یک حزب متنفر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 4/7/2020 4:40:22 AM

دموکرات ها در حال قاه سرزنش رئیس جمهور تهمت برای این واقعیت است که ووهان ویروس کشتن برخی از آمریکایی ها. بدون شک آنها نیز مقصر خواهد مغلوب ساختن پیشی جستن به رکود اقتصادی که ایجاد می شود نه با ویروس توسط دولت واکنش–واکنش افراطی به نظر من–به ویروس. در انجام این کار دموکرات ها در حال ساخت برخی از مفروضات مهم. آنها فرض کنیم که رای دهندگان نمی خواهد به یاد داشته باشید که زمانی که رئیس جمهور تهمت ممنوع از سفر چین در پایان ماه ژانویه دموکرات به اتفاق آرا (از جمله جو بایدن) را محکوم کرد اقدام خود را به عنوان نژادپرست و بیگانه.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: privateer 4/7/2020 6:38:16 AM (شماره 371171)

تعریف مدرن و دموکرات: کسی که در آنها نفرت است جایگزین دلیل.

59 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 4/7/2020 7:31:50 AM (شماره 371212)

واکنش افراطی من مشاهده شده در سطح ایالتی و محلی.

22 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: JackBurton 4/7/2020 7:59:34 AM (شماره 371248)

این در واقع بدتر از این. شما شنیده ام در مورد آزیترومایسین/هیدروکسی کلروکین/روي درمان ؟ آنها باید بیش از حد. اما برگ برنده یکی از اولین به آن اشاره کرده بود و به مبارزه با (دولت) CDC/FDA برای دریافت آن در دسترس است. پس از آن تبدیل شده است در دسترس یک دکتر در اینجا و یک دکتر وجود دارد که با استفاده از آن و voila!, مردم در حال درمان.. اما هنوز هم وجود دارد کسانی که خر خر کردن “به خوبی آن را با دقت مورد مطالعه قرار گرفت. داستان های خود را در حال ‘موردی’.” باید یک نگاه. این Donks که نمی خواهید یک درمان اگر دونالد تبلیغ آن است. اگر تهمت ذکر آن را باید در اشتباه است. TDS و کشتار مردم. نکته: توجه کنید که چگونه ذات الریه مرگ و میر در حال سقوط به? درست است مراتب کمتری از مرگ و میر ناشی از پنومونی در این سال آن را به اتمام. که باعث می شود من تعجب می کنم در مورد Covid. همه کسانی که مرگ واقعا Covid? و در صورتی که…. نباید ما خالص اعداد برای کاهش پنومونی مرگ است ؟

34 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Rinktum 4/7/2020 8:06:57 AM (شماره 371259)

راستگو مقاله است که می گوید آنچه را که همه منطقی مردم می دانند. دموکرات ها نشان داده اند باطل کینه جو نفرت مثل هیچ کدام من تا کنون دیده اند. آن شوک من هنوز اما آن دیگر هیچ شگفتی من است. مطبوعات جلسات نگران کننده به دلیل وجود دارد هیچ چیز اما مارپیچ سوالات تحویل با distain توسط افراد بی ادب صحبت کردن با رئیس جمهور ایالات متحده است. این است که تنظیم وحشتناک سابقه برای هر کسی که مشتاق به یک خبرنگار. آن را تبدیل به یک کلاس کارشناسی ارشد در حزب دموکرات رفتار در هنگام مقابله با مخالفان. این نمی تواند اتفاق می افتد بدون رضایت و تشویق کارفرمایان خود را. واضح است که بچه ها در بالا اعتقاد دارند این نوع رفتار قابل قبول است. این هیجان انگیز است که می دانیم که نوامبر 3, می تواند علامت یک تغییر کیفی در این کشور اگر کسانی از ما که به جرم توسط حزب دموکرات رفتن به پای صندوق های رای و بسته کردن آنها را. من دعا می کنم که مردم آمریکا باید به اندازه کافی و آنها را به صدای بلند و واضح. یکی از نگرانی های است که تقلب انتخابات که دموکرات ها بدون شک مرتکب این زمان در اطراف, چرا که آنها هیچ چیز به آنها توصیه می شود برای هر اتاق. خدا به ما کمک به ریشه کن کردن نفرت رهبران خود را ginned در قلب خود را از پایه و به طور فعال مبارزه با هر گونه سیاست های دموکرات ها مطرح خواهد شد که آن را آسان برای آنها را به ارتکاب تقلب انتخابات. من خوش آمدید بحث بر عکس ID به منظور رای دادن. ما باید فشار سخت به سوی یک انتخابات منصفانه. رای برداشت محصول است که یکی دیگر از ایده هایی که باید رد کرد. یک چیز مسلم است ما می توانیم در این راه زمانی که رهبری حزب مخالف پر از نفرت امثال من هرگز قبل از دیده می شود. آن است که نه تنها نگران کننده آن است که خطرناک است. بهترین راه برای متوقف کردن آن است به رد هر گونه حزب دموکرات در انتخابات. آنها سمی هستند به جمهوری.

51 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Skinnydip 4/7/2020 8:12:03 AM (شماره 371267)

من تعجب می کنم اگر آنها را رد این درمان زمانی که آنها بیمار است.

30 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: udanja99 4/7/2020 8:54:08 AM (شماره 371311)

از همان حزب است که خواسته های کلینیک سقط جنین باز بماند در قرنطینه.

25 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: HotRod 4/7/2020 9:17:40 AM (شماره 371340)

مثبت دیگر برای رئیس جمهور تهمت است که چین/شده است و برای پرداخت بخش قابل توجهی از پاسخ ما به این ویروس. چگونه ؟ چرا که رئیس جمهور تهمت اجرا تعرفه بر کالاهای چینی به لحن میلیارد دلار, آخرین شنیده ام. احتمالا بیشتر در حال حاضر. رئیس جمهور تهمت سختی در تجارت است و از این رو منجر به سود اضافی! حال اگر او را فشار برای مارتا McSally پیشنهاد که چین ببخش بدهی ما به آنها در پاسخ به رها کردن ویروس بر روی آن خواهد بود و حتی شیرین تر!

17 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Strike3 4/7/2020 9:25:44 AM (شماره 371353)

دموکرات ها در نهایت متوجه است که آنها در یک خودکشی مارس است که رسیدن به این نتیجه در ماه نوامبر. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال رفتن به برنده شدن در یک زمین لغزش حتی با گسترده اقدام به فریب داد. ما خود هر دو مجلس کنگره و چهار سال آینده خواهد بود و حتی بهتر از دوره اول خود را.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/7/2020 9:33:25 AM (شماره 371364)

این حزب از جنون. نه همه حزب دموکرات هستند مجنون اما مردم رانندگی و خود را تبلیغات رسانه ای هستند و در حال گرفتن به طور مداوم بدتر است. بسیاری از مردم در یک حزب هستند فقط همراه برای سوار بنابراین واقعیت این است که حزب توابع به عنوان اگر آن است که آجیل در زمانی که رهبران آن هستند و آجیل. زمانی که تند و زننده Pelousy سخنران از خانه نگه می دارد تا کمک بیل در تلاش برای چیزهای آن را پر از dem سوسیالیستی موارد دستور کار و شکل او می تواند آن را انجام دهد زیرا او به این کشور و مردم آن در یک hammerlock, شما می دانید, این حزب خود را از دست داده داشته باشید. از جمله اقدامات در حال تبدیل شدن به یک تقریبا هر روز اتفاق اغلب برای تضعیف رسانه ها به مدیریت خرید اینترنتی. در واقع رسانه ها این است که بیشتر با آن است. این رنگ پریده نمایش به تلفات در حمایت خود را بدون توجه به آنچه تقلب در انتخابات می گویند. مغلوب ساختن پیشی جستن در حال رفتن را به نفع خود. چگونه است سوال ؟ آن جالب خواهد بود برای دیدن اگر وجود دارد دست نخورده dem حزب پس از انتخابات و آنچه باقی می ماند از رسانه ها. خواهد احمقها مثل Madcow و Fredo برای زنده ماندن ؟ آنها را در هوا جیغ خرابی? چگونه سرگرم کننده خواهد خود را به سقوط خواهد بود ؟

15 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/7/2020 9:50:51 AM (شماره 371391)

آخرین جمله از Hinderaker قطعه آن را می کشد با هم – “اما روز هنگامی که مطبوعات می تواند در انتخاب رئیس جمهور از بین رفته در صورتی که تا کنون وجود داشته است.” Msm, شما از دست دادن…دوباره. خود را نابالغ و بی ارزش خودشان همراه خود را با نفرت و از بین برود.

14 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Jobe 4/7/2020 10:55:29 AM (شماره 371473)

وای! حتی من کسانی را قرار داده و هیچ چیز از گذشته دموکرات هستم مات و مبهوت عمق نفرت خود را. این نرم مغز خود را و تبدیل به مقدار توانایی خود را به دلیل. به دلیل mendacity خود را سنگدلانه حمله به هر کسی که مخالف حتی در جزئی ترین راه راه با نسخه خود را از حوادث و با خود تند و تیز محکومیت همه چیز اما خود سفاهت ملت ما این است که بیشتر و بیشتر تقسیم شده است. زمانی که من فکر می کنم در مورد این کشور بودن “حکومت” (و من استفاده از کلمه بر روی هدف) توسط این مجموعهای از خود پسندی طلبی نفرت واقعا افتضاح مردم من میلرزد. لرزش سر و تشکر از خداوند است که من تقریبا 75 هستم و به احتمال زیاد به صرف زمان بیشتری را بر روی زمین. من اما احساس بد برای کودکان و نوه های که ممکن است به خوبی برای زندگی در زیر مکروه افکار و اعمال مردم مانند شومر پلوسی. بایدن و بقیه دلقک ماشین که امید را در سراسر کشور است.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Aubreyesque 4/7/2020 11:28:45 AM (شماره 371536)

چپ/دموکرات ها نشان داده اند که همه آنها یک عظیم الجثه در روح و روان خود را/روح است که آنها در تلاش برای نگه داشتن خوراک اما هرگز نمی توانید پر کنید. در یک نقطه عاقل گویا آمریکایی ها باید قادر به آنها بگویید نه بیشتر. زیرا آنها هرگز راضی هرگز کامل. آن سوراخ را فقط حفظ بزرگتر و عمیق تر و سرد تر از جهنم است. من اصلا فکر می کنم من کشور باید به ناپدید می شوند به ته گودال آنها روح خود را. لطفا جمهور تهمت پایان قرنطینه در حال حاضر!!!

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: doctorfixit 4/7/2020 11:45:47 AM (شماره 371559)

لیبرالیسم یک جنایت نفرت. لیبرال سخنرانی سخنرانی نفرت

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: moonlightflip 4/7/2020 12:14:22 PM (شماره 371595)

باید تلاش و کوشش به بحث عقلانی به dem. فعال/دوستان است. ارزش خستگی و می دانم که آن را نا امید کننده پس از من با استناد به حقایق واقعی شبیه به ارتکاب جرم و جنایت نفرت.

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Krause 4/7/2020 12:30:43 PM (شماره 371615)

مسابقه: که مردم نفرت مغلوب ساختن پیشی جستن است. چهار دسته: *Dem سیاستمداران *دولت عمیق *Dem فعالان *چپ رسانه
بالا 3 نفر در هر گروه برنده جایزه.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 4/7/2020 12:53:49 PM (شماره 371635)

من سعی می کنم عادلانه بود … من واقعا … و نه قضاوت یک کتاب توسط پوشش آن. من درمان مردم راه آنها با من و من با خوشحالی برای اولین بار توسط, درمان غریبه ها و دوستان و خانواده و غیره به عنوان من می خواهم به درمان می شود. اما من صادقانه نمی دانم هر کسی که رای دموکرات — در هر سطح محلی و ایالتی یا فدرال — که ندارد بارز شخصیتی مسائل. به حزب دموکرات رای دهندگان من می دانم که پاییز به سه دسته کلی: یک) آنها بسیار سلطه گر و چیزی برای گفتن در مورد همه چیز. آنها می دانند که بهتر از هر کسی چگونه به مسئولیت رسیدگی به هر گونه مشکل. شما در اشتباه هستید و آنها همیشه درست است. اگر شما مخالف هستید غیر اخلاقی و یا طرفدار یک hater ، پس از آن وجود دارد گروه b) این Dem عاشقان هستند blamers و شکم-achers. آنها احساس می کنند زندگی آنها را پیچ و به نوعی آنها تلخ در مورد آن و می خواهید کسی که برای درمان مشکلات خود را و فکر می کنم دولت می تواند آن را انجام دهد. آنها معمولا بسیار حسود است. و در نهایت وجود دارد ج) این مردم فقط ساده احمق. من می دانم که چیست اما هیچ راه دیگری برای بیان آن به سرعت در نوشتن. آنها گنگ است. آنها خواهد هر چیزی را باور یک “متخصص” … مانند برنی کلینتون, اوباما, و غیره. به آنها بگویید. آن بیشتر شود! من تو را دیدم آن را در اینترنت در این بار در تی.v., و غیره. غمگین چگونه آنها را به راحتی گمراه و بنابراین اغلب معمولا در یک راه دردناک. و سپس آنها نمی یادگیری از تجربه بد! هیچ فرد عاقلی می تواند توجیه رای دادن به این 2020 دموکرات ذهن-مجموعه. هیچ کس.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: XCenturion 4/7/2020 3:51:37 PM (شماره 371828)

ما شاهد وطن پرست آمریکایی به جلو و با هم به مبارزه وحشتناک این بیماری همه گیر در حال حاضر ما باید با یکدیگر برای شکست دادن نفرت دموکرات در ماه نوامبر!

2 نفر مثل این.


در واقع overreation. من نمی بینم تنها فرماندار دولت که قادر به تفکر انتقادی—- هر یکی از این ها به شرح زیر زوزه اوباش از هیستری. Goobermint است بی من از شهر و از جمله کنگره است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de