یک برنی فرض شات استیو Scalise

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: shazbot123, 2/23/2020 4:28:05 AM

مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون سابق کنگره از ایالت مینه سوتا که به ما نمونه هایی از نحوه درمان زنان توییتی است که “برنی وارنر” که هار گروه از برنی ساندرز–هواداران که به نظر می رسد مانند یک شعبه از Antifa است توییتی که بدون آنها صرفا پرشور و به عنوان آرام به عنوان او: “من هرگز دیده می شود @BernieSanders حامیان غیر منتظره ای معنی و یا بی ادب” الیسون هنوز توییتی. “آیا کسی می تواند به من ارسال یک مثال از یک ‘برنی فرض بودن بد است. همچنین ما برگزاری همه نامزدها مسئول رفتار برخی از حامیان آنها? منتظر شنیدن.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Highlander 2/23/2020 5:27:44 AM (شماره 327078)

در مورد که دموکرات مشکل حافظه:
من به عنوان خوانده شده نقل قول از ویلیام باکلی سال پیش که او نوشت: “محافظه کار گناهانی هرگز بخشیده در حالی که لیبرال گناهان هرگز به یاد.” من نفرت لیبرالیسم با تمام قلب من است ترک قضاوت نهایی به خدا!

55 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Hazymac 2/23/2020 7:49:13 AM (شماره 327154)

FTA (CBS بی روح اسکات Pelley): “از آن زمان به بپرسید که آیا این حمله در کنگره ایالات متحده روز چهارشنبه قابل پیش بینی و قابل پیش بینی و تا حدی خود تحمیل.” که مطلق وقاحت شایسته فوری صندوق داری از شغل خود از یک آبی واقعی hater چپ گرای فاشیست که هرگز تا به حال هیچ کسب و کار خواندن اخبار در هوا. این مردم فکر می کنم ما باید قتل های آینده به ما و ما آن را سزاوار! و چه می خواهید انجام دهید ؟ خلع سلاح ما, به طوری که آنها می تواند برای ما انجام دهد به عنوان آنها لطفا. FTA: “(دموکراتها) نفرت پایان-توجیه-که-به معنی فصاحت و بلاغت به احتمال زیاد خواهد شد الهام بخش کسی مانند لون که به ضرب گلوله یک اسکندریه میدان بیس بال به اقدام مشابه.” و پس از تیراندازی متوقف و خواهان دروغ مرده را از دیگر دیوانه برنی فرض انتظار بیشتر دموکرات الهام تفنگ اقدامات کنترل (که تحت تاثیر قرار تنها مطیع قانون و نه جنایتکاران). آن را در حال حاضر یک جنگ است. در جاهایی که جنگ تبدیل شده است. نگه داشتن خود را در پودر خشک و حفظ هوشیاری. اگر شخصیت دیگری مانند Hodgkinson میآید تیراندازی جمهوری خواهان ما مدافعان پاسخ می دهد که در آن لحظه کاملا قانونی با هدف تمرین در یک برنی Bro. اگر این چیزی است که آنها واقعا می خواهید آنها را به آن را دریافت.

25 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Saryden 2/23/2020 8:29:20 AM (شماره 327192)

که مردم از مینه سوتا پذیرفته Muzzie الیسون به عنوان دادستان کل قطعا صحبت می کند برای خود و توجه به “تنوع است.” او و آنها را به نظر می رسد مغز یخ. خیلی بستگی به تعریف شما از “لیبرال.”

11 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 2/23/2020 8:37:28 AM (شماره 327198)

سلام کیت ما برگزاری همه صاحبان اسلحه مسئول چند crazies که تبدیل به لیبرال ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: HotRod 2/23/2020 8:54:58 AM (شماره 327214)

FTA: “… به برخی از درجه خود رسيد.” با توجه به دموکرات سوسیالیستی چپ و تجاوز به عنف و قابل اغماض است چرا که اگر یک زن سکسی به دنبال او است و آن را خود وارد!
البته آنها انکار می کند که حتی اگر آن است که همان منطق است. جمهوری خواهان می توانید خود را تحمیل کنند اما نه زنان ؟

8 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: سمت راست 2/23/2020 9:22:59 AM (شماره 327250)

برنی Bros یک ترکیب متناقض است. هر انسان یا کسی که فکر می کند سوسیالیسم بهتر از سرمایه داری بازار آزاد و رویای آمریکایی است که هیچ Bros در کتاب من است. آنها بی مخ بازنده پیروان و وابسته به فکر احمق. آنها قطعا نمی جانبازان و یا مالیات دهندگان آمریکایی که ایستادگی و دفاع از کشور ما در زمان بحران.

13 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Maggie2u 2/23/2020 11:00:46 AM (شماره 327352)

تروریستی بازوی ‘موش حزب استفاده می شود به نام Ku Klux Klan. آنها rebranded خود و در حال حاضر خود را antifa.

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: happywarrior 2/23/2020 11:09:37 AM (شماره 327363)

اگر هر گونه خنده دار, کسب و کار است که انجام می شود به برنی در میلواکی آنها سعی خواهد کرد برای سوزاندن محل پایین. شرط من این است که آنها با آموزش و مسلح کردن خود را در حال حاضر.

10 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: earlybird 2/23/2020 11:23:03 AM (شماره 327377)

چه مضحک است که کیت الیسون خواهد بود tweeting در دفاع از برنی برادران فیلیپ هانی قبلا این DHS ردیاب های تروریستی مربوط به گروه ها و افراد در حال حاضر بازنشسته شد plannint به صرف مبارزات انتخاباتی دوره پس از رفتن مسلمان تروریستی مربوط به افراد را به نگه داشتن آنها را از وارد شدن به دولت ما. هانی به ضرب گلوله کشته شد در روز جمعه در Amador County, CA.

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: earlybird 2/23/2020 11:24:09 AM (شماره 327378)

Re #9 آمار ارائه بیش از حد به زودی. هانی اولین هدف این بود که کیت الیسون.

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Chuzzles 2/23/2020 12:35:47 PM (شماره 327455)

الیسون نالایق است به AG اگر سر خود است که عمیقا به خاک سپرده شد در شن و ماسه از لیبرالیسم. من امیدوارم که او می شود یک صدای جیر جیر طوفان ابعاد بی سابقه است. پرشور و ملایم? بیایید از همه تهمت و حامیان که حمله برای پوشیدن کلاه قرمز و مراقبت از کسب و کار خود را پس از سال 2016. آن را در واقع برای تلفن های موبایل به من مانند او از جان گذشته برای پیدا کردن یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی که چیزی بد به طوری که او می تواند رنگ مغلوب ساختن پیشی جستن و همه ما با آن قلم او پس از جان گذشته برای استفاده است. خشونت در حال آمدن است از سمت خود, الیسون و شما رفو به خوبی آن را می دانم. بنابراین رسانه ها. با تشکر از دکمه سمت چپ در این کشور و سال های طولانی از اوقات تلخی آن است که احتمالا فقط میخوام بیشتر خطرناک به یک تهمت حامی.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: در واقع 2/23/2020 12:46:18 PM (شماره 327466)

برنی ساندرز یک کمونیست. بسیاری از آمریکایی ها می خواهند این مباحث است که به نوبه خود ما را به ونزوئلا نیکاراگوئه چین یا کوبا. من نمی خواهم سبز جدید مقابله مدیکر برای همه یا عفو برای بیگانگان.

10 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “shazbot123”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im