ویروسی ممکن است نگه داریدبایدن را کمی تند و زننده عادتدر چشم های عمومی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 5/27/2020 5:12:12 AM

حتی اگر چپ با موفقیت پاک کردن تارا Reade داستان وجود دارد یک خزنده جو بایدن روایت است که رفتن به دور و بی پایان فیلم او را از گرفتن بیش از حد نزدیک و بیش از حد حساس با دختران کوچک. روز سه شنبه یک ویدیو جدید پدید آمده با معمول فیلم نشان بایدن خستگی ناپذیر pawing آشکارا ناراحت کننده دختران کوچک. چه چیزی باعث این یکی متفاوت است و راه آن زوج با اظهارات پروفسور آنتونی Zenkus (جالب اینجاست که به اندازه کافی die-hard چپ و ضد سرمایه داری) که صحبت می کند در یک ویدئو در مورد چگونه پدوفیل داماد کودکان:


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Highlander 5/27/2020 5:28:50 AM (شماره 423116)

من تو را دیدم این ویدئو به خاطر من برو به این سایت و دیگران برای من اطلاعات است. چگونه افرادی که تماشا و خواندن تنها جریان اصلی اخبار, رفتن به دیدن این ویدیو ؟ من اصلا منظم.v., بنابراین من نمی دانم اگر MSNBC, NBC, CBS, ABC و یا سی ان ان پخش آن است. این مخاطب است که نیاز به دیدن وحشت زده جو و دختران کوچک در چنگال او. فراموش اواخر nite t.v. میزبان خود را جوک در مورد بایدن را سرگردان ،

10 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: ARKfamily 5/27/2020 6:13:03 AM (شماره 423132)

از مقاله: “برای سال دموکرات ها استدلال کرده اند که مغلوب ساختن پیشی جستن است و عملا یک متجاوز چرا که او اظهار داشت: با دقت که برخی از زنان به شما اجازه یک میلیاردر یا شخص دیگری قدرتمند و یا معروف رسیدگی بدن خود را با مصونیت از مجازات. تا زمانی که بیلی بوش نمایش تمام مکالمات من و نه فقط یک کلیپ سپس من گوش خواهد داد. تا آن زمان من بسیار شک و تردید است. همه ما می دانیم کلیپ های مانند است که می تواند تغییر داده است. پس از همه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است می تواند به خود و پاسخ به یک انتخاب چندگانه مجموعه ای از سوالات بیلی بوش به او داده بود را انتخاب کنید. این همه بیش از حد راحت است که بیلی بوش اتفاق افتاد به یک دستگاه ضبط درست در لحظه ای که در زمان.

6 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: jeffkinnh 5/27/2020 6:14:23 AM (شماره 423134)

فراتر از این واقعیت است که Gropey جو انقباض غیر ارادی ماهیچه شایسته چه می گویند در مورد یک حزب است که مایل به حمایت و حفظ یک خزش خط جو در سنا برای 36 سال و سپس او را در یک ضربان قلب از ریاست جمهوری برای یکی دیگر از 8? در حال حاضر واضح عدم ذهنی آنها پیشنهاد او را بالاتر از همه دیگر ممکن است انتخاب خود را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری. این dem حزب است بدون توانایی و یا تمایل به قضاوت اخلاقی مردم است که منجر به آن. این Clintoons هستند شکارچیان جنسی و شامل بزرگترین پیوند سازمان در سیاست است. خود را “خیریه” سازمان مسخره, مفهوم, موسسه خیریه است و نتیجه نهایی مرکز برای آنها و دوستان خود را. شما باید آشکار و مصر دروغگو مانند بو و Schiffty در بالا رهبری است. شما باید یک dem خانه انداخت که با هم یک استیضاح با فقدان کامل از معتبر اتهام و یا شواهد. آنها نیز با هم قرار دارند “کوروناویروس” اسکناس است که در حال چنگ زدن به کیسه نفرت انگیز dem shakedowns به جای درست برای کمک به کشور و مردم است. چهار سال گذشته ما دچار یک بد “مقاومت” است که مستمر حمله امریکا به عنوان پیش بینی و ایجاد شده در قانون و فعلی نمایندگان که ایده آل در رهبری و رای دهندگان. اگر کسی نوشت یک کتاب داستانی در مورد یک “امپراتوری شر” این ننگین ترین مردم را در پیدا کردن آن باور نکردنی است. چنین است که در زمان dem حزب و رهبری خود را. جو واقعا نماینده رهبر dem, پارتی, انقباض غیر ارادی ماهیچه ارزش است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: برای دیدن 5/27/2020 6:37:58 AM (شماره 423146)

من را دیده اند یک زن و شوهر از این کلیپ علاوه بر آشکار یکی از چیزهایی که واقعا بیمار بود که چگونه مادران و پدران عمل کرده است. آنها می دانستند که چه اتفاقی می افتد و در عین حال هیچ چیز نیست.

8 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Osprey21 5/27/2020 6:56:28 AM (شماره 423152)

اگر بایدن لمس فرزند من مانند او دیگران, من می خواهم صاف خود را در یک ضربان قلب.

11 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: لالا 5/27/2020 6:59:48 AM (شماره 423156)

که فیلم ساخته شده و به من ضربه زد. من دیده ام یک زن و شوهر از این کلیپ قبل از, اما بسیاری از و حساس هم مانند آن است. او نه فقط “محبت” یا “دوستانه است.” و “وحشت زده” و “gropey” هستند به اندازه کافی قوی نیست کلمات برای توصیف که بیمار درنده رفتار است. کسانی که از نقض شده است. هر کسی که با نصف مغز می توانید ببینید که در عین حال نیمی از این کشور متنفر مغلوب ساختن پیشی جستن و متنفر از من و شما به طوری که آنها در حال حاضر نه تنها بهانه ای اما با شور و شوق حمایت از این بیمار قطعه ای از خاک.

10 نفر مثل این.


چهارم تا هشت و ویدئو از بین رفته است. این بازرسان در توییتر ،

2 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 5/27/2020 8:26:26 AM (شماره 423227)

در حال حاضر ما می دانیم که چرا “عالی دکتر جیل” است که همیشه نگه داشتن بر روی او – برای نگه داشتن جو وحشت زده از pawing دختران کوچک.

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Namma 5/27/2020 8:50:04 AM (شماره 423259)

وجود دارد یک ویدیو از جس جلسات سیلی bidens دست از لمس کردن جلسات نوه. بنابراین شما می دانید که به باتلاق می داند که بایدن نمی تونم نگه داشتن دست خود به خود.

6 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Rumblehog 5/27/2020 9:12:35 AM (شماره 423287)

آیا جو صرف زمان در “لولیتا اکسپرس” بازدید جف اپستاین را “فانتزی جزیره؟”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: udanja99 5/27/2020 9:15:39 AM (شماره 423292)

که تصویری به عنوان نفرت انگیز آن را به عنوان است که حتی شامل آنچه به ذهن من بود creepiest perviest مثال او قرار داده و دست خود را روی شانه های یک دختر کوچک احتمالا حدود 8 سال و به آرامی تضعیف او دست راست را به سینه اش منطقه است. که در آن نقطه او پا را از رسیدن به خود را. این مرز در تجاوز جنسی به و دختر کوچک می دانست که چیزی درست نبود در مورد خود را حرکت. من شگفت زده است که هیچ یک از پدران این دختران کوچک هر پانچ بایدن را چراغ.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 5/27/2020 9:46:00 AM (شماره 423334)

هنگامی که وحشت زده جو است مانند این یکی به درک ذهن او است که قطعا نه حاکم. آیا شما می خواهید این را در وایتهوس? آن را به من یاد بیل کلینتون که نمی تواند نگه داشتن دست خود را خاموش زنان اما وحشت زده جو بسیار بدتر است. جو می کند و این مسائل در و ظاهرا هیچ کس تا به حال او را به عهده دارد. او خوش شانس او دارای سرویس مخفی حفاظت به دور از همه عصبانی پدران است. یادداشتی به بایدن حامیان: ترک فرزندان در خانه!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/27/2020 9:51:38 AM (شماره 423346)

وجود دارد مقدار زیادی از فیلم ها و عکس های از gropey معتاد به انفیه جو در حالی که او VP. او حتی لوزه هاکی با خود 19 ساله نسبی در یک کمپین توقف قبل از خاموش کردن. او هرگز در مورد مراقبت چگونه نفرت انگیز خود را رژه از کثافت شده است به هر کسی.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bighambone 5/27/2020 10:30:07 AM (شماره 423396)

چه حتی بدتر است این است که در فیلم های کودکان والدین معمولا سیاستمداران دموکرات و یا انتصاب, در حال ایستاده در سمت راست وجود دارد به عنوان بایدن می کند چیزی که او با قرار دادن دست خود را بر روی فرزندان خود را در راه های نامناسب!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: BillW. 5/27/2020 10:38:02 AM (شماره 423407)

بازدید K-خلیج MCAS 10 سال یا بیشتر پیش بایدن به حال خود pix گرفته با پسر کاپیتان و هشت نفر دیگر مرد و یک زن دریایی با سیستم عامل — همه در کمو نمايد utes. ایستاده در مرکز گروه او در پشت با دست خود بر هر دو شانه او را (در راه او با بچه ها در این فیلم). راز خود را خدمت به مردم وجود دارد اما هنوز هم او رو کمی بیشتر شاد و خرم با بانوی LT. قبل از آنها آن را شکست ، این یک الگوی آشنا با او.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bigfatslob 5/27/2020 11:30:54 AM (شماره 423461)

من به یاد داشته باشید جف جلسات تصویری که در آن جلسات سیلی جوی انگشتان دست یک زن و شوهر از بار از جلسه با مراجع و دختر. برخی از پدر و یک دختر کوچک باید دست کشیدن از کسانی که سفید پوستان مروارید وار پایین بایدن گلو. به نظر می رسد در سمت چپ مهم نیست داشتن یک منحرف در حال اجرا برای نامزدی به دلیل نفرت از رئیس جمهور تهمت اجرا می شود عمیق این اجازه می دهد تا صفحه نمایش از یک مرد.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de