مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 2/16/2020 3:19:56 AM

پانزده سال بعد بررسی است که هنوز هم در پست الکترونیکی. برگرد. Al Sharpton شکست خورده سال 2004 ریاست جمهوری هنوز هم مدیون بیش از $900,000. بدهی های پرداخت نشده خود کمیته “Sharpton سال 2004” بدون تغییر باقی مانده است برای یک دهه و با توجه به آن های اخیر FEC تشکیل پرونده در ماه مارس 2019. مبارزات انتخاباتی است و در زمینه هر یک از آن مورد نیاز افشای اشکال از آن درآمد چند نامه از ملامت از فدرال. “اگر کمیته ها قادر به پرداخت بدهی های آنها می توانید فایل بدهی حل و فصل برنامه با FEC . . . کمیته می تواند نه تنها تصمیم به پرداخت” سخنگوی از فدرال کمیسیون انتخابات گفت: پست.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Venturer 2/16/2020 4:48:22 AM (شماره 319910)

آن که هیچ آسیبی به هیچ ناپاک.
او شخصی خود پرداخت می شود مالیات هنوز ؟ بیایید آن روبرو هستند وجود دارد برخی از مردم در این کشور با بیرون از زندان free calls.
هر کسی که نمی دانم که بازی با یک طبقه کامل

33 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: cat2 2/16/2020 6:34:39 AM (شماره 319928)

کسی به او گفت که الیزابت وارن در حال رفتن به بخشش بدهی.

12 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: فرز بلوط 2/16/2020 7:28:27 AM (شماره 319958)

من شگفت زده است که هر کسی را گسترش وام و اعتبار به آقای Sharpton. من حدس می زنم آن است که آیا نوشته اند بدهی گرفته و فرار مالیاتی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 2/16/2020 7:48:51 AM (شماره 319975)

اگر فدرال قرار داده و پیوندها در هر یک از خواص آنها نژادپرستان.

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Petronius 2/16/2020 8:27:32 AM (شماره 320004)

هیچ کس “وام” Sharpton پول او extorts آن را از آنها.

17 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Strike3 2/16/2020 8:29:32 AM (شماره 320006)

پس Sharpton هرگز کار می کرد یک روز در زندگی او شانس کمی از آن پرداخت. قرار دادن او را در زندان به سادگی حرکت می کند بار نگه داشتن او را زنده از “کلیسا” کاربران و مخاطبان تلویزیون را به مالیات دهندگان. مصادره اموال خود را مناسب و آن را حتی.

7 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Lazyman 2/16/2020 8:40:06 AM (شماره 320015)

اگر من مدیون کسی یک صد دلار من یک مشکل. اگر من مدیون یک میلیون دلار شخص من را به آن مدیون است مشکل است.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: panther361 2/16/2020 9:08:31 AM (شماره 320041)

گرفتن پول داده به سیاه مردمی و آن را به سرخپوستان آمریکایی به جای.

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Rumblehog 2/16/2020 9:49:27 AM (شماره 320070)

این راهی است که جنایتکاران که ساکن Demonrat حزب در مقابله با تعهدات آنها منطقی همه چیز را بر اساس کل سیستم نژادپرستانه بودن یا فاسد (به آنها). آنها فقط می گویند “من میخوام نادیده گرفت که بدهی بر ما 200 سال از برده داری” و غیره. در حال اجرا برای رئیس جمهور است و یکی از راه های این جنایتکاران استفاده از تلقیح خود را از محاکمه فدرال به عنوان مورد با Sharptongue که موسسه خیریه تحت موشکافی بسیار به جسی Jerkson را قبل از او برای رئيس جمهور بیش از حد. هر FBI تحقیقات بس باید برای جلوگیری از ظاهر در تلاش برای برخی از رای دهندگان به دور از آنها. حتی برنی ساندرز یک FBI تحقیقات در مورد همسرش که رفته سوز به دلیل از خود را در حال اجرا یکی دیگر انتخاباتی از دست دادن دوباره. این تلقيح تنها با این نسخهها کار در Demonrats زیرا اف بی آی/DOJ همه به مایل به انجام “اکتبر سورپرایز” به هر جمهوری خواه.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: john56 2/16/2020 9:58:55 AM (شماره 320084)

بسیاری از سال پیش, من آموخته بود که حکومت از انجام کسب و کار با یک کمپین سیاسی است نقدی در صف مقابل. اعتباری ندارد.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: fayebeck 2/16/2020 9:59:16 AM (شماره 320086)

راه حل ساده. قرار دادن یک حق رهن در ایران بررسی کنید که بعد از کنگره طول می کشد. پس از جمهوری خواهان خواهد شد که اکثریت هر دو مجلس, من مطمئن هستم که آنها را به کار در سراسر راهرو به آن انجام می شود.

1 نفر این را پسندیدند.


من قصد دارم برای جلوگیری از پرداخت وام مسکن من به خاطر…. میراث قحطی سیب زمینی در ایرلند.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: تیله 2/16/2020 10:25:17 AM (شماره 320112)

در مورد Sharpton, آیا شما می دانید که……………….Sharpton پرداخت شده توسط بلومبرگ ( در حالی که شهردار) برای حفظ صلح در هارلم?

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: lakerman1 2/16/2020 10:46:35 AM (شماره 320140)

همانطور که من به یاد Sharpton هنوز هم مدیون پول به سابق دا در Tawana براولی مورد. و هنگامی که سابق دا سعی کنید به جمع آوری قضاوت Sharpton گفت: او متعلق به هیچ چیز – که حتی لباس های فانتزی بودند متعلق به هواداران است. Sharpton است فقر/نژادی, pimp و من شگفت زده است که انتخاب شده است به هر چیزی.
و آخرین بار من او بدهکار یک دسته از مالیات بر درآمد فدرال.

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Ribicon 2/16/2020 12:01:42 PM (شماره 320205)

تصور کنید که در انتظار یک مرد افتخار از رنگ به بازپرداخت پول در این نژادپرستانه ملت است. در طول ماه تاریخ سیاه ،

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: JHHolliday 2/16/2020 12:12:15 PM (شماره 320213)

Re #10. زمانی که من مشغول به کار در بخش تبلیغات ما محلی کاغذ روزانه ما پول نقد مورد نیاز در صف مقابل برای هر گونه تبلیغات سیاسی. که قانون شد و در سنگ نوشته شده است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 2/16/2020 12:38:52 PM (شماره 320235)

آن را هرگز خواهد بود پرداخت و کج Al من شرط نیست حتی با توجه به پرداخت هر یک از آن.

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DaBigGuy 2/16/2020 12:47:27 PM (شماره 320245)

“نباید سرقت” صدق نمی کند به منافق Sharpton.

0 افرادی مانند این.


هر بانکی که “وام” هر نامزد پول ساخت یک کمپین و مشارکت همه احزاب می دانند. آنها قمار که آنها را به نفع صورتی که فرد انتخاب شده است.
همه ما نیاز به بررسی کنید که بانک های ما هستند و نه شرکت کننده در سیاست است که ما در برابر منافع.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: anniebc 2/16/2020 5:42:24 PM (شماره 320492)

Sharpton پرداخت می شود; او را پرداخت نمی کند. آیا همه نمی دانند که این کار ؟

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im