مغلوب ساختن پیشی جستن-جلسات-Coulter توییتر مسابقه کینه

توهم یقین 7 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 5/26/2020 5:01:03 AM ارسال پاسخ

تیراندازی مرگ Ahmaud Arbery 25 ساله سیاه پوست از گرجستان پرسیده است: ملی بحث در مورد دهها. در فوریه 23, Arbery وارد خالی سایت ساخت و ساز در شهر نیوبرانزویک طولانی برای چند دقیقه قبل از خروج. مدت کوتاهی پس از آن گرگوری McMichael سفید ex-cop که زندگی پایین خیابان متوجه Arbery در حال اجرا است. او برداشت تفنگ خود را داوطلب خدمت سربازی پسرش تراویس و دنبال شود. پس از او و پدرش تا به حال تعقیب Arbery در یک کامیون برای چهار دقیقه تراویس خارج شد سمت راننده و مواجه Arbery تفنگ ساچمهای در دست است. تصویری از آنچه به دنبال آن دستگیر و توسط ویلیام برایان جونیور, همسایه, کمک در تعقیب و گریز بسیار برگ به دلخواه.

نخست وزیر نتانیاهو در بارانداز 1 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 5/26/2020 4:54:48 AM ارسال پاسخ

چه منظره در جریان است در اسرائیل که در آن نخست وزیر نتانیاهو است که تحت تعقیب توسط دولت خود را برای رشوه خواری و دیگر جنایات که او به طور رسمی گفته که باید متعهد قبل از او بود و انتخاب مجدد برای یک دوره سوم. این یک درس در قانون اساسی conundrums از یک کشور که نمی تواند به یک قانون اساسی — و نه فقط به خاطر آقای نتانیاهو وارد حوض با تمام جوال باز در نسیم. “نتانیاهو در دفاع از استراتژی خود را تضعیف می کند, مدعی, دولت, اسرائیل,” راه دشوار قرار داده شد در اسرائیل منجر لیبرال روزانه “هاآرتص” به عنوان محاکمه شد در جریان است.

جو بایدن — منحرف سحر و جادو
هشت توپ است که همیشه اشتباه 5 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 5/26/2020 4:51:29 AM ارسال پاسخ

شما نمی توانید می گویند شما نمی شد هشدار داد. به عنوان رئیس جمهور تهمت شده است گفت: برای سال در حال حاضر, “چه شما به از دست دادن؟” و پس از آن همراه می آید جو بایدن به همه ما یادآوری است که وقتی که می آید به باستان petrified forest واشنگتن Olde گارد امریکا واقعا چیزی برای از دست دادن. قطعا آقای بایدن باید بدانید. برای نزدیک به نیم قرن آقای بایدن بوده است که یکی از محترم ترین سفید کارشناسان در واشنگتن است. این که چرا او را برداشت به باراک اوباما و معاون رئیس جمهور. آقای بایدن تخصص در تمام این چند دهه بوده است, سیاست خارجی که در مورد او شده است به طور کامل 100% اشتباه 100 ٪ از زمان.

ببخشید رسانه ها: شما نمی قربانیان
مهم نیست که چقدر سوء استفاده’ شما را 17 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 5/26/2020 4:29:44 AM ارسال پاسخ

وجود دارد هر چیزی خسته کننده تر از مطبوعات شکایت در مورد چگونه آن را درمان می شود ؟ پس از grousing که استفانی گریشام رئیس جمهور تهمت سابق وزیر مطبوعات هرگز برگزار رسمی جلسه را رسانه ای نمی تواند ایستاده است که Kayleigh McEnany او جانشین ساخته شده است که کسانی که در جلسات بیش از حد آنها ، McEnany steamrolls او ه او سخنرانی با خبرنگاران به سوالات آنها باید درخواست شود. این است که آخرین نقطه ای که riles برخی از روزنامه نگاران. “غیرقابل دفاع و مضحک گفت:” یونس گلدبرگ به کریس والاس در فاکس نیوز. “من باید بگویم که اگر Kayleigh McEnany گفته بود سام دونالدسون و من چه سوالاتی باید پرسید که نمی خواهد را به” والاس گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن-جلسات-Coulter توییتر grudge match 15 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 5/26/2020 4:25:03 AM ارسال پاسخ

رئیس جمهور تهمت لعنتی جف جلسه یک بار دیگر این آخر هفته. او در توئیتر خود نوشت: 3 سال پیش و پس از جف جلسات recused خود جعلی مولر کلاهبرداری آغاز شد. آلاباما اعتماد ندارند جف جلسات. او اجازه کشور ما پایین است. به همین دلیل من تایید مربی تامی Tuberville (@TTuberville) درست حامی ما #MAGA دستور کار! وجود دارد هیچ چیز جدید در اینجا و یا در مغلوب ساختن پیشی جستن را دنبال عقدهگشایی. چه چیزی جدید است که در این زمان جلسات که شانس شکست مربی Tuberville گزارش در حال باریک بازگشت اخراج: من می دانم که خشم خود را, اما recusal بود که توسط قانون مورد نیاز. من وظیفه من و شما لعنت به شانس من.

کومو اذعان ‘همه ما شکست خورده” در
ساخت coronavirus بینی 17 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 5/26/2020 4:19:04 AM ارسال پاسخ

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو بستری دوشنبه که coronavirus پیش بینی از کارشناسان بود همه اشتباه — و او را از کسب و کار سرمایه گذاری قماری به دلیل آن است. کومو گفت که او نمی تواند پیش بینی زمانی که بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر تعداد کاهش خواهد یافت لازم به آستانه مورد نیاز برای بازگشایی برخی مناطق به دلیل به عنوان او آن را “ما همه شکست خورده” در پیش بینی. “در حال حاضر مردم می توانند حدس و گمان. مردم می توانید حدس بزنید. من فکر می کنم در هفته آینده, من فکر می کنم دو هفته من فکر می کنم یک ماه” کومو به خبرنگاران گفت: در روز یادبود. “من از که کسب و کار از آنجا که ما همه شکست خورده که در آن کسب و کار است. درست است ؟ همه اوایل کارشناسان ملی است. در اینجا من طرح مدل. در اینجا من طرح مدل.

گرجستان مرد مقصر coronavirus استرس
به عنوان عامل حمله به زنان: پلیس 5 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 5/26/2020 4:12:44 AM ارسال پاسخ

گرجستان را متهم به حمله به دو زن در روز یکشنبه در خارج از آتن فروشگاه گفته سرزنش coronavirus استرس به عنوان یک “عامل تسریع” قبل از این حمله را به اتهام. اریک کیت Mitchell, 39, اتهام حمله به دو زن—فارغ التحصیلان از دانشگاه گرجستان—سمت چپ آنها یک فروشگاه. آنها در شرایط جدی و در بیمارستان بستری, پلیس گفت:. پلیس گفت: Mitchell داشت با یک تیغ چاقو در مدت کوتاهی پس از این حادثه. او گفت پلیس گفته از Athens-Clarke County Police Department است که استرس از “COVID-19 نگرانی” منجر به حمله. او متهم شده بود با تشدید باتری و تشدید حمله.

Gropey جو فکر می کند او یک متخصص
در چه اقلیت باید فکر می کنم 3 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 5/25/2020 5:00:32 AM ارسال پاسخ

پدر بزرگ Badfinger است رفتن به منبع برای بسیاری از چیزهای: چگونه به منظور بالا بردن عالی achiever بچه اش snortunate پسر هوور, چگونه به ناشیانه تجاوز زنان در راهروهای سنا و چگونه نمی تواند آشکارا و سالخورده. اما به عنوان من اسب شاخدار چت اخیرا مشاهده بزرگترین سهم خود را ممکن است به عنوان مربی به سیاه امریکا است. به تازگی در مصاحبه ای با شخصی به نام “شارلمانی tha خدا” پایۀ پیر نپرداخته اشاره کرد که “اگر شما یک مشکل بدانند که آیا شما برای من تهمت یا پس از آن شما نیست،” مرد است که در حال حاضر با فرض گوشته از داور تعریف “چیست ؟” این است که این مرد همان

بیایید خودمان یادآوری کنیم که
ما تتم و چرا 0 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 5/25/2020 4:57:55 AM ارسال پاسخ

یکی از غم انگیز راه برای فکر می کنم از یادبود روز به تعداد کسانی که فوت کرده اند در سرویس های خوب کشور است. رسمی بالغ می گویند که رقم حداقل 1,354,664. تعداد باعث می شود یک توده در گلو و بسیار بزرگ درد شدید و ناگهانی در قلب است. هنوز اعداد هستند و نه ضد عفونی کننده. آنها پنهان افراد نمی توانند حساب درد و رنج و بدون پرداخت ادای احترام به خود را باعث می شود که آن دسته از افراد درگذشت. این شماره ها جدی اما نه الهام بخش است. هر یک از این افراد تا به حال یک داستان است. هر یک تا به حال خانواده و دوستان و همکاران. همه آنها عینک ملت خود را, لباس, تجربه کرده و ترس و رنج و سختی.

Peyton Manning و تایگر وودز
ضرب و شتم فیل مایکلسون و تام بردی
در Coronavirus خیریه گلف بازی 9 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 5/25/2020 4:52:42 AM ارسال پاسخ

Peyton Manning و تایگر وودز شکست فیل مایکلسون و تام بردی در یکشنبه خیریه گلف بازی. با توجه به Adam Schefter, در مجموع 20 میلیون دلار مطرح شد برای کمک به کمک در مبارزه با کروناویروس به دلیل مسابقه به پایان رسید که با منینگ/جنگل های برنده توسط یک سکته مغزی. تمام راه را در اطراف آن جهنم سرد رویداد. ما رو به تماشای چهار ورزشکاران افسانه ای بازی گلف ما رو به شنیدن برخی از غوغای سازمان دیده بان برخی از ورزش بود و همه آن را برای یک علت خوب است. در زمان ما از سر استیصال و این برای مردان نشان داد و نشان داد در یک راه بزرگ برای طرفداران در سراسر جهان است.

دانشگاه های ایالات متحده را پذیرفته اند 6 میلیارد دلار
در نامعلومی کمک مالی از خارجی
دولت سازمان حفاظت محیط زیست پروب می یابد 21 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 5/25/2020 4:46:51 AM ارسال پاسخ

وزارت آموزش و پرورش کشف کرده است حداقل 6 میلیارد دلار گزارش نشده کمک های مالی به دانشگاه های آمریکا از خصمانه خارجی سازمان ملل Townhall روز جمعه گزارش داد. سازمان حفاظت محیط زیست نشان داد خود را به روز رسانی در مارس 19, نامه ای به کنگره و پس از آن جلسه به چند رتبه آمریکا که در حال انجام یک بررسی بودجه خارجی ایالات متحده موسسات آموزشی. بررسی شد و موجب افزایش گزارش های چینی بودجه در ایالات متحده موسسات آموزشی از جمله شيوع موسسات کنفوسیوس در دانشگاههای آمریکا. کنفوسیوس موسسات چینی-دولت بودجه مراکز که ظاهرا ترویج زبان چینی و فرهنگ است که سازمان های ایالات متحده آمریکا هشدار داده اند گسترش تبلیغات برای دولت چین.

خرید نمی گمراه کننده چهره است.
در اینجا داستان واقعی در مورد چگونگی
ایالات متحده منطبق بر Coronavirus مرگ و میر 5 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 5/25/2020 4:40:13 AM ارسال پاسخ

محض سهولت که با آمریکا سمت چپ سیاسی مرگ هزاران نفر از آمریکایی ها شوکه حتی من. ایالات متحده در حال نزدیک شدن به 100,000 مرگ و میر و از سمت چپ به نظر می رسد مصمم به مطمئن شوید عمومی مقصر می داند رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای کسانی که مرگ و میر. به عنوان PJM را تایلر o’neil اشاره ائتلاف دموکراتیک در تلاش است تا “مغلوب ساختن پیشی جستن مرگ و میر” یک چیز است. در حالی که تایلر به طور موثر نشان از پوچی سرزنش این مرگ و میر در مغلوب ساختن پیشی جستن به من نشان می دهد که با وجود این عناوین است که نشان می دهد همه چیز در ایالات متحده بدترین در جهان است که یقین چنین نیست. اول, اجازه دهید نگاهی به کل

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de