آفریقایی-آمریکایی موزه حذفبحث نمودار ارتباط ‘سفیدی’اعتماد به نفس تصمیم گیری

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 7/17/2020 4:02:44 AM

ملی موزه های تاریخ طبیعی و فرهنگ (NMAAHC) حذف بحث برانگیز آن نمودار در سفیدی از یکی از آن صفحات وب گفتن مردم در روز پنج شنبه است که آن را کمک نمی کند به یک “مولد گفتگو” در مورد مسائل نژادی. “از دیروز محتوای خاصی در صحبت کردن در مورد نژاد’ پورتال به موضوع مطرح شده از سوالات است که ما باید جدی گرفته شود. ما باید گوش به احساسات عمومی و حذف یک نمودار می کند که کمک به مولد بحث ما در نظر گرفته شده بود” این موزه در بیانیه ای گفت. فاکس نیوز گزارش داد که دیروز برخی از توصیف نمودار به عنوان نژادپرست پس از آن طبقه بندی چیزهایی مانند “تصمیم گیری” و “تاخیر در ارضاء” به عنوان بخشی از سفیدی است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Gruntmedic 7/17/2020 4:26:54 AM (شماره 481018)

آن گفت: کار سخت است یک چیز سفید.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: MrDeplorable 7/17/2020 4:31:24 AM (شماره 481022)

اما حتی اگر آنها را برداشت نمودار است که لیست تمام ویژگی های منفی از سفیدی ما هنوز هم نیاز به دیدن این نمودار که لیست تمام ویژگی های مثبت از سیاهی نمی کنیم ؟ من معنی آن را تنها عادلانه است. هی من می دانم سام Dorman! من قصد دارم به او تماس بگیرید.

18 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Strike3 7/17/2020 4:48:52 AM (شماره 481032)

آنها در نهایت به یک مفهوم تقریبا راست و سپس آنها جمع آن. زیمبابوه بیش از همه دوباره.

11 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: بقایای 7/17/2020 5:07:57 AM (شماره 481043)

کسی که در Lucianne است jokin’ با ما با املای بازار اما من شنیده راش بحث در مورد این موضوع خود را نشان می دهد دیروز و ابراز نظر ما زمانی که او گفت که آن را توهین به این مفهوم را میرسانند که این ویژگی در حال حاضر در هر کس بدون در نظر گرفتن رنگ پوست.

28 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Lazyman 7/17/2020 6:12:15 AM (شماره 481072)

سفیده برنامه ریزی برای آینده و تاخیر در ارضاء جای تعجب نیست که آنها باید امتیاز. این مسائل بیمار است افراد هیچ جای بیشتری در این کشور این همه کلی در مورد گروه ها و هویت سیاست است. لطفا آن را متوقف کند.

25 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: sw پن 7/17/2020 7:11:17 AM (شماره 481116)

این خوب است که شما در زمان پایین infograghic, NMAAHC. در حال حاضر آنچه شما می خواهید برای انجام در مورد مردم گسترش این سم ؟ بیشتر
نیست موزه ملی برای آفریقایی آمریکایی تاریخ و فرهنگ
بلکه segre-روان? همه همه
شما نمی ساخت که (تاریخ و فرهنگ)…
من می شنوم.

12 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: WinterParker 7/17/2020 7:22:41 AM (شماره 481126)

بنابراین لذت بخش چگونه ما دلار های مالیاتی استفاده می شود در برابر ما است.

21 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/17/2020 7:22:55 AM (شماره 481127)

به من کمک کردن اینجا…آیا مردم سیاه و سفید نمی توانید آن را هنوز رتبهدهی نشده است ؟ آنچه که واضح استنباط که فوق العاده نژادپرستانه نمودار است ؟ پاسخ: چپ/دموکرات ها بر این باورند که مهمترین ویژگی های سیاهی هستند که مخالف دقیق از آنچه که در آن نمودار است. این چیزی است که حزب دموکرات فکر می کند شما و فرهنگ شما. به یاد داشته باشید که در تاریخ 3 نوامبر.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: pros7767 7/17/2020 7:37:44 AM (شماره 481136)

شگفت آور, آنچه یک بخش در راش Limbaugh نشان می دهد انجام خواهد داد! در حال حاضر آنچه در مورد اسمیتسونیان که ظاهرا هنوز هم تبلیغ این تلخه ؟ مشکل واقعی این است که آنها می توانند بخش کردن سایت اما نگرش غالب و اگر من تا به حال به یک شرط این است که احتمالا در حال تدریس به کودکان ما در جهت مورد امتیاز سفید. هک وجود دارد احتمالا یک ترم کلاس آموزش که زباله.

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: DynomiteThings 7/17/2020 8:03:36 AM (شماره 481159)

اشتباه نکنید که نمودار دقیقا چه دموکرات ها بر این باورند در مورد کسانی که با قهوه ای و سیاه پوست و آن را فوق العاده نژادپرست است.

16 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Norgay 7/17/2020 8:08:26 AM (شماره 481164)

که آنها را تایید آن برای شروع با است همه چیز من نیاز به دانستن در مورد آنها. من مطمئن هستم که این دقیقا چگونه آنها احساس.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Catfur27 7/17/2020 8:10:15 AM (شماره 481167)

…وای…من عاشق بازدید از این “موزه تاریخ طبیعی”….’چون من واقعا می خواهید برای دیدن فقط یک مثال …در تمام تاریخ این سیاره …که در آن سیاه پوستان را با موفقیت و مسالمت آمیز اجرای یک شهر…دولت …یا کشور…??….هر کسی ….Bueller??….Bueller…???

12 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: FunOne 7/17/2020 8:13:31 AM (شماره 481171)

من برنامه ریزی تماس با ملی موزه های تاریخ طبیعی و فرهنگ به مقصد است محدود به رانندگی در گذشته آن را با یک نگاه در این جهت است. نه بسیار جذاب ساختمان, اما من مطمئن هستم که آن معماری طراحی شده به صورت هدفمند “مختلف”–به این معنی که آن را به نظر نمی رسد که متناسب با تمام ساختارهای اطراف آن.

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: هرشی 7/17/2020 8:15:52 AM (شماره 481172)

و در جایی که موزه ملی برای سفید تاریخ و فرهنگ ؟ و یا سفید و حزبی در کنگره و یا سفید و اداره کسب و کار بهتر? فقط درخواست….و من می خواهم به توافق برسند که تصمیم گیری و تاخیر در ارضاء بخشی از سفیدی است. ببخشید برادران…که احتمالا به همین دلیل وجود ندارد بسیاری از خانه های پدر با نوزاد تولید مادران و شایع مشکلات خانوادگی….

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Strike3 7/17/2020 8:38:38 AM (شماره 481190)

خلاصه ای از تاریخ:
در اینجا وارد بر کشتی
برده شد و برداشت پنبه
داده بودند آزادی خود را پس از جنگ داخلی خوش و خرم زندگی

9 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: msjena 7/17/2020 9:01:43 AM (شماره 481223)

وجود دارد بسیاری از مردم سفید که متناسب با این توضیحات اما بسیاری که نیست. است که چرا نژادپرستانه كليشه اي اشتباه است. چه خواهد بود پاسخ اگر سیاه و سفید “فرهنگ” شد و به عنوان gansta-رپ-عشق مرغ سوخاری خواران?

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: janjan 7/17/2020 9:02:38 AM (شماره 481225)

این باور نکردنی نژادپرست است. چه شد ضمنی اما اعلام شد, جایگزین هایی برای این “سفید” صفات ذکر شده در یک ستون با برچسب ‘سیاه صفات’.

11 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: weirdone 7/17/2020 9:22:28 AM (شماره 481245)

#17 آنها که در سیاتل با خود به سفیدی خود را آموزش.

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/17/2020 9:24:16 AM (شماره 481248)

NMAAHC چرا حذف جدول ؟ من سفیدی است که اثبات زندگی من “اعتماد به نفس تصمیم گیری”

8 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/17/2020 9:29:59 AM (شماره 481255)

این در واقع تکرار توهین آمیز و کلیشه های مورد استفاده توسط نخبگان سفیده برای توجیه تماس با سیاه پوستان را ‘N’ کلمه. این احمقها شدند دادن سفید supremacist نقاط صحبت کردن و سپس آن را داشتن! و آنها مسئول موزه?!?

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: RuckusTom 7/17/2020 9:39:46 AM (شماره 481270)

کار سخت’. Ha.

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/17/2020 9:42:27 AM (شماره 481274)

من ارسال شده ، امتیاز سفید است که شما متولد می شوند شما یک آموزش بعدی کار شما به عنوان یک جوان در مشاغل برای به دست آوردن مهارت و مهارت و چابکی در کار است. آرزوی شما برای یک خانواده افزایش است که خانواده و زندگی در یک خانه است که شما و خانواده تان را انتخاب کنید در حالی که کار تمایل یک زندگی خوب برای زمانی که شما زندگی می کنند. آیا این اشتباه است ؟ سیاه پوستان باید این را امتحان کنید و گرفتن برخی از “سیاه و سفید امتیاز”. مشکل این است که سیاه و نگه دارید و یکدیگر را. اگر سیاه و سفید می شود آموزش و پرورش را افزایش می دهد یک خانواده و آثار او مارک به عنوان یک عمو تام sellout و یا یک خانه ni**er به مرد سفید. پله به دور از مسابقه خود را ممکن است شما کشته شدند. سیاه پوستان احترام نمی گذارند یکی دیگر از آنها نیست و مناسب نیست و به جامعه خود انتخاب آنها تنها زندگی می کنند در یک حالت ثابت از نارضایتی و قولنج آنها خود را ایجاد ظروف سرباز یا مسافر.
سیاه پوستان ستایش مادر آفریقا و تماس خود را آفریقایی که اگر شما چرخش جهان در معلم روی میز آنها نمی تواند پیدا کردن ‘قاره سیاه’. ملی, سیاه, موزه سیاه را غارت و سوزاندن که بیش از حد اگر آنها تمایل زیرا آنها هیچ غرور و افتخار در هر چیزی. من استراحت بدهد این است که خسته کننده موضوع است.

13 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Terry_tr6 7/17/2020 10:40:22 AM (شماره 481356)

“تاخیر در ارضاء”? شما معنی دوست داشتن به کار برای 2 هفته قبل از اینکه شما یک بررسی کنید ؟

11 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: رابرت جونز 7/17/2020 11:00:17 AM (شماره 481386)

البته درست است. همین دلیل است که هیچ کس می خواهد به استخدام “آن مردم” و یا قبول آنها به مدرسه است. آنها را آهسته بچه های دیگر. نمی خواهید دیگران به خوبی انجام و خراب کردن منحنی. در گذشته اثبات آنچه دیوید دوک گفت: در تمام طول.

3 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 7/17/2020 11:16:46 AM (شماره 481433)

زندگی در شمال اروپا در مقابل زندگی در بیشتر southerly جای مردم مجبور به کار سخت در طول تابستان کوتاه برای ذخیره منابع برای زمستان طولانی. در جنوب بود که بسیار کمتر لازم است به دلیل وجود دارد هیچ زمستان برای زنده ماندن. فقط آن چه در آن بود.

8 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: ARKfamily 7/17/2020 11:19:22 AM (شماره 481437)

وقتی که من خواندن چیزهای شبیه به این به من یادآوری چگونه به دور از حزب دموکرات است از خدا. خدا می خواهد ما را متکی بر او و نه خودمان. بله ما به کار مجدانه ، اما ما به دنبال در راه او و نه زمینی راه. در خواندن کتاب مقدس آن شامل همه مردم است. بله من به یاد بیاوریم که چگونه حزب دموکرات فقط نه به خدا.

8 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Ruhn 7/17/2020 11:32:30 AM (شماره 481457)

آن را فقط یک ماده از زمان تا زمانی که کسی تبدیل جداول در این اطلاعات گرافیک خود را با عنوان: “راه مردم سیاه و سنت های خود نگرش و راه زندگی نرمال در طول زمان و در حال حاضر در نظر گرفته شیوه های استاندارد در ایالات متحده است.” که در آن برای شروع با کلی? بالا مشروعیت نرخ; جنایی تکرار جرم سال; اعتیاد به مواد مخدر; ضد روشنفکری; زن ستیزی; بی اعتنایی از قوانین و مقررات; ارضاء فوری; ضربه اقدامات/واکنش; حق ذهنیت; عدم shame; بی خردی; عدم مسئولیت; رژیم غذایی ناسالم/چاقی; و غیره و غیره و غیره. البته نه هر فرد سیاه و سفید سهام این صفات است. در همان زمان هر کسی بدون در نظر گرفتن رنگ پوست می تواند جرم های بالا و یا به اشتراک گذاشتن صفات ذکر شده نسبت به “مردم سفید’ با توجه به جودیت کاتز (نویسنده اصلی گرافیک). که خطر از برچسب زدن به کل گروه بدون در نظر گرفتن فرد است. یکی از آن نادرست است. دو خطرناکی تفرقه و قبیله ای. سه, آن را در نهایت dehumanize خود را درک حریف و سپس شما تبدیل به همان چیزی که شما در حال نرده در برابر. بالاتر از همه چیز به یاد داشته باشید ما بشریت است. که باید مخرج مشترک است که ما را متحد و نه به دنبال تفاوت که تقسیم.

8 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Polecat49 7/17/2020 12:13:01 PM (شماره 481500)

فقط یک دسته از به اصطلاح کارکنان فدرال که نفرت مردم آنها را برای کار. آن را بسیار بهتر خواهد بود اگر همه آنها را نقل مکان کرد به زیمبابوه و خارج و از پرستش که دلقک یک دیکتاتور ممکن است آنها را سوزاند در ثانیه-LL..

6 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Justcurious 7/17/2020 12:41:27 PM (شماره 481528)

آیا این به این معنی آنها تغییر ذهن خود را در مورد داشتن یک مکالمه? یا آن تصمیم گرفتم که گفتن حقیقت شد ‘معکوس?’ غیر حقیقت (دروغ) بهتر خواهد بود ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Kafka2 7/17/2020 1:33:29 PM (شماره 481600)

این مهم است که توجه داشته باشید که تمام فضائل نشاندار به عنوان “سفید” هستند فضائل است که کمک خواهد کرد که هر کسی به موفقیت و کامیابی در زندگی است. متاسفانه وجود خود باور مخرب است که انجام هر کاری که ممکن است در نظر گرفته شود “سفید” است که بدترین چیزی که یک “سیاه و سفید” فرد می تواند انجام دهد. گفت: یک فرد سیاه و سفید است “اقدام سفید” محکومیت در بسیاری از محافل. توسط میداد انجام آنچه به آنها کمک خواهد کرد موفق و رستگار سیاه پوستان را می توان بدترین دشمن خود را. امیدوارم NMAAHC از بین بردن نمودار زیرا حقیقت این است که ایده های خوب ندارد رنگ.

6 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 7/17/2020 2:13:05 PM (شماره 481659)

افریقایی
+
آمریکایی. = چه ؟ سال ها و سال ها از غیرمتمدن نزاع
سال ها و سال ها از عدم جذب آنها نه آمریکایی ها
این آزمایش شکست!!!

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de