همه تظاهر ، Arsonists, غارتگران در سنت لوئیساز زندان آزاد و بدون هزینه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/5/2020 4:34:12 AM

همه تظاهر ، arsonists و غارتگران بوده است از زندان آزاد شده در خیابان Louis, میزوری, بدون مواجهه با اتهامات تا کنون توسط دادستان شهرستان.در طول شورش در سنت لوئیس در این هفته تنها 36 نفر دستگیر شدند برای شورش, غارت و ارتکاب آتش سوزی. این St. Louis Post-Dispatch تایید کرد که تمام کسانی که دستگیر هر چند آزاد شده اند از زندان بدون اتهام در برابر آنها است.”در توسعه خیره کننده, دفتر ما آموخته است که هر یک از سنت لوئیس غارتگران و تظاهر کنندگان بازداشت شدند منتشر شده را بر روی خیابان ها توسط دادستان محلی کیم گاردنر” میسوری دادستان کل اریک اشمیت گفت: در بیانیه ای آنلاین.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Highlander 6/5/2020 5:21:18 AM (شماره 432984)

این هیچ چیز انجام خواهد شد اما منجر به اجتماعی و تخریب! چه نقطه از داشتن هر گونه قوانین را مجازات اعمال شده? واقعا این خواهد شد در نتیجه هر انسان برای خودش! اگر من شلیک rioter تهدید اصلی من و خانواده من ساده دفاع خواهد بود “وجود ندارد اجرای قانون برای محافظت از من!”

33 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Krause 6/5/2020 6:07:10 AM (شماره 433014)

نمی t می تواند به خوبی آنها را به راه رفتن در اطراف در جامعه دوباره ؟

16 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: قارچ 6/5/2020 6:07:43 AM (شماره 433015)

زمانی که دادستان یکی از جنایتکاران هیچ قانون و امن است.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/5/2020 6:18:04 AM (شماره 433028)

اگر سنت لوئیس می خواهید برای تبدیل شدن به یک توده ای از آوار پس از آن می شود. ما نمی خواهیم ما دلار مالیات رفتن به این شهرستانها به پاک کردن آن. آنها خود به خود.

32 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: globalwarmer 6/5/2020 6:20:38 AM (شماره 433030)

چه هدف دولت دوباره ؟ من خیلی اشتباه است.

26 نفر بود.


ما می دانستیم که این باتلاق عمیق بود و در حال حاضر ما می دانیم که آن نیز گسترده ای!

26 نفر بود.


“در اینجا به همین دلیل جورج سوروس لیبرال هستند هزینه های بزرگ برای کمک به تصمیم می گیرید که شما بعدی D. A”. از رادیو فردا تیتر ممکن است 2018. آیا این کمک به پاک کردن همه چیز ، از خواب بیدار امریکا!!

34 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: udanja99 6/5/2020 7:44:51 AM (شماره 433114)

آنها می خواهند این اراذل و اوباش در خیابان برای روز انتخابات. فقط تصور کنید چه خواهد بود. آنها می خواهند برای ترساندن همه ما مطیع قانون مردم را به ماندن در خانه ترس برای زندگی ما است. Black Panthers در فیلادلفیا در سال 2008 فقط یک محاکمه اجرا. آنها زحمت نیست در سال 2016 به این دلیل که آنها مطمئن شوید که Illary برنده خواهد بود. آنها را از دست ندهید این فرصت را در این زمان.

24 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/5/2020 8:04:04 AM (شماره 433133)

دا را می توانید از انتشار هر گونه و انواع و اقسام مجرمان و کاهش به اتهامات مطبوعاتی و این خوب است. من شنیده ام یک قاضی هر چیزی می گویند. شاید ژنرال فلین باید بیرون بروید و غارت مغازه مشروب فروشی و یا غارت پایان بالا فروشگاه طلا و جواهر پس معینی قضاوت خواهد او را آزاد.

20 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: walcb 6/5/2020 8:07:59 AM (شماره 433139)

پلیس دوباره بدانم چرا آنها حتی زحمت.

22 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Jerico 6/5/2020 8:13:43 AM (شماره 433146)

اینجا همه می دانستند که مورد خواهد بود.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: بقایای 6/5/2020 8:19:52 AM (شماره 433154)

به یاد داشته باشید قبل از Plandemic تصور می شد و شورش آغاز شد که چگونه به خوبی اقتصاد بود زمزمه همراه رئیس جمهور تهمت? هر کس با بهره گیری. نه بیشتر. نفرت آمریکا/نفرت تهمت جمعیت عشق هرج و مرج است.

25 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: edgar 6/5/2020 8:47:36 AM (شماره 433174)

بدون عواقب برای جرایم آینده زمان خواهد بود حتی بزرگتر ‘burnin’ و lootin” رویداد. هیچ کس چیزی برای از دست دادن جز مطیع قانون شهروندان و صاحبان کسب و کار جامعه. به جهنم با مطیع قانون شهروندان و صاحبان کسب و کار.

11 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: PostAway 6/5/2020 8:56:48 AM (شماره 433187)

این غیر قابل توجیه است. و هنگامی که تحت تاثیر جوامع سوگواری از دست دادن خود را در محله های آنها را بشنود که خسته خودداری کنند “این بود که جمهوری خواهان (یا تهمت).” سمت چپ از جمله رهبری حزب دموکرات باید دیده می شود به عنوان آنچه در آن واقعا است: یک سندیکای جرم و جنایت یک مافیا و دشمنان کشور است. رسانه ها نتیجه کسل کننده ذهن مردم کم شخصیت دریافت تحصیلات دانشگاهی از چپ رادیکال همدست است. راه حل این است که مجازات اعدام از رهبران و یک عمر از شکستن سنگ به صورت خشونت آمیز خود را در stooges. و من نمی گویم که به آرامی. یک لمس ملایم درست کار نخواهد کرد.

9 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: RU4us 6/5/2020 8:58:10 AM (شماره 433191)

با وجود گزارش می دهد که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن DOJ معکوس همه از اوباما/دارنده 2015 پلیس وظیفه نیروی اصلاحات آنها هنوز اصول هدایت. اصلاحات آشکارا باید مانع نیست “هزاران نفر از سیاه پوستان غیر مسلح بودن به قتل توسط پلیس” و مسئول برای شهرستانها ایالات متحده به دنبال مانند مناطق جنگی. در حالت عادی استدلال ذهن این خواهد بود یک تناقض است. به ما ديالکتيک, ترقی خواهان این نتیجه است که “آره و ما فقط نیاز به پول بیشتر برای افزایش این اصلاحات است.”

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/5/2020 9:51:22 AM (شماره 433260)

با انتشار عمدی از این تظاهر, عمدا ایجاد حریق و غارتگران خشونت ما خواهد ترسید توسعه این تابستان است که در اینجا. یک مثال دیگر چگونه با میل و رغبت شر ابعاد و msm را انتخاب کرده اند برای تبدیل شدن به. و همه به خاطر آنها هنوز هم در مخالفت با نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2016 و هنوز هم تقاضا که کمی مدینه فاضله که Obie وعده داده شده است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: bighambone 6/5/2020 10:32:28 AM (شماره 433318)

آن را برای رفتن به واقعا جالب پس از چپ و لیبرال دموکرات ها لغو پلیس در برخی از شهرستانها داخلی پس از وظایف پلیس سابق گرفته شده توسط قانون جنگل است. البته زمانی که همه چیز واقعا جنوبی, کسانی که چپ و لیبرال دموکرات ها همیشه می توانید متقلبانه جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/5/2020 11:25:04 AM (شماره 433372)

دنبال علامت سوروس – 666

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Arby 6/5/2020 11:43:48 AM (شماره 433396)

و آنها تعجب می کنم که چرا شهروندان می خواهید برای محافظت از خود را ؟ کیم گاردنر است که به عنوان یک جنایتکار به عنوان کسانی که او منتشر کرده است.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DVC 6/5/2020 12:01:31 PM (شماره 433421)

و این پیام را به این جنایتکاران است: “به خوبی انجام داده و غارتگران! خود را انجام دهد آتش سوزی دوباره در هر زمان شما می خواهید! ما در “اجرای قانون” در اینجا در حزب دموکرات به طور کامل پشتیبانی از غارت و سوختن!” شما می توانید شرط می بندم که پیام دریافت شد با صدای بلند و روشن است. St. Louis خواهد رایت دوباره روی آن حساب. ساخت این طبیعی است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: تله 6/5/2020 12:36:07 PM (شماره 433460)

من اهمیتی نمی دهند که آیا آنها در نهایت تحت تعقیب و یا در زندان هستند. این مسئله مهم است که اینتل. ما در حال حاضر خود را در لیوان عکس اثر انگشت و امیدوارم ما cracked تلفن های خود را و دانلود تمام ایمیل های خود را, پیام های متنی, رسانه های اجتماعی ردپای تاریخ در تمام مخاطبین خود را جغرافیایی خود حرکات و…. این اطلاعات می توان به جستجو NSA پایگاه داده با مناسب جستجو در حکم ، کشف شبکه خود را مهم تر از خود فرد مجازات است. اینتل پادشاه است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: GoodDeal 6/5/2020 1:43:37 PM (شماره 433533)

که دلیل آن هزینه خواهد شد میلیون ها دلار به محاکمه و محکوم و زندانی کردن.

1 نفر این را پسندیدند.


خرید وکیل ژنرال و d.a.’s
ایجاد هرج و مرج
ایجاد بحران
استفاده از ناآرامی های آفریقایی Alinsky
Cloward-Pivens مانیفست کمونیست
کارل مارکس هر گونه سوال? کلاس اخراج!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Zigrid 6/5/2020 3:04:31 PM (شماره 433618)

خدا را شکر من گرند/دختر است به پایان رسید با شستن تو….به یاد داشته باشید نگه داشتن خود و خانواده و دوستان نزدیک…و چپی در DC….و نیویورک…

0 افرادی مانند این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: DVC 6/5/2020 4:23:44 PM (شماره 433673)

همسر من خواهد بود سفر از طریق منطقه سنت لوئیس فردا با ماشین….و او در حال حاضر نمیفهمد که ماندن به خوبی روشن شهر در جنوب بزرگراه میان ایالتی حلقه خواهد شد به مراتب دقیق تر از گرفتن هر نقطه در نزدیکی آن محل. من مطمئن هستم که تظاهر, غارتگران و arsonists با داشتن یک زمان سرگرم کننده و خنده سخت در مورد چگونه احمق “مرد” است. اگر چه او در واقع یک زن است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de