311 دریافت بیش از 800 تماس با توجه به COVID-19 شکایات بین مارس و ژوئن

محتوای مقاله

شهر ادمونتون را 311 خط تلفن و آنلاین فرم ارسال مقاله دریافت کرده است بیش از 800 شکایت و نگرانی در مورد فاصله فیزیکی اقدامات پس از مارس.

به 311 خدمات دریافت کرده و در مجموع 888 شکایت 129 که هیچ محل. کسانی که این کار را باید یک ارتباط همسایگی الیور در مرکزی ادمونتون بيشترين تعداد شکایات با 20 نزدیک پس از فریزر در شمال شرقی ادمونتون با 19.

این شامل تماس با توجه به افراد و کسب و کار زیر COVID-19 پروتکل و همچنین فاصله فیزیکی مسائل و زمین های بازی و تفریح در فضای باز و بسته شدن. شکایت در مورد خارج از دسته سه تایی سگ مناطق تاکسی و سواری های خدمات و فروش گاراژ نیز گنجانده شده است.

شکایت های جسمی از فاصله دور تعداد زیادتر تفوق یافتن هر گونه شکایت حسابداری برای 521 از کل. در انتهای دیگر به شکایت های کسب و کار تنها تا سه مجموع تماس.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de