یک مرد سوار انفرادی در سراسر آمریکا در25 ساعت 55 دقیقه در اجاره موستانگ

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/22/2020 4:21:50 AM

شما بخشیده شود و برای خفقان yawn که ما مشغول به جزئیات و در عین حال یکی دیگر از گلوله توپ سابقه بوده است. و اگر چه به طور کلی شهر نیویورک-به-ردندو بیچ کالیفرنیا ضبط شده گفته شده شکسته دوباره توسط برخی از مردمی که هنوز پدید آمده از جهان سایه از شایعات و حدس که نه یکی از ما در حال رفتن به شما بگویم در مورد امروز است. آنچه ما در اینجا به بحث در مورد یک رکورد است که پس احمق آن را درخشان و بنابراین دیوانه آن را فقط در مورد آنچه که ما آمده ایم به انتظار به عنوان سپری بار در این بیمار توصیه ماجراهای رخنه کرد تا کنون نزدیک به 24 ساعت خوانده شده را علامت. ما در حال صحبت کردن در مورد یک اجرا.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: فوری خشم 6/22/2020 6:17:40 AM (شماره 452528)

مقاله جالب. من آرزو می کنم من تا به حال شور و شوق و استعداد برای چیزی شبیه به این مرد می کند با ماشین.

7 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: petrichor 6/22/2020 6:40:13 AM (شماره 452541)

یک وحشتناکی بی ملاحظه و خطرناک افراطی عمل است. و من خیلی effing تحت تاثیر قرار!! اگر که نه روح (فکر می کنیم می خواهم آن را از دست داد) از امریکا پس از آن من نمی دانم چیست!

17 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: mod 6/22/2020 6:42:28 AM (شماره 452544)

محاسبه سریع را نشان می دهد میانگین سرعت 115 مایل در ساعت? ای بابا مرد.

6 نفر بود.


چیزهای خوب. کمکی مخازن سوخت هستند و بدیهی است که کلید به خصوص در 150 مایل در ساعت و 12 mpg. من فرض کنید یک ماشین اجاره حس می کند از این موتور خواهد بود knackered به یک درجه بعد از یک اجرا است اما هنوز هم کمی عجیب و غریب است. عنوان مقاله یادداشت نسبی کمبود ترافیک در سراسر کشور با توجه به همه گیر خواهد بود و نادر کمک کند. و نیز اشاره می کنند که خیلی از ما بزرگراه سیستم محزون می خوانی ناکافی ناشی از سوخت مالیات رفتن به حالت دوغاب بودجه فدرال و boondoggles.

11 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: GO3 6/22/2020 7:21:43 AM (شماره 452588)

اوه خدای آنجلو به نقطه دریافت کنید.

3 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: هیو crown vapors 6/22/2020 8:24:48 AM (شماره 452664)

مغز من نیاز به یک مقاله مثل این. در واقع من فکر می کنم من قصد دارم برای ‘No-اخبار شنبه’ نه خواندن یک مقاله دیگر در مورد شورش به لحاظ سیاسی درست “بیدار’ فاشیسم پال خواستار قطع بودجه دولت همه چیز را, لغو, فرهنگ, پلیس بد, بدون صحبت با رادیو …yada…yada…yada.

7 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: chillijilli 6/22/2020 9:25:04 AM (شماره 452745)

من یک سوال. شما می دانید, آن را همان یک مورد فضانوردان.

7 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Strike3 6/22/2020 9:25:19 AM (شماره 452746)

چه ادم احمق و ابله. این یک چیز را به خطر زندگی خود را, اما رانندگی بنزین بمب در سرعت بالا در بزرگراه های عمومی در حالی که مبارزه با خواب ؟ با تمام الکترونیک برای نظارت بر آن خواهد بود مانند برخی از تلفن همراه جستوجوی رانندگی پریشان به مدت 26 ساعت است. افرادی که صعود کوه در طوفانهای برف و سپس تماس به نجات با هلیکوپتر باید احساس بیش از این مهره.

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/22/2020 9:25:21 AM (شماره 452747)

جذاب…اما برای تلفن های موبایل غیر ممکن است. من گرفته ام چندین صلیب کشور سفر و با استفاده از رنگ های عمده بین ایالتی higways و من نمی توانید ببینید که چگونه هر کسی می تواند مدیریت برای انجام این کار به طور متوسط 108 مایل در ساعت است. وجود دارد بسیاری از تعمیرات جاده ها و کامیون ها در حال حاضر به نظر می رسد شما می خواهم پایان ناودان به پشت یک کامیون خزنده از طریق 2 مایل خط اتومبیل حمایت تک فایل برای تعمیرات جاده و یا داشتن ماشین خود را لرزاند به مرگ توسط چاههای. احمقانه. خطرناک است. بی ملاحظه. اما آره احمق سرد است که harks به کل متفاوت از دوران.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: HotRod 6/22/2020 9:57:28 AM (شماره 452783)

واقعی ضبط خواهد شد که برخی از فرد بی گناه کشته شده است. من همه برای ماجراجویی و تنظیم پرونده, اما نه زمانی که مردم بی گناه غیر ارادی درگیر است. او درگیر بسیاری از مردم بین نیویورک و کالیفرنیا.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: NYbob 6/22/2020 10:17:47 AM (شماره 452806)

چگونه این مرد اجتناب دادخواهی از شرکت اجاره خواهد بود به عنوان موثر به عنوان چگونه او اجتناب چپ خط bozoos که هیچ ایده چه چیزی عبور خط به معنی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: GO3 6/22/2020 11:11:50 AM (شماره 452867)

من با #9. انجام محاسبات ریاضی است. NY به ردندو بیچ است 2810 مایل در حدود 26 ساعت از زمان سپری شده, متوسط, و من استرس متوسط سرعت 108mph. این به این معنی تمام موانع مواجه می شوند به عنوان ذکر شده توسط #9 را مجبور به مذاکره شود در کمتر از 108mph حتی آنها در شرق هیچ جا نبراسکا. این به این معنی او را مجبور به راه رفتن سریع تر به عقب بر گردیم به طور متوسط 108. به عنوان یک ماشین تحویل راننده در طول فصل کردن پس به صحبت می کنند یک برخورد با این موانع/ترافیک ، در مناطق دور افتاده به رغم Covid محدودیت های مسافرتی. همچنین من کنجکاو که چگونه بزرگ مخزن سوخت در تنه بر تعادل و حمل و چگونه سیستم سوخت تغییر داده است به ارائه مستمر جریان گاز است. دیوید سیمپسون که به پایان سفر, خود ارضایی, آن را در 34.5 ساعت است که بسیار بیشتر باور. این خواهد بود یک سرعت متوسط حدود 81mph. جالب است که در فیلم Vanishing Point تحویل راننده کوالسکی شرط او می تواند از دنور به سان فرانسیسکو در 15 ساعت و یا کمتر است. این به معنای میانگین سرعت 83mph که آن هم بی دلیل نیست.

2 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/22/2020 11:16:25 AM (شماره 452873)

این گلوله توپ خط تیره شده اند به بیش از 40 سال به عنوان قدیمی آمریکایی خوب تمرد در برابر آن به تازگی برقرار 55 ملی محدودیت سرعت..
آنها همچنان امروز اگر چه نه به طور گسترده ای تبلیغ به عنوان آنها زمانی که براک یاتس فرار آنها. من اعتقاد ندارم هر کسی صدمه دیده بود در 100-MPH شد. چگونه است که در مقایسه با متوسط خود را هر روز برای یک درایو’ سقوط نرخ ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: nelsonted1 6/22/2020 11:53:52 AM (شماره 452910)

وجود دارد یک مسابقه موتور سیکلت به نام آهن ، 9,000 کیلومتر در 11 روز. بررسی نقاط باید ثبت alon g راه و گاز رسید ذخیره شده است. آنها سفر در سراسر ایالات متحده بزرگترین شکایت میمون از زین زخم. چند سال پیش یک استرالیایی در پرواز و سوار. او 40 مایل از اتمام زمانی که او به یک گوزن و درگذشت. که یکی مکیده.
برادر من آیا 1000 مایل در 24 Saddlesore 1000 – و تصمیم گرفت او تا به حال به اندازه کافی.
دو بچه ها خیلی خسته بودند به چرت زدن برای چند ساعت از باران به طوری که آنها اجاره دو تخت برنزه برای دو ساعت. Dang برای نابغه!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: nelsonted1 6/22/2020 12:01:33 PM (شماره 452919)

من فکر اجاره به حال محدود کننده سرعت روی آنها. و gps.
رئیس من بود من به روش بر گردن من است. او موفق به انتخاب من تا 20 دقیقه قبل از قرار ملاقات یک ساعت فاصله دارد. او به من قول می دهم نه به هر کسی وجود دارد و تغییر در سرعت محدود بر روی کامیون. او درباره راه تحت داش و کلیک یک سوئیچ سپس مطمئن ساخته شده او معاون sherriff نشان w ith او و ما در زمان خاموش. فقیر مدلهای رفت انفجار کامل در 105 مایل در ساعت. به نام دفتر چند بار با گزارش پیشرفت. آنها خندید.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 6/22/2020 12:22:33 PM (شماره 452939)

اوه! من رانده اند در سراسر این کشور تعدادی از بار بازدید کرده اند همه از ’57 متحده’ (hah!). اما آن را به من طول می کشد حداقل یک روز و نیم از Fla به KC و دو و نیم روز به کالی ساحل از KC. اما پس از آن من فقط 5 -7 mph بیش از حد مجاز سرعت. چگونه او زد خیلی سریع و موفق به گرفتن دور با آن را من نمی دانم. و در آن سرعت محدوده در یک مخزن گاز است که به طور جدی کوتاه مقدار زیادی از سوخت متوقف می شود.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: NYbob 6/22/2020 2:12:37 ب. ظ (شماره 453043)

با توجه به این واقعیت است که هر گلوله توپ مسیر می رود از طریق پنسیلوانیا و بسیاری را به شاهراه او باید که فورد floored برای ساعت. با تمام وزن اضافی گاز در آن چشمگیر است که سهام موستانگ اجاره می تواند نگه دارید تا به سوء استفاده. من حدس می زنم اگر شما می توانید آن را از PA و اوهایو بدون هدف قرار دادن یک گوزن یا گرفتن بلیط هر چیزی امکان پذیر است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: swarfer 6/22/2020 4:35:56 PM (شماره 453193)

فرد Ashmore متعلق در نسکار سالن از شهرت بنابراین همه آنها می توانید یک زانو به یک راننده واقعی. هیچ حامیان مالی هیچ پولی گودال خدمه هیچ قطعات یدکی, بدون تبلیغات, بدون, لباس, no کن هیچ کنفرانس مطبوعاتی بدون, براق, بئب, هیچ مدل موی جهنم آن را اجاره ماشین! او یاد می شود بیش از این سال دیتونا 500 برنده به پایان رسید که دقیقا همان جایی که او آغاز شده است. مدرن نسکار هرگز درک فرد Ashmore نوع ارتباط خودرو با طرفداران. آنها تبدیل نسکار به یک NFL سبک رویداد ورزشی کامل با بیش از حد بسیاری از حوادث تغییر حکومت غیر قابل تشخیص رانندگان تیم ماشین pregame نشان می دهد بیش از حد تجزیه و تحلیل تکرار علاقه ویژه بخش گوینده است که بیشتر در خانه در یک زمین گلف و خسته کننده کردن آهنگ با پوشش میکروفن هل به راننده چهره پرسیدن احمق پیشرو سوالات. آنها باید سعی کنید برای فروش مسابقه و در حال حاضر سیاست است. فرد Ashmore می پیوندد پانتئون خودرو افسانه در حالی که نسکار دور و دور می رود.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: DVC 6/22/2020 5:21:59 PM (شماره 453239)

#14 من مشاور مالی به انجام آن آهن کون سواری موتور سیکلت, آیا برخی کاملا شگفت انگیز فاصله اجرا می شود. او آن را به طور منظم برای سه یا چهار سال. های متعدد بزرگ سواری در سال است. او شخصی راه دور اجرا می شود با یک شخص سوار بود Jax, ساحل, فلوریدا به سن دیگو در چیزی شبیه به 50 ساعت ممکن است من هم اشتباه کنم باید از او بخواهید به تجدید حافظه من. آنها تا به حال مواد غذایی و سوخت متوقف می شود و تمام برنامه ریزی شده در جزئیات از قبل به GPS دوچرخه های بسیار سازمان یافته و همه درون محدودیت سرعت و یا حداقل تنها چند مایل در ساعت ، بزرگترین معامله شد و به حداقل رساندن توقف زمان به بیشترین حد ممکن است. آهن واقعی کون تظاهرات نیاز به آنها را به ماندن تحت محدودیت های سرعت را از پست های بازرسی در فواصل منظم و اجرا خواب دوره برای ایمنی. اما 5000 یا 8000 مایل سواری هستند و نه غیر معمول. شگفت انگیز…اما چیزی نیست که من می خواهم به انجام. در 55 مایل در ساعت سرعت مجاز در روز به طور متوسط 71 مایل در ساعت از KC به ویرجینیا مرکزی, ~1100-1200 مایل نیست رانده و آن را در در حالی که. که یک چالش بود ، به نظر می رسد مانند من ممکن است بیش از حد سرعت کمی اینجا و آنجا. &🙂

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de