بسیار واقعی سکوتاکثریت را تجدید انتخاب تهمت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/5/2020 4:49:44 AM

صبح روز سه شنبه رئیس جمهور تهمت توییتی دو واژه که موجز توصیف برنده شدن ائتلاف خواهد کرد که اطمینان از ماه نوامبر خود گشتند: “اکثریت خاموش.” این باعث شد یک مقدار قابل توجهی از fustian نشاط از توییتر و اوباش تعدادی از به ظاهر جدی در نظر قطعات در شرکت های بزرگ رسانه تحقیر و اخراج توسط دموکرات ها. اجماع این بود که تهمت بود غرقه شدن یک Nixonian فانتزی به موجب آن سفید حومه پیدا کرده اند وحشت زده به طور فزاینده ای متنوع رای دهندگان را نجات ریاست جمهوری خود. این تفسیر خیانت عمیق جهل در مورد اصطلاح “اکثریت خاموش” که تا به حال هرگز هر نژادی مفهوم و disregards آنچه حومه رای دهندگان واقعا ترس دموکراتیک بی کفایتی در زمان بی ثباتی اقتصادی و ناآرامی های اجتماعی است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: anniebc 6/5/2020 5:48:51 AM (شماره 433000)

من فکر نمی کنم این انتخابات عادی خواهد بود. دموکرات ها ببینید که می توانید آنها را مختل کند هر چیزی را با خود اصلی نژاد پرستی و در حال حاضر وحشت و ترس از میکروب ها است. من امیدوارم که رئیس جمهور حق است اما او ساخت امریکا بزرگ دوباره; که باعث می شود او دشمن است که باید نابود شود. در حال حاضر ما ببینید که چقدر تاثیرگذار اصطلاح MAGA شده است و به همین دلیل چپ نفرت از آن است. آنها انجام می دهند بسیار مخالف ماگا در پاره و آن را غارت سوزش و شورش. هر یک نشان دهنده نابودی امریکا در راه خود را. انتظار نداریم که انتخابات عادلانه و انتظار نداریم که آنها را به ضرر و زیان در زمان عادی.

25 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Petronius 6/5/2020 6:00:03 AM (شماره 433007)

من زندگی می کنند در مناطق روستایی اوهایو در منطقه ای که به طور سنتی دموکرات. تنها بایدن ثبت نام من را دیده اند است که در دموکرات مقر خانه ها بیش از همه این دو شهرستان من درایو را از طریق هر روز در حال حاوی تهمت نشانه. من تصور می کنم هر چند که هر کسی که در حال برنامه ریزی برای رای بایدن خواهد بود بیش از حد خجالت به دیگران اجازه دهید می دانم.

31 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/5/2020 6:22:18 AM (شماره 433034)

ما کار برش برای ما در اینجا در بهبهان.

10 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: FleetUSA 6/5/2020 6:31:23 AM (شماره 433047)

نگه داشتن دعا

31 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Muguy 6/5/2020 7:01:56 AM (شماره 433071)

برداشت من این است که وجود دارد بسیار بزرگ و به سرعت در حال رشد گروهی از افراد که خود را دیده اند و زندگی و راه بسیار خود را از زندگی تحت تاثیر این بیماری همه گیر و رو به رشد توتالیتاریسم از demonrat سوسیالیستی شهرداران و فرمانداران بیش پله محدودیت در قدرت خود و تبدیل شدن به ظالم در برابر ما مردم. در طول انتخابات سال رئیس جمهور ریگان را بپرسید “آیا شما بهتر است در این سال نسبت به سال گذشته”? ما در حال انجام به خوبی در تقریبا در هر احترام تا زمانی که بیش از رسیدن به کرونا ویروس خاموش کردن به خراب کردن اقتصاد است. این تصور که هر کس که نیاز به یک دستگاه تنفس مصنوعی بود بیش از به فروش می رسد و demonrat سوسیالیست قرار داده و در تریلیون ها در گوشت خوک به برگزاری امریکا بیش از هر بشکه رسید. جمهوریخواهان خواسته بودند اسیر و تنها بحث سختی در برابر این مقررات قبل از رای دادن به آنها. این ناشی از بحث در مورد چگونگی demonrat سوسیالیست ممکن است پیدا کردن یک راه برای گرفتن اطراف مناسب و امنیت لازم برای انجام انتخابات دعوت گسترده رای دهندگان تقلب و غیر قانونی”رای گیری برداشت”. که “شی براق” انحراف در حال حاضر بازی های بیرون تا چیز دیگری مورد نیاز بود. در حال حاضر موضوع استفاده بیش از حد و استفاده نادرست از زور و خشونت پلیس مهم است که ربوده شده است به دیوانگی رسانه ها به روابط شی براق در اخرین تلاش برای تحت تاثیر انتخابات و توجه ما را از تمام آیات آینده در مورد جعلی تبانی و جعلی استیضاح که که همه فاقد حقایق اما راندند به آمریکا وجدان در روزانه شلنگ آتش توسط رسانه ها در تلاش برای در سراسر کشور است. کسانی که بیشترین آسیب را به یاد داشته باشید در ماه نوامبر. بسیاری از چیزهایی که اتفاق می افتد برای 3 سال و نیم و برای آن دسته از افراد pocketbook مسائل و متوجه می شوند که چگونه این زمان سه ماه دوره تعریف نمی کند و آنها را قائلند و آنها را به بردگی و به هوی و هوس ظالم و سوسیالیست این امر می تواند عاقلانه به یاد داشته باشید خوب است که بیشتر از همه از اختلال در “آبی” ایالات و شهرستانها.

14 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: singermom9 6/5/2020 7:36:19 AM (شماره 433108)

وجود 2 میلیون فروش تفنگ این سال است. کسانی که تهمت رای دهندگان. کسانی بودند لذا بیدار شدن از خواب به این واقعیت است که این dem حزب آجیل است. آنها مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان.

25 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: 3XALADY 6/5/2020 7:39:11 AM (شماره 433111)

من فقط اجازه دهید کسی که من می دانم از هنر و صنعت نشان می دهد دوست من در Facebook به تازگی. من به دنبال پست های من دیروز و در آنجا بود که یکی از کسانی که پوستر نوع چیز از او و در آن گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به حال پرداخت 40 میلیون دلار به قربانیان سوء استفاده جنسی. این شامل کودکان و مقعد می باشد. من کاملا شوکه شده و بلافاصله رفت و به unfriend او اما آرزو می کنم من تا به حال چاپ شده ‘مقاله’ قبل از من اما من نمی. پس من رفتم به سایت من پست های نوشته شده در مورد این افراد وجود دارد گفت: آنها در حال رفتن به شروع به انجام این کار بسیار برای ادامه به پاره کردن و متوقف کردن مجدد و قطع آن خواهد شد به یک سوار وحشی. قلب من شکسته چه این مرد تا به حال به از طریق رفتن و ادامه خواهد داد تا مجبور به رفتن را از طریق تا نوامبر است. تعداد دفعات مشاهده یک عضو که اکثریت خاموش.

24 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ROLFNader 6/5/2020 8:01:13 AM (شماره 433128)

که خود را ” حق ” ذهن خواهد پاسخگویی به هر نوع نظرسنجی است که شما را در معرض خطر فیزیکی? آن را فقط بیش از حد آسان برای رسانه ها به این نظر سنجی. جدی – بایدن?

7 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: udanja99 6/5/2020 8:14:01 AM (شماره 433147)

اگر شما فکر می کنم آنچه که اتفاق می افتد در خیابان ها در حال حاضر شنیع فقط صبر کنید تا روز انتخابات. تصور کنید که ایستاده در خط برای رای دادن و داشتن یک اتوبوس پر از Antifa و پل اراذل و اوباش را به و طوفان خود را بگوئید. 2008 پلنگ سیاه حادثه در مشهد بود که فقط یک محاکمه اجرا. آنها زحمت نیست در سال 2016 چرا که آنها فکر می کردند که Illary تا به حال انتخابات پیچیده. آنها نمی خواهد اشتباه را که در این سال.

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: HotRod 6/5/2020 9:00:08 AM (شماره 433193)

“رای دموکرات!” آگهی حمایت شده توسط Antifa

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bighambone 6/5/2020 9:39:16 AM (شماره 433241)

هر کسی که شده است با توجه به راحتی می توانید ببینید که از طریق انفعال که چپ و لیبرال دموکرات سیاستمداران نشان داد که از آنها حمایت کیفری تظاهر برخی حتی گفت که غارت و به آتش کشیدن از کسب و کار است که هیچ چیز بزرگ و برابر نیست به عنوان جرم جنایی مرتکب جرم و جنایت خشونت آمیز چون همه غارت اموال و و سوزانده زیرساخت می تواند جایگزین. اما بسیاری از کسانی که کسب و کار بسیاری از کسانی که در خدمت سیاه و سفید و کم درآمد جوامع را نمی توان آینده را به دلیل فعلی خود را بیمه تجاری نمی خواهد پرداخت هزینه برای زیان های پایدار در طول co-به نام نا آرامی های مدنی و یا شورش همراه با این واقعیت است که که می خواهد برای باز کردن یک کسب و کار را در یک محل که در آن چپ و لیبرال دموکرات سیاستمداران می گویند سوزاندن کسب و کار و غارت آنها و از بین بردن صاحبان معیشت باید در نظر گرفته شود به جرایم خشونت آمیز که مرتکب سیاه عاملان انگیزه برای “اجتماعی” تغییر دهید. به عنوان رئيس جمهور برای مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان به چپ و لیبرال دموکرات فرمانداران و شهرداران که نشسته بودند پشت اجازه می دهد جنایی شورش به مصرف مقدار زیادی از کسب و کار در صلاحیت این دادگاه ها برای اهداف سیاسی. رئیس جمهور تا به حال مطلق وظیفه برای تشویق کسانی که فرمانداران و شهرداران به طور موثر اجرای قانون با دستگیری و تعقیب تظاهر کنندگان حتی با استفاده از زبان دشوار. هر کسی که فکر می کند که وجود ندارد “اکثریت خاموش” از آمریکایی ها در سراسر کشور شده اند که آنجا نشسته تماشای شورش در تلویزیون که فراموش نمی کنم که قوانین باید اجرا شود پارس است تا درخت اشتباه. همانطور که “اکثریت خاموش را” قطعا نمی خواهند کسانی جنایی شورش شروع به رخ می دهد در شهرستانها و شهرهای کوچک.

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Strike3 6/5/2020 9:51:56 AM (شماره 433261)

تعداد دفعات مشاهده شده بر روی آن. این دموکرات تبلیغات و نادرست رای گیری هستند تضمین یکی دیگر از ناامیدی بزرگ در شب انتخابات برای loony چپ. اجازه احمقها شورش دوباره. مغلوب ساختن پیشی جستن را چهار سال دیگر به آن را تعمیر.

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 6/5/2020 9:58:14 AM (شماره 433276)

پنسیلوانیا خواهد شد به عنوان آنها در سال 2016 و همان شرایط وجود داشته باشد در اینجا به عنوان در اوهایو. هیچ کس قرار می دهد از دموکرات ارتقاء علائم و چمن در انتهای غربی از دولت هستند wallpapered با مغلوب ساختن پیشی جستن-پنس 2020 نشانه. من قصد دارم برای شکستن یک قانون ایمنی و سیلی تهمت دشنه در SUV من درست در کنار سیاه, تفنگ توجه به برچسب. اولیه رسمی نتایج به زودی خواهد شد اما ایران با اتحاد بوت کردن کاملا چند تار بازنده است. اگر ما می تواند کنترل جرم و جنایت سازمان یافته شهر فیلادلفیا ما قرمز خواهد بود دوباره.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/5/2020 10:33:15 AM (شماره 433320)

خیابان شورش و Malatov بمب را حفظ خواهد کرد بسیاری از رای دهندگان خانه در روز انتخابات.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 6/5/2020 11:47:12 AM (شماره 433400)

این اتفاق افتاد در ’68 و پس از آن مسابقه شورش. و من فکر می کنم آن را دوباره اتفاق می افتد.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: formerNYer 6/5/2020 2:10:27 PM (شماره 433560)

اگر جمهوری خواهان نمی, آمار رای دهندگان بر سر با بی قانونی از دموکرات ها در خیابان آنها احمق تر از همیشه. آنها نیاز به شروع به جمع آوری توییتر صفحات و ویدئو کلیپ ها از آنها تشویق به شورش/غارتگران آنها را رنگ دیوانه جو به گوشه ای از هر دو دفاع از نظم و قانون و یا دفاع از انحلال پلیس او نمی تواند هر دو را انجام دهد. رنگ او را به گوشه ای بنابراین او نمی تواند لغزش وسط.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/5/2020 4:06:13 PM (شماره 433658)

این اعتراضات هستند nastier نسخه از اشغال وال استریت باقی بماند و به همین دلیل آنها deliverately هدفمند به “امن” dem شهرها و ایالات متحده. از حزب دموکرات نمی خواهد اقدام به دلیل آنها می خواهند شبانه شورش برای تبلیغات و اجازه می دهد تا خود را به تبلیغات رسانه ها به چرخش آن در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن. این ساخته شده تا از یک خرابکار هسته ای و هر آنچه که می دانم هیچ چیز آنها می توانید خراش. آن دلگرم کننده برای دیدن نظر سنجی که حمایت از نظم و قانون. این منزجر کننده است برای دیدن رسانه های ما حمایت از بی قانونی و تخریب. آن است که تعجب آور برای دیدن dems, استفراغ کردن در اطراف در تلاش برای استفاده از هرج و مرج به نفع خود امتیاز سیاسی است. این غم انگیز است برای دیدن برخی از اقلیت ها فکر می کنم که این یک راه برای حل هر چیزی.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net