60 شات 7 ضرب در شیکاگوتا کنون در این آخر هفته

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/20/2020 5:03:11 AM

هفت نفر کشته و 53 نفر دیگر از جمله 10 افراد زیر سن قانونی بوده اند زخمی در تیراندازی در سراسر شیکاگو تا کنون در این آخر هفته. شماره در حال حاضر در حال پیش افتادن از کسانی که از همان آخر هفته در سال گذشته 43 نفر به ضرب گلوله کشته شدند سه نفر از آنها به ضرب. آخر هفته گذشته 64 نفر به ضرب گلوله در سراسر شهر 13 تن از آنها را به ضرب. شش نفر از کسانی که قربانیان نوجوانان شد و یک نوجوان کشته شد. یکشنبه – آخرین تیراندازی مرگبار در سمت چپ یک مرد مرده در اوایل روز شنبه در روستای کوچک در جنوب غربی طرف. 20 ساله به ضرب گلوله کشته شد در حدود 2:55 صبح در 3200 بلوک غرب palm bae جاده, به گفته پلیس شیکاگو.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Paintman 7/20/2020 5:34:09 AM (شماره 484403)

من زندگی در شیکاگو رسانه های بازار و با خیال راحت می توانید می گویند که شهردار لاری Lightloafers است که نه تنها اجازه دادن به این خشونت ها اتفاق افتاده بر روی هدف است اما تشویق آن است. به خصوص فرعی خشونت ناشی از BLM و antifa.
او در نیروهای پلیس و شهروندان مدیره بررسی می کند و مانند CPD. او دست برداشت سرپرست پلیس به سرعت عقیم, humiliated, در کنفرانس های مطبوعاتی در کنار شهردار و او خواستار عکس.
وکیل دولت Crimesha فوکس از جسی Smollett شهرت حاضر به تعقیب felons ارتکاب جنایت اسلحه اجازه دهید به تنهایی BLM غارتگران است. و به قضات اجازه می دهد هر کس به ثبت نام در تعهد اوراق قرضه.
ما در حال تماشای یک هماهنگ ظروف سرباز یا مسافر در شیکاگو و رسانه ها را پوشش نمی آن.

41 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/20/2020 5:39:52 AM (شماره 484405)

#1 متاسفم. شما و همسایگان خود را می دانید چه باید بکنید. دریافت کردن و تشویق مردم به رای دادن در این همه دیوانه سیاستمداران خارج از دفتر. خود شهردار است بخشی از مشکل است. او خود را دریافت راهپیمایی سفارشات در ویروس حفاظت از اراذل و اوباش ، توسط حزب دموکرات. او یک ترم شهردار.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: jalo1951 7/20/2020 6:15:07 AM (شماره 484421)

و من فکر کردم Gary در زیر بغل از میانه. به نظر می رسد مانند شیکاگو برنده تاج. شهردار سبک وزن است که از یک رسوایی است.

26 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: بقایای 7/20/2020 7:08:14 AM (شماره 484446)

چه کسی مسئول وجود دارد ؟

12 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Strike3 7/20/2020 7:15:52 AM (شماره 484451)

برای یک تفنگ رایگان, شهرستان, شیکاگو به نظر می رسد که بسیاری از آنها است. اگر شما گوش دادن به پنج دقیقه از سخنرانی از, سیاه, لزبین, سبک وزن, شما متوجه خواهد شد که هیچ کس به اتهام مگر اینکه شما تعداد بورس.

20 نفر بود.


هنگامی که او عدم عمل باعث می شود سحر و جادو تعداد 100 آیا او برنده قتل/ ضرب وشتم بازی ؟

15 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/20/2020 8:07:12 AM (شماره 484489)

در آینده شکستن اعداد به کسانی که مردم بی گناه و کسانی که نمی. برای کسانی که نه ما می توانیم خود را جشن می گیرند عبور و تشویق که بیشتر منتقل می شود.

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Krause 7/20/2020 8:07:20 AM (شماره 484490)

بسیار واضح است او اجرا نمی شود و برای شهردار در وعده به انجام دور با killing fields. بنابراین ظاهرا او زد برای پولدار شدن سهم خود را از این شهر پیوند.

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: hair artist academy 7/20/2020 8:13:19 AM (شماره 484496)

نهایی تعداد 65 زخمی و 13 کشته و 78 در مجموع (Heyjackass.com). شما هرگز نمی خواهد از بین بردن قتل از طیف انسان رفتار ما می تواند بسیار نزدیک به نرمال پرت محدوده اگر ما تنها مجاز به قوانین است که توسط آن ما زندگی می کردند و برای ده ها هزار سال به درخواست شما هلاک اگر شما سهم را به خود ديد. آماده اند که بحث آقای دارنده چگونه در مورد شما لری و همکاران Lightfoot?

11 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Strike3 7/20/2020 8:17:08 AM (شماره 484501)

پلیس شیکاگو در حال خوب شدن در نخ کشیدن برگهای توتون وامثال تا نوار زرد در خطوط مستقیم. که در مورد آن. خورشید بار نشانی از یک کار خوب از جزئیات قربانیان.

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: jacksin5 7/20/2020 8:39:19 AM (شماره 484535)

شیکاگو دارای سابقه ای طولانی از جنگ باند. به عنوان طولانی به عنوان گانگستر در حال تیراندازی به یکدیگر آن نادیده گرفته شده است. پلیس نیز وجود دارد که سابقه پرداخت می شود به دنبال راه های دیگر. آن را در زمان St. valentine’s Day Massacre برای جمع آوری به اندازه کافی خشم عمومی را در Hoover است FBI شروع به از بین بردن باندهای. چگونه بسیاری از مردم بی گناه را به مرگ قبل از اینکه شهروندان یک نیروی مداخله?

12 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/20/2020 8:41:43 AM (شماره 484538)

شیکاگو از اتمام کار مارگارت سانگر آغاز شده است!! با صدای بلند و افتخار آنها زنجیر اسلحه های خود را. (آره, من می دانم سانگر با استفاده از یک چاقوی کوچک جراحی.) اگر سیاه شیکاگو کشتن مردم به اندازه کافی دیگر سیاه شیکاگو مردم و چند سفید از مردم برای اعتبار اضافی Lightfoot می تواند سرزنش رئیس جمهور برای “انجام نمی دهد به اندازه کافی.”

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: erobot 7/20/2020 8:57:14 AM (شماره 484568)

روشن و مهم تر کنار mayorette تمام حروف در سمت چپ الفبای تحت پوشش حتی با اضافه کردن اضافی”B” برای ملانین افزایش یافته است.

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Catfur27 7/20/2020 9:05:34 AM (شماره 484577)

…من می دانم آن است که به خصوص مد روز در حال حاضر به می گویند که ” زیر…ما ( سیاه پوستان و سفید پوستان) همه همان….” ….?? …اما… نگاهی به شهرستانها/مناطق اجرا شده توسط سیاه و شهرداران…با شوراهای شهر…سیاه پلیس کمیسیون..سیاه وکلای عمومی…سیاه و سفید-اجرا در مدارس ..و مردم در خیابان به قتل یکدیگر توسط ده ها تن برای چه کسی می داند چه…??…کل محله تبدیل به مناطق جنگی …هیچ….ببخشید libs…. ما همه یکسان نیستند .

22 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: fairplay 7/20/2020 9:23:57 AM (شماره 484597)

من شده اند با اشاره به بی گناه, سیاه, قربانیان در محلات برای تقریبا 20 سال!

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: formerNYer 7/20/2020 9:53:43 AM (شماره 484622)

من مطمئن امیدواریم که Kayleigh Mcenany ریپ به شهردار بی کفایت Lightbrain دوباره من تعجب می کنم که چگونه بسیاری کشته شدند و با سلاح های خودکار که خنگ شهردار مقصر آخرین بار او زد دهان خود را بدون درگیر شدن مغز او.
من شرط می بندم بسیاری کشته شدند با یک 9mm, handgun, است که در برابر قانون دارای در شیکاگو است.

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/20/2020 10:49:49 AM (شماره 484681)

#15; اما که سیاهان برای رای دادن? یک حدس می زنم.

7 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Zigrid 7/20/2020 11:19:52 AM (شماره 484710)

بیایید گام به عقب یک لحظه و شکل ….چرا….آیا شهردار اجازه می دهد از جمله قتل عام است؟…. چه سود او از هرج و مرج ؟ …او در حال انتظار برای رئیس جمهور تهمت به ارسال نیروهای نظامی به طوری که او می تواند جیغ دیکتاتوری سوء استفاده؟….این است که او بازی ؟

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: در واقع 7/20/2020 11:21:23 AM (شماره 484713)

مارکسیسم برای سلامتی شما بد است. سیاه زندگی مهم نیست به دموکرات ها.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: federale 7/20/2020 11:59:48 AM (شماره 484756)

لری و پل و Antifa دوستان مثل این سطح از قتل عام در شیکاگو به طوری که آنها می توانید در مورد گریه فقدان نظم و قانون اسپانسر شده از طرف او Dimwit دوستان است. آلبرت

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: BillW. 7/20/2020 12:05:07 PM (شماره 484759)

به کمی خود را مارکسیست شهردار آن نمی تواند موضوع کمتر است. همه آنها فقط سیاه و سفید زندگی می کند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Kafka2 7/20/2020 12:27:19 PM (شماره 484786)

اگر وجود ندارد یک جمهوری خواه لغزش ماه نوامبر این خواهد بود که “طبیعی” در این کشور است. اگر نه ممکن است آسمان رحمت بر روح ما.

6 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: walcb 7/20/2020 12:54:08 PM (شماره 484814)

من تشخیص یک BS گزارش در این خلاصه: “مرد در خیابان شلیک یک تفنگ دستی به سمت این گروه اما آمار مرد و زن در خودرو.” مرد بود به ضرب گلوله در گردن و درگذشت این زن به ضرب گلوله کشته شد دو بار در آغوش او است و در شرایط جدی این دو رانندگی شد ، شما نمی توانید به من بگویید که کسی که تیراندازی در فرد دیگری در یک گروه و به طور تصادفی بازدید دو نفر سه بار در حالی که رانندگی در ماشین خود را.

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: DVC 7/20/2020 3:08:27 PM (شماره 484952)

بنابراین در مدت 48 ساعت از یک آخر هفته بیش از یک تیراندازی در ساعت است. چه جای خوب. /s off

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: JHHolliday 7/20/2020 5:09:03 PM (شماره 485037)

این بی ربط است و روزنوشت من می دانم اما که شهردار Lightfoot ممکن است زشت ترین زن در این سیاره است. او است که قطعا در حال اجرا همراه با Whoopi.

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: udanja99 7/20/2020 5:41:47 PM (شماره 485071)

خمیازه می کشند. من از خواب بیدار زمانی که کسی که در واقع چیزی برای جلوگیری از این. (فقط با من تماس Rip Van Winkle)

0 افرادی مانند این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: اشلی برنتون 7/20/2020 6:31:45 PM (شماره 485123)

چرا که سیاه زندگی ذهنی مهم است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: DVC 7/20/2020 9:34:57 PM (شماره 485279)

پس از #9 اطلاعات است که یک تیراندازی هر 37 دقیقه 48 ساعت از تعطیلات آخر هفته به طور متوسط. مکان سرگرم کننده شیکاگو است. /s off

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net