پس از دیوان عالی کشور ممنوعیت اجباریهزینه های اتحادیه کارگران درخواست برای بازپرداخت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 3/15/2020 5:04:58 AM

در سال 2018 علامت Janus متقاعد دیوان عالی کشور که اجباری دولت اتحادیه غرامت نقض متمم اول قانون اساسی. در حال حاضر او می خواهد پول خود را به عقب. پس از پیروزی او در دادگاه عالی Janus خواسته یک قاضی دادگاه فدرال به نیاز آمریکا, فدراسیون, دولت, شهرستان و شهری کارکنان (AFSCME) پرداخت حدود 3000 $در هزینه های آژانس اتحادیه های جمع آوری شده از چک های خود بین سال های 2013 و 2018. قاضی کاهش یافته است و ادم را از دست داده در دادگاه تجدید نظر باعث جدیدی دادخواست به دیوان عالی کشور. به اصطلاح راست-به-کار باعث وکلا از جمله آزادی و عدالت و مرکز ملی حق کار بنیاد در حال litigating برخی از 30 مورد


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: RuckusTom 3/15/2020 7:06:11 AM (شماره 346761)

عمومی اتحادیه های کارگری باید ممنوع. مالیات دهندگان به کارمندان دولتی به اتحادیه غرامت به گربه چربی به قانونگذاران دموکرات به نگه داشتن کارمندان در محل یک حرکت دائمی تدبیر است که باید متوقف شود.

84 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: mythman 3/15/2020 7:11:22 AM (شماره 346762)

هزینه های آژانس نیست اتحادیه حق. آنها هزینه های اتحادیه مستلزم مذاکره و قرارداد و مزایای کارگران خود را. اگر یک کارمند نمی خواهید به پرداخت این حداقل هزینه برای منافع s/او باید مذاکره خود قرارداد و بدون هر یک از این حمایت برخوردار با شرکت اعضای اتحادیه.

5 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: نگران 3/15/2020 7:25:20 AM (شماره 346768)

اگر آنها نمی, اتحادیه غرامت #2 چرا من مجبور به پرداخت مبلغ حق عضویت? و چرا من مجبور به پرداخت غرامت به های محلی و ایالتی و ملی معلم اتحادیه ؟ نه فقط “هزینه های آژانس” اما کامل مقدار ؟ و ما تا به حال هیچ چاره ای در این زمینه است.

68 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: 4Justice 3/15/2020 7:29:54 AM (شماره 346772)

کارکنان دولت باید اتحادیه…دوره!

81 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: RCFLyer98 3/15/2020 7:58:25 AM (شماره 346792)

دقیقا #3. من پرداخت حق عضویت به اتحادیه که سهم شیر را رفت و به دولت و اتحادیه ملی. آن دسته از اشخاص که در مذاکره حقوق و دستمزد و مزایا است که محلی به دست آورد.

41 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Strike3 3/15/2020 8:24:33 AM (شماره 346818)

اتحادیه های کارگری انجام دقیقا همان چیزی برای کارگران به جز درایو گوه بین آنها و مدیریت و ایجاد دشمنی ثابت. دیگر خود را “سود” است به مطمئن شوید که پایین فیدر در نیروی کار خود را حفظ شغل برای زندگی مهم نیست که چگونه بی فایده هستند. بیشتر پول صرف شده توسط این اتحادیه برای حفظ مقامات خود را در لباس های گران قیمت طراحی شده مناسب تر به واقع کمک به کارگران و جرم و جنایت سازمان یافته ارتباط بوده و عامل برای چند دهه.

44 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: jacksin5 3/15/2020 8:38:33 AM (شماره 346832)

این تجربه من بوده است که کارکنان اتحادیه های کارگری انجام دو چیز جمع آوری پول به منظور لابی (رشوه) DNC و محافظت از کارکنان بی کفایت.

52 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: mobyclik 3/15/2020 8:48:39 AM (شماره 346848)

آنها همچنین نیاز به کسانی که حق عضویت خود را در اجلاس سالانه در مکان هایی مانند لاس وگاس و میامی و سن Franfreako (نه چندان وجود ندارد) باهاما, هاوایی یا نیویورک. چه چیزی اشتباه است با پیوریا یا ویچیتا و یا برخی دیگر بخشی از روگذر کشور ؟

31 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: TLCary 3/15/2020 9:24:21 AM (شماره 346894)

#1 و #4 حتی فرانکلین روزولت موافقت کرد. اتحادیه های کارگری هستند و هرگز یک نمونه از دموکراسی در عمل است. آنها یک الیگارشی از کارفرمایان اوباش بیش از یک بوروکراسی فاشیستی اراذل و اوباش. تمام اعضای اتحادیه به رای دادن در این است که می شود به آینده خود قاتل. آنها قطعا نمی توانید تصمیم بگیرید که خود را جمعی سیاسی و کمک های مالی مبارزات انتخاباتی.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Strike3 3/15/2020 9:51:07 AM (شماره 346932)

یک دلیل وجود دارد که اتحادیه “نمایندگی” از نیروی کار کاهش یافته است به 8 درصد مردم در نهایت کشف کردن که آنها در حال بهتر است بدون آنها. این امر می تواند حتی پایین تر اگر حزب دموکرات نیست نیروی عضویت در موقعیت های که در آن آنها می توانند. اگر شما خوب هستند در کار خود کارفرما به شما نیاز دارد و نه راه دیگری در اطراف.

16 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: VietVet68 3/15/2020 10:02:39 AM (شماره 346946)

در ابتدا اتحادیه ارائه خدمات ارزشمند به کارگران و محافظت آنها از فاسد شیوه شرکت های بزرگ. در حال حاضر کارگران نیاز به حفاظت از فاسد اتحادیه شیوه نه به ذکر است این فساد در ارتباط با سیاستمداران که لذت بردن از حمایت رهبران اتحادیه. وقت خود را به نظر می رسد که آمده و رفته است.

34 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: DVC 3/15/2020 11:25:38 AM (شماره 347023)

لعنت مستقیم. شما به سرقت برده پول من و من می خواهم آن را به عقب. من امیدوارم که آنها را مجبور به سرفه کردن هر پنی و آن را لطمه می زند و آنها را به مقدار زیادی. سر در گم چپ دزد.

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: padiva 3/15/2020 11:49:35 AM (شماره 347045)

در اواسط دهه 70 من برای ایالت نیوجرسی. اتحادیه کمک کارکنان چند فایل یک بی کفایتی شکایت علیه فوری استاد راهنما (در Dec 24). از آن زمان 9 ماه به این سرپرست از کار اخراج شدند. بله او بی کفایت. در طول این 9 ماه او گرفتار رانندگی ماشین دولت به ترنتون برای شنیدن در حالی که او تا به حال تعلیق مجوز رانندگان. (مست رانندگی)
همه خوشحال بود وقتی که او رفته بود.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DrOstrow 3/15/2020 12:38:21 PM (شماره 347110)

اتحادیه ها تقریبا تعریف سوسیالیستی – همه پرداخت می شود همان برای انجام همان کار است. خوب نظریه اما هر کس انجام نمی دهد همان کیفیت کار و پس از یک در حالی که آنهایی که انجام کار خوب شروع به تعجب می کنم چرا چون کفش راحتی و deadbeats در حال گرفتن همان پرداخت/مزایای/و غیره. این جلسات در زمان استفاده می شود برای دوباره اجرای این ایده است که این اتحادیه ها کاملا ضروری است. چیزی در امتداد خطوط از – اگر ما مبارزه برای شما احمق احمق روزمره, چرا حریص صاحبان این شرکت خواهد بود که شما کار را برای 25 سنت در روز !!. شاید زمانی که آنها برای اولین بار ایجاد شده است ، در حال حاضر آنها به سادگی انگل. من هرگز می تواند آنچه که اتحادیه انجام شد برای من که من نمی تواند انجام دهد برای خود من و خیلی ارزان تر است. من می تواند مذاکره خود من پرداخت مزایا ، و من نمی نیاز به یک اتحادیه برای امنیت شغلی است.
ببخشید من منتقل می کند.

14 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: stablemoney 3/15/2020 12:42:59 PM (شماره 347115)

این SEIU باید به بازگشت هر صد آنها را به سرقت برده از اقامت در خانه کارگر مراقبت از سالمندان. سپس SEIU رهبران باید قرار داده و به زندان برای کلاهبرداری است.

12 نفر بود.


این غم انگیز است که آنها فکر می کنند پول وجود دارد در حال انتظار برای تحویل در موفق قانون کت و شلوار.
که پول صرف شده است رشوه دادن به دموکرات ها و ساختمان دریاچه خانه.

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 3/15/2020 1:38:26 PM (شماره 347174)

#14 در بزرگ ما هوافضا سلاح های ساخت شرکت بزرگترین اتحادیه مشکل بود فقط همانطور که شما اشاره. ما ممکن است 12 نفر مشغول به کار در یک شغل خاص, اما زمانی که ما تا به حال یک چیز واقعا مهمی است که تا به حال به درستی انجام می شود, من می خواهم بحث را به استاد راهنما و مطمئن است که آن را اختصاص داده بود به یکی از 6 یا پس از خروج از آن 12 “عینا ماهر” مردم پرداخت می شود همان که در واقع می توان خاصی برای انجام آن به طرز ماهرانه ای به بهترین استانداردها و نیاز به دوباره کاری زمانی که برنامه تنگ شد یا بودجه تنگ, نمی تواند ایستاده قراضه رای کمتر از صالح مردمی است. و ما نمی تواند پرداخت خوب کارگران هر بیشتر اتحادیه قوانین. بسیار خسته کننده و بسیار پر هزینه BS.

12 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: [email protected] 3/15/2020 2:53:05 PM (شماره 347242)

اتحادیه حق دارد در مورد حرص و طمع و کمک به Democats. آن وقت در مورد آنها ممنوع است. آیا شما واقعا فکر می کنم شما آنچه را وعده داده شده است. رفته زمانی که مورد نیاز است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 3/15/2020 4:21:25 PM (شماره 347317)

این SEIU (تف) extorted $4,550 از من بیش از هفت سال از زمان سوسیالیستی خدمات. من می خواهم استدلال می کنند با اتحادیه هرزه بیش از آن در هر سال که به نام او به من به عنوان یک عضو کامل. تنها رضایت من همیشه از آن پول است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 3/15/2020 4:43:04 PM (شماره 347337)

لطفا افراط دوم نظر. من فقط به عنوان خوانده شده پست. #15 – بله! من تحلیلگر برای در صفحه اصلی خدمات حمایتی برای شهرستان بود و برای اجرای این برنامه. من به یاد داشته باشید زمانی که SEIU بود “سازماندهی” خانه ما کارگران است. خود تاکتیک ترساندن و دستکاری ساده مردم خوب بود و نفرت انگیز است. زمانی که این اتحادیه شروع به ارسال خود را بسته من آماده یک نامه از من بالغ مدیر خدمات برای توضیح اطلاعات مهم مورد غفلت قرار گرفته در اتحادیه مواد; که این شهرستان با هیئت ناظران تایید اتحادیه سازمان اگر تنها 13 درصد از کارگران رای گیری رای دادند از این رو افرادی که در برابر این اتحادیه تا به حال برای رای دادن ندارد. از آن واضح به نظر می رسید به من که این شهرستان مسئولیت را به مطمئن شوید که کارگران به طور کامل آگاه است. زمانی که من ارائه نامه ای به مدیر او به من گفت که شهرستان “نمی تواند” درگیر در این اتحادیه رای در همه. من تو را دیدم تبانی بین دولت های محلی و SEIU در فرد است. من سعی کردم بهترین من برای بدست آوردن کلمه را در میان محافظه کار اجتماعی کارگران (وجود دارد 2) اما ما مردم فروخته شد به پایین رودخانه. این SEIU سران اراذل و اوباش و باید در زندان هستند.

7 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de