هشدار به تظاهر کنندگان و اعضای Antifa تهدید به آمدن به حومه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: fysammy, 6/2/2020 9:05:02 AM

این نیست که به اینترنت سخت پست است. این نیست من خم در مورد عشق من 2 قانون و عمل به آن است. این نیست که چگونه به خوبی من می توانید شلیک کنید و یا چه نوع از اسلحه من ، این یک اخطار قانونی در مورد چه اتفاقی خواهد افتاد. شورش popping تا در شهرستانها بیش قتل جورج فلوید به طور کامل تحت الشعاع قرار داده مشروع تظاهرات حاوی مسالمت آمیز مردم ساخت یک نقطه معتبر است. برخی از این تظاهر کنندگان یعنی کسانی که متعلق به گروه “Antifa,” ذکر کرده اند که آنها در حال رفتن به ترک شهرها و حرکت خود را تخریب و خشونت به حومه شهر.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: گول زدن پسر 6/2/2020 9:11:27 AM (شماره 429260)

توجه به antifa اراذل و اوباش – من فرض است که به خوبی محافظت شده توسط Smith & Wesson. شما نمی خواهد آن را در دو مرحله داخل خانه من.

36 افرادی مانند این.


می تواند شما را اجرا سریع تر از 3200 فوت در ثانیه ؟ اگر نه…شما در حال هشدار داد به اقامت در خارج از محله من! حتی ما Glocks شلیک 950 فوت در ثانیه با .45 ACP! خود را آجر و بطری آتش زا تحمل نخواهد شد در هر سطح!

29 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: mc مربع 6/2/2020 9:17:04 AM (شماره 429266)

یکی در هر یک از اتاق به دور از ویندوز. زحمت با تلفن همراه به عنوان وجود دارد به اندازه کافی نیست LEOs برای محافظت از همه ما.

14 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 6/2/2020 9:26:18 AM (شماره 429276)

هیچ داوران از همسالان من در حال رفتن به محکوم کردن من برای عکسبرداری هر کسی با کوکتل مولوتف و سنگ و آجر بالا آمدن به درب جلو. حتی من می خواهم آن را انجام دهد به هر حال.

38 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: binar 6/2/2020 9:36:49 AM (شماره 429291)

بار مانند این است که چرا 2nd amendment وجود دارد. ما تبدیل به شبه نظامیان است.

40 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/2/2020 9:39:32 AM (شماره 429297)

مشکلی نیست من نیاز به تمرین هدف پیش بروید من بعد!

17 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: bamapreacher 6/2/2020 9:43:12 AM (شماره 429306)

من می خواهم یک پست در Facebook از یک تفنگ مالک که گفت: چیزی شبیه به “قبل از اینکه شما وارد خانه من حق با عیسی از آنجا که شما در مورد او را ملاقات کند.”

24 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Southron 6/2/2020 9:44:03 AM (شماره 429307)

قدرت به شما آقا. قدرت به مردم است که آماده و قفل کردن و بارگذاری. اما فراموش نکنید, خانه ها, خانه ها پر از افرادی مانند خانواده من است. ما نمی توانیم خود یک تفنگ (ما بیش از حد پیر و بیمار) و به تنهایی زندگی می کنند و ما با حیوان خانگی مورد علاقه. در حال همسایگان با اسلحه رفتن برای نجات ما ؟ (که در آن همسایگان به هر حال ؟ ما dunno. – چگونه بسیاری از همسایگان و حتی همسایگان خود می دانند با چشم دیگر ؟ در آن زمان آنها به پایان رسید خود را به اجرای آزمون در شهرستانها – آنها در حال حاضر با موفقیت مسدود کردن بزرگراه ها و…. آنها ممکن است آماده برای دقیق خیلی بیشتر شخصی سرگرم کننده: مانند مرد جوان قتل زن سالمند مورد ضرب و شتم به یک خمیر کودک سمت چپ در خانه آنها را به آتش کشیدند. آیا شما فکر می کنم که Antifa مردمی در حال حلق آویز کردن با آنها هستم و قهوه * نام کاربری و خواندن ستون خود را? که به ما کمک کند ؟ شدیدترین از survivalists حتی قسم به ساقه همسایه خود را اگر آنها می آیند کوبیدن بر درهای خود را برای کمک به. ما دعا می کنیم هر کس در حال رفتن به دیدن “تصویر بزرگ” واضح تر: تصویر بزرگتر.

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: HotRod 6/2/2020 9:46:04 AM (شماره 429311)

کلانتر از پولک کانتی فلوریدا پرتاب کردن دستکش بلند به دیگر کلانترها (بیشتر در فلوریدا در حال حاضر در هیئت مدیره.) کلانترها از کشورهای دیگر شده اند که ترس را یک پایه هم اکنون می توانید به دنبال همراه.

20 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/2/2020 9:48:13 AM (شماره 429315)

Cripes #2. یک .243 وینچستر? بله آنها آمده اند به حومه حدود یک مایل به جنوب من دو مایل به شمال و یک ذره بیشتر دور شرق و غرب من بود. تا کنون حومه تاخت و تاز شده هدفمند مراکز خرید و فروشگاه های دیگر. من می دانم که از هیچ منطقه مسکونی حملات. که در آن بازی به سرعت در حال تغییر. حتی من شهر کوچک در مرکز شهر خواهد بود خطرناک در مقایسه با مراکز خرید و مراکز نوار در جاده های اصلی است. زمانی که من در حال رشد بود ما تا به حال عمدتا داوطلب نیروی پلیس. با نادر استثنا پدران بودند و جنگ جهانی دوم و جنگ کره عصر جانبازان و اگر مشکل به شهر آمد اصل, مدرسه قدیمی, آنچه را که باید هنگامی که به نام شده است شبه نظامیان را به تماس پاسخ دهید. در حال حاضر هنگامی که ما نیاز داریم که ما تمام وقت نیروی پلیس که به راحتی می تواند تاخت و تاز کردن و هیچ ساز و کاری برای یکپارچه سازی آن در جامعه با اراده و وسیله ای برای کمک به. آن را هنوز هم می تواند خطرناک در مقایسه با مراکز خرید و مراکز نوار اما هیچ چیز مانند قتل عام آنها مواجه پنجاه سال پیش.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/2/2020 10:09:22 AM (شماره 429341)

ما ایستاده خود زمین قانون و قلعه دکترین دولت است. ما می دانیم این قانون در کنار ما در اینجا. ما را دریغ نکنید برای محافظت از ما را نزدیک و عزیز. و این momma خرس یک شات خوب.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/2/2020 10:19:25 AM (شماره 429352)

در تعجبم که چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یکی از این تکه از زباله سعی در پرتاب شعله ور بطری در خانه خود را از خیابان. آیا می توان توجیه تیراندازی او را و اجازه دادن به او را گرفتن آتش ؟ من باور دارم به طوری که نظر من است. این افراد هیچ نشانه داشتن هرگز به دنیای واقعی شناخته شده به عنوان حومه.

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/2/2020 10:24:25 AM (شماره 429357)

واقعا چه تغییرات مقاومت بازی در حال حاضر (و آن است که یک بازی تا کنون) رسمی تعیین Antifa به عنوان یک داخلی سازمان تروریستی است. مشروعیت از مصرف برخی اقدامات علیه آنها را تغییر دهید. در اثر آنها “غیرقانونی جنگجویان” در حال حاضر. زمانی که آنها پست جهت در رسانه های اجتماعی در نظر گرفته شده از تاریخ, زمان و اهداف و پس از آن نشان می دهد تا در شناسایی اعداد در خود معمولی قابل شناسایی “لباس” (سیاه و سفید, لباس, ماسک, مختلف, دست سلاح) آنها در حال حاضر در حال بازی منصفانه برای ضبط بازداشت و حتی بدتر. پوشش خود را از دست رفته است. به انجمن خوش آمدید the burbs. تنها چیزی که می تواند این بهتر خواهد بود برای قرار دادن یک فضل بر روی آنها. که نه تنها به حل غارت اما همچنین می تواند یک “محرک” بسته به بهبود درآمد از دست داد. شما هرگز حتی نیاز به در آمده است.

11 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: NYbob 6/2/2020 10:35:22 AM (شماره 429373)

مطمئن نیستید در مورد چگونه بسیاری از سگ گله هستند در این محله در حال حاضر, اما این است که مرگ و زندگی در حال حاضر. حتی اگر برخی از اراذل و اوباش فکر می کند آن است که پیشرو پینت بال. پس از آن شروع می شود و از آن خواهد شد خیلی دیر شده برای برخی از.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Bluefindad 6/2/2020 10:42:46 AM (شماره 429386)

استفاده می شود به نگه داشتن فقط یک زن و شوهر از اسلحه لود شده و آماده در خانه است. یک تفنگ ساچمهای اضافه شده است برای اثر!

11 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: lakerman1 6/2/2020 10:44:33 AM (شماره 429389)

به خوبی نوشته شده است نیز گفت: منطقی و آرام است.
من یک تفنگ مالک و امیدوارم که هرگز به استفاده از اسلحه من بر هر چیز دیگر از گوزن خرس یا انشالله پنسیلوانیا الک (اگر من برنده طراحی برای یک گوزن اجازه.)
اما من خواهد شد و اقدامات لازم برای محافظت از خانواده من در اینجا در حومه.

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: LeftCoast 6/2/2020 10:47:18 AM (شماره 429393)

سوخته به مغز من است که تصویری از اراذل و اوباش ضرب و شتم یک زن بی دفاع صاحب مغازه w/ یک نردبان و 2X4 در حالی که یک قاتل نوسانی 2X4 نگه داشته و از جان گذشته خود را در خلیج است. او آمد در آنها بارها و بارها brandishing یک باشگاه گلف غیرموثر beseeching آنها را به “ترک همسر من به تنهایی”. که تبدیل به من آلامو تجمع گریه در پاسخ به Antifa تهدید.

11 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Italiano 6/2/2020 10:52:18 AM (شماره 429404)

من همه در. این در رفته است برای بیش از حد طولانی است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Terry_tr6 6/2/2020 10:53:19 AM (شماره 429406)

باید مقدار زیادی از اسلحه و مهمات. در حال حاضر نیاز به یک backhoe… S. S. S.

9 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Kate318 6/2/2020 11:00:21 AM (شماره 429427)

ما در کشور زندگی می کنند اما ما احاطه شده توسط همسایگان; بسیاری از آنها شکارچیان. ما تنها اسلحه بلکه کشورهای همسایه که برخی بسیار سنگین توپخانه. من شنیده ام از آن زمانی که آنها به هدف شلیک کنید. من خواب بهتر در شب دانستن آن است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Sandpiper 6/2/2020 11:01:18 AM (شماره 429433)

من می دانم بسیار کمی در مورد اسلحه اما من خود یک تفنگ ساچمهای. آیا شما فکر می کنم من می نشینم منفعلانه و به تماشای من و معدن دریافت صدمه دیده است ؟ نه در خود زندگی Antifa!

9 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: zoidberg 6/2/2020 11:18:51 AM (شماره 429468)

من امیدوارم که من لازم نیست که به استفاده از آن, اما من یک .357 چون پلیس نمی تواند در همه جا.

9 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Strike3 6/2/2020 11:19:36 AM (شماره 429469)

ایضا. بسیاری از ما را با اکراه به شما شلیک در اولین حرکت تهاجمی. برخی از ما کمتر با اکراه از دیگران است.

11 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: earlybird 6/2/2020 11:33:56 AM (شماره 429506)

آنها باید بدانند که جورج فلوید مرد آنها ادعا به افتخار (چه زباله) صرف پنج سال زندان برای داشتن متعهد صفحه اصلی تهاجم سرقت. جورج بود فقط یکی از پسران…

11 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: DVC 6/2/2020 11:38:14 AM (شماره 429516)

بیا سمت راست جلو. شما نمی خواهد تا کنون در محله من. و ما را اجرا خواهد کرد.

7 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: تمشک 6/2/2020 11:41:04 AM (شماره 429519)

شعار من در حال حاضر غارتگران شات! من اسلحه من. من تشنگی.

7 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: RuckusTom 6/2/2020 12:27:02 PM (شماره 429596)

نقل قول بزرگ در مورد به خوبی مسلح خانوار: “درب جلو شما فقط لگد در قفل نشده برای من حمایت می کند. آن را برای حفاظت از خود است.”

6 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/2/2020 12:32:16 PM (شماره 429601)

بیا و سعی کنید…. که همه به من می گویند.

4 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Smart11344 6/2/2020 1:03:44 PM (شماره 429638)

من 76 و تنها تفنگ من متعلق به یک BB gun چند دهه پیش. من شروع به اجرا می ترسم به خاطر این وحشی اراذل و اوباش. من در حال حاضر ممکن است اما یک تفنگ.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Mauigirl 6/2/2020 2:08:30 PM (شماره 429738)

FTA: “حومه پیدا کرده اند خیلی بیشتر به از دست دادن و در حال رفتن به یک مقدار زیادی بیشتر مناسب برای رفتن به افراط و مطمئن شوید که هیچ آسیبی رسد آنچه که آنها در حال حفاظت است. بیش از حد بر روی آن را. در شهر شما بسته شیرها به دنبال آنها ممکن است شما را ببلعند. در burbs شما غزال.” اگر آنها به مناطق مسکونی به دنبال مشکل بسیاری از آهو مرگ خواهد شد.

3 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: anniebc 6/2/2020 2:11:11 PM (شماره 429745)

به نظر من که کل حیاط چیز باید منسوخ در این روز و زمان. و اگر اکثریت مردمی شروع و متوقف کردن آنها را در حیاط وجود دارد تنها بسیاری از اجرای قانون مردم را به دستگیری یک اکثریت. من می گویم حتی نمی توانید به حیاط. من کوچک جلو و عقب حیاط; بیش از حد نزدیک است. آنها می گویند که آنها در حال آمدن به هود و یا با سفید هود?

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: JHHolliday 6/2/2020 3:30:45 PM (شماره 429873)

من دولت گرجستان هر دو یک قلعه قانون و ایستاده خود زمین قانون است. اگر کسی می آید در حیاط خود را پرتاب آجر و یا کوکتل مولوتف و سپس زندگی خود را در نظر گرفته است در خطر است و آن را در حال حاضر باز کردن فصل بدون مجوز مورد نیاز است. فقط مطمئن شوید که از چه کسی یا چه چیزی است که در پس زمینه قبل از اینکه به شما شلیک. به عنوان پوستر دیگر باید گفت, ما امیدواریم که که ما هرگز به کسی شلیک اما تهدید خانواده من و شما دریافت عوارض ناخوشایند من و تفنگ و تفنگ AR-15 و یا .38 ویژه

3 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: DVC 6/2/2020 3:47:39 PM (شماره 429892)

من در محدوده امروز رویت در من به تازگی به دست آورد تفنگ لوله کوتاه سبک M1. یک تفنگ دستی کوچک برای این نوع از وضعیت است. من احتمالا چوب با یک آر اگر فشار می آید به پرتاب اما این یکی خواهد شد در حال حاضر آماده برای ضربه زدن که در آن به نظر می رسد در صورتی که زمان می آید به استفاده از آن. آنها واقعا نمی خواهید به سعی کنید این. این امر می تواند واقعا یک خطای جدی در بخشی خود را.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: DVC 6/2/2020 3:52:20 PM (شماره 429896)

#8 اگر شما در محله من, من با خوشحالی می پذیریم خواهد آمد برای محافظت از شما و حیوان خانگی خود را و افتخار به آن را انجام دهد. من مطمئن هستم که وجود یک میلیون بیشتر مثل من با همان چشم انداز. دفاع از خانواده و دوستان و همسایگان شهر ما اگر نیاز بود. به امید صلح و آرام است اما مایل به محافظت از عزیزان ما و محله ما با نیروی صورتی که لازم می شود. من واقعا امیدوارم که آن را دریافت نمی کند وجود دارد……اما نظامی دارای عبارت زمانی که آنها در حال برنامه ریزی “به یاد داشته باشید که دشمن می شود یک رای بیش از حد.” فقط به خاطر اینکه من نمی خواهم به خشونت من ممکن است نه تنها رای دادن در این موضوع هنگامی که آن پایین می آید به آن است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: swarfer 6/2/2020 5:25:38 PM (شماره 429994)

در پایان شما در حال شبه نظامیان است. فقط شما می تواند با اتکا به محافظت از خانواده خود و البته وفادار خود خانواده چوپان آلمانی. من فکر نمی کنم این اراذل و اوباش را متعهد خود را به حومه بیش از حد بسیاری از سرحال تک تیر اندازها با scoped ARs خواهد شد که هدف هر کسی که با روشن کوکتل مولوتف در دست خود را. آقای مورس است راست, شکارچیان تبدیل شدن به طعمه.

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “fysammy”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de