یک اسپانیایی فروشنده در تولسابا استفاده از تاکتیک در برابر Alinskyیک پل حامی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 6/21/2020 8:20:54 AM

یکی از چیزهایی که محافظه کاران متوجه هر زمان که چپ ور است که موضوع را به چند استثنا دارد (دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, Ted Cruz, Dan Crenshaw) ما سیاستمداران محافظه کار هستند بزدلانه. آنها هرگز از تماس چپ; در عوض, آنها به سادگی سعی کنید برای تسکین چپ’ تخریب در حالی که پذیرش خود را محل. خوشبختانه سیاستمداران یک اقلیت در میان محافظه کاران است. اکثر محافظه کاران به طور منظم مردمی که زندگی و نفس کشیدن اصول خود – به عنوان مورد با یک اسپانیایی فروشنده در تولسا تجمع که مورد آزار و اذیت توسط یک زن و شوهر از سفید و سیاه زندگی ماده معترضان


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: watashiyo 6/21/2020 8:31:11 AM (شماره 451629)

ما در مراحل اولیه سدوم و عموره. که لیبرال شهرستان اجرا شده توسط دموکرات ها را تخریب و برای اولین بار ؟

26 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/21/2020 8:52:09 AM (شماره 451654)

بهتر است به تمسخر و نابود کردن خود روایت هم اکنون از زندگی خود را تحت سیاست های مخرب و یادگیری راه سخت است. ایستاده برای حقیقت است.

30 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: anniebc 6/21/2020 8:53:07 AM (شماره 451655)

پیر مرد گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن مرد که او وعده پرداخت غرامت. به عنوان اگر مغلوب ساختن پیشی جستن مرد به او اعتماد دارد چرا که او یک پسر است. این سفیده که سیاه پوستان واقعا نفرت خود را به دلیل نژادپرستی اما چپ انجام داده اند از جمله تعدادی بر روی آنها است که آنها باور دارند که آن را محافظه کار سفیده که نژادپرستان. من گرفته ام برای اثبات به دختر من که واقعی نژادپرستان هستند. دختر جوان مثل اولین پسر و دختر و او نمی تواند ایستاده حقیقت است. مانند آنها او می داند که به پیاده روی به دور قبل از حقیقت شروع می شود به غرق شدن در. چپ باید به آنها آموخت که به عنوان خوبی. آنها در پایان یک مکالمه دختر را با همه متنفر مغلوب ساختن پیشی جستن. مغز نمی تواند روند حقیقت و دهان خود را تنها می تواند تکرار آنچه به آنها گفته شده است توسط کسانی که به کنترل آنها. به من گفت: دختر من که او و همسالان خود نمی مانند سوسیالیسم آنها فکر می کنم آنها در مورد به دست آوردن. این سوسیالیسم است smokescreen; چه چیزی آنها را خالص و مخلوط نشده مارکسیسم. من به او بگویید که من حتی نمی خواهم به اینجا برای دیدن احمق نگاه در چهره خود را زمانی که آنها در نهایت حقیقت را می دانم. ببینید اگر خود را چپ حاکمان اجازه خواهد داد که آنها را به اعتراض بسیار کمتر اشک مسائل تا زمانی که آنها نمی مانند آنچه که آنها در حال گرفتن. آینده آنها تمایل خواهد بود وحشیانه و مرگبار.

38 نفر بود.


قضیه اساسی درست است: ما “محافظه کار” سیاستمداران بزدل. برخی از بهترین دوستان خود را سیاه و یا قهوه ای و یا هر آنچه شما می خواهم. آنها در یک زندگی نجیبانه جهان از امتیاز اعم از محلی و هک و یا کنگره ایالات متحده است. اما این سیاست نه زندگی. نژاد است و نه یک consevative/لیبرال موضوع است. (در ایران موضوع دیگری است.) زمانی که سیاستمداران اساسا به خرید سفید “گناه” و شروع به عذرخواهی برای زندگی در حال حاضر و با پیوستن به سطل زباله از گذشته که عبور یک خط است. تاریخچه بود…و در حال حاضر یک معلم است, یک راهنمای به آینده است. خاطرات یک افتخار و همچنین یک ابزار برای آموزش و بحث و گفتگو. در برخی موارد, آن ممکن است به آنها را پایین. هدف خود را خدمت کرده است درس های خود را از دست داده به عنوان زمان تجدید. خط پایین این است که به عنوان فروشنده نشان داد هیچ چیز بد در مورد استفاده از Alinsky قوانین شیطان برای نجیب اهداف است. هیچ مشکلی وجود دارد با فشار دادن دیدگاه خود را به عنوان فروشنده را با کمی شوخ طبعی و اندکی از moxie. اکثر مردم در حال جنگ مخالف به ویژه هنگامی که آن را تبدیل بر روی آنها.

16 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Strike3 6/21/2020 8:58:38 AM (شماره 451661)

داستان بزرگ است که اشاره به این واقعیت است که سفید BLM حامیان آنها حتی دیمر از سیاه و سفید BLM حامیان ياوه غیر مسلح به نبرد عقل.

20 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: sandianne 6/21/2020 9:10:06 AM (شماره 451676)

من اینجا هستم تا به شما بگویم که ما Latino شهروندان خواهد بود و آنچه در نهایت موجب صرفه جویی در این کشور است. آنها بزرگ و راستگو تمرین مسیحیان و از دست نخورده خانواده. من خودم از زیادی مهاجر ایتالیایی ، و من می دانم که خوب می آید که از کار سخت و تلاش برای زندگی اخلاقی زندگی می کند. خدا نگهدار و محافظت از این مرد و خانواده اش است.

32 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 6/21/2020 9:25:03 AM (شماره 451688)

بود که یک فیلم زیبا را تماشا کنید. اسپانیایی فروشنده می پرسد برای خود در ایران اما همه BLM مرد می کند این است که توافق می کنید که شما باید دریافت غرامت, اما هرگز به درون جیب خود برای کمک. چپ فضیلت سیگنال ندارد اما در واقع این باور است که استانداردهای خود را اعمال می شود به خود را دارند. آن را مالیات دهندگان که برای کمک! کسی دیگر را به چنگال بیش از پول! این تصویری است که یادآور beatdown که Dinesh d’souza داد به چپ در کالج امهرست زمانی که او صحبت کردن در مورد پرداخت غرامت. نقاط دینش ساخته شده بودند یکسان به فروشنده. فعال نیست و باید شجاعت یا محکومیت به خود عمل اصول اما او می خواهد اصول خود به کار گرفته شوند برای دیگران. سازمان دیده بان این-آن deja vu!! https://www.youtube.com/watch?v=HcosS6jB3x4

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/21/2020 9:36:20 AM (شماره 451706)

کار بزرگ توسط اسپانیایی فروشنده به ایستادن برای خود. در حال حاضر 70 میلیون بیشتر از ما نیاز به شروع به رفتار مانند آن. چند pubbies در کنگره و قانونگذاران ایالتی رفتار مانند آن نیز خواهد آمد در بسیار مفید

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: rikkitikki 6/21/2020 9:43:23 AM (شماره 451717)

پاسخ به سوال #1: “که لیبرال شهرستان اجرا شده توسط دموکرات ها را تخریب و برای اولین بار؟” پاسخ: مینیاپولیس/سیاتل/دیترویت/و غیره و هر شهر دیگر که لیبرال رهبری اجازه Antifa شورشیان برای از بین بردن مالکیت خصوصی unopposed. کسانی که در شهرستانها نابود شده خود را در یک حرکت آهسته اما اجتناب ناپذیر قطار خراب چرا که هیچ کسب و کار مشروع را سوخته مناطق…و بدون پایه مالیاتی کسانی که در شهرستانها فقط متعهد اقتصادی خودکشی. آنها هرگز بهبود می یابند.

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/21/2020 9:54:05 AM (شماره 451726)

عالی!! من دوست دارم به خرید که پسر آبجو با خدا ممنوع!!! بله که ان دماغ بینی مترقی بچه بداخلاق و لوس در آغاز آره شخص شما یک واقعی نژادپرست است. ساخت متعصب مفروضات صرفا بر اساس رنگ پوست است که واقعی نژادپرستی. من فقط آن را دوست دارم زمانی که همه این احمق سفید لیبرال شروع به سخنرانی واقعی مردم رنگ مورد چگونه مظلوم هستند و آنها جداول تبدیل شده بر روی آنها. خیلی شیرین.

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: بقایای 6/21/2020 10:16:13 AM (شماره 451743)

مقاله خوب. شما فقط می توانید ضرب و شتم حقیقت است. اما من هستم و متاسفانه گوش دادن به بسیاری از این جوانان سفید و سیاه و سفید دختران در packsusing مورد علاقه خود را صفت آغاز می شود که با حرف F و شما رو به تعجب که چگونه همه آنها وجود دارد. .من حدس می زنم که سیاه و سفید زنان باید اهداف مختلف در حال حاضر. اما آیا این چیزی است که انقلاب جنسی آمده است. آیا آنها تا به حال بیرون رفتن در تاریخ و برخی از سرگرم کننده با اعضای جنس مخالف.

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Kate318 6/21/2020 10:49:16 AM (شماره 451779)

خوب خداوند هر دو این “معترضان” در حال معتبر بتا مردان متولد و تربیت. احساساتی و در عین حال خنده دار.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: MuncsSister 6/21/2020 11:30:25 AM (شماره 451854)

این عالی است! وجود دارد یک کتاب که فقط بیرون آمد توسط تیموتی Gordon به نام “قوانین برای Retrogrades” که من اصرار همکار ldotters به عنوان خوانده شده. این دستور مسیحیان (گوردون unapologetically کاتولیک) در استفاده از Alinsky روش به رفتن در این حمله. آن را نه خیلی اما نه بودند جنگ های صلیبی.

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DVC 6/21/2020 11:38:21 AM (شماره 451870)

آنها تحت اللفظی احمقها.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: پارچه Al 6/21/2020 2:01:00 PM (شماره 452006)

دوست من این تی شرت در آن مرد در نزدیکی پایان با “دموکرات بردگی سیاه پوستان و آغاز KKK.”

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: dcbroome 6/21/2020 7:06:53 PM (شماره 452238)

با تشکر #13. من فقط دستور کپی از کتاب!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 6/22/2020 12:07:46 AM (شماره 452417)

با تشکر #13 من دستور داد که کتاب امشب بیش از حد.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de