نیروی هوایی تغییرات خدمات سرودبه gender-neutral شعر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 2/28/2020 10:46:05 AM

کلرادو اسپرینگز ، —نیروی هوایی ایالات متحده را تغییر داد از آلبوم در آن خدمات سرود با حذف جنسيت مراجع است که محروم کردن زنان است. تغییر پنج شنبه اعلام کرد توسط نیروی هوایی رئیس ستاد ژنرال دیوید Goldfein طراحی شده است به خدمات دوستانه به زنان گزارش روزنامه. “آهنگ ما باید منعکس کننده تاریخ ما الهام بخش خدمات و دستاوردهای همه کسانی که خدمت کرده ام و غنی از تنوع است که باعث می شود امروز نیروی هوایی مسلم ترین و توانا ترین در جهان” Goldfein نوشت: در یک پیام به شعله ور دانشجویان و فارغ التحصیلان آکادمی. تغییر منشأ زن آکادمی نیروی هوایی دانشجویان پرسید چرا Goldfein


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: weejun 2/28/2020 10:57:58 AM (شماره 331987)

ماموریت نیروی هوایی ایالات متحده است که به ” پرواز مبارزه و پیروزی در هوا فضا و فضای مجازی است.” به عنوان یک نیروی هوایی ایالات متحده, کهنه سرباز, من خیلی خدا را شکر که کلی Goldfein صرف زمان برای صبورانه پیشبرد توانایی نیروی هوایی برای به انجام رساندن ماموریت خود را. طعنه حال حاضر در حالت خاموش…

25 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: JediJerry 2/28/2020 11:05:21 AM (شماره 331996)

بنابراین آنچه در حال حاضر به جای اینکه به نیروی هوایی آنها را به نام airpersons airpersons? یا انسان خواهد بود hupersons? هنگامی که و که در آن خواهد شد آن را متوقف کند؟! من بیمار هستم از این ridiculousness!!!

29 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Moritz55 2/28/2020 11:13:03 AM (شماره 332005)

من معمولا نمی خواهم این نوع از تغییرات اما در این مورد کلمات جدید در واقع صدا بهتر است.

3 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DVC 2/28/2020 11:17:49 AM (شماره 332010)

چگونه غمگین, احمق چگونه, چگونه احساساتی و چه بی ربط.

24 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: grampus 2/28/2020 11:40:15 AM (شماره 332032)

همچنین نیروی هوایی هواپیماهای دیگر کاکپیت.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: jlw509 2/28/2020 11:53:34 AM (شماره 332046)

“به ‘er تفنگ” هر چند — که یک بیت از همه حق است. برای تلفن های موبایل مثبت 2A.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: lakerman1 2/28/2020 12:15:17 PM (شماره 332061)

در واقع #5 معکوس درست است.
فکر می کنم در مورد آن.

9 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: kono 2/28/2020 12:16:12 PM (شماره 332063)

در حال حاضر وجود دارد یک برنامه که در آن “gender-neutral” اعمال می شود — زبان.. آن را نمی شود به مردم بیش از هر “اخلاقی” و یا “مسئول” امر به شن.

3 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: sanspeur 2/28/2020 12:41:41 PM (شماره 332077)

“بالا در هوا junior پرنده مردم؟” .

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 2/28/2020 1:18:52 PM (شماره 332099)

فقط از کون مطبوعات خواهد wet panties آنها بیش از این غیر داستان.
3 آیه? چه کسی مراقبت کنید ؟ نمی شود conned.
فضا زور!

4 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Lawsy0 2/28/2020 1:25:20 PM (شماره 332109)

نیروی هوایی ایالات متحده می داند که آن را در حال حاضر یک سوم نرخ خدمات و که هیچ کس واقعا مراقبت به جز برای کسانی که منصوب به آکادمی توسط خود کنگره فرد است.

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: هرشی 2/28/2020 1:36:18 PM (شماره 332119)

هیچ هیچ!!!! نه من نیروی هوایی سرود?????? آن مرد احمق…گاو نر در تمام این جنسيت تلخه’….زنان Green Berets و همچنین…که برخی از کمی زن می تواند مسافت 200 پوند سپاهی با 100 پوند بسته بر روی شانه های او و سپس من ممکن است در مورد آن فکر می کنم…در غیر این صورت این کنه واقعی سربازان کشته…

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: مرد دیگر 2/28/2020 1:42:12 PM (شماره 332125)

مرسی. اگر فقط من تا به حال شناخته شده نیروی هوایی شد نرخ سوم در سال 1960 من انتخاب اول رای شعبه به خدمت در سی سال. که راه من واقعا قدردانی شده است همان است که در نیروی هوایی ایالات متحده آکادمی فارغ التحصیلان.

6 نفر بود.


صحت سیاسی است که اختناق در جامعه ما است.

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Videodrone 2/28/2020 2:47:17 PM (شماره 332165)

#13 خوب شما باید اعتراف که USAF باند فرودگاه مایل طولانی و حرکت نمی کند… (ducking)

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 2/28/2020 3:06:28 PM (شماره 332188)

به عنوان یک نیروی دریایی هوانورد یک بار گفت: “هک هر کسی می تواند زمین در 2 مایل طولانی اینی که نیست زمین است و هنوز هم دقیقا همان جایی که شما سمت چپ آن زمانی که شما دوباره سه ساعت بعد.” OTOH بدون در نظر گرفتن اخلاق خوب تلنگر بین هلند و USN هواپیما رانندگان هر دو خلبانان فراموش احترام به بچه های دیگر. اما آنها به ندرت فرصتی برای بهم زدن یک بیت از سرگرم کننده است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Tet دامپزشک 68 2/28/2020 4:41:57 PM (شماره 332250)

شما فکر می کنم رئیس ستاد نیروی هوایی ایالات متحده را برای انجام کارها مهم تر از ظروف سرباز یا مسافر با متن ترانه نیروی هوایی آهنگ. رقت انگیز صحت سیاسی run amuck. حداقل خدمات دیگر هنوز هم در حال خروج از آهنگ های خود را در تدبیر و سنت است.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 2/28/2020 5:40:44 PM (شماره 332282)

خواسته من برادر در قانون بود که یک سرتیپ چرا او نمی پرواز. او در تعمیر و نگهداری و عرضه است. جواب او “نمرات آزمون شد بیش از حد بالا”… آه! بنابراین من کسی که می تواند یک F-22 خلسه در برابر چند بوژی و شکست دادن همه آنها یک ادم احمق و ابله… این است که چه چیزی اشتباه است با تمام خدمات ما. ژنرال که به جنگ مبارزان اما پایین smoochers! خوشبختانه او هرگز خود را ستاره دوم (گرفته شده توسط یک زن…LOL) و بازنشسته شده بود!

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: chumley 2/28/2020 5:52:49 PM (شماره 332295)

AF همواره حداقل های سنتی از خدمات. آنها تغییر تقریبا همه چیز بر اساس چیزی بیش از هوی و هوس و هر آنچه شیک است این هفته است. این فقط یک نادان نمونه ای از آن است. یک تغییر آنها فکر ساخت ساخته شده است که حس شد آبی/خاکستری نامتعادل کمو لباس و آنها در نهایت آن را رد کرد. اگر من تا به حال آن را انجام دهد همه را دوباره و دوباره, من نمی خواهد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: tom7 2/28/2020 6:17:52 PM (شماره 332318)

نیروی هوایی ایالات متحده قوی است با وجود این زنان نه به خاطر آنها.

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 2/28/2020 6:28:32 PM (شماره 332328)

#18 عمل عبارت است از “نیازهای خدمات”. یک جوان از دوستان تصمیم گرفتیم یک زن و شوهر از سال پیش برای پیوستن به تفنگداران دریایی. او واقعا بسیار عالی و می خواستم به یک USMC تیرانداز از خفا. ما صرف یک ماه مسواک زدن خود را در حال حاضر خوب مهارت های تیراندازی و او دومین نمره تیرانداز در گردان خود را. اما او تا به حال دو سال از Jr, کالج, با “را در جبر پیشرفته و فیزیک و “آزمایش بیش از حد بالا” ، آنها ساخته شده او را ارتباطات/متخصص کامپیوتر و او آن را دوست دارد. اما او واقعا می خواهم به یک تیرانداز از خفا و می توانست در آن خوب اگر او نبود “بیش از حد هوشمند”. نیاز به خدمات. همیشه.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: MickTurn 2/28/2020 6:37:20 PM (شماره 332334)

خاموش ما به وحشی شطرنجی ان. خزنده کم به سوراخ;. در اینجا آنها می آیند در حال اجرا به ملاقات ما زباله. در ’em پسران را ‘er PC!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: panther361 2/28/2020 6:58:32 PM (شماره 332365)

جابهجا کردن نیروی هوایی ایالات متحده به نیروی هوایی ارتش. آتش هر کلی ایجاد شده توسط اوباما.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im