

#10 سلام ضرب و شتم من به آن است. آره که درایو من دیوانه بیش از حد. بسیاری از ما در اینجا در واقع بیشتر لیبرال (در معنای کلاسیک کلمه) در تفکر ما نسبت به بسیاری از مردم که خود را و نامیده می شود توسط بسیاری از صاحب نظران در هر دو طرف’, “لیبرال”. آنها unthinking totalitarians که اصلا تحمل واقعی لیبرال فکر می کردم. من نیز نفرت کلمه “مترقی” مورد استفاده برای توصیف آنها. آنها مانع از پیشرفت واقعی جامعه است. تنها چیزی که از آنها پشتیبانی پیشرفته بودن است که سیستم مالیات بر درآمد به تدریج افزایش درصد مصادره به عنوان درآمد افزایش می یابد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/29/2020 1:07:52 PM (شماره 460867)

همین دلیل است که نباید آن را به نام “لیبرالیسم”. باید آن را به نام آنچه در آن است…Leftism. از چپ به سرقت برده و کلمه “لیبرال” و به دروغ آن را به خود را برای گمراه کردن مردم به فکر آنها ایستاده بود به صورت کلاسیک لیبرال آرمان–که آنها نمی. چپ ها مخالف لیبرال. اما ما شده اند کمک به آنها در ادامه دروغ برای نسل در حال حاضر با تماس با آنها است. ما تنها “محافظه کار” از آنجا که اصول ما گوش دادن به به کسانی که از بنیانگذاران ما بودند که بسیار رادیکال و واقعا مترقی در دیدگاه های خود را برای وقت خود را. همه این برچسب در حال حاضر در حال گمراه کننده است. چپ همیشه دستکاری افراد و برداشت. آنها می دانند که قدرت کلمات. همه تحت تعلیم lemmings فکر می کنم آنها در کنار خوب است, اما آنها واقعا در حال حمایت از بد در جهل خود. ما هرگز نباید آنها را “لیبرال” هرگز دوباره. ما کلاسیک لیبرال!! ما ایستاده برای آزادی و برابری برای همه تحت قانون حقوق مسلم فردی و خود مختاری ، بیایید به دور از برچسب ها و تماس همه چیز به عنوان آنها هستند. Leftism = استبداد استبداد و ظلم و ستم. بیایید پایان سیستمیک Leftism.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/29/2020 2:51:45 PM (شماره 460997)

خود را “سیستم” رادیکال مترقی مارکسیسم است که ذاتی در دولت خود تلقین مراکز که قبلا به نام “مدارس” و در خبر جعلی کمونیست رسانه ها به عنوان به خوبی به عنوان خود را باور دنیای فیلم و تلویزیون…
همه آنها باید لغو شود
دوباره ابزار همه چیز
یک تولد دوباره آمریکا
محور محافظه کارانه ارزش های مسیحی آه صبر کنید, ما در حال حاضر سعی کردم که در سال 1776… 4th ژوئیه مبارک! s/

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Krause 6/29/2020 3:14:42 PM (شماره 461015)

چرا که هر کسی می خواهید برای رفتن به یک کالج و پرداخت به اطراف عقب numbskulls.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: fairplay 6/29/2020 3:41:59 PM (شماره 461043)

لیبرالیسم استفاده می شود به منظور ایجاد گروه های قربانی و رای گیری بلوک به هدف در هدف در نظر گرفته شده توسط قدرت گرسنه سوسیالیستی!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de