کالج آمریکایی به رهبری برای یک بحران

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 5/20/2020 4:56:05 AM

آنها بوده ام از طریق شورش تظاهرات و بلایای طبیعی—اما امریکا کالج هرگز دیده می شود هر چیزی مانند بحران مالی coronavirus مورد را به خود دانشگاه. افزایش موج سلامت از ترس هزینه های اضافه شده و محو شهریه پرداخت می کراش کالج ها که بسیاری از آنها در حال حاضر حلق آویز شده توسط مالی موضوع. کسانی که می تواند آب و بحران—از جمله-نام دانشگاه با میلیاردها دلار در حساب های بانکی خود را در نوبه خود برای به دست آوردن بزرگ از خرید اینترنتی. تخلیه از مدارس و جرم انتقال به آموزش از راه دور در حال حاضر “بزرگترین همه بخش آمار که ما تا کنون دیده ام” جیم Hundrieser معاون رئیس جمهور با انجمن ملی


شما حتی نمی باید برای رفتن به دانشگاه هاروارد برای رفتن به دانشگاه هاروارد!

16 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: chumley 5/20/2020 6:27:36 AM (شماره 416579)

خوب. من یک graddaughter که من دوست دارم از صمیم قلب. او نابغه سطح IQ شده است و در های مختلف کالج برنامه های پس از او در 11 یا 12. در حال حاضر او ‘ 21 و جیغ لیبرال مرز کمونیست. او یک فکری هدیه ای است که می تواند او را و او فرزند ثروتمند برای نسل های. در عوض او به هدر رفتن آن در عدالت اجتماعی و هر مسخره علت است که پایین می آید پیک. او فقط التماس برای آینده خشم به همه خم از شکل مورد. به blazes با کسانی که در کالج ها. او بهتر خواهد بود خاموش دستمزد با برخی از حس.

45 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: woodenleg 5/20/2020 6:38:00 AM (شماره 416581)

من در یک دانشگاه کار در نیویورک….خوشبختانه من در سن بازنشستگی…..اما این نهاد را بسیار متفاوت و احتمالا به طور کامل وابسته به دولت در 5 سال….یکی از مشکلات این است که دانشگاهیان معتقد هستند آنها بهتر می دانند و اجرا می تواند همه چیز را بهتر از کسانی که به انجام آن در حال حاضر. شکست خود هستند و هرگز مورد بحث قرار گرفت.

21 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 5/20/2020 6:43:07 AM (شماره 416583)

من شروع به کالج 50 سال پیش زمانی که آن را هنوز هم مقرون به صرفه و من یک مقدار زیادی از خاطرات خوب من در زمان وجود دارد. پس از طلاق من رفت و برگشت به دانشگاه و کار کرده اند وجود دارد برای 40 سال. من را دیده اند نفخ و صحت سیاسی به آرامی خزش. این دل من می شکند.

20 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 5/20/2020 7:03:49 AM (شماره 416590)

اگر آن را فقط تمیز کردن همه تنوع مدیران (و حدود 90 درصد از نهادی بالاتر-اد “دولت”), آن را به ارزش آن شده اند.

23 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: PostAway 5/20/2020 7:18:49 AM (شماره 416600)

لذت جزیره یا سرزمین اسباب بازی ها در پینوکیو می تواند یک استعاره برای بسیاری از کالج تجربه امروز. بزرگسالان جوان وارد دانشگاه و مجاز و حتی تشویق به محول به حالت نارس از mindless self-indulgence و کاهلی. از آنجا که تعداد بسیار کمی در واقع دارای هوش درایو و یا جاه طلبی نیاز به 16 سال انتزاعی دانشگاهی تحصیل تعداد زیادی از آنها را تبدیل به روانی از دست داد و وحشت زده و بسیاری از به نوبه خود به وحشی و debasing اما تسکین دهنده سرگرمی است که آسیب آنها را برای بقیه زندگی خود را. در دیزنی نسخه پینوکیو, لذت, جزیره کودکان در نهایت تبدیل به jackasses. اصلی, ایتالیایی, داستان توضیح می دهد که هدف از این جزیره به infantalize جوان به منظور فروش آنها به عنوان برده است.

20 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: فوری خشم 5/20/2020 7:31:26 AM (شماره 416614)

من با شما موافقم در مورد کمونیست کالج, اما من می خواهم توجه همه که موج دار شدن تاثیر می گذارد ممکن است اعتصاب نزدیک به خانه. متعددی وجود دارد که کسب و کارهای کوچک–مغازه پیتزا برای مثال– که خواهد پرداخت برای خالی کالج شهرها.

11 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: F15 Gork 5/20/2020 7:42:16 AM (شماره 416621)

من گمان می کنم زنان و فراجنسیتی مطالعات خواهد بود برای رفتن…..

18 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: udanja99 5/20/2020 8:01:32 AM (شماره 416632)

یکی دیگر از پوشش نقره ای! من خدا را شکر که دختر من تصمیم گرفتند از دانشگاه است. او یک متخصص مد مو و رفت و به کار تمام وقت, 2 سال پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان و او شده است به حمایت از خود و مستقل از زمان. در حال حاضر اگر تنها که بد فرماندار Coonman خواهد اجازه دهید شمال ویرجینیا سالن باز برگشت…

17 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: volksford 5/20/2020 8:09:31 AM (شماره 416642)

با کمی شانس عزیز اوبرلین را نیش گرد و غبار

21 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 5/20/2020 8:23:01 AM (شماره 416654)

متاسفانه برخی از محافظه کار و کالج ها خواهد شد. متاسفانه بزرگ لیبرال دانشگاه های زنده خواهد ماند. بسیاری از کسب و کار که برای زنده ماندن را به تمرکز بر روی ارائه بهترین محصولات و خدمات برای مشتریان خود. کالج احتمالا تمرکز بر چگونه آنها می توانند کلاهبرداری دولت به بودجه تفاوت در حالی که پرداخت توجه کمی به ارائه ارزشمند آموزش و پرورش به دانش آموزان خود را. من سوال که آیا آنها حتی می دانم که چگونه به و که غمگین است بیانیه ای در مورد موسسات آموزشی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 5/20/2020 8:40:50 AM (شماره 416669)

من فکر می کنم من خواهد حفاری از قدیمی VHS کپی از “خانه حیوانات” امشب و بطور منظم احساس برخی از خاطرات قدیمی از روز به کالج من!

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Laotzu 5/20/2020 8:50:08 AM (شماره 416685)

آیا همه آنها صحبت کردن در مورد — کالج ها و دانشگاه ها در حال سخت ترین ضربه ؟ این است که هر ظاهر بودن مزخرف کامل در چرخش برای دلار بازی رایگان پول دولت است. چه تفاوت بین زن که کاهش موهای من این مرد که تغییرات من روغن و یک کالج یا دانشگاه ؟ پاسخ: کالج یا دانشگاه در آنجا ماند در کسب و کار و هنوز هم می شود آن را به پول با حتی کمتر هزینه عملیاتی نسبت به قبل از ویروس! تصور کنید یک آپارتمان مجتمع گفتن شما آن را نمی توان ماندن در کسب و کار از آنجا که مستاجر از پرداخت اجاره خود را در کامل است. Duh. آنچه اتفاق افتاده این است که کل تجربه در حال حاضر به نظر می رسد بزرگ nothingburger است که در راه آسیا. اما این همیشه مورد بوده است. این فقط روشن این موضوع است که نام بزرگ مدارس واقعا فقط نام بزرگ تفریحی.

12 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: lakerman1 5/20/2020 9:08:56 AM (شماره 416704)

من می توانم با استفاده از ارزش یک ماه از lucianne پهنای باند در این موضوع نیست.
کوچک کالج ها انجام داده اند چند چیز را به نگه داشتن ثبت نام بالا به اندازه کافی برای زنده ماندن.
اول آنها را تغییر دهید از کالج به دانشگاه. این تغییر meaniungl;ess در واقعیت اما آن coinforms به پتانسیل دانشجویی جستجوهای بر روی خط. Brodie کالج و Mercyhurst کالج در Erie, Pa, دو نمونه.
دوم رفتن دانشجو به حرکت شبیه چمچه زنی از جنس دیگر برای ثبت نام و اهداف مشترک است.
سوم, اضافه کردن تیم های ورزشی برای ثبت نام و اهداف مشترک است. اضافه کردن یک تیم فوتبال – حداقل 50 نفر از دانشجویان جدید بلافاصله. جزئی ورزشی اضافه شده برای زنان و مردان – نرده, قایقرانی, خدمه, بدمینتون تمام نیاز گران نیروی انسانی, تجهیزات گران قیمت, گران, سفر است. و دانش آموزان موجود برای آن پرداخت.
فانتزی خوابگاه با اجباری خوابگاه زندگی برای تمام دانشجویان در حال تبدیل شدن به هنجار..
فروش دارایی است.
در نهایت propping تا از ‘تنوع’ در حال تبدیل شدن به غیر قابل قبول اگر دوره های ارائه شده بر روی خط. تنوع (نژادی نه تنوع فکری) تبدیل به یک استدلال حقوقی پذیرفته شده توسط دیوان عالی ایالات متحده, اما مهم نیست یک بیت برای خط دوره.
سوال واقعی این است که – چقدر به دولت فدرال و دولت حاضر به پرداخت برای حفظ خصوصی کوچک کالج ها باز است ؟ فشار خواهد بود و آن را به مجلس شجاعت به جلوگیری از احمقانه بودجه.

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: sanspeur 5/20/2020 9:12:12 AM (شماره 416709)

نه تنها یک اشاره از دانشگاه های برش خود را پرداخت غیر شاغل آموزش چوب مرده . عدم تولید مشهور معلمان آنهایی که بهره برداری از ta و ریگال بازنشستگی /بهداشت و درمان/ حتی مسکن و قرار دادن نام خود را بر روی r&d gov نمی گرانت پیشنهاد ? راه حل برای آموزش, آموزش در مورد زندگی و مسئولیت … بازگرداندن پیش نویس ! اما نه به خوانده “متنوع” نظامی مقدار کم ایجاد شده است . این امر می تواند بیشتر اجتماعی خوب از تقریبا زمان edumacating ..نه سپاه صلح .شغل سپاه اما آمریکایی محور سازمان حفاظت از & دفاع از این کشور

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: MDConservative 5/20/2020 9:17:01 AM (شماره 416720)

خواندن این مقاله به نظر می رسد که halcyon days رو برای کسانی که موسسات قادر به استفاده. ثبت نام در حال رفتن به پرش در مدارس آماده شده را به دانش آموزان است. این تقاضا نیست که وجود ندارد. کالج, امروز نیست, آموزش و پرورش; آن را خرید و یک کار اعتبار در واقع به دست آورده یا نه. که یک مشکل خدمات برای ارائه به دانش آموزان که مایل به “کاپشن” را پیدا خواهد کرد خود را با بودجه. آموزش از راه دور است که فقط یک بیننده با یک دسته چک. ترحم در مورد سنت جایی کالج ممتاز برای دختران…er, Womyn…که نمی تواند دوباره باز کنید و کمی وقف به پرداخت صورتحساب.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Anti_democRAT 5/20/2020 9:33:13 AM (شماره 416747)

مگر اینکه دانش آموزان r بیش از 55, غیر شهروندی و کارکنان بیش از 55 باز کردن آنها را. زمان به تخلیه بسیاری از رشتههای غیرضروری. نه خطر زیادی برای کالج سن بچه ها با هم.

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 5/20/2020 9:42:42 AM (شماره 416757)

آغاز شده دانشگاه آیووا در سال 1972 است. من نمی خواهد آخرین 5 دقیقه امروز پردیس. من رایگان تفکر مسیحی محافظه کار خواهد شد و نه زانو زدن به هر کسی که تقاضا! من خوشحالم که به 66. همه چیز خارج از کنترل فزاینده و آن را تنها به بدتر. صبر کنید تا زمانی که پست و مغلوب ساختن پیشی جستن! اوه! ترسناک به فکر آزادی مردم دوست داشتنی! فعلی مستندات در حال اجرا تست برای کل استبدادی کنترل پیشرو پیش بینی Anti-مسیح از دانیل حزقیال و آیات! من هرگز فکر نمی کردم من زنده خواهد بود برای این رویداد…اما من فقط ممکن است در اینجا! خیره کننده! مجبور واکسن را فقط شروع “علامت وحش” سخن گفته و در کتاب مقدس است. من هرگز نفهمیدم چگونه تا به حال… وای!

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Aubreyesque 5/20/2020 9:53:19 AM (شماره 416775)

من فکر می کنم اولین معیار برای اعمال به یک کالج یا دانشگاه باز بماند این است که : می تواند به شما ثابت کند که فارغ التحصیلان شما تولید می توانید شغل خود را در رشته? و آیا اشخاص در سیستم شما است که کار با دانش آموزان برای پیدا کردن کسانی که شغل ؟ اگر خاص عمده نمی تواند خود را به دست آورید دانشجو یک شغل آنها باید حذف شود.

6 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: PlayItAgain 5/20/2020 10:57:39 AM (شماره 416852)

هممم … که در آن ممکن است ما به نوبه خود برای پاسخ به این مشکلات چیست ؟ شاید ما باید درخواست برخی از تحصیلکرده دانشگاهی نیست. یا بهتر است شاید برخی از درخشان علمی مغز اعتماد جایی مشغول به کار است که می تواند قرار داده و سر خود را با هم و به شکل یک راه حل. ما صرف مقدار زیادی از پول را در آموزش عالی است. اما زمانی که لاستیک بازدید از جاده آن را به وضوح نمی باشد ارزش آن. در اینجا یک فکر! آموزش دانش آموزان چگونه به ناله و شکایت کردن و اعتراض به طوری که به نمایندگی از بلند کردن اجسام سنگین.

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 5/20/2020 11:51:56 AM (شماره 416908)

یک چیز خوب است. صفر, درجه در کلمبیا ظاهرا تا کنون که بدون تعامل با دیگر دانش آموزان به مدت چهار سال. اگر او می تواند آن را انجام دهد, چرا که نه هر کس.

4 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: RuckusTom 5/20/2020 11:54:24 AM (شماره 416912)

دولت به وام به همه با یک ضربان قلب به خرید خانه و بازار مسکن را ذوب کند. دولت به وام به همه با یک ضربان قلب به تحصیل در رشته مطالعات اجتماعی و کالج بازار است که در مورد ذوب پایین. آیا کسی از دیدن یک تند تند اینجا ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: RuckusTom 5/20/2020 11:56:05 AM (شماره 416917)

… الگوی در اینجا. Sheez.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Smart11344 5/20/2020 1:01:56 PM (شماره 417005)

من واقعا فکر می کردم بسیاری از کالج ها در حال حاضر ذوب است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: msjena 5/20/2020 1:16:58 PM (شماره 417023)

بسیاری اگر نه اکثر دانشکده ها تبدیل شده اند غیرقابل تحمل برای همه اما ثروتمند ترین. بقیه را مجبور به گرفتن وام قادر به حضور در. که نیروهای کالج ها برای تبدیل شدن به آموزش در مدارس زیرا در غیر این صورت هزینه نمی توان توجیه کرد. دانش آموزان نیاز به شغل با مدرک خود را قادر به پرداخت وام. و برای کسانی که نمی توانند تحصیلات تکمیلی تبدیل شده است و حتی بیشتر غیرقابل تحمل شده است. کمک های مالی دیگر از وام است که به ندرت در دسترس است و این وام نرخ بهره بالا است. و آن است که به ذکر اضافی بدهی ناشی از وام های اضافی. وقتی که من رفتم به مدرسه فارغ التحصیل دانش آموزان که تا به حال در زندگی خود را برای چند سال تا به حال به ارائه پدر و مادر خود را مالی داده و بر اساس نیاز کمک های مالی در دسترس بودند. من نیز تا به حال وام های با کمتر از نرخ بهره بازار است. من هرگز می تواند فراهم شده آن در حال حاضر. این تغییرات ساخته شده بودند و در طول دولت اوباما–تعجب! وجود دارد بسیاری از روزها وقتی که من با عرض پوزش من فرستاده و من به جایی که او نه تنها نمی آماده سازی به درستی برای یک کار در زمینه او نیز آمد تعصب لیبرال.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: anniebc 5/20/2020 2:23:38 PM (شماره 417081)

معدن بیش از حد, پوستر 25. او رفت و به دو لیبرال دانشگاه-UNC و GWU. عجیب و غریب به اندازه کافی GWU تا به حال کمتر از تاثیر بر او و من آن را نسبت به مدرسه گراد (البته کار بود به شکستن) و کار در حالی که حضور در مدرسه. او زمان کمی برای اجتماعی حماقت اما UNC حال انجام کامل کار و زندگی در DC کمک نمی کند یا نه. یک بانوی جوان مطرح شده به عنوان یک نظامی brat (مطرح شده حق سادگی) که زندگی در دو کشور خارجی و چندین ایالت در آمریکا تبدیل به یک چپ. او هنوز یک محافظه کار پایه زیر جایی وجود دارد. او شروع به دیدن چگونه دولت او دزد تقریبا هر سکه به او می کند و متنفر مالیات (او می شود که یکی از مادر خود) و او هنوز هم معتقد است نوزادان خارج از زناشویی اشتباه است. نه به ذکر است او را به آرامی از یادگیری است که مادر او می داند که بیش از او و مادر او مناسب است در مورد تقریبا همه چیز. وجود دارد امید به او نشده است. امید وجود دارد برای کودک خود را به عنوان به خوبی به عنوان طولانی به عنوان او به شما.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de