5 استدلال در برابر”امریکا توسط یک نژادپرست کشور’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 7/14/2020 4:36:45 AM

جناح چپ شارژ که امریکا یک نژادپرست کشور است که بیشترین ملی افترا از خون افترا علیه یهودیان. امریکا در واقع حداقل نژادپرستانه چند نژادی, قومی کشور در تاریخ جهان است. نه با این ادعا که امریکا یک نژادپرست جامعه و نه این ادعا آن است که حداقل نژادپرستانه کشور می توان تجربی به اثبات رسیده است. هر دو در حال ارزیابی. اما صادقانه مردم نیاز به ارائه استدلال برای موقعیت خود را. من پیدا کرده اند هر استدلال که آمریکا نژادپرست است چه رسد به “سیستمیک” نژادپرستانه مایل. برای مثال پلیس تقریبا هرگز کشتن سیاه پوستان غیر مسلح و در موارد نادر آنها را


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Strike3 7/14/2020 5:55:34 AM (شماره 477667)

به دنبال در خالص آمار امتیاز به این واقعیت است که سیاه پوستان مرتکب راه بیشتر جنایات و نامتناسب بخش عظیمی از جمعیت زندان و یا حداقل آنها را تا زمانی که کسی باز تمام دروازه زندان و اجازه felons سیل خیابان. با استناد به این آمار منجر به اتهام نژاد پرستی. که واقعا در گسل در اینجا کسانی که نقطه اریب آمار و یا کسانی که مرتکب این جنایت ؟ خشمگین نژادهای بلافاصله نقطه ای از خانواده ها شکسته شکسته مدارس, مواد مخدر و ناخوشایند درونی شهر زندگی اما که تنها کسانی که می تونند ؟

7 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: ARKfamily 7/14/2020 6:09:30 AM (شماره 477673)

من فکر می کنم چیزی که من بیشتر گیج کننده در مورد این موضوع این است که زمانی که ما در این سن در کشور ما هستند; ما یک کشور جوان. مسابقه تبعیض و برده داری و آزار و اذیت مذهبی سرچشمه نیست در امریکا است. آن ها یا شیوه های سرچشمه در کشورهای دیگر و سفر با افرادی که به ایالات متحده آمد. به عنوان یک نتیجه, ما تا به حال برای مرتب سازی از طریق تمام چمدان که آمد با مردم است. چیزی که من گیج کننده است که مردم فکر می کنم این شیوه سرچشمه در امریکا و در آنها نیست. آن را نیز گیج کننده است چرا که naysayers فکر می کنم همه مردم از آمدن به امریکا, تمرین مسابقه تبعیض و برده داری و یا آزار و اذیت مذهبی. نه هر کس. وجود اختلافات در جریان داخلی و یکی واضح است که جنگ داخلی. من بیمار هستم از امثال جورج سوروس اوباما, دموکرات, RINO را در معرض ضعف این جوان کشور است. ما در حال تلاش برای کار را از طریق مشکلات ما اما آن را می شود غیر ممکن است هنگامی که شما را فوق مردم به دنبال شکست از کشور ما است. وقت آن است که برای کسانی که عشق این کشور به آن را به عقب. . .

11 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: rytwng 7/14/2020 7:23:06 AM (شماره 477709)

آنچه که به نوبه خود مردم را به نژادپرستان. آن را برای رفتن معکوس بر روی آنها.

8 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: BillW. 7/14/2020 7:52:25 AM (شماره 477733)

سیاه, باند فرهنگ در حال استفاده توسط دولت به destoy امریکا است.

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: hair artist academy 7/14/2020 8:24:30 AM (شماره 477759)

اگر پلیس و rednecks بودند یکسره شکار و قتل سیاه پوستان بی گناه روزانه شما نمی فکر می کنم که آنها را به ما بدهید یک مثال که در آن قربانی بی گناه بود و نه یک جانی و یا “مشکل” جوانان بود که کشیدن چیز با هم ؟ چرا تجمع در اطراف قربانیان با هیچ سابقه ای بودند که نه مشکل جوانان برای نقطه عطف لحظه که ملی, هک, جهانی توجه می شود ؟ آن را می سازد هیچ حس مگر اینکه هیچ کدام وجود دارد. دو راه وجود دارد وجود دارد به هیچ کدام از آن به اجرا میله پرچم: سیاه پوستان همه جنایتکاران و یا مرگبارترین بازی شکار روایت نادرست است. یکی پوچ است دیگر باید درست باشد. اضافه کردن به که این مشکل داده که در آن حتی مسلما مغرضانه و در عین حال صادقانه محققین نمی تواند توجیه روایت است. هنگامی که واقعیت علمی بر اساس داده های خام و حس مشترک هر دو تراز است که به منظور بلند به رد آن طول می کشد بیش از آنکه رسول نژادپرست بودن.

3 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Philipsonh 7/14/2020 8:30:42 AM (شماره 477771)

ما نژادپرست اما پس از 8 سال از اوباما آشکار نژادپرستی و ادامه هرج و مرج بسیاری در حال حاضر هستند. آن سخت است نه به زمانی که سیاه پوستان ایالات متحده را متهم بودن آیا ما هستند یا نه.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: chance_232 7/14/2020 8:38:38 AM (شماره 477779)

ارائه استدلال برای رد یک چپ باور است که اتلاف وقت است. آنها نه گوش دادن. آنها نه intetested در گوش دادن. ذهن خود ساخته شده و هر امتیاز و یا افرادی که رد اظهارات خود را در حال فریاد زد پایین. همه ما می توانید انجام دهید در این مرحله این است که سعی کنید به نگه دارید وسط و نوسان افراد در حصار. مردم فریاد نژاد پرستی نه در اکثریت است. آنها فقط اتفاق می افتد به بلندترین و سریعترین توسل به خشونت به راه خود. اکثریت فقط می خواهم این موضوع به دور و arecafraid برای ایمنی خود و شغل. ترفند این است برای متقاعد کردن اکثریت که آنها در اکثریت هستند و فقط می گویند به اندازه کافی.

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: sw پن 7/14/2020 9:04:05 AM (شماره 477800)

مترقی می گوید: “هیچ چیز مانند حقیقت است.”
آیا این درست است ؟ مترقی می گوید: “امریکا توسط یک نژادپرست کشور است.”
آیا این درست است ؟ Alinsky می گوید: “آنها را زنده توسط قوانین خود را دارند.”
که درست است. واقعیت: “امریکا توسط یک نژادپرست کشور است.”
نه درست است و نه نادرست.
این یک نظر.
برای 1000 آمار است که می توان به پشتیبانی آن
وجود 1000 آمار است که می توان به عزل آن. واقعیت: “امریکا توسط یک نژادپرست کشور است.”
یک نظر مردم را انتخاب کنید به نگه دارید
هنگامی که آن را در خود, سیاسی, اقتصادی و یا اجتماعیبهره مند شوند. واقعیت:
را به نفع خود دور کل دین “امریکا توسط یک نژادپرست کشور است.”
ناپدید می شوند مانند مه صبح در دره.

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/14/2020 9:08:47 AM (شماره 477808)

ما نمی نژادپرستان. ترک اجازه می دهد که از چپ به مجموعه بحث ملی. که یک دام برای احمق جمهوری خواهان و آنها آن را. تنها آنهایی که فکر کردن در مورد مسابقه ای است که حزب دموکرات است که با استفاده از سیاه پوستان به شلاق آنها را به سوزاندن و شورش تفکر است که آنها را قدرت است.

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 7/14/2020 10:46:59 AM (شماره 477955)

قوی ترین استدلال در برابر امریکا که یک نژادپرست کشور تجربه شخصی است و آگاهی. زمانی که به من گفته “همه تهمت هواداران نژادپرست هستند”. من می دانم که غلط است زیرا من می دانم که من هستم نه نژاد پرست. هر کسی می تواند نظر من نمایش و سخنرانی و “استنباط” که ممکن است آن را نژادپرستانه. آنها نمی توانند نگاه در داخل سر من و می دانم. مخالفت با سیاه پوستان و یا خود رهبری است نه ذاتا نژاد پرست و در عین حال چپ ادعا می کنند که در آن است. من هم می دانم که بسیاری از سازه مانند “امتیاز سفید” هستند بی معنی است. ممکن است چیزهایی مانند “اقتصادی امتیاز” اما نه سیستمیک سفید “امتیاز”. من همچنین می دانم که وجود دارد افراد نژادپرست در امریکا حتی جیب مردم که نژادپرست است. وجود دارد کمتر در هر نسل است. به همین دلیل است که سمت چپ است به اختراع جدید اندازه گیری و پوچ تعاریف به ما برچسب نژادپرست است. وجود قوانین علیه نژاد پرستی. آنها در حال اجرا. آشکار نژادپرستان باید بسیار مراقب باشید در مورد اقدامات خود را به اجرا گرفتار قوانین. واقعی نژادپرستی در عقب نشینی شده است و برای مدتی. شما نمی خواهید را به نفع خود قلب و ذهن ساخت ، بیشتر تنها دلیل این است که تحت فشار قرار دادند در حال حاضر به صورت سیاسی به دست آورید. حتی اگر حزب دموکرات پیروزی از آن بهره مند خواهد شد غیر سفید پوستان به دلیل وجود دارد هیچ چیز واقعا ثابت است و پرهیاهو و آشکار است که حزب دموکرات پیچ کردن همه چیز آنها را لمس. مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده تغییرات واقعی که بهره مند سیاه پوستان بدون سرزنش امریکا و یا برچسب زدن به نژادپرستان آمریکایی. او ثابت واقعی مشکلات در راه های موثر و دعوت سیاه پوستان به بخشی از آمریکا است. که بهترین راه برای از بین بردن نژاد پرستی.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: DVC 7/14/2020 11:51:40 AM (شماره 478011)

تنها واقعی ‘سیستمیک نژادپرستی در ایالات متحده آمریکا است اقدام مثبت برنامه های. خالص نژادپرستی رسما تحریم اغلب نوشته شده به قوانین است که باعث می شود آن را “سیستماتیک”.

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: mathman 7/14/2020 12:11:23 PM (شماره 478029)

آنچه که واقعا غم انگیز است که فاجعه بار حبس نرخ برای مردان سیاه و سفید است که یک نتیجه مستقیم از FDR برنامه به سیاه پوستان دائمی دموکرات. تئوری این بود که اگر رفاه اجتماعی برنامه می تواند با تقسیم کردن سیاه و سفید, خانواده ها و در نتیجه افراد را مجبور به رای گیری دموکراتیک به نگه داشتن برنامه در محل. نتیجه این بود پایان سیاه و پدران که دیگر از لحاظ اقتصادی لازم است.
و یک فرزند بدون پدر نمی کنم. نه در همه. که نیست یک نظر. این یک واقعیت قابل اثبات. پیدا کردن یک دست نخورده سیاه و سفید, خانواده, پیدا کردن کودکان سالم.
دموکرات ها آن را انجام داده اند به خود را دارند.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 7/14/2020 12:23:01 PM (شماره 478042)

هی خنگ دنیس اگر شما دولا شدن به سطح دفاع در برابر این ساده لوحانه روایت سپس شما در حال حاضر از دست نبرد.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: هرشی 7/14/2020 12:59:13 PM (شماره 478076)

تنها چیزی که ‘نژادپرستانه’ در این کشور هستند احمق لیبرال (اما من خودم تکرار) صحبت کردن در دهان و sheeple که می خواهید برای پایین آوردن این کشور است. یک مرغان, هیچ یک از دو مرغان در هر یک از آنها ممکن است یک 1000 کک لانه خود را در زیر بغل…

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/14/2020 3:23:36 PM (شماره 478229)

جهت مشاهده است ‘نژادپرستانه’ به نفرت کمونیست?

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net