آمریکا قتل عام: این نیستتظاهرات آنها شورش. کسیباید پایان دادن به بی قانونی.

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/3/2020 5:03:07 AM

صدای پلیس wailed بالا و پایین 8 و در خیابان منهتن و نیویورک اداره پلیس هلیکوپتر ماند سربار دوشنبه شب. این تظاهر کنندگان با توجه به رسانه های اجتماعی خوردها شد چند بلوک دورتر از خانه من غارت لباس های خروجی. یکی از اعضای خانواده فرستاده من عکس گرفت و از پنجره خود را از یک فروشگاه طلا و جواهر غارت با هیچ پلیس در چشم. شهر نیویورک مانند بسیاری دیگر در سراسر این کشور تحت محاصره است. پلیس در اینجا و نه در کنترل خیابان. هر کسی می تواند به نوبه خود در تلویزیون و یا باز کردن رسانه های اجتماعی و دیدن تظاهر کنندگان شعار profanely از بین بردن املاک عمومی و خصوصی و یا حتی حمله به زنان صاحبان فروشگاه ها.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/3/2020 5:38:23 AM (شماره 430460)

اگر نیویورک نمی تواند دولت خود را تحت کنترل و سپس رئیس جمهور باید گام در. بیشتر پول فدرال برای این کشورها. اجازه دهید آنها را به فرو ریختن و سقوط. فرمانداران ایجاد این ظروف سرباز یا مسافر با تحمیل همچنان غیر واقعی مستندات و سپس اجازه می دهد تا تخریب توسط این حیوانات است. این h3ll با آنها. آنها خود به خود.

55 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DaddyO 6/3/2020 5:58:21 AM (شماره 430467)

Ha.
Ha.
Ha. گل و لای غوطه خوردن در ظروف سرباز یا مسافر شما ایجاد نیویورک.

35 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: NancyD 6/3/2020 6:26:51 AM (شماره 430479)

و ادم سفیه و احمق Gov را از شورش آبی متحده می خواهند ما را به قید وثیقه آنها را ؟ شوخی می کنی ؟ توقف نوجوانان چپ رفتار و مسئولیت برای اقدامات خود را.

54 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: LaVallette 6/3/2020 6:29:49 AM (شماره 430482)

به سیستم های مدرن پلیس در صورت وجود خشونت آمیز تظاهرات به ویژه با لحاظ سیاسی درست شناسایی گروه : برداشت پلیس به “اجتناب از درگیری” و در همان زمان جلوگیری از هر گونه سیاسی سقوط از اتهامات بیشتر “قربانی” از گروه های مربوط به این امید که با اجازه دادن به آنها را بیرون ریختن و نابود و غارت هر چه می خواهند در نهایت خشم خود را و انرژی آن را اجرا خواهد کرد و این مشکل از بین خواهد رفت. متاسفانه این نگرش جسارت بیشتر مصمم به سرنگونی کل اجتماعی و اقتصادی سیستم توسط “عمل مستقيم” استفاده از زور غارت, غارت و باعث گسترده اقتصادی و هرج و مرج اجتماعی با بهره گیری از چنین سیاسی برای حفاظت عمومی “اعتراض. این جسارت انقلابی و گروه های زیادی در تعداد فراگیر به خوبی سازماندهی شده و به خوبی تامین می شود حامیان مالی خود را و آماده برای طولانی مدت خیابان جنگ تا آنها هم برنده و یا مقامات و اجرای قانون از خواب بیدار و آنها را سرکوب. ضعف سیاسی و پلیس “آرام آرام” رویکرد است که آن را به عنوان ناچار خواهد تبدیل به اطراف و گاز گرفتن افراد مسئول در پشت خود را بسیار بسیار سخت است. خشونت مردم بدون در نظر گرفتن زمينه و علت آنها احترام/ترس تنها یک چیز: پرقدرت مقاومت با تمام قدرت در دسترس به جامعه است.

39 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Lazyman 6/3/2020 6:31:02 AM (شماره 430484)

بیایید به عقب بر گردیم به حرکت آهسته شورش است که بیشتر از حد نرمال است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: janjan 6/3/2020 6:32:26 AM (شماره 430485)

ما را از شنیدن در مورد چه اتفاقی خواهد افتاد اگر این متوقف نمی شود. آن زمان است. آبی دولت شهرداران و فرمانداران باید به حال بیش از به اندازه کافی زمان. را در حال حاضر و جلوگیری از صحبت کردن در مورد آن.

38 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: LesUNo 6/3/2020 6:42:24 AM (شماره 430490)

اوباش شده اند شورش snd سوزاندن و غارت به صورت مستقیم هشت شب. آن را مدت زمان طولانی گذشته برای کسی به انجام کاری!

43 نفر بود.


پلیس به دنبال سفارشات خود را از لیبرال شهرداران و فرمانداران …. اجازه دهید به رم سوزاند.

47 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/3/2020 7:26:54 AM (شماره 430511)

یکی از چیز خوب آموخته ایم از این نیست-پس-تظاهرات مسالمت آمیز چیزی است که واقعا بزرگ غارتگران (یعنی دموکرات ها) و شبه نظامی بازو (یعنی مردم رنگی توسط دائمی شکایت – PCPGs) واقعا می خواهید. و من ممکن است اضافه کنید که این وحی می شود blazingly روشن تنها با یک ویرایش جزئی به برخی از مورد علاقه خود را حرفه ای چاپ شده خود به خود نشانه اعتراض. 1. هیچ JUSTUS نه صلح! (به عبارت دیگر اگر شما احمق ها رای کسی جز ما دموکرات ما هرگز می خواهم به شما یک لحظه از صلح و/یا آرام. ما در حال رفتن به شکستن چیزهای مجموعه چیزهایی که در آتش از ضرب و شتم شما و پلیس و از همه بدتر ما هرگز قصد خفه شو. شما به من می شنوم شما futhermuckers? نه. یک. لحظه.) 2. تنها سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست! (اگر باور ندارید ما واقعا معنی این کار فقط زمانی که برخی از احمق فکر می کند که او با خیال راحت می توانید می گویند “همه زندگی مهم است.” لازم نیست که کار او ، همچنین چک کردن آمار واقعی از “مسابقه مقابل مسابقه جرایم خشونت آمیز” (سیاه و سفید در سفید برنده دور) و “مرگ و میر در دست پلیس توسط نژاد” (بسیاری از سفید پوستان). همیشه شنیدن از هر گونه شورش غارت یا هفته اعتراض گلشیری و گریان سیاستمدار/رسانه ها/سرگرم گریه/چوبکاری برای هر یک از که ؟ من نه.) با تشکر برای اجازه دادن به ما در نهایت می دانم که دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید به منظور در نهایت فقط shut the F up.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/3/2020 7:28:21 AM (شماره 430512)

من فکر نمی کنم تهمت باید مرحله و بیش از. نیویورک ساخته شده است آن را پاک کردن آنها نمی نیاز به کمک. آنها نمی خواهند گارد ملی. بنابراین اجازه دهید آنها را آن را اداره کند. نیویورکی شده اند را از طریق جهنم با این بیماری همه گیر و قفل کردن. در حال حاضر می آید شورش و غارت. اکثر مردم فکر می کنم که خواهد بود به اندازه کافی برای رای دهندگان می گویند زمان برای یک تغییر و رای جمهوری خواهان به تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر دموکرات ها ایجاد کرده اند. اما نه تعداد آن. اگر من تا به حال به شرط من قرار دادن پول در آن بسیار مشابه نیویورکی رای گیری در بیشتر از همان! بنابراین اجازه دهید آنها را کشف کردن که چگونه آنها می رویم به پرداخت خسارت به شهرستان خود را. نپرسید برای مالیات دهندگان در سایر نقاط کشور به قید وثیقه آنها یک بار دیگر به دلیل ضعیف رهبری آنها را انتخاب کرده اند که رأی خود را به فرماندار و شهردار!

47 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: gone2pot 6/3/2020 7:57:25 AM (شماره 430551)

عمیق دولت استفاده می شود و یا به عمد صحنه فلین کیفرخواست; کارتر صفحه FISA حکم; روسیه جعل-مولر تحقیقات; Kavanaugh; اوکراین و مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح; Chicom ویروس; و در حال حاضر مسابقه ملی شورش است که ’68 شیکاگو و لا شبیه به پیاده روی در پارک. اما آن را نمی هلیکوپتر سیاه و سفید و نه قلع فویل کلاه به گمان است که این فیلم هشت دقیقه از یک افسر پلیس مرگباری ضابط دست بسر برده, سیاه, مرد با سه افسر پلیس انجام هیچ چیز در مورد آن و سپس EMT را به انجام هیچ چیز در مورد آن هدف انجام شد به عنوان یکی دیگر از هدف از این فرصت برای دولت. به معنای واقعی کلمه هیچ کس در حال بررسی است که شاید فقط شاید گستاخ نژادپرستی با پلیس مینیاپولیس است نه انگیزه برای Floyd مرگ است. مانند حکم FISA و مانند فلین-FBI باج خواهی شما به راحتی می تواند “قرار دادن نام اینجا را” و هر کسی در کارتر یا مایک محل شده اند که بدرفتاری در همان راه دقیق. انگیزه برای Floyd مرگ بود تا مطمئن شوید که مسابقه شورش اتفاق افتاد. هیچ کس را بررسی کرده که در آن فلوید رو تقلبی بیست مورد استفاده در فروشگاه که منجر به هشت دقیقه به علاوه تصویری که به اعتقاد من برنامه ریزی شده بود و صحنه به منظور مطمئن شوید که تمام این هرج و مرج اتفاق افتاده است. حتی رئیس هاگ خواهد بود به اندازه کافی گنگ به مطمئن شوید که او در حال videoed توسط چند نفر از چند زاویه برای بیش از هشت دقیقه, اثبات بدون شک “سفید, پلیس, قتل, معصوم سیاه و سفید مردان” الگوی رفتاری کاملا انجام شده شناخت کامل خوب شورش خواهد شکستن چوب در سراسر کشور. ببخشید اما من شلغم کامیون زخم شفا در سال 1995-این مسابقه ملی riot برنامه ریزی شده بود. پس ما می دانیم که بدون سوال, عمیق دولت انجام خواهد شد و دور با انجام تمام موارد بالا ذکر شده شش وقایع را با خود همراه مضر برای اهداف از بین بردن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در مرحله یک پلیس سفید پوست/معصوم سیاه و سفید است که قربانی یک تکه کیک برای آنها. این داستانی است که.

24 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: edgar 6/3/2020 8:07:32 AM (شماره 430561)

نا امید به دیدن بسیاری از PD نورد و ‘گرفتن یک زانو’ در منظور از پل ‘تظاهرات’.

34 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/3/2020 8:23:31 AM (شماره 430585)

آن را فقط به من رخ داده است که من خواندن این مقاله که به عنوان یک بچه پلیس در شهر کوچک بودند سخت با کمی و یا بدون لحاظ سیاسی درست اقدامات و یا زبان. حتی فقیرترین بخش از شهر نسبتا امن است. که همه تغییر در 60. مردم کمتر شد و مدنی بیشتر متخاصم و در اینجا ما امروز با بسیاری از افراد آشکارا خصمانه به پلیس و یا هر کسی که در قدرت. احترام به دیگران محفوظ است و تنها برای کسانی که در گروه خود و حتی گاهی اوقات که فاقد آن است. ما را تبدیل به یک خودخواه و خود خواه جامعه است. این همه در مورد فردی است. من اعتقاد ندارم که ما به عنوان تقسیم بین نژاد به عنوان ما در حال تقسیم بین ایدئولوژی است. وجود دارد مقدار زیادی از آمریکایی ها از همه نژادها که throwbacks به زمانی که احترام داده شد اقتدار به رسمیت شناخته شد و با مهربانی ارائه شد برای همه. این سنتی آمریکایی ها بر این باورند که در رویای آمریکایی, کار سخت, حاکمیت قانون و مفهوم قانون طلایی عشق خدا و کشور است که حقایق ساده است که به معنای به زندگی ما. این برگ های بقیه کشور که reveres دولت خود مجبور برابری و مجبور نتایج. آن را بسیار دشوار است برای آشتی دادن این دو بسیار متفاوت اند. در حال حاضر آن را حتی سخت تر است. به عنوان ما می بینیم در این دموکرات اجرا شهرستانها رهبران پیدا کردن آن غیر ممکن است به سرب یا تصمیم گیری درست برای خوب از شهروندان خود را به خاطر خود فلسفه حاکم است پس ناقص است. به جای تصمیم گیری آنها تکیه می کنند بهترین راه حل سیاسی برای حزب خود. پیشرو نیاز به شجاعت عقلانی فکر سلیم و قدرت است. آن را فقط نمی توان با طرز فکر لیبرال حداقل نه امروز لیبرال. آنها نتوانستند شهروندان خود و از همه مهمتر در حال ساخت یک وضعیت بد و حتی بدتر و شکست این کشور در مقیاس بزرگ است. این تغییر نخواهد کرد تا زمانی که شهروندان از خواب بیدار و متوجه است که رهبری مسائل و رهبری آنها رای دادند در یک شکست است. رئیس جمهور باید به ارائه کمک کند اما خودداری از پله تا زمانی که مردم این شهرستانها خواست که او انجام این کار است. اگر او می فرستد و در کمک همه او را در بازگشت است خشم و تنفر. دموکرات ها آماده هستند تا به اعتراف آنها شکست خورده اند در انتخاب خود را از رهبری است. اجازه دهید آنها را به این نتیجه گیری ،

34 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: chillijilli 6/3/2020 8:25:58 AM (شماره 430587)

مشکل این است که یک بار دیگر رسانه ها. من زندگی می کنند در یک درجه B شهر و شوکه شده بود به عنوان خوانده شده که من شهر گنجانده شد و در آن با شورش. من قادر به پیدا کردن پوشش های محلی از شورش من نمی دانم که اتفاق می افتد در حیاط خلوت من. وجود 14 نفر حمل علائم و حدود 200 پلیس و این بود که. 2 معترضان فریاد. رسانه ها نگه داشته و همان بازی کلیپ از 14 نفر بارها و بارها گاهی از زوایای مختلف. که چگونه آنها را تحریف اخبار. بله وجود دارد معترضان. اما هیچ وجود ندارد تظاهر. و هیچ چیز اتفاق افتاده است. یک زمان. 14 نفر است. در یک شهرستان از 1 میلیون نفر است. در عین حال پوشش حاکی از آن است که ما دقیقا مثل نیویورک.
فکر می کنم در مورد آنچه در رسانه ها در حال انجام است. آنها تحریک به خشونت. فرض کنید آشوب شد و هیچ رسانه ها آمد. آنچه اتفاق افتاده به Covid19? آیا آن را به دور و یا چیزی ؟

29 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: udanja99 6/3/2020 8:25:58 AM (شماره 430588)

“و مینیاپولیس پلیس گزارش می دهند که آنها را در بر داشت بطری های آب پر از بنزین در بوته در سراسر محله که در آن آتش سوزی شد.” آیا هر کس دیگری با دیدن این گزارش در اتوبوس موجود در Columbus, OH که پر شده بود از میان سایر سلاح و آتش سوزی مواد و گوشت و مو و محور? گوشت, مو???? این که چگونه از شر این اراذل و اوباش هستند – ما در حال رفتن به داعش در خاک در حال حاضر که در آن مردم دریافت هک به مرگ در خیابان. را در نیروی دریایی و ارتش رنجرز! با مهمات.

23 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: udanja99 6/3/2020 8:27:48 AM (شماره 430590)

را فراموش کرده به اضافه کردن نیست نگاهی به کاریکاتورهای سیاسی پس از این مقاله اگر شما می خواهید به نگه داشتن فشار خون خود را در سطح طبیعی خود.

11 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/3/2020 8:45:31 AM (شماره 430609)

اگر گردن شروع به اتفاق می افتد آن است که بیش از برای شهرستانها کم و برای امریکا است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 6/3/2020 9:39:56 AM (شماره 430687)

بنابراین من حدس می زنم این اولین بار است که در تاریخ ثبت شده است که توده های مردم را rioted و غارت متعجب? ترس نیست. یک چیزی که در تاریخ ثبت می کند و نشان می دهد ما در مورد mad کنترل جمعیت (و نه فقط در اینجا در ایالات متحده آمریکا اما در آسیا و اروپا و غیره. — تمام راه برگشت به دوران روم باستان) است که تمام گذشته جوامع موجود & کنترل شورش راه همان است. با سریع و دردناک نیروی. بله — شوک سربازان فرستاده بلافاصله و آنها را هیچ زندانی یا بازداشت. سه تظاهر به شوت از بیرون آمدن از فروشگاه وال مارت که آیا ضرب ضربه و یا نمی خواهد مانع از هر کس دیگری سریع واقعی است. در واقع این رکورد نشان می دهد که شورش جمعیت را رها کردن آنچه که آنها در حال حمل به طوری که آنها می توانید سریع تر اجرا برای زندگی خود را. متاسفانه ما feckless سیاستمداران اشتباه گرفته اند مسئله واقعی (payback مغلوب ساختن پیشی جستن سفید پوست حامیان) در حالی که میزان آسیب انجام نگرفته است. هیچ کس انجام رفتار بد را به طور داوطلبانه متوقف کردن اگر آنها احساس می کنند که می توانید دور با آن — نه پنج سال یک نوجوان یک متجاوز و یا قاتل و یا هر روز دوم نازی/فاشیستی. اگر شما آنها را متوقف کند به سرعت و قدرت است و معمولا نیاز به جای دلیل و سپس شما می توانید انتظار بد/بد رفتار به ادامه و افزایش یابد.

15 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: rytwng 6/3/2020 9:53:34 AM (شماره 430707)

جایگزین نام دموکرات برای قاره, rioter, غارتگر, گردنکلفت, و غیره.

11 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Zumkopf 6/3/2020 9:59:34 AM (شماره 430717)

وجود دارد یک روش به این جنون. آبی متحده و شهرستانها عمده خود را در حال حاضر در مشکل به دلیل سالها بی بند و بار هزینه های دولت و مالیات دهندگان پرواز. این ووهان ویروس ها و خاموش شدن overreactions ساخته شده همه چیز بدتر است. اما شانس کمی بیشتر دولت فدرال اعتراض کردند. هنگامی که شورش آغاز شده آبی سیاستمداران خود را دیدم فرصت: کنگره و مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است پرداخت بودجه کافی برای برنامه های بازنشستگی و یا نفخ شهرستان/دولت payman, اما آنها به سختی می تواند حاضر به پرداخت هزینه برای پست-شورش بازسازی است. و به طوری که آنها اجازه دهید آن را سوزاند.

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Strike3 6/3/2020 10:17:08 AM (شماره 430734)

این حیوانات نیاز به خیره به تفنگ بشکه از نیروهای مایل به ساقه آنها را اگر آنها نمی, پیگیری سفارشات. آنها را از دست داده اند تمام احترام برای پلیس در آبی شهرستانها. آنها فکر می کنم آنها ممکن است موفق به کسب یک پیروزی بعد از این همه شورش اما آنچه در “سفید Supremacist” است که به استخدام یکی از این dreadlocked کودن ها پس از این نمایش از جهل و نابودی ؟ آفریقایی اشتغال لذت می برد مختصری سنبله با تشکر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اما آنها فقط پیچ خود را برای چندین سال.

10 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: اژیر مه 6/3/2020 10:34:29 AM (شماره 430759)

آنها منتشر شده 250 دستگیر و برای اقدامات خشونت آمیز پس از آن منتشر شد آنها را برای فقدان شواهد. مشهور در حال ارائه میلیون ها نفر به پست قرضه به صورت خشونت آمیز معترضین. توقف همه از این با تعلیق حکم ازادی به عنوان لینکلن را قبل از جنگ داخلی. این امر برگزاری این جنایتکاران تا داد و بیداد حل و فصل کردن. آزاد کردن مردم به جامعه است فقط reigniting شورش.

11 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/3/2020 10:54:12 AM (شماره 430784)

با تشکر از شما #15. من گوگل آن را در بر داشت و این مورد:
http://www.sciotopost.com/columbus-police-seize-riot-equipment-guns-protest/ حدس می زنم آن نکرده و آن را به MSM نشده است.

6 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: MissileMan742 6/3/2020 11:00:20 AM (شماره 430798)

من امیدوارم که آنها به ارمغان آورد برخی از فعال انکار سیستم واحد با آنها. https://en.wikipedia.org/wiki/Active_Denial_System

3 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Krause 6/3/2020 11:03:21 AM (شماره 430805)

بنابراین افرادی که در حال غارت فوق العاده ویندوز پرتاب سنگ در پلیس, تنظیم ماشین پلیس و ساختمان در آتش سوزی, سرقت, ضرب و شتم مردم…..این مردم ما باید دلسوز ، باید بگویم من فکر نمی کنم آن را به خوبی برای آنها نگاه کنید.

7 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: doctorfixit 6/3/2020 11:27:13 AM (شماره 430850)

دولت فدرال از آن باقی بماند. اجازه دهید سوسیالیست خود را از بین ببرد. آنها می خواهند هرج و مرج اجازه دهید آنها را باید هرج و مرج است. نگه داشتن آنها قفل شده & قرنطینه تا آنها سوخته خود را به زمین.

10 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/3/2020 12:04:07 PM (شماره 430909)

فقط خواندن یک مقاله که در آن یک زن خواسته شد که یک زندگی مهم عضو به زانو زدن به دلیل امتیاز سفید. من عصبانی هستم. من می خواهم به می دانم که در آن من می توانم اعتراض. من تا به حال یک مادر و پدر و برادر مرگ از اشکال مختلف سرطان است. من و خواهرم شده اند مبتلا به سرطان پستان و من را مجبور به زانو زدن به خاطر من امتیاز سفید? من می خواهم به می دانم که در آن است که امتیازی است – خانواده من سخت کار می کرد پرداخت مالیات ما سخت تلاش کرد تا به یک بار در جامعه اما به دلیل نژاد هستم ممتاز ؟ آره راست.

13 نفر بود.


پاسخ 28 – نوشته شده توسط: در واقع 6/3/2020 12:11:33 PM (شماره 430912)

لس آنجلس سال 1992 تظاهرات سازماندهی شده توسط ماکسین واترز به انتخاب کلینتون 28 سال پیش و مرکز اقیانوس آرام است نه به طور کامل recuperated نشده است. خوب صبح مینیاپولیس! رئیس جمهور تهمت باید انجام هیچ چیز نیست. اجازه دهید آنها را رایت خود را در شهرستانها. اگر چه من اعتراف می کنم من خیلی به جرم تماشای آنها را غارت میسی با مصونیت از مجازات. یک روز فرهنگی مارکسیستها-دموکرات خواهد بود رای دادند. قانون و نظم است. هیچ تر عمل کنيد.

8 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: DVC 6/3/2020 1:22:04 PM (شماره 430968)

آبی دولت مشکل است. بحث خود را به شهردار و یا فرماندار و در مورد آن اتفاق می افتد نه در عاقل بخش هایی از امریکا است.

3 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: KatieJo 6/3/2020 2:03:39 PM (شماره 431012)

در واقع تبلیغات بسیار وحشتناک #24. این آبشار در محدوده فرکانس جدید 5G تکنولوژی–فقط احتمالا 5G خواهد بود در کاهش شدت/سطوح قدرت. من بسیار نگران 5G در حال حاضر این تنها ایران است که نگرانی. عمیق دولت دارای بسیاری از سطوح و بسیاری از فعالان, که من فکر نمی کنم این مسائل که چه کسی رئیس جمهور است. سلامتی جدی وجود دارد ملاحظات که در حال مطالعه یا تست. فن آوری و شرکت های دولتی سازمان های نظارتی و رسانه ها همه نادیده گرفتن خطرات بهداشتی. آنها نمی خواهد که به ما اسلحه.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 31 – نوشته شده توسط: زمان مناسب 6/3/2020 2:50:19 PM (شماره 431062)

جایی که کریس Wray و FBI?
این سازماندهی شورش و بین ایالتی. شروع به دستگیری Antifa andss خود را در معرض مبارزه حقوقی قانونی کمک به انقلابیون هستند. آنها را ورشکسته با عدالت Dept تحقیقات و پرونده های حقوقی. خود را در معرض تأمین کنندگان مالی.
اف بی آی بود و بیش از همه در ویتنام تظاهرات با عوامل مخفی و snitches در صفوف تظاهر کنندگان. چرا در حال حاضر برای این کار ؟ چرا ما از شنیدن در مورد ANTIFA دستگیری? اگر Wray نمی خواهد شغل خود را از آتش و او را به این کار به ریک Grinell

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: slsusnr 6/3/2020 7:07:16 PM (شماره 431371)

باک خادم می گوید را در محلی دولت و پلیس و یا نیروهای نظامی. وجود دارد هیچ گزینه سوم. یکی وجود دارد. اراذل و اوباش گفت: “آن را به حومه.” من می گویم اجازه دهید آنها را می آیند. آنها به عنوان clueless به چه چیزی در انتظار آنها است. من شده اند با توجه به در برداشتن یک AK-47 برای مدتی و در حال حاضر ممکن است زمان. (این است که در مورد محاسن AK در مقابل آر. بیایید رفتن نیست وجود دارد.) من چک سه در سراسر کشور نمایندگی مجاز و فروش اسلحه در ‘خالص و می دانستم که آنچه که من را در پیدا کردن: خارج از بورس. اما جای نگرانی نیست من سه تفنگ ساچمه ای. اجازه دهید آنها را می آیند.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: TCloud 6/3/2020 7:37:39 PM (شماره 431405)

سوروس $$$$ مسائل!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: یا دروازه 6/3/2020 8:01:34 PM (شماره 431422)

رئیس جمهور ما در تلاش است.
آنها به سمت چپ می خواهید کل کشور در خراب کردن.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: یا دروازه 6/3/2020 8:07:24 PM (شماره 431427)

رایت که در آن آن را خوب است برای سوزاندن…. عزیزم

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net