ویروسی تصویری نشان می دهد سیاه و سفید زندگی می کند که سیاه و سفیدزندگی ماده نابود

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 6/17/2020 4:09:43 AM

بازیگران هالیوود reflexively ناب چپ. کسانی که در کالج تحصیل انجام این کار به دلیل شستشوی مغزی شد و در کالج. کسانی که در کالج تحصیل کرده چرا که آنها احساس حقارت و بر این باورند که اگر عمل آنها مانند grads کالج, مردم درک نمی کنند که آنها هرگز دیپلم. به همین دلیل آنها نفرت تهمت بدون دانستن یا مراقبت از آنچه که او در واقع می گوید و می کند و آنها کورکورانه حمایت هر چیزی حزب دموکرات به آنها می گوید خوب است و مناسب است. زمانی که سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات شروع هالیوود چپ آماده شد. آنها فریاد حمایت خود را از تظاهرات از پشت بام;


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/17/2020 5:22:46 AM (شماره 447106)

بسیار غم انگیز است. قلب من می رود به جمعیت است که قربانیان این مخرب میباشند.

54 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: نگران 6/17/2020 5:38:44 AM (شماره 447113)

این افراد مسئولیت برای چه ؟ تشویق تظاهر کنندگان و اراذل و اوباش? برای همه تخریب آنها ایجاد می شود و افرادی که بدون دلیل وجود دارد هیچ چیز در سمت چپ ؟ چرا که آنچه که آنها انجام داده اند.
لیبرال ها/چپ فکر می کنم هرگز. آنها فقط احساس!

49 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: stablemoney 6/17/2020 6:12:15 AM (شماره 447128)

چرا 15 درصد از جمعیت نیاز به 95 درصد از توجه این کشور و برای بسیاری از دهه? من شنیده ام هیچ چیز دیگری برای 7 دهه است.

94 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/17/2020 6:19:47 AM (شماره 447133)

این بسیار غم انگیز است. به لیبرال نخبگان: چگونه در مورد شما برای باز کردن کیف پول خود را و شروع به کمک به? بسیاری از مشاهیر چهره های ورزشی سیاستمداران ، در زندگی خود دردار جهان و فقط انتظار مالیات دهندگان برای مراقبت از شرایط است. بسیاری از مشاهیر درگیر مواد مخدر و الکل پر و جهان, هیچ, من کاملا موافق با راه جورج فلوید تحت درمان قرار گرفت. اما هر دو سیستم شکست خورده او. او باید در ناتوانی و نظارت بیشتر از نزدیک با اینکه مبتلا به این ویروس است. درک چوین است که یک پلیس و سیستم پلیس نتوانست او را. من معتقدم که باری از دوش جامعه قرار می گیرد در بسیاری از مردم که در واقع برخی از افراد باید با در نظر گرفتن مسئولیت برای اقدامات خود را.

52 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: udanja99 6/17/2020 7:00:24 AM (شماره 447166)

که تصویری است فقط یک بیت از اثبات است که آنچه مورد نیاز است نه پلیس اصلاحات. درونی آن شهر سیاه قاتل فرهنگ است که نیاز به اصلاح دارد. و اگر چپی می خواهید به سرزنش از آن در whitey سرزنش آن در demonrat whiteys که عمدا نابود سیاه و سفید ،

69 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: gone2pot 6/17/2020 7:14:14 AM (شماره 447173)

راند دو ساعت به خانم G2P به نزدیکترین روت کریس به جشن ما چهل ، یک زن و شوهر از Louisianan نشسته بود در نزدیکی; سیاه و سفید زن و شوهر است. آن تولد او بود. همسر تا به حال در یک “من نمی توانم نفس بکشم” تی شرت. آن تولد او بود. آنها آمدند تا از Shreveport, LA بودند و ماندن در تولسا. ما آنها را شنید صحبت کردن خود را به پیشخدمت در مورد رفتن به Pawhuska روز بعد به بازدید از کل پایونیر پر زرق و برق. این یک باس طرفدار مغازه برای زنان است. Mrs G2P جدی است Ree Drummond, نازی بوده است Pawhuska چندین بار و هرگز ملاقات یک غریبه بنابراین او نمی تواند کمک کند اما تکیه بیش در مسیر خود و به همسر چه زمان زیادی از او می خواهم که. معلوم آنها هر دو Ree Drummond نازی است. آن را فوری دوستی. من قادر به گفتن شوهر به فقط اصلی کارت اعتباری خود را به پیشانی خود پس از صندوقداران می تواند با شدت بهم زدن سر خود را بر ضد هنگامی که همسر خود را خریداری و در عین حال یکی دیگر از پایونیر چیزی. او خندید و رو کمتر نگران گیر بودن در fru-fru جهنم در تمام طول روز زمانی که من گفت که او می خواهم نیاز به تلفن خود را به یک شارژر و رفتن طبقه بالا در بورس, دریافت برخی از قهوه و یک نانوایی درمان و صرف چند ساعت در بال صندلی عقب در حالی که همسر او لبریز تنه خود را. ما فقط انسان شب گذشته. ما سرخوردگی خود را. من آرزو می کنم ما می تواند اعتراض بیشتر شبیه است و نه نابود کردن خودمان با لجام گسیخته ، unthinking احساسات. مارکسیستها در حال خم جهنم در disallowing که راه حل.

77 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: snapper451 6/17/2020 7:31:40 AM (شماره 447183)

پل یک مارکسیست جعل بر امریکا و جهان است. آنها اهمیتی نمی دهند در مورد سیاه پوستان آنها فقط می خواهم به جذب سفید کودکان و نوجوانان به حمایت از آنها و ایدئولوژی مارکسیستی. Phonies!

44 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: MSUDoc 6/17/2020 8:02:01 AM (شماره 447213)

تصویری ممنوع خواهد شد در 3….2….1….

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/17/2020 8:09:12 AM (شماره 447219)

و در جایی که کمونیست اخبار شبکه (CNN) در این ویرانی? چرا MSNBC پوشش این پس مانند آنها با “بوش کاترینا?” آیا مردم را به انجام به منظور بازسازی محله های خود را پس از این فجیع جنایی شورش? من شنیده ام یک غارتگر می گویند “آنها بیمه” به منظور توجیه خود را در غارت. آنها هیچ ایده چگونه بیمه کار می کند و در عین حال آنها با استفاده از آن به عنوان دلیلی برای غارت.
خوب در اینجا یک فکر از آنجایی که ما نمی تواند با استفاده از نیروی مرگبار برای محافظت از اموال و سپس چپ نمی تواند با استفاده از نیروی مرگبار برای یک زندگی متولد نشده.

20 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: wakeupcall 6/17/2020 8:22:53 AM (شماره 447236)

1,000 سلامتی برای صادق سیاه و زن او ممکن است در معرض خطر برای این فیلم. تنها مسئولیت سفید خود مسح ‘نخبگان’ “مسئولیت محض است و جهل.” جهل به واقع آمار برای سال 2016. سفید هستند 61.3 درصد از جمعیت آنها مرتکب 59 درصد از جرایم خشونت آمیز است که نزدیک به درصد از جمعیت 61.3 درصد است. سیاه و سفید هستند 13.3 درصد از جمعیت آنها مرتکب 35.5 درصد از جرایم خشونت آمیز است که تقریبا 3 برابر خود درصد از جمعیت خود را از 13.3 درصد است. از: https://whiteprivilegeisntreal.org/black-vs-white-crime-statistics/ چرا سیاه پوستان بیشتر احتمال دارد برای تبدیل شدن به مجرمان
همانطور که ما در مورد بحث ما در مقابل سیاه و سفید شکست در ارزش های خانواده مقاله عوامل بسیاری وجود دارند. این شروع می شود با حاملگی که ایجاد واحد-پدر و مادر خانواده هستند که بیشتر احتمال دارد به زندگی در فقر و یا کم درآمد وضعیت. این کم درآمد وضعیت باعث ایجاد یک محیط است که کودکان تولید است که باید یک نرخ بالاتر از ترک تحصیل یا بیشتر احتمال دارد به درگیر در رفتار مجرمانه. ایجاد یک تکرار چرخه کم درآمد پدر و مادر تنها به خانواده هایی که بی سواد باقی می ماند و به احتمال زیاد به ارتکاب جرم در آینده است.
سیستمیک تعصبات و یا نژادپرستی نهادی نیست آنچه ایجاد این وضعیت است. سیاه مردان و زنانی که درگیر شدن در فعالیت جنسی بدون استفاده از کنترل بارداری و حامله شدن مردم مسئول ایجاد این مشکل است. سیاه و سفید مردان که ایجاد کودکان, آیا ازدواج و رها کردن مسئولیت های والدین خود هستند افرادی که نگاهی به وضعیت بد و نگه داشتن آن از هیچ بهتر است. این سیستم نیازی به سرزنش مردم سیاه درگیر هستند.
در مقابل سیاه و سفید آمار جرم و جنایت نتیجه گیری این یک حقیقت ناراحت کننده اما سیاه پوستان ارتکاب جرم در حدود سه برابر این نرخ است که سفید پوستان انجام دهد. سیاه پوستان مرتکب 36 درصد از جرم و جنایت خشونت آمیز در آمریکا حتی اگر آنها تنها 13 ٪ از جمعیت. سیاه پوستان در انگلستان ارتکاب جرم در حدود سه برابر نرخ جمعیت خود را رای. برابری در نرخ جرم و جنایت در ایالات متحده و نرخ جرم و جنایت در انگلستان ثابت کنیم که وجود دارد این است که هیچ سیستمیک یا نهادی تعصب نژادی در ایالات متحده, و که سیستم قضایی نیست ناعادلانه هدف قرار دادن سیاه پوستان. هیچ سیستمیک نژادپرستی در آمریکا سیستم قضایی. وجود تعصب نژادی که ناعادلانه اهداف معصوم, سیاه پوستان در آمریکا جنایتکار سیستم. چرخه از جرم آغاز می شود با این شکست از ارزش های خانواده است که 72% از حاملگی ایجاد کم درآمد تنها پدر و مادر خانواده. سیاه و کودکان در حال رشد در تک والد کم درآمد شرایط احتمال تکرار این چرخه مگر اینکه آنها بالا بردن کودکان در یک ازدواج دو پدر و مادر خانواده با ثبات بیشتر. امتیاز سفید نیست ایجاد یک سیستم است که ناعادلانه بازداشت و prosecutes خروس سیاه پدر و مادر بد انتخاب زندگی در حال ایجاد شرایطی است که افزایش احتمال از نتایج بد اتفاق می افتد در حال آنهایی که مسئول. امتیاز سفید واقعی نیست و نمی مسئول نژادهای ارتکاب جرم و جنایت بیشتر سیاه, بزرگسالان ساخت فقیر زندگی انتخاب آنهایی که مسئول.

40 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Strike3 6/17/2020 8:43:45 AM (شماره 447260)

واکنش به سختی آغاز شده است. شورش گرفته اند یک گام به جلو و پنج گام به عقب. لذت بردن از به پا زدن در حالی که شما می توانید.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/17/2020 8:47:10 AM (شماره 447266)

من خسته از دیدن است ب بازیگران به من بگویید که ما همه در این با هم. آنها در حال گرفتن پرداخت می شود به من بگویید به دریافت بیش از آن. آنها زندگی خود را در دنیای فانتزی را باور داریم و آنچه که عوامل خود را به آنها بگویید که آیا به ماندن در چشم های عمومی. من واقعا از آن خسته و خاموش کردن آنها زمانی که من دیدن جعلی خود را به سخنرانی. اگر آنها به حال شده است در فیلم که ترویج خشونت, قتل, جنسی deviancy ، فرهنگ ما ممکن است در یک جای بهتر. من احساس می کنم متاسفم برای فقرا سیاه پوستان و سفید پوستان که خریداری kool-aid هالیوود قرار می دهد.

14 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/17/2020 8:54:29 AM (شماره 447274)

من این را نه به عنوان یک سیاه/سفید موضوع به عنوان مقدار آن را یک مسئله فرهنگی. به اعتقاد من وجود دارد مقدار زیادی از سفید پوستان است که کار نمی کند باید کودکان و نوجوانان را از زناشویی و ماندن در خانه جمع آوری هر آنچه که منافع آنها می تواند. وجود ندارد بسیار تفاوت در شیوه زندگی خود را. معمولا سفید پوستان فقیر در حومه شهر و یا مناطق روستایی اما آنها وجود دارد و بچه ها باید نتایج مشابه. این است همه چیز در مورد خانواده است که یکی از چیزهایی که کمونیست/مارکسیستی قرار داده و در بالای خود را به انجام لیست ها به منظور دامن زدن به انقلاب است. آنها می دانند که بدون خانواده های قوی از آن آسان است برای متقاعد کردن مردم آنها قربانیان و باید نگاه به دولت به حفظ آنها. هر کسی می تواند به خصوص در این کشور موفق خواهد بود اگر آنها به دنبال برخی از قوانین ساده است. اقامت در مدرسه است. صبر کنید تا زمانی که شما برای شروع یک خانواده. کار سخت است. احترام به دیگران. ما تا به حال بسیاری از که قبل از دموکرات ها تصمیم به ایجاد جامعه ای بزرگ. سیاه پوستان بودند در واقع پیشی سفیده در توانایی خود را برای موفقیت است. همه که با تغییر LBJ. متاسفانه همه ما در حال برداشت گردباد که وحشتناک سیاست. دلخراش به شنیدن این بانوی روایت از آنچه که او در حال دیدن. چگونه در جهان هر کسی می تواند باور این تخریب است که مفید به جامعه سیاه و سفید در هر راه. دموکرات رهبری در این شهرستانها که نابود شدند باید پاسخگو باشند. آنها پا در در اولین نشانه از خشونت این می تواند اجتناب شده است. در حال حاضر آنها را به یک مربع. دموکرات ها همراه با رسانه ها و افراد مشهور نخبگان باید حفاری های عمیق و تسویه حساب تا به بازسازی آنچه ویران شد. کار سخت مالیات دهندگان نباید در قلاب برای چنین رفتار غیر مسئولانه. هنگامی که از این مزخرف پایان و معقول مردم در جامعه ایستادن و ملامت این نوع رفتار. ما نمی توانیم در ادامه به پاداش lawless نابودی است.

28 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: janjan 6/17/2020 8:59:06 AM (شماره 447282)

که بیچاره نشان دهنده مردم من احساس می کنم بسیار متاسفم برای. او نمی تواند این کار او فقط تبدیل به یک قربانی از یک جنبش است که در هسته آن است و هیچ ربطی به سیاه و سفید زندگی می کند و چه مقدار از آنها ‘ماده’. این زن مهم نیست به آنها را در همه. آنچه مهم است این است که مثبت و پوشش رسانه ای برای به آتش کشیدن محله خود است. این است که چگونه فوق العاده مریض و غمگین این است.

16 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/17/2020 9:18:10 AM (شماره 447298)

من را دیده اند بیشتر و بیشتر عصبانی سیاه مردمی عصبانی در مورد آنچه آنها می افتد و دانستن است که سیاه پوستان در حال دستکاری یک بار دیگر…. و آنها را عصبانی جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. این Dems رسانه ها و هالیوود ممکن است از خواب بیدار خواب شیر خود را کاملا به بالای رفتار این زمان.

13 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/17/2020 9:27:54 AM (شماره 447311)

من تو را دیدم هالیوود epic fail تصویری که سیاه محافظه کار Terrance ویلیامز نشان داد و آن را برای تسکین خنده دار. من خندید چقدر احمق نخبگان خنگ بازیگران بودند. چه مسئولیت رفتن آنها را مسئول حمایت از غارتگران و اموال ناوشکن? شاید همه آنها با استفاده از N-word برخی از زمان در زندگی خود را, اما در حال حاضر آنها در حال رفتن به آن را انجام دهد و یا تحمل دیگران که از آن استفاده کنید. تنها پیام دریافت کردم آنها خنگ و احمق بازیگران می شود خندید.
صدمه زدن زن قاتل دنیا می تواند یک قربانی در دست باطل خارج از کنترل سیاه پوستان در حال اجرا در خیابان به دلیل “هیچ زندگی ماده” در همه همراه با احساساتی هالیوود ،

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/17/2020 9:28:03 AM (شماره 447312)

زمانی که این بی روح و بی مخ بازیگران می گویند که مسئولیت آنها باید تراشه و کمک به پرداخت هزینه برای تخریب و حمایت از خانواده های آسیب دیده. آنها باید به این مناطق شده اند که غارت و نابود کردن با اراذل و اوباش و شروع به تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر. که چه مسئولیت است. گفت: “من مسئولیت به معنی مطلقا هیچ چیز.”
من به یاد داشته باشید هیلاری گفت: من مسئولیت پس از بنغازی. به عنوان عجله می گویند … چه خمره!

14 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/17/2020 9:36:48 AM (شماره 447321)

من قسم می خورم #6; پست خود را ترک خورده من است. من مطمئن هستم ناهار خوری خود را به همسایگان عاشق چه شما و خانم GTP تا به حال به مربوط. هنوز giggling از طریق قهوه!

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: HotRod 6/17/2020 9:36:59 AM (شماره 447323)

وقتی که او گفت: “شما اجازه سفید مردمی شما در تنظیم کردن” من متوجه شدم او یک نژادپرست بیش از حد به رغم کلمات او در برابر غارتگران است. مردم که آنها مجموعه ای خاموش شد و جناح چپ عملیات پل دموکرات ها و لیبرال رسانه ها. ما سفید “مردمی” بودند فقط minding کسب و کار خود ما!

9 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Quigley 6/17/2020 9:40:16 AM (شماره 447328)

این dimoKKKraps شده بهره برداری از سیاه پوستان از روز تاسیس آن خواهد شد و تا روز آن را لغو کرد. آن را باید لغو روز پس از جنگ داخلی به پایان رسید مانند حزب نازی پس از جنگ جهانی دوم. آن را باید به پاره کردن قبل از جنگ داخلی مجسمه ها; خانواده باید اولویت های خود را خراب کرد. آه صبر کنید! تند و زننده pelousey است که با استفاده از مالیات دهندگان بودجه برای خرید روسری و زانو به پایین. همه چیز را در حال حاضر ثابت! خانواده shutup و رای کم نور.

9 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: تیله 6/17/2020 10:12:54 AM (شماره 447372)

هالیوود کودن ها ابراز احساس گناه برای موفق بودن و سفید.بدون ( بیش از حد), آرایش, اما نه بدون یک اسکریپت. من نمی خرید آنچه که آنها در حال فروش است. من نیاز به ورودی خود را در چگونه برای رهبری یک دلسوز زندگی است. من یاد گرفتم که به عنوان یک بچه.

7 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Arby 6/17/2020 10:18:38 AM (شماره 447381)

ما همیشه از شنیدن در مورد شیوه ای که در آن شورش ترین اثرات مضر هستند در جامعه است. سپس ما می بینیم که سیاه تظاهر کنندگان و غارتگران بر روی دوربین. نتیجه این است که این افراد در حال صدمه زدن به خود و جوامع که خود را مطیع قانون و درد و رنج دوستان و بستگان و همسایه ها نه شورش و یا غارت و چپاول اما در عوض رنج می برند. سوال من: زمانی که مطیع قانون و درد و رنج طولانی رای جمهوری خواه بود ؟ اگر آنها می خواهند کسب و کارهای کوچک در محله خود (که بسیاری از آنها سیاه و سفید متعلق به) و اگر آنها می خواهند کسب و کار آن محافظت می شود . . . و اگر آنها می خواهند به فروشندگان مواد مخدر و باندهای تحت پیگرد قانونی قرار . . . چرا آنها رای نمی جمهوریخواه? خودروی ذهن می خواهم به دانستن است.

13 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: DVC 6/17/2020 10:54:49 AM (شماره 447438)

هیچ چیز خوب می آید از پل ناوشکن.

6 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: بقایای 6/17/2020 1:28:45 PM (شماره 447651)

من حدس می زنم وجود دارد و بسیاری از فقرا سفید و اسپانیایی است که همچنین در حال حاضر محروم از سوپر مارکت ها و داروخانه ها و مغازه بستنی و فست فود ها و رستوران ها و در و در – همه نابود شده توسط غارتگران و تظاهر. Antifas و پل انگیزه برای اقدامات آنها هرگز مثبت است.

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de