ABC کارل: مغلوب ساختن پیشی جستن حملات مطبوعات برایاین ‘تشویق’ — آن را یک ‘عملکرد’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 4/10/2020 1:05:49 AM

روز شنبه در MSNBC را “مهلت” ABC News’ کاخ سفید خبرنگار جاناتان کارل گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن “است که حمله ما گاهی اوقات به این دلیل که پایه فن آن را دوست دارد آن را بزرگترین تشویق خطوط در تظاهرات.”کارل گفت: “من تا به حال این تجربه در پشت صحنه با او که من را دیده اند که چگونه او در تعامل با من به عنوان یک خبرنگار پوشش او راه او در دادگاه من در تلاش برای ارعاب من تلاش می کند به تملق گفتن من گاهی اوقات در همان روز و سپس بیرون رفتن و قرار بر این نشان می دهد. این coronavirus جلسات نشان می دهد در رنگ های زنده راه او عمل کرده است که کسی که در مطبوعات به انتخاب دعوا


من آرزو می کنم او را متوقف خواهد کرد داشتن جلسات مطبوعاتی. همه آنها این است که انتقاد از او را. این مجموعه با خبرنگار از هنگ کنگ بود بالا. این یک مسئله ایمنی. بان آنها را به خارج از منزل و خواندن حقایق است. بدون سوال.

4 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: GW_Rider 4/10/2020 1:26:25 AM (شماره 374587)

خوب جاناتان شاید آن زمان برای شما فشار استفراغ به درخواست خودتان یک 9/11 نوع سوال: “چرا آنها از ما متنفرند?”

13 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: PChristopher 4/10/2020 1:37:02 AM (شماره 374588)

او به انتقاد شما در همه زمان ها از آنجا که شما آن را سزاوار.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Murcielago 4/10/2020 1:38:57 AM (شماره 374589)

با تمام احترام به جورج Costanza-شما کارل “خداوند از احمقها”.

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DVC 4/10/2020 1:40:51 AM (شماره 374592)

کارل است نفرت مهر و موم وجود دارد پارس برای ماهی خود را. او احمق انجام است.

9 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: XCenturion 4/10/2020 2:08:07 AM (شماره 374602)

من می توانم فکر می کنم از هیچ کمتر از یک مسیر حرفه ای را از یک به اصطلاح “خبر نگار”. آنها یک ابزار تبلیغاتی برای حزب دموکرات و باید از دست همه اعتبار باقی مانده از مردم آمریکا که هنوز هم دارای عقل سلیم است.

13 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Harlowe 4/10/2020 2:08:50 AM (شماره 374603)

FTA: “دادگاه من…ارعاب من تملق گفتن…من…دکتر جکیل/آقای هاید عملکرد او قرار می دهد” به عنوان یک کسب و کار سرمایه دار خیلی مهم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به احتمال زیاد یک کارفرما که به کارکنان شانس به اکسل و اگر آنها نمی رنج می برند عواقب متناسب با شرایط; هیچ وقت برای mollycoddling در دنیای کسب و کار. آن را تعجب آور نخواهد بود اگر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رییس جمهور و گسترش مهربانی و صبر به اعضای مطبوعاتی کاخ سفید از سپاه هستند زیرا مردم او باید با صرف نظر از تعصبات شخصی و می خواهد آنها را “شانس” به مانند رفتار متمدن بزرگسالان که آنها نمی, به طوری که آنها بارها مورد خود kindnesses و صبر امام در برابر او حق آنها را مجموعه مستقیم. هیچ دکتر جکیل/آقای هاید, بدون عملکرد یک نجیب زاده زندگی در دنیای واقعی است.

9 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: JediJerry 4/10/2020 2:14:41 AM (شماره 374606)

او حملات مطبوعات زیرا آنها آن را شایسته و سزاوار آن برای مدت زمان طولانی و او را به نشستن وجود دارد و اجازه دهید آنها را با خود تلخه کنه. او ضربه پشت و هدف قرار دادن آنها سخت است. آن را نگه دارید. در نهایت یک مرد واقعی انجام آنچه مردان واقعی انجام دهد.

15 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: msavalla 4/10/2020 2:38:14 AM (شماره 374613)

چه گریه نوزاد, درست مثل یک کمونیست تبدیل شدن به قربانی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: anniebc 4/10/2020 3:24:00 AM (شماره 374622)

بیش از خود کارل (چه یک نام!); رئیس جمهور نه دادگاه و یا تملق گفتن شما. شما در حال خواب و یا ساخت تا چیز. دروغگو.

3 نفر بود.


ببخشید کارل اما ما شاهد رفتار مطبوعات در این جلسات. شما همه وجود خود را با مارپیچ سوالات. شما در حال کار برای جمع آوری اطلاعات با ارزش برای مردم آمریکا; شما وجود دارد سعی کنید به پایین آوردن این رئیس جمهور. من تدریس روزنامه نگاری را در دبیرستان و دانشگاه, من می دانم که یک سوال خوب زمانی که من آن را بشنوند و من می خواهم بگویم در هر شب می شنوم شاید 3 از 10 سوال که هستند. بقیه به وضوح بر اساس زمینه ای اطلاعات نادرست و یا فقط بی معنی. من را دیده اند برخی از بد نگاری در طول عمر من از آنجایی که من در حال حاضر رسیده سن رسیده 75 اما من هرگز دیده می شود یک گروه از روزنامه نگار که رفتار با خیلی تعصب. باید بگویم نیکسون در سال به نزدیک ترین چیز به آنچه که من شاهد هستم اما با این مرد رفتار خود را به وضوح فراتر از رنگ پریده و شاید من مقایسه آن را به lapdogs که شما برای 8 سال از اوباما که در آن شما نشان داد هیچ کنجکاوی برای هر گونه رفتاری که به وضوح بر خلاف قانون اساسی. او اعتراف کرد آنجا خود را با برخی از سرور و نشاط پس او می دانست که تعداد بسیار کمی از صدای بودند حاضر به صحبت کردن. مطبوعات که باید یک صدای مناسب برای سوالات در حال حاضر فقط یک جیغ اوباش نادان banshees. من از خدا تشکر کنم برای اینترنت چون عمده شبکه های صرفا یک تبلیغات برای DNC و تنها دلیلی که مغلوب ساختن پیشی جستن است قادر به شکست دادن شما این است که او بر خلاف دیگر جمهوری خواه رئیس جمهور قبل از او مایل به رفتن پا به پا و تماس با شما و با حقایق و او برنده با پیروزی که او خود را به نقطه را به خاطر شما حاضر به اعتبار او را به علت. شب پس از شب بیشتر و بیشتر مردم شاهد نفرت است که درایوهای شما و جماعت است و آن را نفرت انگیز به رعایت. رک و پوست کنده من نمی دانم چگونه شما زندگی می کنند با خودتان است. من صرف زمان زیادی تحقیق آرشیو به منظور بررسی حقایق این روزها از من خواندن داستان که من می دانم که به وضوح غلط چون من زندگی می کردند از طریق حوادث و من هنوز هم یک حافظه بسیار خوب است. شما ببینید همه ما بودند هیپی زندگی می کردند که از طریق نه مه از جنگ اما مه از مواد مخدر. و به اعتقاد من وجود دارد مقدار زیادی از ما که نمی مارس و تشویق جین فوندا در حالی که او خیانت سربازان ما. ما اکثریت خاموش و ما هنوز هم به همین دلیل است که نظر سنجی خود را به ندرت درست است. ما طوفان یا گرداب شدید اینجا و صدای ما را تنها شنیده شده در ماه نوامبر است. و بیشتر از این در ماه نوامبر ما شنیده خواهد شد یک بار دیگر به دلیل احساساتی خود را نمایش viciousness شب پس از شب.

15 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: جودی 4/10/2020 3:38:37 AM (شماره 374627)

چگونه بسیاری از کتاب های کارل به فروش می رسد ؟ ببخشید کارل مغلوب ساختن پیشی جستن به نام شما خبر جعلی چون شما هستند.کارل جدید Acosta..

2 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: کایوتی 4/10/2020 4:21:23 AM (شماره 374632)

شما که مهم کارل.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Gruntmedic 4/10/2020 5:11:42 AM (شماره 374634)

بدون او آن را به این دلیل که مطبوعات باعث مشکل s.
آنها یک شوخی است.
این مردم همان تلاش برای پایین بازی chloraquine را در یک ضربان قلب اگر آنها به آن نیاز است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Jimmiet 4/10/2020 6:43:09 AM (شماره 374670)

او آن را به افشای bs که رسانه ها می گذرد اخبار به عنوان به عنوان کارل به درستی شرح داده شده است. مغلوب ساختن پیشی جستن است دقیق تر از آنها هستند.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: توبی ده خرس 4/10/2020 7:14:54 AM (شماره 374682)

هستند کسانی که اشک واقعی و یا در حال اشک خود را به عنوان جعلی خود را به عنوان خبر… جان.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de